作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 00:43 標題: 三相即熱式熱水爐問題
本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-4-12 01:05 編輯
一個煩繞左我三個多月的問題,12月大裝修時換全屋電箱電線,順便換埋個三相熱水爐(Siemens DE1821415)但係問題來了,會突然沖沖下涼"卜"一聲跳制,呢幾個月跳制跳左五次以上,每次都係(熱水爐MCB,總線MCB,後樓梯錶前MCB跳埋),次次打返d制又無事,三月尾叫電燈師傅check打開電箱見到個索制燒到黑哂(Mitsubishi s-n35),換左個新,叫埋人上黎check熱水爐又完全正常,找不到問題根源,但係上星期六又跳今次就有d唔同了今次係沖完先跳,索制又黑了...........
有無師傅可以救下我每次沖涼都提心吊膽,唔知佢幾時"卜"一聲又跳
線:6mm
thx!!!

作者: vtrchan 時間: 2011-4-12 01:24
回復 1# ~Hei~
你個熱水爐係唔係買得太大呀?
個爐幾多火? 個爐MCB幾多Amp? 總制有幾多Amp?
另外, 係唔係次次都係黑兩相, 有一相無事?
作者: netnetboy 時間: 2011-4-12 01:38
本帖最後由 netnetboy 於 2011-4-12 01:42 編輯
回復 2# vtrchan
Siemens DE1821415
380V 18kw .
正如樓上師兄所言, 樓主要話比大家知 Heater MCB 几大, Main MCB 幾大?
作者: kammoo 時間: 2011-4-12 02:43
超耗電!
我哋應該為環保出點力啊!
作者: id19642000 時間: 2011-4-12 03:32
村屋?加個太陽能熱水爐
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 08:14
本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-4-12 08:17 編輯
爐:32A, 總制:63A
中問果相個contact位都好似有少少黑
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 08:17
回復 vtrchan
Siemens DE1821415
380V 18kw .
正如樓上師兄所言, 樓主要話比大家知 Heater MCB 几大, ...
netnetboy 發表於 2011-4-12 01:38
同上~
作者: Offer 時間: 2011-4-12 08:23
即熱式比儲水式更省電
18kw須然係功率高,但係用電時間短過儲水式計返條數便知
作者: Offer 時間: 2011-4-12 08:25
把熱水爐轉到經濟模式可減少跳掣機會
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 08:47
師兄可否解釋一下點解用ECO可以減少?因為工作電流細左?
問題係個索制overload or 爐有問題?
作者: kakui 時間: 2011-4-12 09:17
我無電牌,
但早幾個月前都幫親戚裝個西門子DH18400.....
你cf有冇跟顏色
三相電路的相線一 紅 棕 L1
三相電路的相線二 黃 或 白 黑 L2
三相電路的相線三 藍 灰 L3
??
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 09:19
回復 11# kakui
無關係
三相熱水爐
三相亂晒
只要唔撞相都無問題
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 09:36
回復 9# Offer
看樓主個情況
會唔會係個索制質量唔好
或唔夠A比過爐呢又 ?
作者: Joe_Black 時間: 2011-4-12 10:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer 時間: 2011-4-12 10:13
ECO mode功率會細左D我果部會由18kW下降到10kw左右
原因可能有以下幾種
如果MCB總掣因為之前嘗試過over load跳得多會有機會未到63A便會跳
索掣係40A應該沒問題, 可能係試過on-load 時索埋或打開加上長時間full load都有機會燒
工作環景太熱也有影响
如有可能的話用Amp鉗去check下工作電流及總掣電流就會水落石出
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 10:47
係全跳
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 10:50
本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-4-12 10:55 編輯
Full load 其中一相最大29A
鉗過睇過電流無問題,都唔知咩事。
但係我就見到其中有一相電流飄得幾大下5-17A跳動
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 11:00
回復 15# Offer
會唔會d線嫁
接觸位唔實呢又
搞到 接觸不良呢
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 11:13
已經換左個索制,重新接線都係咁,應該唔關事
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 11:18
回復 19# ~Hei~
咁樣睇法應該要從個爐入手
個爐有無落水?
每組發熱線是否正常?
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 11:25
叫師傅上黎check 過話正常無問題
作者: kkchan825 時間: 2011-4-12 11:31
回復 17# ~Hei~
三個相分別多少電流呀
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 11:35
本帖最後由 kimhocity 於 2011-4-12 11:39 編輯
回復 21# ~Hei~
岩岩我它過一個西門子三相電熱水爐
每組發熱線嫁電阻值大約係19歐無
我它個隻都萬八 火
作者: dhw479 時間: 2011-4-12 11:39
有無d即熱式係2相電而唔係3相電架?ching們
作者: netnetboy 時間: 2011-4-12 11:40
如果三相負載平衡, 咁三相電流應一樣(十/一 5% 可以接受)
試吓量度發熱線電阻值係咪平均. 最好度埋 相/相, 相/地 絕緣電阻.
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 11:45
回復 24# dhw479
其實你都可以自已改做兩相
作者: dhw479 時間: 2011-4-12 11:45
回復 26# kimhocity
無呢方便知識 有無教學同原理?
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 11:49
回復 27# dhw479
其實e隻爐入面有3組發熱線
只要cut左一組發熱線
就可以做到2相
不過咁樣做可能搞到你全屋相位嫁用電量不平衡
作者: Joe_Black 時間: 2011-4-12 11:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wong-ct 時間: 2011-4-12 11:52
呢個情況一定畏知道每組發熱線幾多電阻,
睇下係咪三組一樣先,同埋有無落地!
第二就要睇下電線係幾粗係咪6MM線或以上,
同埋叫師傳他埋D線有無問題,D線有無鬆收唔實!
最後就係睇下果幾個MCB制有無問題啦(包括熱水爐內的索制)!
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 11:55
三組大約23
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 11:58
師傅話電子爐唔會三相平衡
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 12:03
係無運作只有通電都跳制
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 12:05
本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-4-12 12:07 編輯
我只怕係入牆線有問題,線6mm
作者: hugo_soyin 時間: 2011-4-12 12:08
索制 sn25 係咪25A
索制 黑左係咪個making capacity 唔足夠
AC-1 type?
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 12:13
S-n35 ith:60a
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 12:15
回復 33# ~Hei~
咁係通電
無運作嫁環境下
每相嫁用電量係幾多A
如果無開水 應該係無 乜A 數
如果成十幾20A嫁話
姐係可能個水流制 卡左係到
搞到長通
咁咪長著囉
作者: netnetboy 時間: 2011-4-12 12:24
本帖最後由 netnetboy 於 2011-4-12 12:26 編輯
會唔會係由索制去熱水爐個段電線有問題? 所以通電都跳制.
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 12:30
提醒:
索制有分380線圈 同 220線圈
請檢查下比索製嫁電係 380 定 220
唔係嫁話會燒索製
作者: ken_nx 時間: 2011-4-12 13:32
咁樣只要索制係開,但唔著熱水爐都會跳
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 13:42
Standby around 0.05A
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-12 13:44
上星期六第一次
作者: 林仔 時間: 2011-4-12 18:19
即熱式單相有6KW,8KW
冬天用來沖涼很爽
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 20:12
回復 43# 林仔
有時凍得仔
會煲唔切
作者: vtrchan 時間: 2011-4-12 21:22
回復 1# ~Hei~
個熱水爐點解要接索制? 應該係唔須要的.
請參考安裝手冊. http://www.siemens-home.com.hk/DE1821415.html
你個爐係可以set 18KW 或 21KW. 可以試下set 18KW.
另外, 你個總制MCB都跳好可能係唔夠電比. 可以試下開著個熱水爐及家中其他的電器, check下3相的電壓及電流幾多.
作者: kimhocity 時間: 2011-4-12 22:14
回復 45# vtrchan
係就係可以唔加
但係ed 爐個個都想沖完涼 熄左佢
但又無理由係廁所門口加個三相曲架制
所以就要加個索制黎做 到門口加個普通燈制就可熄左佢嫁效果啦
作者: Offer 時間: 2011-4-12 22:34
因為3相曲架要好用力開關而且個安裝價太平無錢揾
作者: wong-ct 時間: 2011-4-13 00:33
如果有問題就要攪攪拒啦.....唔係只會成日跳制!
總之一定要搵到原因,唔係會好危險的!
搵個有經驗的師傳跟,最好佢有他表等等.......開住水去試!
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 01:06
搶2相.....
熱水爐得2相電到
先修緊大線先
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 01:12
收緊大線時 睇睇係唔係收佐膠皮
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-13 01:13
三相都有電到,無問題
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 01:15
有電到 唔代表有A
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-13 01:18
Full load 時三相都有20A以上
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 01:27
點他有20a?
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-13 01:29
鉗錶
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 01:32
來電定熱水爐?
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-13 01:35
兩邊都有
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 01:42
有冇A牌....?
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-13 01:54
我諗熱爐個師傅應該有掛
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 01:58
有危險牲 冇電工底唔好自己整
由照片睇到 1和3黑佐 中間冇事
個三相式熱水爐得2相電入
個索拍都換佐 唔關事
最大机會係線鬆 ..接線位唔過電
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-13 02:09
索制的火舌應該係由裏面contact 位噴出黎,因為線耳同接線位無黑到
作者: dhw479 時間: 2011-4-13 10:43
大唔大部同埋 夠唔夠熱架 ching
作者: kimhocity 時間: 2011-4-13 10:51
回復 62# dhw479
單相6000 w 個d
係夠下力洗下碗
如果係冬天沖涼嫁話
話比你聽一定唔夠力
同賣6000w 係好細部
重細過like 個d 鞋盒
作者: ken_nx 時間: 2011-4-13 13:05
我用淘寶單相即熱3000W洗碗, 冬天來水十零度, 超慢流都可以加熱到5-60度, 但慢既情度係去到裝一杯水都要等幾分鐘咁慢, 叫做可以溶下D油
作者: qq1001 時間: 2011-4-13 19:12
拆3組干的睇下
係未左和右蝕佐 中間冇事?
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-13 22:37
回復 65# qq1001
[attach]1166023[/attach][attach]1166023[/attach]
作者: dhw479 時間: 2011-4-14 11:05
8-9000w果d單相呢?見到德國寶果d個樣都ok 唔知冬天得唔得
作者: kimhocity 時間: 2011-4-14 11:21
回復 67# dhw479
我講個d已經係德國保
作者: dhw479 時間: 2011-4-14 12:37
8-9KW會唔會冬天都夠用呀
作者: kimhocity 時間: 2011-4-14 13:01
本帖最後由 kimhocity 於 2011-4-14 13:03 編輯
回復 69# dhw479
如果d水太凍 萬八火
都未必保得切 你話呢
6000~9000 w夏天都可能得 冬天就唔知啦
作者: qq1001 時間: 2011-4-14 21:41
本帖最後由 qq1001 於 2011-4-14 21:46 編輯
接点好黑
睇图比較下....
80A 3相
電流大就會有火花 但3组一样
[attach]1166602[/attach]
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-14 23:07
你呢隻索制係咩用途?
作者: wfchoi 時間: 2011-4-15 09:11
本帖最後由 wfchoi 於 2011-4-15 11:01 編輯
請恕我班門弄斧,我對電子控制式三相即熱爐了解不深,要說的只是猜測。
一開始時我都認同上面有個師兄的想法,見到個MCB黑了左右的兩個相,懷疑是斷了其中一相而另外兩相不平衡所引致,但你拍的拆解圖剛好角度看不到太多細節(這些照片確是不易拍的),而且你說你看到三相發黑的情況是差不多,那這個只好作罷。
發黑的情況大多不是過載所致,通常是由MCB保護工作時,打開線路的時間有很大的電流而形成的電弧引起的(廢話,要不MCB開路來幹嗎?笑…)。綜合你所說的情況,你應該是用過單相鉗表看過「正常」時的工作電流,這案例,有沒可能是「不正常」時,電流爆升很快所引致?當然,要証實這個說法也很困難,三相logger不是便宜的東西,而且也真的不知道幾時先出事。
我本身是從事電力電子的工作,我估計能溫控的電爐可能是用可控矽,或可能是IBGT組成的全橋線路來控制的(有錯勿插,我都想用三相爐,可惜我家沒有三相電)。這佈線所引起的電感都會影響到這兩種控制技術,就單看工業用在控制器馬達的就會看到很多的「風水問題」了…說太複雜了,真接跳到建議:
1) 如果爐沒有過保,找代理「借」一個同型號的來,如果問題依舊,就看佈線問題
2) 如果上法不成,那找人「借」一條夠長的三相線,臨時取代入牆線,再進行測試。如果問題不再發生,那可能就是佈線的問題
不過,香港地人工大過乜,這些廢話都是紙上談兵的成分較多了,大家張就看看吧。
又…沒可能是入牆線其中兩條的絕緣出間題,在重負載時因自身的升温而局部短路所致?抱歉,我是一件諗樣,唔好插我後面…
剛看到新的討論,想到也可以甩哂的接線,用mega錶輪著在牆內的三相中試,如果真係絕緣出問題,應該會有所發現的。
作者: ken_nx 時間: 2011-4-15 13:14
其實我都同意由總制拉條線試下入牆線有冇事
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-15 13:26
中間果相無燒黑到
用mega錶要如何測試?可以詳細d講ma?
thx!
作者: wfchoi 時間: 2011-4-15 13:47
回復 75# ~Hei~
我建議:
甩哂所有的連線,由MCB到你的熱水爐都甩開,目的是測試你的入牆線。那會有兩個接點,在MCB那面:
1) R入 2)Y入 3)B入
在你的爐那邊,就會有
4) R出 5)Y出 6)B出
這時,因為所有連接都甩了,所以這三相應酬是獨立而不互通的。這時,測一下各相間的數據,即R-Y, R-B, Y-B,你可能會發現,發生電弧的那兩相的絕緣那沒事的那相是不同的,這時你應該不要猜了,找人換了那些線吧。好運的話,你會看到發黑的事故點,你家還沒有火災都應該感激那些可靠工作了的mcb了。
記得要計算好新線的粗幼,還有好好佈綫,不要再拉傷絕緣皮了。
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-15 14:50
我想問如果兩相的線絕緣有問題,我通電時是否已經會跳制呢?
作者: wfchoi 時間: 2011-4-15 14:59
本帖最後由 wfchoi 於 2011-4-15 15:09 編輯
回復 77# ~Hei~
"沒可能是入牆線其中兩條的絕緣出間題,在重負載時因自身的升温而局部短路所致?"
但mega應該可以測出來的,如果我的假設是對的話。要不然,你就真的做一條bypass線由的你mcb去你的爐試一試吧!
其實這個就是爐的還是線的問題,我上面的討論都已經說過可以怎試了。如果乜都唔試,一味靠估,是解決不了問題的。
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-15 15:52
"沒可能是入牆線其中兩條的絕緣出間題,在重負載時因自身的升温而局部短路所致?"
這一點有些不明白.
你還提及一點"不要再拉傷絕緣皮了"
作者: wfchoi 時間: 2011-4-15 16:35
回復 79# ~Hei~
有時,在安裝時有可能因為不同的因數,而拉傷電線的外皮,有些是肉眼也難以看見的,但過了些年月或是受水氣的影響,情況會越來越差。
而電線在電流流過時,因自身的電阻,會發熱的。在加熱和冷卻的循環下,就可能絕緣失效,再加上電線因熱的情況而伸長變形,也許會就成為這種在特地情況下才會發生的局部短路情況。
我只是說明可能性,事緣我曾經看過bus bar的事故,包到好地地,安裝又沒差,但是就會爆,都沒人確實知點解。你就當我老吹,考慮要不真的找個mega來試試吧?
要是找不到同一個型號的爐來試,要不考慮問人借load來試?有工程公司有些load是用來試電力安裝的,不過就真的要找「方法」才會借得到了。
作者: ~Hei~ 時間: 2011-4-15 18:43
有無師兄有mega錶呀?
作者: mcnelson 時間: 2011-4-16 02:20
冇牌唔好玩電

