Board logo

標題: 20元維修好17寸philips LCD(170B5) [打印本頁]

作者: jamesy    時間: 2010-6-16 16:18     標題: 20元維修好17寸philips LCD(170B5)

本帖最後由 jamesy 於 2010-6-16 17:05 編輯

趁得閒再次維修多次失敗的philips 170b5 lcd,病因是插電後亳無動作,包括不能開機(沒有著電源燈)。開始以為是mosfet燒壞,但換過都是一樣,之後又不了了之。直到揾到有關電源板資料http://item.taobao.com/item.htm?id=3864211145,check過高壓電路可以起動,但是3.3v竟然輸出是0v,5v亦都有跳動,12v反而冇事。先知到step down電路有問題,佢個step down ic係mps1410冷門到吾知邊到揾,不如剛趣自制5v和3.3v輸出。其實大可以買依塊philips電源板,但這覺得有違diy精神。

圖中可見右上角是自制5v和3.3v部分,5v(2A)是鴨記新昌買的$10,3.3v由5v經lm317提供,一個非常非常重要的是要做common ground,這個新加的5v板的ground一定要和原來電源板的ground相連,否測兩者ground電位不同是會打爆所有ic的,後果嚴重。[attach]1048805[/attach]

慶幸驅動板沒有問題才成功修好。[attach]1048808[/attach][attach]1048809[/attach]
作者: kahei0447    時間: 2010-6-16 16:38

強:)
我都想做DIY友:$
作者: chingkit    時間: 2010-6-16 17:11

我有部 Philips 170S5 開到機,但只有白屏,無你咁好彩,可以醫得返。
樓主好野!
作者: steven0822    時間: 2010-6-16 20:30

C hing,我部170b5都有d問題,
隻mon d 制好似黐哂線咁,
我無掂佢 佢都自己不停彈個menu出黎
想請教一下,係咪panel下面個塊野壞咗?
有無得整咖?
萬分感激!!
作者: jamesy    時間: 2010-6-16 23:15

先換微動制試試
作者: kentnklee    時間: 2010-6-16 23:18

好嘢...........................
作者: leoglas    時間: 2010-6-17 10:27

師兄,你真係勁!
作者: llcc    時間: 2010-6-17 12:15

無得頂呀, 真係要教教其他師弟!
作者: ljq200    時間: 2010-6-17 22:48

犀利!有機會我都試下。又學到野。
作者: Koala_Bear    時間: 2010-6-17 23:52

恭喜晒﹗
作者: ahrock    時間: 2010-6-17 23:56

Ching, 好堅呀!!
作者: gec    時間: 2010-6-18 01:38

Ching 我有部15" LCD (有暗病:funk:) 間唔中用用下會變白屏...

可否估計大概邊part有問題... ?

先謝   
作者: choi1980    時間: 2010-6-18 02:49

好勁!
作者: jamesy    時間: 2010-6-18 11:26

白屏都好像是電源問題,要拆機check先知
作者: toylet    時間: 2010-6-18 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gec    時間: 2010-6-18 23:08

白屏都好像是電源問題,要拆機check先知
jamesy 發表於 2010-6-18 11:26



原來如此, 我如果有時間, 拆黎check下, 整番可以同大家分享一下

THANKS
作者: byfrgnhvt    時間: 2010-6-18 23:41

神 請受小弟一拜
作者: awtq    時間: 2010-6-19 00:04

大大忘記了計 人工 和 讀書成本 !  點只 HK$20...
toylet 發表於 2010-6-18 21:04

還有工具呢
都係個句diy無價





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2