作者: tsehung 時間: 2010-1-30 09:10 標題: 唔好買呢隻ling梳
本帖最後由 tsehung 於 2010-1-30 09:13 編輯
鴨記買,5X蚊一set
[attach]996495[/attach]拿嚟開咗一個電腦機箱嘅窿,就變成咁(同隔離未用過嘅比較)[attach]996496[/attach]
個6角螺絲位拎大力d就滑哂牙![attach]996493[/attach]
主要想喺度問吓師兄們有無一d類似咁上吓嘅套裝ling梳,要鋼水好d,可以拿來開鐵皮嘅,貴小小都無所謂嘅產品呢?
如果有嘅,普通五金舖有無得買呢?
作者: vichkvic 時間: 2010-1-30 09:24
日本O梳上海街不難搵到。
作者: upcupcupc 時間: 2010-1-30 09:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsehung 時間: 2010-1-30 10:26
日本O梳上海街不難搵到。
咁唔知有無類似一set過,有多款口徑選擇呢?
作者: tsehung 時間: 2010-1-30 10:28
回復 3# upcupcupc
我所知道多數拿來開薄鐵板......
有錯請其它師兄指正!
作者: jackli 時間: 2010-1-30 10:44
依D係唔可以用黎開鐵/ 鋼果D嫁喎,..,
依個我估最多都係可以用黎開半分木
我果個79mm 一個已經 買左 百幾蚊, 可以用黎開機箱
不過我都唔會咁做, 慢慢用方角剪整仲靚
作者: tsehung 時間: 2010-1-30 11:08
師兄可以貼出方角剪的樣子,比我參考吓買把用嗎?
謝謝!!!
作者: gulakpi 時間: 2010-1-30 11:11
方角剪大约多少$$?
作者: jackli 時間: 2010-1-30 11:26
well....
依個版成日都講方角剪嫁喇喎......
http://www.hkepc.com/forum/searc ... mp;searchsubmit=yes
作者: tsehung 時間: 2010-1-30 21:36
回復 9# jackli
sorry!一吓唔記得用search功能
作者: allen2007 時間: 2010-1-31 00:56
回復 1# tsehung
鴨記都有開鐵/ 鋼買,78蚊一set,係58蚊隔離一齊擺,你無睇清楚就買?
作者: id19642000 時間: 2010-1-31 01:25
呢款只能開發泡膠,代木也開不到,
作者: 007bbq 時間: 2010-1-31 09:47
呢集(blumol) ling梳唔錯,單集買.
http://www.blumol.net/bm-sbimetal-hs.html
鴨記有得賣.
作者: Shalala 時間: 2010-2-1 15:36
1 個頭 20mm直徑 Made in Taiwan 都幾十文.
Made in Japan 更貴 .
但真的削鐵如泥
作者: lv123 時間: 2010-2-3 17:40
深水po 買五金器材就有,呢把鋸是鋸木的。
作者: poonpoon098 時間: 2010-2-3 18:12
本帖最後由 poonpoon098 於 2010-2-3 18:15 編輯
唉 老細開木既saw 你用黎開鐵真係..............
開鐵聽同事講好q貴
方角剪 永''川頁''有啊 自己 搵唔到 就入去問人有冇得賣la
作者: jackli 時間: 2010-2-3 18:28
喇......
特登影比你睇:
[attach]998271[/attach]
作者: poonpoon098 時間: 2010-2-3 20:46
老細 你果隻貴唔貴
作者: tsehung 時間: 2010-2-3 20:52
回復 17# jackli
有無得一set買,唔同口徑大細咁㗎?
作者: jackli 時間: 2010-2-3 21:08
貴
METAL 1/8" 喎xDD
作者: jackli 時間: 2010-2-3 21:09
應該有
作者: k2t4 時間: 2010-2-3 21:45
本帖最後由 k2t4 於 2010-2-3 21:49 編輯
我就係 用 E 隻 開頂
[attach]998355[/attach]
作者: poonpoon098 時間: 2010-2-3 22:08
我係講緊 牌子XD
作者: mclarenfung 時間: 2010-2-3 22:10
貴小小都無所謂嘅產品
DIAMOND RING SAW
作者: 阿死 時間: 2010-2-3 22:23
i use this one too, arround $100 for the ring, and $x0 for the axial...
作者: 阿死 時間: 2010-2-3 22:24
i hv this set too, but only for plastic or wood.. never apply on metal
作者: poonpoon098 時間: 2010-2-3 22:49
made of diamond 真係好屈機 細細既一片 去界 3.5 都界到 (我係用磨機仔果隻size既甲片) 不過我用電鑽 個夾收了皮 片冇事
作者: 黃金俠 時間: 2010-2-4 00:47
你有冇加水鑽呀??
作者: MK燊 時間: 2010-2-4 13:11
令梳真係好流
鑽木都唔係好得
作者: realken 時間: 2010-2-4 13:37
真係好流....
作者: 孖孖B 時間: 2010-2-4 16:43
加水鑽

梳厚不"秀"鋼就要落油,用o岩架生,梳機箱既爛鬼鐵皮易過屙尿
樓主只係買錯架生o者
作者: lorym 時間: 2010-2-4 17:00
呢隻幾耐用的。
[attach]998534[/attach]
作者: tsehung 時間: 2010-2-4 17:21
回復 32# lorym
淨係睇個樣就feel到係勁野啦!
作者: lion97 時間: 2010-2-4 19:41
本帖最後由 lion97 於 2010-2-4 19:49 編輯
This is made in Japan, you can find in SSP
[attach]998596[/attach]
[attach]998597[/attach]
Diamond
作者: tsehung 時間: 2010-2-4 20:23
回復 34# lion97
第二張圖果個拿來係梳乜㗎?
係咪梳鋼板?
作者: 孖孖B 時間: 2010-2-4 20:52
本帖最後由 孖孖B 於 2010-2-4 21:01 編輯
第一幅果種叫鋒鋼,第二種叫鑽石鋼.
拎黎囉鐵板,我比較喜歡用第一款,可能係習慣問題,廿幾年前係無第二款賣
呢2款如果要買MIJ(鋼水當然兩回事),25mm都已經接近一百

我的一堆ringsaw
[attach]998612[/attach]
絕無MIC,以前搵食架生,貴買平用!
作者: poonpoon098 時間: 2010-2-4 21:29
老細 開博物官咩
有米成甘作者: A君 時間: 2010-2-4 21:37
呢咋野真係唔平....
作者: 孖孖B 時間: 2010-2-4 22:40
本帖最後由 孖孖B 於 2010-2-4 22:47 編輯
回復 37# poonpoon098
唔係有無米既問題,以前搵食就係靠呢d,無架生即係無飯開
如果真係要摷晒出黎,呢度可能只有1/3.
即係上面果3隻大既,有師兄會問:買個ringsaw殼咪得囉,唔使隻隻都配埋鑽芯呀下~!!!
其實內情係.........去到"地盤",忽然要用呢種架生,無理由坐車返竇拎,車錢,時間都唔止件架生錢,所以就變左咁
作者: lorym 時間: 2010-2-4 22:47
最繄要就係唔使自已比錢丫嘛。
作者: salabear1974 時間: 2010-2-4 22:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cuina 時間: 2010-2-5 04:30
係喎,我都見人係開木多喎
作者: CHIU 時間: 2010-2-5 11:39
咁快鈍左
作者: tklm 時間: 2010-2-5 20:46
木材用.....鋁或可.....鐵不行!!
作者: grasskit 時間: 2010-2-5 23:00
係咪大陸
作者: urgent2 時間: 2010-2-7 22:41
咁差金鋼水無受傷算好。

