Board logo

標題: 3M紅豆-用黎接CAT5線果D 叫咩名同邊有得賣? [打印本頁]

作者: 829036    時間: 2009-11-12 16:12     標題: 3M紅豆-用黎接CAT5線果D 叫咩名同邊有得賣?

請問有冇CHING知3M紅豆用黎接CAT5線果D 叫咩名同邊有得賣?


大約幾錢粒?
作者: cavour    時間: 2009-11-12 18:47

華輝有
唔知幾錢
作者: VV    時間: 2009-11-12 18:51

原帖由 829036 於 2009-11-12 16:12 發表
請問有冇CHING知3M紅豆用黎接CAT5線果D 叫咩名同邊有得賣?


大約幾錢粒?


叫豆豆..接線用....$0.2-0.4 粒(大量) $0.5-1.5(小量)....
有D 豆豆入3線貴D....$1-3(小量)....
昌記都有.....
不過你話3M紅豆可能冇人知.....

[ 本帖最後由 VV 於 2009-11-12 18:52 編輯 ]
作者: 聽風的歌    時間: 2009-11-12 18:57

黃金博智好似有
作者: h073    時間: 2009-11-12 21:24

叫做駁線豆,入線位有三個(孔),3M出!
作者: 829036    時間: 2009-11-13 11:34

原帖由 h073 於 2009-11-12 21:24 發表
叫做駁線豆,入線位有三個(孔),3M出!


3個孔?
1出
1入
咁仲有1個做咩?
作者: EU仔    時間: 2009-11-13 11:42

原帖由 829036 於 2009-11-13 11:34 發表


3個孔?
1出
1入
咁仲有1個做咩?

咁咪可一入2 出lor........
作者: byleung    時間: 2009-11-13 14:01

如果你大量
上淘寶買

好似叫接線子
作者: LEARZA    時間: 2009-11-13 19:18

樓主要幾多??
作者: h073    時間: 2009-11-13 22:04

原帖由 829036 於 2009-11-13 11:34 發表


3個孔?
1出
1入
咁仲有1個做咩?

你好:
3M駁線豆,多數係用在村屋電話線(Overhead Cable)上(在村口附近的電話柱上的線(有5A電線咁粗)及可以一條線開二(一線多機用)及可以用(插)(聽耳)試線(唔洗開線皮,以前師父教)
多謝!
作者: h073    時間: 2009-11-13 22:08

原帖由 829036 於 2009-11-13 11:34 發表


3個孔?
1出
1入
咁仲有1個做咩?

師兄:你要多少?我公司重有兩細盒!
作者: happypoon    時間: 2009-11-14 12:13     標題: 回覆 1# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2