作者: jamesy 時間: 2010-6-16 16:18 標題: 20元維修好17寸philips LCD(170B5)
本帖最後由 jamesy 於 2010-6-16 17:05 編輯
趁得閒再次維修多次失敗的philips 170b5 lcd,病因是插電後亳無動作,包括不能開機(沒有著電源燈)。開始以為是mosfet燒壞,但換過都是一樣,之後又不了了之。直到揾到有關電源板資料http://item.taobao.com/item.htm?id=3864211145,check過高壓電路可以起動,但是3.3v竟然輸出是0v,5v亦都有跳動,12v反而冇事。先知到step down電路有問題,佢個step down ic係mps1410冷門到吾知邊到揾,不如剛趣自制5v和3.3v輸出。其實大可以買依塊philips電源板,但這覺得有違diy精神。
圖中可見右上角是自制5v和3.3v部分,5v(2A)是鴨記新昌買的$10,3.3v由5v經lm317提供,一個非常非常重要的是要做common ground,這個新加的5v板的ground一定要和原來電源板的ground相連,否測兩者ground電位不同是會打爆所有ic的,後果嚴重。[attach]1048805[/attach]
慶幸驅動板沒有問題才成功修好。[attach]1048808[/attach][attach]1048809[/attach]
作者: kahei0447 時間: 2010-6-16 16:38
強:)
我都想做DIY友:$作者: chingkit 時間: 2010-6-16 17:11
我有部 Philips 170S5 開到機,但只有白屏,無你咁好彩,可以醫得返。
樓主好野!
作者: steven0822 時間: 2010-6-16 20:30
C hing,我部170b5都有d問題,
隻mon d 制好似黐哂線咁,
我無掂佢 佢都自己不停彈個menu出黎
想請教一下,係咪panel下面個塊野壞咗?
有無得整咖?
萬分感激!!
作者: jamesy 時間: 2010-6-16 23:15
先換微動制試試
作者: kentnklee 時間: 2010-6-16 23:18
好嘢...........................
作者: leoglas 時間: 2010-6-17 10:27
師兄,你真係勁!
作者: llcc 時間: 2010-6-17 12:15
無得頂呀, 真係要教教其他師弟!
作者: ljq200 時間: 2010-6-17 22:48
犀利!有機會我都試下。又學到野。
作者: Koala_Bear 時間: 2010-6-17 23:52
恭喜晒﹗
作者: ahrock 時間: 2010-6-17 23:56
Ching, 好堅呀!!
作者: gec 時間: 2010-6-18 01:38

可否估計大概邊part有問題... ?
先謝
作者: choi1980 時間: 2010-6-18 02:49
好勁!
作者: jamesy 時間: 2010-6-18 11:26
白屏都好像是電源問題,要拆機check先知
作者: toylet 時間: 2010-6-18 21:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gec 時間: 2010-6-18 23:08
THANKS
作者: byfrgnhvt 時間: 2010-6-18 23:41
神 請受小弟一拜
作者: awtq 時間: 2010-6-19 00:04
還有工具呢
都係個句diy無價

