作者: kentnklee 時間: 2010-1-29 13:25 標題: (分享)--餐枱的故事
2008年四月中,
懷着興奮嘅心情 迎接這張價值約三仟大圓玻璃餐枱



好不幸,
數星期後,
其中一個枱角金屬電鍍出現剝落,

致電傢俬鋪投訴,
幾經波折,
傢俬鋪安排職員上門更換該金屬電鍍殼,
事件亦告一段落,
其後其他枱角亦相繼出現電鍍剝落,
我亦懶得追究.
數日前, 天氣寒冷,
正是火鍋的好時機,
枱上放上電磁爐及熱騰騰的皮蛋芫茜湯底,
再加其他各色各樣的食物,
準備為小兒慶祝生日.
當我將餐枱移出半呎叫各人就位之際,
赫然發現其中一隻枱腳竟背叛一生一世的承諾,
不肯跟其他同伴一起走,

當時形況危急,
枱上那熱騰騰的湯鍋隨時打翻,
我即時一手接著那離群獨處的枱腳,
一手托著那跛腳的餐枱,
並嚷賓賓即時移走餐枱上那熱騰騰的湯鍋及其他食物.
卓號網上曾Sir的我(其實我不太喜歡這稱號),
即時發揮DIY精神--用了5分鐘即場維修:
在工具箱取出一個月前不知為何會買的快乾AB膠($25),
將相同份量的A膠及B膠攪勻,
塗在枱腳金屬面及玻璃接面,
再將它們放回原處,
而我們就轉用小朋友用的膠枱繼續生日火鍋,

約兩小時後,
那隻枱腳已被牢牢的固定在枱面下,
我不知AB膠可以鎖住它的心多久,
但我已不敢再用這張餐枱食火鍋,
更不會再買這種設計的餐枱.
當前要做的事,
是逛傢俬鋪,
買過張新餐枱.
作者: Motti_sir 時間: 2010-1-29 13:46
曾sir 好野 好有急才
作者: d7llmh 時間: 2010-1-29 13:48
塊強化玻璃幾值錢,
有無可能變身做新枱既枱面呢?
作者: allen2007 時間: 2010-1-29 16:03
邊個幫你改個咁正既名
作者: longun 時間: 2010-1-29 20:17
kent sir, 好身手!
其實又易唔易分離 d 玻璃呢?
作者: MK燊 時間: 2010-1-29 21:10
要3000蚊咁多??
都幾貴喎
作者: timna 時間: 2010-1-29 23:42
睇到一半, 仲以為張玻璃枱頂唔住冷縮熱脹, 用用下來一個粉身碎骨......
不過一不離二, 其他個3隻腳都幾危險下, 而且仲有細路係屋企
係大型傢伙鋪買??
作者: smith 時間: 2010-1-30 01:22
快d換過張啦,咁偷工減料,再講,果塊都吾知係吾係真係"強化玻璃",萬一係保通玻璃爆左就真係......
作者: uganda_martyr 時間: 2010-1-30 01:49
回復 8# smith
強化玻璃???
我試過檯面裂開兩邊,好彩底下有框架托住一陣。
另外見過有D檯係玻璃面用膠水chee實檯下D金屬腳,腳的位置又較近中央。
都唔知佢用乜膠水,真係睇見牙煙!
作者: fatfish 時間: 2010-1-30 22:46
我都有朋友試過斷玻璃檯面, 雙腳總共縫左24針.
作者: 孖孖B 時間: 2010-1-30 23:13
一檯四椅......唔貴囉
作者: Faye 時間: 2010-1-30 23:32
我見到有小朋友跪係玻璃上面
好彩無跪爆膝頭
作者: madcc 時間: 2010-1-31 12:30
要穩固都係用番慢乾AB膠比較好......
快乾長期下都會再發生"跛腳問題"...雖然當時情況危急...
作者: 普羅 時間: 2010-1-31 14:02
如果係堅料,一個成年人坐上去都冇問題
作者: dicksonkln 時間: 2010-1-31 16:09
始終都係木枱好
作者: longun 時間: 2010-1-31 17:46
以後買餐枱, 一定要記得留番張收據, 有乜冬瓜豆腐都可以索償
作者: 邊個邊個 時間: 2010-1-31 18:49
睇小腿同隻鞋對地板個比例應該o個個係一個大年齡既小朋友
作者: kentnklee 時間: 2010-1-31 21:53
你地諗多左,
果個係送貨兼裝嵌既CF.
作者: wai209205 時間: 2010-2-2 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun 時間: 2010-2-2 13:01
算吧啦, 唔好再係傷口洒鹽, 都用左咁耐喇

作者: dhw479 時間: 2010-2-2 19:04
d ab膠水應該支持唔到幾耐~如果自己整要買貼玻璃d膠水再用uv固化燈照先整到~
作者: cuina 時間: 2010-2-2 19:25
3仟蚊既野甘化學

