Board logo

標題: 唔好買呢隻ling梳 [打印本頁]

作者: tsehung    時間: 2010-1-30 09:10     標題: 唔好買呢隻ling梳

本帖最後由 tsehung 於 2010-1-30 09:13 編輯

鴨記買,5X蚊一set
[attach]996495[/attach]拿嚟開咗一個電腦機箱嘅窿,就變成咁(同隔離未用過嘅比較)[attach]996496[/attach]
個6角螺絲位拎大力d就滑哂牙![attach]996493[/attach]

主要想喺度問吓師兄們有無一d類似咁上吓嘅套裝ling梳,要鋼水好d,可以拿來開鐵皮嘅,貴小小都無所謂嘅產品呢?
如果有嘅,普通五金舖有無得買呢?

作者: vichkvic    時間: 2010-1-30 09:24

日本O梳上海街不難搵到。
作者: upcupcupc    時間: 2010-1-30 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsehung    時間: 2010-1-30 10:26

日本O梳上海街不難搵到。

咁唔知有無類似一set過,有多款口徑選擇呢?
作者: tsehung    時間: 2010-1-30 10:28

回復 3# upcupcupc


我所知道多數拿來開薄鐵板......
有錯請其它師兄指正!
作者: jackli    時間: 2010-1-30 10:44

依D係唔可以用黎開鐵/ 鋼果D嫁喎,..,
依個我估最多都係可以用黎開半分木

我果個79mm 一個已經 買左 百幾蚊, 可以用黎開機箱
不過我都唔會咁做, 慢慢用方角剪整仲靚
作者: tsehung    時間: 2010-1-30 11:08

依D係唔可以用黎開鐵/ 鋼果D嫁喎,..,
依個我估最多都係可以用黎開半分木

我果個79mm 一個已經 買左 百幾蚊 ...
jackli 發表於 2010-1-30 10:44

師兄可以貼出方角剪的樣子,比我參考吓買把用嗎?
謝謝!!!
作者: gulakpi    時間: 2010-1-30 11:11

方角剪大约多少$$?
作者: jackli    時間: 2010-1-30 11:26

師兄可以貼出方角剪的樣子,比我參考吓買把用嗎?
謝謝!!!
tsehung 發表於 2010-1-30 11:08


well....
依個版成日都講方角剪嫁喇喎......

http://www.hkepc.com/forum/searc ... mp;searchsubmit=yes
作者: tsehung    時間: 2010-1-30 21:36

回復 9# jackli

sorry!一吓唔記得用search功能
作者: allen2007    時間: 2010-1-31 00:56

回復 1# tsehung

鴨記都有開鐵/ 鋼買,78蚊一set,係58蚊隔離一齊擺,你無睇清楚就買?
作者: id19642000    時間: 2010-1-31 01:25

呢款只能開發泡膠,代木也開不到,
作者: 007bbq    時間: 2010-1-31 09:47

呢集(blumol) ling梳唔錯,單集買.
http://www.blumol.net/bm-sbimetal-hs.html
鴨記有得賣.
作者: Shalala    時間: 2010-2-1 15:36

1 個頭 20mm直徑 Made in Taiwan 都幾十文.
Made in Japan 更貴 .
但真的削鐵如泥
作者: lv123    時間: 2010-2-3 17:40

深水po 買五金器材就有,呢把鋸是鋸木的。
作者: poonpoon098    時間: 2010-2-3 18:12

本帖最後由 poonpoon098 於 2010-2-3 18:15 編輯
鴨記買,5X蚊一set
拿嚟開咗一個電腦機箱嘅窿,就變成咁(同隔離未用過嘅比較)
個6角螺絲位拎大力d就滑哂牙 ...
tsehung 發表於 2010-1-30 09:10


唉  老細開木既saw 你用黎開鐵真係..............
開鐵聽同事講好q貴
方角剪  永''川頁''有啊  自己 搵唔到 就入去問人有冇得賣la
作者: jackli    時間: 2010-2-3 18:28

喇......
特登影比你睇:

[attach]998271[/attach]
作者: poonpoon098    時間: 2010-2-3 20:46

喇......
特登影比你睇:
jackli 發表於 2010-2-3 18:28



    老細 你果隻貴唔貴
作者: tsehung    時間: 2010-2-3 20:52

回復 17# jackli

有無得一set買,唔同口徑大細咁㗎?
作者: jackli    時間: 2010-2-3 21:08

老細 你果隻貴唔貴
poonpoon098 發表於 2010-2-3 20:46



METAL 1/8" 喎xDD
作者: jackli    時間: 2010-2-3 21:09

回復  jackli

有無得一set買,唔同口徑大細咁㗎?
tsehung 發表於 2010-2-3 20:52


應該有
作者: k2t4    時間: 2010-2-3 21:45

本帖最後由 k2t4 於 2010-2-3 21:49 編輯
呢集(blumol) ling梳唔錯,單集買.

鴨記有得賣.
007bbq 發表於 2010-1-31 09:47


我就係 用 E 隻  開頂  
[attach]998355[/attach]
作者: poonpoon098    時間: 2010-2-3 22:08


METAL 1/8" 喎xDD
jackli 發表於 2010-2-3 21:08


我係講緊 牌子XD
作者: mclarenfung    時間: 2010-2-3 22:10

貴小小都無所謂嘅產品
DIAMOND RING SAW
作者: 阿死    時間: 2010-2-3 22:23

我就係 用 E 隻  開頂
k2t4 發表於 2010-2-3 21:45



    i use this one too, arround $100 for the ring, and $x0 for the axial...
作者: 阿死    時間: 2010-2-3 22:24

鴨記買,5X蚊一set
拿嚟開咗一個電腦機箱嘅窿,就變成咁(同隔離未用過嘅比較)
個6角螺絲位拎大力d就滑哂牙 ...
tsehung 發表於 2010-1-30 09:10



    i hv this set too, but only for plastic or wood.. never apply on metal
作者: poonpoon098    時間: 2010-2-3 22:49

貴小小都無所謂嘅產品
DIAMOND RING SAW
mclarenfung 發表於 2010-2-3 22:10


made of diamond 真係好屈機  細細既一片  去界 3.5 都界到  (我係用磨機仔果隻size既甲片)  不過我用電鑽 個夾收了皮  片冇事
作者: 黃金俠    時間: 2010-2-4 00:47

你有冇加水鑽呀??
作者: MK燊    時間: 2010-2-4 13:11

令梳真係好流
鑽木都唔係好得
作者: realken    時間: 2010-2-4 13:37

真係好流....
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-4 16:43

你有冇加水鑽呀??
黃金俠 發表於 2010-2-4 00:47



加水鑽

梳厚不"秀"鋼就要落油,用o岩架生,梳機箱既爛鬼鐵皮易過屙尿

樓主只係買錯架生o者
作者: lorym    時間: 2010-2-4 17:00

呢隻幾耐用的。

[attach]998534[/attach]
作者: tsehung    時間: 2010-2-4 17:21

回復 32# lorym


    淨係睇個樣就feel到係勁野啦!
作者: lion97    時間: 2010-2-4 19:41

本帖最後由 lion97 於 2010-2-4 19:49 編輯

This is made in Japan, you can find in SSP
[attach]998596[/attach]

[attach]998597[/attach]
Diamond
作者: tsehung    時間: 2010-2-4 20:23

回復 34# lion97

第二張圖果個拿來係梳乜㗎?
係咪梳鋼板?
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-4 20:52

本帖最後由 孖孖B 於 2010-2-4 21:01 編輯

第一幅果種叫鋒鋼,第二種叫鑽石鋼.

拎黎囉鐵板,我比較喜歡用第一款,可能係習慣問題,廿幾年前係無第二款賣

呢2款如果要買MIJ(鋼水當然兩回事),25mm都已經接近一百

我的一堆ringsaw

[attach]998612[/attach]

絕無MIC,以前搵食架生,貴買平用!
作者: poonpoon098    時間: 2010-2-4 21:29

第一幅果種叫鋒鋼,第二種叫鑽石鋼.

拎黎囉鐵板,我比較喜歡用第一款,可能係習慣問題,廿幾年前係無第二款賣: ...
孖孖B 發表於 2010-2-4 20:52



    老細  開博物官咩 有米成甘
作者: A君    時間: 2010-2-4 21:37

第一幅果種叫鋒鋼,第二種叫鑽石鋼.

拎黎囉鐵板,我比較喜歡用第一款,可能係習慣問題,廿幾年前係無第二款賣: ...
孖孖B 發表於 4/2/2010 20:52


呢咋野真係唔平....
作者: 孖孖B    時間: 2010-2-4 22:40

本帖最後由 孖孖B 於 2010-2-4 22:47 編輯

回復 37# poonpoon098


唔係有無米既問題,以前搵食就係靠呢d,無架生即係無飯開
如果真係要摷晒出黎,呢度可能只有1/3.

即係上面果3隻大既,有師兄會問:買個ringsaw殼咪得囉,唔使隻隻都配埋鑽芯呀下~!!!
其實內情係.........去到"地盤",忽然要用呢種架生,無理由坐車返竇拎,車錢,時間都唔止件架生錢,所以就變左咁
作者: lorym    時間: 2010-2-4 22:47

回復  lorym


    淨係睇個樣就feel到係勁野啦!
tsehung 發表於 2010-2-4 05:21 PM



    最繄要就係唔使自已比錢丫嘛。
作者: salabear1974    時間: 2010-2-4 22:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cuina    時間: 2010-2-5 04:30

係喎,我都見人係開木多喎
作者: CHIU    時間: 2010-2-5 11:39

咁快鈍左
作者: tklm    時間: 2010-2-5 20:46

木材用.....鋁或可.....鐵不行!!
作者: grasskit    時間: 2010-2-5 23:00

係咪大陸
作者: urgent2    時間: 2010-2-7 22:41

咁差金鋼水無受傷算好。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2