Board logo

標題: [分享] 原來空氣清新機都可以甘好玩 [打印本頁]

作者: Offer    時間: 2009-12-10 21:48     標題: [分享] 原來空氣清新機都可以甘好玩

老婆話我成日在家中焊野, 吸埋D煙吾健康 , 本來想買呢隻吸煙儀, 但係走去睇過實物後佢有成個月餅鐵盒甘大個啊!!! 如果係電子廠當然無問題, 但係我的工作枱面已經無位了

[attach]978634[/attach]

好彩比我揾到呢隻個樣好Cute而且好細, 仲係12V DC供電所以可以由太陽能供電Arm晒我, 由電腦抽對12V出來亦得, 放係車度都得, 當然插AC火牛一定得
[attach]978635[/attach]


試用過的確吾錯可以介紹比各位, 至少老婆再無話有松香味



你地估下我會點對佢

到得我手就一定會比我拆開佢

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-10 22:46 編輯 ]
作者: Offer    時間: 2009-12-10 21:48

呢把扇原來的抽氣方向是後入前出,如果用來焊野時作抽烟用會很不方便,因此便要把抽氣方向由後入前出改為前入後出

[attach]978654[/attach]

只要用六角匙拆開四邊螺絲便可成個拆開

[attach]978655[/attach]

[attach]978656[/attach]

[attach]978657[/attach]

[attach]978658[/attach]

[attach]978659[/attach]

因為抽氣扇會有機會震動,因此廠家在四顆鏍絲上加了鏍絲膠,所以要拆出抽氣扇便要鉗或巴拿幫手

[attach]978660[/attach]

反轉把抽氣扇便可把風向改變

[attach]978666[/attach]

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-24 19:37 編輯 ]
作者: 大魚兒    時間: 2009-12-10 21:52

嘈唔嘈??
作者: cal    時間: 2009-12-10 21:54

i only use a 12cm case fan
作者: Offer    時間: 2009-12-10 21:55

原帖由 大魚兒 於 2009-12-10 21:52 發表
嘈唔嘈??


睇下你要求有幾高啦,我自已就覺得一般啦,如果係靜音就會無力,有力就會吾靜
作者: Offer    時間: 2009-12-10 21:56

原帖由 cal 於 2009-12-10 21:54 發表
i only use a 12cm case fan



我以前都係,不過有松香味


[attach]978641[/attach]

[attach]978662[/attach]

華輝貨$65

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-10 22:32 編輯 ]
作者: Offer    時間: 2009-12-10 23:45

PIC datasheet

http://ax.hk/datasheet/PIC16F628A_cn.pdf
作者: lok418    時間: 2009-12-11 00:16

原帖由 Offer 於 2009-12-10 21:56 發表



我以前都係,不過有松香味


978641

978662

華輝貨$65

支雞 CS-20?
好用?

[ 本帖最後由 lok418 於 2009-12-11 00:16 編輯 ]
作者: lok418    時間: 2009-12-11 00:17

聽講吸得多松香 會冇記性...
作者: Offer    時間: 2009-12-11 00:19

原帖由 lok418 於 2009-12-11 00:16 發表

支雞 CS-20?
好用?


Correct it is CS-20

好用 = 一般
作者: lok418    時間: 2009-12-11 00:21

原帖由 Offer 於 2009-12-11 00:19 發表


Correct it is CS-20

好用 = 一般

100蚊咁上下
用左幾耐 睇個頭幾新下
作者: keichan3    時間: 2009-12-11 00:21

有冇人知工作原理
作者: Offer    時間: 2009-12-11 00:22

原帖由 lok418 於 2009-12-11 00:17 發表
聽講吸得多松香 會冇記性...


高錕可能吸得多松香?? 你地買左未
作者: Offer    時間: 2009-12-11 00:23

原帖由 lok418 於 2009-12-11 00:21 發表

100蚊咁上下
用左幾耐 睇個頭幾新下

少用
作者: Offer    時間: 2009-12-11 00:24

原帖由 keichan3 於 2009-12-11 00:21 發表
有冇人知工作原理


係用O3
作者: lok418    時間: 2009-12-11 00:25

原帖由 Offer 於 2009-12-11 00:22 發表


高錕可能吸得多松香?? 你地買左未

我見好多人都冇記性 ....
作者: Offer    時間: 2009-12-11 00:42

原帖由 lok418 於 2009-12-11 00:25 發表

我見好多人都冇記性 ....


Mee too   你千萬不要借錢比我
作者: lok418    時間: 2009-12-11 01:05

原帖由 Offer 於 2009-12-11 00:42 發表


Mee too   你千萬不要借錢比我

所以多數要閉氣 焊野..

[ 本帖最後由 lok418 於 2009-12-11 01:05 編輯 ]
作者: 風之小文    時間: 2009-12-11 02:19

請問幾錢?邊度買?
咩工作原理?有冇更多圖?
作者: 普羅    時間: 2009-12-11 07:10

原帖由 風之小文 於 2009-12-11 02:19 AM 發表
請問幾錢?邊度買?
咩工作原理?有冇更多圖?

http://www.ehc.com.tw/O3/about.htm
睇完你應該會明
作者: jackli    時間: 2009-12-11 09:47

O鬆好似吸得多仲死
作者: longun    時間: 2009-12-11 17:38

呢件野幾好播
係tb買, 幾錢呀
個風扇幾多 cm
作者: longun    時間: 2009-12-11 19:40

原帖由 jackli 於 2009-12-11 09:47 發表
O鬆好似吸得多仲死

點都好過吸煙
作者: oscar1117002    時間: 2009-12-11 19:43

o係香港邊度都咁污梁.. 點吸都係差XD
作者: 風之小文    時間: 2009-12-11 21:44

o.........即係所謂的"離子空氣清新機"........
作者: Offer    時間: 2009-12-12 00:22

原帖由 lok418 於 2009-12-11 01:05 發表

所以多數要閉氣 焊野..


你潛水一定好叻
作者: Offer    時間: 2009-12-12 00:22

原帖由 lok418 於 2009-12-11 01:05 發表

所以多數要閉氣 焊野..


你潛水一定好叻
作者: Offer    時間: 2009-12-12 00:24

原帖由 jackli 於 2009-12-11 09:47 發表
O鬆好似吸得多仲死


沒有那麽嚴重
作者: Offer    時間: 2009-12-12 00:25

原帖由 oscar1117002 於 2009-12-11 19:43 發表
o係香港邊度都咁污梁.. 點吸都係差XD


你最好住NT
作者: Offer    時間: 2009-12-12 00:28

原帖由 風之小文 於 2009-12-11 21:44 發表
o.........即係所謂的"離子空氣清新機"........



人地在wiki話沒有負離子,負離子係日本人創出來的
作者: Offer    時間: 2009-12-12 00:35

原帖由 longun 於 2009-12-11 17:38 發表
呢件野幾好播
係tb買, 幾錢呀
個風扇幾多 cm


呢件野吾係toabao買, 係我去參觀一間電子公司,個老細見我甘有興趣成日望住佢所以送左一部比我 因為我之前比老婆鵝得多一早就想找呢D機

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-12 00:36 編輯 ]
作者: xeller    時間: 2009-12-12 01:10

冇 filter   加張3M filter 會否濾多一點?
作者: lok418    時間: 2009-12-12 01:17

原帖由 Offer 於 2009-12-12 00:22 發表


你潛水一定好叻

最多咪5秒
作者: Offer    時間: 2009-12-12 02:54

原帖由 lok418 於 2009-12-12 01:17 發表

最多咪5秒


閉氣吾係辦法
作者: Offer    時間: 2009-12-12 07:15

原帖由 xeller 於 2009-12-12 01:10 發表
冇 filter   加張3M filter 會否濾多一點?

I think it is not require
作者: jackli    時間: 2009-12-12 09:56

簡單黎講係用高壓電電D 空氣
之後電中兩個氧分子, 就會有一個O3 同 O離子...
果個O離子就去搞果D廢氣la
作者: longun    時間: 2009-12-12 10:03

原帖由 Offer 於 2009-12-12 00:35 發表


呢件野吾係toabao買, 係我去參觀一間電子公司,個老細見我甘有興趣成日望住佢所以送左一部比我 因為我之前比老婆鵝得多一早就想找呢D機

咁筍   有冇邊樹有得買呀
作者: jingome    時間: 2009-12-12 10:24

原帖由 jackli 於 2009-12-11 09:47 發表
O鬆好似吸得多仲死


唔會死住, 先來個廢水腫先肺呀唔該
作者: Offer    時間: 2009-12-12 11:10

原帖由 jackli 於 2009-12-12 09:56 發表
簡單黎講係用高壓電電D 空氣
之後電中兩個氧分子, 就會有一個O3 同 O離子...
果個O離子就去搞果D廢氣la


你D物理同化學吾錯wor
作者: Offer    時間: 2009-12-12 11:48

原帖由 longun 於 2009-12-12 10:03 發表

咁筍   有冇邊樹有得買呀


電子公司個老細送,香港應該無得賣
作者: davidEX    時間: 2009-12-12 12:37

搵到篇咁既文章
來自空氣淨化機的臭氧

來自靜電集塵器及負離子機
靜電集塵器及負離子機均產生臭氧這種副產品。消費者委員會(1)期的測試顯示某些混合或電離式淨化機所產生的臭氧超出美國供暖製冷及空調工程師學會 (ASHRAE)所訂的限制100mg/m3 (而香港室內空氣質素的一級標準為低於50mg/m3)。為了盡量減少釋出臭氧,這些裝置需要定期清潔及維修,並根據製造商的指引操作。臭氧處於高水平會令空氣質素變得不健康,並引致刺鼻的氣味。當人吸入這些臭氧時,可對肺部構成損害。

來自臭氧機
臭氧機在香港市場被受推廣,臭氧空氣淨化機,聲稱以臭氧消除室內空氣的污染物。然而消除污染物所需的高濃度卻大大影響了健康,正如美國環保署 (USEPA)(2) 等機構所顯示。假如臭氧濃度不超過健康標準,即處於安全水平,臭氧機的臭氧量並不足以有效消除病毒、細菌、霉菌或其他生物性污染物(3)。鑑於臭氧對健康構成的負面影響,尤其是對哮喘患者;再加上沒有證據證明低濃度臭氧能有效潔淨空氣,故此美國肺科協會並不建議使用臭氧機(2)。

與一些發售商的建議恰好相反,並無任何美國政府機關批准這些裝置在有人的地方使用(3)。美國聯邦貿易委員會曾成功檢控一家大型的臭氧機生產商作出並無跟據的健康聲明(4)。加州環境保護署(5) 亦清楚指明公眾不要使用刻意製造臭氧的空氣淨化機。

加拿大標準協會(6)亦不批准臭氧空氣清新機在家居使用。與此同時,加拿大衛生部已列明不應作家居或個人用途的臭氧機型號。
From:http://www.greencouncil.org/tchi ... e_detail.asp?id=229
作者: Offer    時間: 2009-12-12 20:48

原帖由 davidEX 於 2009-12-12 12:37 發表
搵到篇咁既文章
來自空氣淨化機的臭氧

來自靜電集塵器及負離子機
靜電集塵器及負離子機均產生臭氧這種副產品。消費者委員會(1)期的測試顯示某些混合或電離式淨化機所產生的臭氧超出美國供暖製冷及空調工程師學會 (A ...


佢個網頁話香港最高係50mg/m3

[消費者委員會(1)期的測試顯示某些混合或電離式淨化機所產生的臭氧超出美國供暖製冷及空調工程師學會(ASHRAE)所訂的限制100mg/m3 (而香港室內空氣質素的一級標準為低於50mg/m3)。]

如果我間房係3m X 3m X 2.5m = 22.5m3


係咪部機最高不能產生22.5m3 x 50mg =  1.12g/m3的O3?

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-12 21:42 編輯 ]
作者: victorchuk622    時間: 2009-12-13 00:29     標題: 回覆 31# 的帖子

can it be find in taobao? and is it useful for the smell of organic solvent?
作者: Offer    時間: 2009-12-13 09:34

原帖由 victorchuk622 於 2009-12-13 00:29 發表
can it be find in taobao? and is it useful for the smell of organic solvent?


Taobao hasn't.

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-13 17:29 編輯 ]
作者: Offer    時間: 2009-12-13 17:44

在網上東拉西扯找到些資料

活氧(O3),是氧的高能態存在形式,無色,有特殊臭味,極不穩定,具有奇特的強氧化性。在滅菌、去汙、漂白、除臭、分解化學物質的過程中還原成(O2)或生成水(H2O),不產生二次污染。

活氧是一種高效廣譜的消毒劑,如對大腸桿菌、金黃色葡萄球菌、真菌,甚至比較頑固的乙肝病毒都具有較強的殺滅作用。活氧擴散性好,在空氣中與細菌病毒接觸積極

o3如1:99的消毒水一樣,用來殺毒是可以的,但用來喝也會死人的,o3是廣譜消毒劑,也是可以消毒的,但聞多了當然不好

很多人以為可以整天用o3,那是錯的,就像不能整天用消毒水一樣

正確的是沒有人的場合才用o3,o3的半衰期是約50分鐘,在50分鐘後還原為o2,沒有任何化學殘留。

o3可用來對付松香,因為人體吸叫松香比o3毒好多倍




作者: yijian    時間: 2009-12-14 00:25

香港的醫院有沒有用紫外線燈來消毒噶?紫外線燈的作用就是產生O3.但是紫外線會灼傷對眼。
作者: jackli    時間: 2009-12-14 07:51     標題: 回覆 46# 的帖子

UV 要好強先殺到菌......
一般DIYer 不好處理
作者: kentnklee    時間: 2009-12-14 08:17

原帖由 yijian 於 2009-12-14 00:25 發表
香港的醫院有沒有用紫外線燈來消毒噶?紫外線燈的作用就是產生O3.但是紫外線會灼傷對眼。


penetration power of UV is relatively low.
當被遮蔽就失去消毒效能.
Ozone is usually generated by high voltage.
Ozone can shield UV.
作者: yijian    時間: 2009-12-14 11:12

UV是殺唔到菌嘎,的UV射落的空氣到産生O3來殺菌
作者: Offer    時間: 2009-12-14 20:43

學左好多野
作者: kentnklee    時間: 2009-12-14 22:36

原帖由 yijian 於 2009-12-14 11:12 發表
UV是殺唔到菌嘎,的UV射落的空氣到産生O3來殺菌


今次你錯了, UV 可以令到細菌/病毒既DNA/RNA 出現變化--->loss of replication ability or 突變 (mutation).
作者: yijian    時間: 2009-12-15 01:21

原帖由 kentnklee 於 2009-12-14 22:36 發表


今次你錯了, UV 可以令到細菌/病毒既DNA/RNA 出現變化--->loss of replication ability or 突變 (mutation).

        你無講錯!
         紫外線殺菌技術是利用紫外線照射物質,使物體表面的微生物細胞內核蛋白分子構造發生變化而引起死亡。但由於紫外線穿透性差,所以,要利用特殊設計的高效率、高強度和長壽命的C波段紫外光發生裝置產生的強紫外C光照射流水、空氣或固體表面,當水、空氣或固體表面中的各種細菌、病毒、寄生蟲、水藻以及其他病原體受到一定劑量的紫外C光輻射後,其細胞中的DNA結構受到破壞(鍵斷裂,或光化學反應,如使DNA中THYMINE二聚等),從而在不使用任何化學藥物的情況下殺滅細菌、病毒以及其它致病體。達到了消毒和淨化的目的。
        要知道,一般的20~40W的紫外線燈管功率較低,離物體表面較遠,反而受紫外線照射後產生的臭氧,則起到很好的殺菌作用。
[attach]980675[/attach]

[ 本帖最後由 yijian 於 2009-12-15 01:29 編輯 ]
作者: HK_MUSIC    時間: 2009-12-15 13:29

紫外線照射後產生o3
作者: kentnklee    時間: 2009-12-15 15:43

原帖由 yijian 於 2009-12-15 01:21 發表

        你無講錯!
         紫外線殺菌技術是利用紫外線照射物質,使物體表面的微生物細胞內核蛋白分子構造發生變化而引起死亡。但由於紫外線穿透性差,所以,要利用特殊設計的高效率、高強度和長壽命的C波段紫外光發生裝置產生的強紫外 ...


其實我唔可以話你錯, 因為冇講明邊段UV,
UV-C (~254nm) 係直接殺菌。。。
UV (~185nm) 至係產生ozone which in turn acts on bacteria.
作者: yijian    時間: 2009-12-15 20:21

我估我地講的野離開咗題目,樓主講的是點玩果部機
作者: 必敗仁    時間: 2009-12-15 20:38

我用緊呢隻
最衰要用USB電(如果可以改就好
[attach]980890[/attach]
用左都唔有咩特別
作者: Offer    時間: 2009-12-15 20:55

原帖由 kentnklee 於 2009-12-15 15:43 發表


其實我唔可以話你錯, 因為冇講明邊段UV,
UV-C (~254nm) 係直接殺菌。。。
UV (~185nm) 至係產生ozone which in turn acts on bacteria.


哈哈!! 兩位都係尊家


作者: Offer    時間: 2009-12-15 20:57

原帖由 必敗仁 於 2009-12-15 20:38 發表
我用緊呢隻
最衰要用USB電(如果可以改就好
980890
用左都唔有咩特別

用得USB功率不會太大,市面上有D AC220轉USB5V頭的火牛賣
作者: longun    時間: 2009-12-15 21:10

原帖由 必敗仁 於 2009-12-15 20:38 發表
我用緊呢隻
最衰要用USB電(如果可以改就好
980890
用左都唔有咩特別

你個係 uv 殺菌燈姐?! 你想有幾特別, d 菌都睇唔到嘎
作者: Offer    時間: 2009-12-15 21:13

在車中試過,除味效果好理想

[attach]980909[/attach]

我覺得打橫放會好D
作者: Offer    時間: 2009-12-15 21:15

原帖由 yijian 於 2009-12-15 20:21 發表
我估我地講的野離開咗題目,樓主講的是點玩果部機


言歸正傳


總體來說我都覺得係安全嘅

由期是我拆開左佢細心睇過同埋了解左佢的工作原理

佢不是不停甘產生o3而係間斷甘去產生o3而風速同埋生產o3時控掣都係由一粒MCU PIC16F628A, 仲有佢會記著最後狀態及自動停機timer, 當通返電後都吾會失憶。有MCU的風機的確少有, 我估係成本問題




[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-15 21:15 編輯 ]
作者: kentnklee    時間: 2009-12-15 21:31

原帖由 Offer 於 2009-12-15 21:13 發表
在車中試過,除味效果好理想

980909

我覺得打橫放會好D


我見過有D插點煙器既空氣清新機, 成兩舊水, 唔知有冇用?
唔食煙, 其實架車會有幾臭, 唔通又係成日腸胃唔好
作者: longun    時間: 2009-12-15 21:37

原帖由 Offer 於 2009-12-15 21:15 發表


言歸正傳


總體來說我都覺得係安全嘅

由期是我拆開左佢細心睇過同埋了解左佢的工作原理

佢不是不停甘產生o3而係間斷甘去產生o3而風速同埋生產o3時控掣都係由一粒MCU PIC16F628A, 仲有佢會記 ...

我都好鍾意    最衰冇得賣  
作者: 必敗仁    時間: 2009-12-15 21:41

原帖由 longun 於 2009-12-15 21:10 發表

你個係 uv 殺菌燈姐?! 你想有幾特別, d 菌都睇唔到嘎

http://www.promonet.com.hk/pure786.html
食物保鮮 我以為係空氣清新機
其實係唔係一樣
作者: Offer    時間: 2009-12-15 21:45

原帖由 必敗仁 於 2009-12-15 21:41 發表

http://www.promonet.com.hk/pure786.html
食物保鮮 我以為係空氣清新機
其實係唔係一樣


活氧=o3

我估係
作者: kentnklee    時間: 2009-12-15 22:41

原帖由 Offer 於 2009-12-15 21:45 發表


活氧=o3

我估係



free radical oxgen
作者: yijian    時間: 2009-12-16 20:05

O3的除味效果好掂,特別系密閉的空間,如果擺落部冰箱度。10分鐘都唔使,就算放過榴槤都無味,重厲害過放10個Lemon的效果。
作者: fatfish    時間: 2009-12-16 20:41

可否除去新傢俱或家居裝修後的甲醛氣味.
作者: yijian    時間: 2009-12-16 22:20

甲醛結構式中碳(C)氧(O)的共價雙鏈鍵的存在,就是甲醛具有毒性的關鍵所在,那麼,噴出的高濃度臭氧與甲醛發生化學反應時,高濃度臭氧的強氧化性能(臭氧原子核,強奪電子的能力)強制性奪取共價鍵中的電子,使其結構發生根本性變化,轉化成對人體無害的水和二氧化碳。
7O3+6COCH=3H2O+12CO2  (反應式不知道對不對)

[ 本帖最後由 yijian 於 2009-12-16 22:24 編輯 ]
作者: kentnklee    時間: 2009-12-16 22:23

原帖由 yijian 於 2009-12-16 22:20 發表
甲醛結構式中碳(C)氧(O)的共價雙鏈鍵的存在,就是甲醛具有毒性的關鍵所在,那麼,噴出的高濃度臭氧與甲醛發生化學反應時,高濃度臭氧的強氧化性能(臭氧原子核,強奪電子的能力)強制性奪取共價鍵中的電子,使其結構發生根本性變化,轉化成對人體無害的水和二氧化碳。
7O3+6COCH=3H2O+12CO2

以前學既organic chemistry 突然走晒出嚟.
作者: yijian    時間: 2009-12-16 22:33

但是過量的臭氧對人體也不好,清除甲醛時盡量不要長時間逗留在房間。
作者: sunny_guy_cb    時間: 2009-12-17 01:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 寂寞的FSY    時間: 2009-12-17 07:27

原帖由 sunny_guy_cb 於 2009-12-17 01:42 AM 發表
呢部機正呀, 幾錢呀?
有冇TAOBAO LINK??

你都無追post
非賣品
作者: yijian    時間: 2009-12-18 16:38

原帖由 寂寞的FSY 於 2009-12-17 07:27 發表

你都無追post
非賣品

PM offer
作者: Offer    時間: 2009-12-18 23:09

原帖由 寂寞的FSY 於 2009-12-17 07:27 發表

你都無追post
非賣品



好似好多師兄都有興趣啊!

等我去問下果間廠賣吾賣先,如果得我會先去團購專區資詢一下
作者: longun    時間: 2009-12-19 12:10

實卜 offer 兄
作者: Jacques    時間: 2009-12-20 01:41

原帖由 Offer 於 2009-12-18 23:09 發表



好似好多師兄都有興趣啊!

等我去問下果間廠賣吾賣先,如果得我會先去團購專區資詢一下

我都好有興趣 !
作者: alive    時間: 2009-12-20 22:18

原帖由 Offer 於 2009-12-18 23:09 發表



好似好多師兄都有興趣啊!

等我去問下果間廠賣吾賣先,如果得我會先去團購專區資詢一下

我好有興趣!快D成團la!!!
作者: markie    時間: 2009-12-22 09:33

我都好有興趣  !!
作者: c0t2d0    時間: 2009-12-22 15:25

我都有興趣  
預我一隻  
作者: Offer    時間: 2009-12-24 22:14

原帖由 Offer 於 2009-12-18 23:09 發表



好似好多師兄都有興趣啊!

等我去問下果間廠賣吾賣先,如果得我會先去團購專區資詢一下



A Sir 已批左我進行團購資詢 ,有興趣的師兄可以去 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1 支持下
作者: madcc    時間: 2009-12-26 13:10

咁我想問一下清新機不適合長時間使用?
作者: Offer    時間: 2009-12-26 20:37

原帖由 madcc 於 2009-12-26 13:10 發表
咁我想問一下清新機不適合長時間使用?


它一小時後自動停的,最長也只可set 5.5小時
作者: yijian    時間: 2009-12-28 10:23

原帖由 Offer 於 2009-12-24 22:14 發表



A Sir 已批左我進行團購資詢 ,有興趣的師兄可以去 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1 支持下

A sir 是麽意思啊

是一個代號A的先生?
是一個先生?
是admin 先生—(領導)?
是警察部門?

點聯繫嘎?

[ 本帖最後由 yijian 於 2009-12-28 10:24 編輯 ]
作者: 招搖仔    時間: 2009-12-28 10:35     標題: 回覆 84# 的帖子

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: 招搖仔    時間: 2009-12-28 10:36     標題: 回覆 81# 的帖子

CHING係咪上去攪完D手續就會開團?
作者: jackli    時間: 2009-12-28 10:43     標題: 回覆 84# 的帖子

well...
A-sir 者, EPC 靈魂人物是也
作者: yijian    時間: 2009-12-28 11:33

哈哈,對唔住,原來是指老細,我真是失禮!
作者: pat1704    時間: 2009-12-28 20:26

好野黎喎~~~
作者: SDRAM    時間: 2009-12-28 22:52

I have search some info about air purifier before.
O3 -  
http://www.air-purifier-power.co ... ication-danger.html
http://www.airfree.com.hk/CompansionTable/Compansion.htm

[ 本帖最後由 SDRAM 於 2009-12-28 22:58 編輯 ]
作者: Offer    時間: 2009-12-29 00:17

On your mark

已向A Sir 登記為團購攪手
作者: hknightlife    時間: 2009-12-29 01:05

Ozone, in certain extent, is bad thing to our health.

It is my very first time hearing the ozone based "air purifier", reportedly, being used to neutralize the soldering fume at the factory production environment. A bit weired...

The standard approach is to use Activated charcoal (carbon) filter based fume extractor because the charcoal is at most effective in removing halide and volatile organic compounds in which commonly found in the flux smoke.

My personal opinion is that if you are looking for the fume extractor protecting your health when doing the soldering works, it is definitely NOT a place to go.

原帖由 SDRAM 於 2009-12-28 22:52 發表
I have search some info about air purifier before.
O3 -  
http://www.air-purifier-power.co ... ication-danger.html
http://www.airfree.com.hk/CompansionTable/Compansion.htm

[ 本帖最後由 hknightlife 於 2009-12-29 01:07 編輯 ]
作者: Offer    時間: 2009-12-29 16:18

由於空氣清新機並非最理想的焊接用的抽煙工具,因此團購不攪下去了!
 
要令你們失望真是對不起!
作者: longun    時間: 2009-12-29 16:45

真係好失望
我主要諗住放入衣櫃除甲醛氣味用嘎

offer 兄, 如果有時間, 可唔可以攪攪佢呀, 可能好多人都好似我咁有其他用途, 話晒個團購反應都好熱烈

[ 本帖最後由 longun 於 2009-12-29 19:03 編輯 ]
作者: yijian    時間: 2009-12-29 21:12

消毒水可以殺菌,但用來喝肯定會死人,吃鹽會有力,但重鹽如砒霜,這是大家都知道的事情,長時間吸入O3,當然是對身體有害的,長時間吸入濃度高的氧氣,對身體影響更大,當然是對身體有害的,任何東西都有個量的問題,但用來除味除臭則效果具好,又由於半衰期為 22.5 分鐘,一個小時的衰退率為 61% ,兩小時後基本變回氧氣,沒有任何殘留。
臭氧行業標准
(一)安全濃度工業衛生標准:
國際臭氧協會:0.1ppm 美國:0.1ppm 德國、法國、日本:0.1ppm 中 國:0.15ppm
(二)臭氧基本性質
*臭氧的英文名字叫 0ZONE ,分子式O3,分子量48, 是氧氣(O2)的同素異形體,由三個氧原子組成,常溫下臭氧是淡藍色,草腥味氣體,1ppm 臭氧 =1.963mg/m3,標准狀態下,臭氧密度ρ= 2.144g/L,空氣ρ= 1.293g/L。臭氧在水中的溶解度大約是氧氣的10-15 倍。在水中穩定性較差。
*臭氧易分解,不穩定狀態下在空氣中臭氧的半衰期為 22.5 分鐘,一個小時的衰退率為 61% ,空氣型臭氧在水溫25℃時其溶解度只有3-7mg/L,純臭氧在水中的溶解度可達1372mg/L,在 1% 的臭氧水溶液中半衰期約為 16 分鐘,且溫度越高,濕度越大,半衰期越短。
(三)臭氧具有廣譜、高效強氧化性,有四大功用:
 滅菌、氧化、脫色、除味,且無殘留物。
*國際衛生組織對其滅菌功效曾歸納比較,臭氧與其它殺菌劑對大腸杆菌的殺滅效果依次為:臭氧(O3) > 次氯酸(HCLO) > 二氧化氯(CLO2)> 銀離子(Ag+)> 次氯酸根(CLO) > 高鐵酸鹽(Fe3+) > 氯胺(NHCL3)。
*臭氧具有很強的氧化性,除了金和鉑外,臭氧化空氣幾乎對所有的金屬都有腐蝕作用。鋁、鋅、鉛與臭氧接觸會被強烈氧化,但鉻鐵合金(不鏽鋼)基本上不受臭氧腐蝕。
(四)空氣應用濃度:
*作為空氣除味與殺菌,要求臭氧濃度較低,如0.5ppm(1mg/m3),而物品表面消毒(殺滅微生物和去除化學汙染)則要求提高幾十倍的臭氧濃度。
*溫度低,濕度大則滅菌效果好,尤其是濕度,相對濕度小於45%時,臭氧對空氣中懸浮微生物幾乎沒有殺滅作用。在60%時才逐漸增強,在95%時達到最大值。

*用臭氧消毒食品加工車間,0.5-1.0ppm即可殺滅空氣中的80%的自然菌。冷庫消毒要求臭氧濃度6-10ppm,停機後封庫24小時以上細菌殺滅率90%左右。
*在水果儲藏期間,可用2-3ppm的臭氧可使黴菌的生長受到抑制,貯藏期可延長一倍。用臭氧水對食品滅菌很簡單,濃度在0.5-1.0ppm,就可以達到滅菌的目的。
(五)水中應用濃度:
*水中臭氧溶解度在0.1mg/L-10mg/L之間。低值作為水消毒淨化要求的最低濃度,高值作為“臭氧水消毒劑”可達到的濃度值。臭氧具有解毒、防腐保鮮、除臭、除異味等作用。
*自來水臭氧淨化,國際常規標准為0.4mg/L的溶解度值,保持4分鐘,即CT值為1.6。
*瓶裝水處理應達0.3-0.5mg/L的臭氧溶解度值,要求投加臭氧應滿足1m3水 2gO3的發生量。
(六)臭氧的實際應用
*臭氧濃度在4mg/L時,對大腸杆菌(8404),金色葡萄球菌(ATTC6533),枯草杆菌芽胞(ATCC9372),空氣混合菌,乙肝病毒等滅菌率均達到95%-100%。
*用臭氧濃度為4mg/L處理汙水5-20min後:COD(還原性有機物的汙染程度)降低40%;BOD(有機物的汙染程度)降低60%-70%;致癌物質降低80%;色度降低60%。
*常規情況下,當空氣中臭氧濃度達到0.5mg/L時,可殺死空氣中的大部分(70%左右)的細菌和病毒;當空氣中臭氧濃度達到0.6mg/L時,空氣中的細菌和病毒的滅菌率在99%以上。
*臭氧現在廣泛應用於大型自來水廠的水處理、工業廢水的臭氧氧化處理、醫院廢水處理、遊泳池水處理、城市汙水處理、臭氧/生物活性炭處理、公共場所空氣消毒殺菌處理。
作者: leon2001    時間: 2009-12-30 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun    時間: 2009-12-30 16:12

多謝 yijian 兄提供咁詳細





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2