Board logo

標題: (分享)--餐枱的故事 [打印本頁]

作者: kentnklee    時間: 2010-1-29 13:25     標題: (分享)--餐枱的故事

2008年四月中,
懷着興奮嘅心情 迎接這張價值約三仟大圓玻璃餐枱






好不幸,
數星期後,
其中一個枱角金屬電鍍出現剝落,


致電傢俬鋪投訴,
幾經波折,
傢俬鋪安排職員上門更換該金屬電鍍殼,
事件亦告一段落,
其後其他枱角亦相繼出現電鍍剝落,
我亦懶得追究.

數日前, 天氣寒冷,
正是火鍋的好時機,
枱上放上電磁爐及熱騰騰的皮蛋芫茜湯底,
再加其他各色各樣的食物,
準備為小兒慶祝生日.

當我將餐枱移出半呎叫各人就位之際,
赫然發現其中一隻枱腳竟背叛一生一世的承諾,
不肯跟其他同伴一起走,


當時形況危急,
枱上那熱騰騰的湯鍋隨時打翻,
我即時一手接著那離群獨處的枱腳,
一手托著那跛腳的餐枱,
並嚷賓賓即時移走餐枱上那熱騰騰的湯鍋及其他食物.

卓號網上曾Sir的我(其實我不太喜歡這稱號),
即時發揮DIY精神--用了5分鐘即場維修:

在工具箱取出一個月前不知為何會買的快乾AB膠($25),
將相同份量的A膠及B膠攪勻,
塗在枱腳金屬面及玻璃接面,
再將它們放回原處,
而我們就轉用小朋友用的膠枱繼續生日火鍋,


約兩小時後,
那隻枱腳已被牢牢的固定在枱面下,
我不知AB膠可以鎖住它的心多久,
但我已不敢再用這張餐枱食火鍋,
更不會再買這種設計的餐枱.

當前要做的事,
是逛傢俬鋪,
買過張新餐枱.
作者: Motti_sir    時間: 2010-1-29 13:46

曾sir 好野 好有急才
作者: d7llmh    時間: 2010-1-29 13:48

塊強化玻璃幾值錢,
有無可能變身做新枱既枱面呢?
作者: allen2007    時間: 2010-1-29 16:03

邊個幫你改個咁正既名
作者: longun    時間: 2010-1-29 20:17

kent sir, 好身手!

其實又易唔易分離 d 玻璃呢?
作者: MK燊    時間: 2010-1-29 21:10

要3000蚊咁多??
都幾貴喎
作者: timna    時間: 2010-1-29 23:42

睇到一半, 仲以為張玻璃枱頂唔住冷縮熱脹, 用用下來一個粉身碎骨......
不過一不離二, 其他個3隻腳都幾危險下, 而且仲有細路係屋企

係大型傢伙鋪買??
作者: smith    時間: 2010-1-30 01:22

快d換過張啦,咁偷工減料,再講,果塊都吾知係吾係真係"強化玻璃",萬一係保通玻璃爆左就真係......
作者: uganda_martyr    時間: 2010-1-30 01:49

回復 8# smith
強化玻璃???

我試過檯面裂開兩邊,好彩底下有框架托住一陣。

另外見過有D檯係玻璃面用膠水chee實檯下D金屬腳,腳的位置又較近中央。
都唔知佢用乜膠水,真係睇見牙煙!
作者: fatfish    時間: 2010-1-30 22:46

我都有朋友試過斷玻璃檯面, 雙腳總共縫左24針.
作者: 孖孖B    時間: 2010-1-30 23:13

要3000蚊咁多??
都幾貴喎
MK燊 發表於 2010-1-29 21:10



一檯四椅......唔貴囉
作者: Faye    時間: 2010-1-30 23:32

我見到有小朋友跪係玻璃上面
好彩無跪爆膝頭
作者: madcc    時間: 2010-1-31 12:30

要穩固都係用番慢乾AB膠比較好......

快乾長期下都會再發生"跛腳問題"...雖然當時情況危急...
作者: 普羅    時間: 2010-1-31 14:02

我見到有小朋友跪係玻璃上面
好彩無跪爆膝頭
Faye 發表於 2010-1-30 23:32

如果係堅料,一個成年人坐上去都冇問題
作者: dicksonkln    時間: 2010-1-31 16:09

始終都係木枱好
作者: longun    時間: 2010-1-31 17:46

以後買餐枱, 一定要記得留番張收據, 有乜冬瓜豆腐都可以索償
作者: 邊個邊個    時間: 2010-1-31 18:49

我見到有小朋友跪係玻璃上面
好彩無跪爆膝頭
Faye 發表於 2010-1-30 23:32


睇小腿同隻鞋對地板個比例應該o個個係一個大年齡既小朋友
作者: kentnklee    時間: 2010-1-31 21:53

睇小腿同隻鞋對地板個比例應該o個個係一個大年齡既小朋友
邊個邊個 發表於 2010-1-31 18:49


你地諗多左,
果個係送貨兼裝嵌既CF.
作者: wai209205    時間: 2010-2-2 12:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun    時間: 2010-2-2 13:01

算吧啦, 唔好再係傷口洒鹽, 都用左咁耐喇
作者: dhw479    時間: 2010-2-2 19:04

d ab膠水應該支持唔到幾耐~如果自己整要買貼玻璃d膠水再用uv固化燈照先整到~
作者: cuina    時間: 2010-2-2 19:25

3仟蚊既野甘化學





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2