作者: kentnklee 時間: 2009-9-3 08:09 標題: 深層次肢解直立式風扇
把扇上個月再拆出嚟清潔, 加番D雪油, 一切正常,
但早兩日發覺吱吱聲, 唔敢再開,
趁噚日得閒, 又搞搞佢, 拆外殼, 豬籠,大清洗.
拆除豬籠後着機, 仍然有聲, 係摩打發出嚟既,
二話不說, 再拆:

所有moving parts,油墊, 承托位大清潔

兩個月前曾經清潔過,
可能上次做得唔徹底又或者潤滑油(雪油)太雞
今次用成六舊水4L既全合成機油去潤滑佢

嵌番個摩打, 試過冇問題就裝番個豬籠,
再嚟個TEST RUN, 好好風, 靜番晒,
超凡起力, 果然不同凡响

**************************************************************************************
(網誌日期:2008-08-09 19:57, last edit on 2009-05-27)
呢排個地下成日有一舊舊塵,原來係把直立式風扇吹出黎
入面D塵掃唔到, 惟有肢解
又係用D古靈精怪螺絲, 難我唔到我

D 塵多到嚇死你

拆埋個豬籠出黎

要印印隻肉手, 再加埋rainbow水濾吸塵機去同部野除塵, 夠晒誠意

浸豬籠, 用藍x寶擦, 再用水沖洗, 抺乾

加番 D lubricant

嵌番入去, 嚟個祼跑, no problem.

嵌番個面, 又靜又涼, OK 晒.

作者: 陽光土司 時間: 2009-9-3 09:10
那隻螺絲係點整開架?
作者: hkgoodman 時間: 2009-9-3 10:24
我架車都有用淨o既機油喎, 咁想問下, 落機油好定係用你下面張相o既"白車油"好呀? 其實白車油係咪去五金舖有架? 同佢講白車油定衣車油呀? (係咪同一樣野?)
作者: 14008205 時間: 2009-9-4 18:14 標題: 回覆 2# 的帖子
U型螺絲批
作者: lastphoenix 時間: 2009-9-4 18:21
似乎比普通風扇難洗好多
作者: mekelvin 時間: 2009-9-4 19:21
比十個勁你
作者: Veiver 時間: 2009-9-5 00:31
依隻扇個摩打要小心d合番埋
其實佢係由上下兩個金屬環固定條軸,加上軸底一粒鐵珠做承托
但兩個金屬環可以轉方向,就算條軸穿晒兩個環然後轉得到,但最後因為個環有少少對唔正,而會有雜聲,仲會影響速度
作者: nixon 時間: 2009-9-5 03:03
原帖由 hkgoodman 於 2009-9-3 10:24 發表
我架車都有用淨o既機油喎, 咁想問下, 落機油好定係用你下面張相o既"白車油"好呀? 其實白車油係咪去五金舖有架? 同佢講白車油定衣車油呀? (係咪同一樣野?)
如果你唔打算成日拆,又會落油.
我唔見議你用衣車油,個velocity 太低.
而且樓主用全shell既全合成機油5w-40亦都唔係太岩. 因為係multi-grade的.
油杯士其實可以用marine grease or lithium base grease.
如果個motor係ball bearing既,咁應該揭開油封, 用FSK專用既bearing grease.

kent兄,如果你夠狠... 俾著係我... 我會用卡尺 "卡一卡" 個豬龍條shaft直徑係幾多.
拆粒油杯士出黎,去啤令行睇下有冇相同size...
換左seal cartridge ball bearing... 一勞永日!
好瘋狂既idea
[ 本帖最後由 nixon 於 2009-9-5 03:07 編輯 ]
作者: lunxg 時間: 2009-9-5 03:16
同合成機油......效果OK??
作者: mcnelson 時間: 2009-9-5 07:40
之前
[img
[/img]作者: jack123_cn 時間: 2009-9-6 01:01
嘩! D塵好恐怖呀! :funk:
作者: silvester 時間: 2009-9-6 01:06
在那裏可以買到?
我屋企都有這部風扇, 但一直都苦無對策拆開它.........
作者: jackli 時間: 2009-9-6 06:52
唔係[DIY 系列:] ?
作者: lv123 時間: 2009-9-6 12:18
去鴨寮街買星字批的地方﹐或diy ﹐用友一字批錯位錯出來。
作者: kentnklee 時間: 2009-9-6 16:21
原帖由 nixon 於 2009-9-5 03:03 發表
如果你唔打算成日拆,又會落油.
我唔見議你用衣車油,個velocity 太低.
而且樓主用全shell既全合成機油5w-40亦都唔係太岩. 因為係multi-grade的.
油杯士其實可以用marine grease or lithium base grease.
如果個 ...
viscosity or velocity???
DIY, 有乜用乜, 最緊要就手.
作者: yisdfc 時間: 2009-9-6 16:25 標題: 回覆 15# 的帖子
想問下用咩刷先可以刷得乾淨,指空隙位*
作者: tanhaiming 時間: 2009-9-6 16:26
勁x1000000000000000000
作者: kentnklee 時間: 2009-9-6 16:46 標題: 回覆 16# 的帖子
藍x宝加牙刷
作者: pslleung 時間: 2009-9-6 17:00
直立扇唔可以自轉,會唔會係電路板壞?
作者: kentnklee 時間: 2009-9-6 17:09
check 左負責swing既摩打及相連既組件有冇問題先,
如果冇就check 下電線, 電容(如有),
最後post 線路板張相出嚟, 呢到應該有C Hing 幫你.
作者: garnett_v 時間: 2009-9-6 17:14
velocity
我buy 樓主diy有乜用乜
粗用gei家電根本唔使用到咁講究, 最緊要work到又唔會有問題
又話呢樣唔好個樣唔好要用呢樣
講真diy 可能咁岩得呢把直立扇, 我當你幾個月先整一次, 又唔係有9萬幾把扇又唔係專做維修, 為左佢搞咁多野為乜, 分分鐘妹仔大過主人婆, 甚至分分鐘買過把新gei仲好
無晒diy的原意本末倒置
有時間我寧可做d更有意義gei野好過
只係俾少少意見, 希望樓主唔好介意
作者: 10s 時間: 2009-9-6 17:26
我估佢應該系想講viscosity液體粘稠度
作者: kentnklee 時間: 2009-9-6 17:36
原帖由 garnett_v 於 2009-9-6 17:14 發表
velocityliquid flow velocity定係個扇葉gei angular velocity
我buy 樓主diy有乜用乜
粗用gei家電根本唔使用到咁講究, 最緊要work到又唔會有問題
又話呢樣唔好個樣唔好要用呢樣
講真diy 可能咁岩得呢把直 ...
有冇意義好睇個人價值觀,
有人鍾意切幅幾千既puzzle當娛樂,
我就鍾意拆拆嵌嵌,
將一D唔應該變成垃圾既東西救番,
繼續服役.
Save money 及 save the earth,
有冇意義, 見仁見智.
就以呢把風扇為例,
唔整佢, 有fire risk,
摩打唔轉/唔順會發熱,
甚至着火,
一係就掉左去.
講真, 我打一場波既消貴可以買兩把風扇,
所以, DIY 最緊要講興趣, 金錢考慮係其次.
就算有人建議大改,
我亦贊成,
最緊要當事人有時間同興趣.
作者: Solo 時間: 2009-9-9 09:30
樓主你把風扇同我的一樣,粒鑼絲都一樣,所以以前都未開過。
下次參考你做法,清洗下。

