作者: bennyepc 時間: 2011-10-31 10:32 標題: 我啱啱買嘅ut61e,發現又多咗一個版本...
拆開睇過,發現呢個版本比之前嘅3個版本都要好,應該而家去買嘅朋友唔使擔心,估計都係我呢個版本,唔錯,超值.......上d相比大家睇下.....
[attach]1269516[/attach]
[attach]1269517[/attach]
[attach]1269518[/attach]
[attach]1269519[/attach]
[attach]1269520[/attach]
[attach]1269521[/attach]
[attach]1269522[/attach]
作者: am1698 時間: 2011-10-31 10:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennyepc 時間: 2011-10-31 10:44
235人仔...
作者: hknightlife 時間: 2011-10-31 11:50
1. 我看不出有什麼改進. 你從可見得有改善?
2. 你有沒有實際測量數據支持? 之前一直說UT61E溫飄很嚴重, 而且線性度不好.
3. 那個外置電壓基準焊盤是空置的, 所以還是用那個垃圾級的內部基準.
作者: kammoo 時間: 2011-10-31 12:26
雖然都沒大改善,都是排阻加電容.
但我看到的, 不是空置呵! ,也不是用內部基準(垃圾?何以見得, 用甚麽級數的DMM去比較?)
怎說也不像FLUKE 15B ,17B 的垃圾吧!
麻煩你說得清楚一點, 請賜教!
作者: hknightlife 時間: 2011-10-31 12:34
師兄, U4係外置基準位, 但空置哦!
根據大陸論壇, UT61E在溫度的上下限, 精度超spec的, 主因是內部基準溫飄嚴重. 超spec了, 沒有比"垃圾"更貼切.
我沒有 Fluke 15B, 17B...我有Sanwa DMM價錢比UT61E貴少少, 可以性能都係差唔多, 但係帶佢出去行街唔會有人指指點點 始終日本妹比大陸妹的認受性較高.
作者: am1698 時間: 2011-10-31 12:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hknightlife 時間: 2011-10-31 12:48
No ar.... 唔係測溫問題. 而係電壓讀數隨溫度變化. 就算係同一個溫度, 過幾個月後既讀數都唔一樣.
回應最之前既問題. 我就係唔明樓主高興地說改良左乜野....
作者: kammoo 時間: 2011-10-31 13:05
有侍確認! 空談與事實,可能是兩回事.
至少我親自用過幾部SANWA DMM, 一仟樓下的, 也不外如是,
精準也不合格,反應又慢, 已经送給朋友.
作者: funfunhk 時間: 2011-10-31 13:25
溫飄係10年尾個批開始已經叫做解決左(加温度补偿).
http://www.shoudian.com/viewthread.php?tid=163088
作者: kammoo 時間: 2011-10-31 13:40
香港夜生活兄的資料未更新
作者: logoff 時間: 2011-10-31 13:49
本帖最後由 logoff 於 2011-11-10 07:33 編輯
自己雖然忍得好辛苦.....始終冇入貨
;3xx hkd 聘金真係唔知可以揾到 d 乜野同級數的 dmm。竹門對竹門,木門對木門.........平民都要揾番个伴嘛;吾通養唔起上 d 千金小姐就終身不娶?
作者: hon829 時間: 2011-10-31 13:55
都好快吓出貨,見塊pcb在8月至生產.
作者: kammoo 時間: 2011-10-31 14:02
咁你幾時派帖呀?
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-31 14:03
香港夜生活兄架生咁齊
有時間做一次溫飄pk大對決
開下大家眼界
作者: logoff 時間: 2011-10-31 14:21
我估師兄咁多系出名門既姨太太.......,呢 d "妹仔"可能冇机会入到"夜總會"大宅。
作者: logoff 時間: 2011-10-31 14:31
本帖最後由 logoff 於 2011-10-31 16:47 編輯
回復 14# kammoo
吓!"包養"都要派帖咁高調.........,
我驚俾正印老虎乸咬死。
作者: kammoo 時間: 2011-10-31 15:18
咁即係己經收埋咗! 唔俾人知?

作者: YES_MAN 時間: 2011-10-31 15:19
有質素嘎北菇
絕對相信"夜總會"大宅係唔會放過
作者: logoff 時間: 2011-10-31 16:22
本帖最後由 logoff 於 2011-11-10 07:34 編輯
回復 18# kammoo
冇呀,真係冇呀!

如果唔係都唔使強調自己"忍得好辛苦"......,不過真係驚會"谷 x 上腦"。
作者: icefire 時間: 2011-10-31 16:40
ut61e個accuracy好明顯配唔起用5位display啦,免強冇幸福呀。
作者: logoff 時間: 2011-10-31 17:58
如果可以好似有 d 計數机咁有個制揀 display 几多個 digit ........,可能仲過"引"。
我估發展中國家生產 d 發展中產品俾 d 發展中既人民使用,滿足一下大家正在發展中既虛榮心都算得係符合國情。
幾十年前好多人都睇唔起日本、台灣,同埋南韓既產品;最緊要都係要睇下佢地有冇上進心。
暫時覺得 Unit-T 既市場定位唔錯呢,再過多 10、20 年佢應該以生產較高檔品種為主掛?
作者: icefire 時間: 2011-10-31 18:20
"發展中"哩句話由細聽到大啦
但係祖國品牌產品比倒人嘅信心就係越來越低,作大情況就越來越嚴重
作者: logoff 時間: 2011-10-31 19:22
本帖最後由 logoff 於 2011-10-31 19:34 編輯
師兄有冇打算身体力行,抵制部分(全部就唔好想喇,因為仲要喺呢个地球上生活)強國貨?
但現實........唔係咁多人可以避開強國貨;就算是美國民眾亦如是。
悲痛的是"龍的傳人"正向着"全人類公敵"這个方向走。:funk:
作者: fatfish 時間: 2011-10-31 20:09
本帖最後由 fatfish 於 2011-10-31 20:20 編輯
粒C2唔用貼片改用金屬膜電容由後面搬去前面.
作者: hknightlife 時間: 2011-10-31 21:14
我無恆溫chamber, 唔敢搞所謂溫飄大比拼. 而且我還有很多基準設備還未全備呢.
作者: hknightlife 時間: 2011-10-31 21:35
食得多龍肉都無味, 有時食吃農村菜都唔錯架. 有時農村妹仔勝在夠raw夠單純, 容易養.
價格便宜, 玩壞玩殘都唔會覺得心痛可惜, 轉手就拖去填海, 唔怕有手尾跟.
所以呢D大陸妹仔都有機會收為已"玩", 把玩一下.
我都有一台DT830D妹仔做私房菜. 有時D操重野都係俾佢搞, 費時勞動到班大小姐啦.
剛巧3太太最近出來曬太陽, 順便跟DT830D妹仔合照. 3太太已經25歲, 所以都要走出來run下, 保養一下, 以保持良好狀態. 3太太當年出世時, 係機王級數黎架.
P.S. 同場加映北川景子. 剛好手頭上有佢做cover girl既magazine, 而景子又係25歲, 俾佢陪襯下3太太囉.
[attach]1269742[/attach]
作者: hknightlife 時間: 2011-10-31 21:50
日本婊唔錯, 3百幾蚊都有交易. Sanwa 77x系列我都有, 性能水平其實跟Fluke 15B, 17B差不多, 沒什麼特出, 但價格稍便宜. 可能係日本情意結關係, 用日本婊比大陸婊放心多了. 純粹是信心問題.
另外, 大陸婊那些電阻質量較差, 依家好似差不遠, 但長時間過後就會嚴重劣化. 大家放長雙眼睇啦.
作者: fatfish 時間: 2011-10-31 22:05
DT830D 依隻錶真係經典, 最過癮係淘寶有套件賣, 可以買返嚟自己砌.
作者: 高級嘍囉 時間: 2011-10-31 22:52
我都用緊,係華輝大平買時入架。
作者: bennyepc 時間: 2011-11-1 09:35
pcb應該係重新設計過,我都係聽人講話比之前嘅三個版本有改善....至於點樣測試我就唔識la
,我都係啱啱學用玩它表ja
作者: poonpoon 時間: 2011-11-1 09:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff 時間: 2011-11-1 10:10
師兄好嘢。
一開始就玩呢 d 惹火尤物。
作者: 雲一0一 時間: 2011-11-1 20:52
樓主邊間買?
可PM?
3Q
作者: hknightlife 時間: 2011-11-1 23:08
Datron 1281 (mother of Fluke 8508A) and Agilent 34401A
作者: hknightlife 時間: 2011-11-1 23:10
我用得最多係兩台Fluke 187
作者: funfunhk 時間: 2011-11-2 00:32
師兄咁多神兵…可唔可以幫下小弟記錄一下比較精密D(6-8位)既數字…
[attach]1270342[/attach]
[attach]1270343[/attach]
[attach]1270344[/attach]
[attach]1270345[/attach]
作者: bubibubi 時間: 2011-11-2 01:23
係廣州入的嗎?
作者: skybread 時間: 2011-11-2 01:41
你左邊件玩具好過引
有咩用的??
作者: hknightlife 時間: 2011-11-2 02:10
funfunhk那件東東是AD584 voltage reference. 能出2.5V, 5V, 10V voltage. 套kit應該百幾蚊到.
不過AD584唔使做熱島下話, 好多餘.
不過只有4位半精度. 可以用來校準3位半錶 (2000字). 但跟4位半錶(20000字)只可作比對.
http://www.analog.com/en/special ... oducts/product.html
作者: hknightlife 時間: 2011-11-2 03:20
其實一般電子愛好者有一台已校準的5位半的萬用錶 (e.g. Fluke 8840A)已經很好了, 可以成為你家中的簡易的"基準錶", 可用來比對你手頭上常用的3位半, 或4位半的"工作錶".
我看過一些大陸市級(當時不是廣州市, 深圳市等大市)計量所, 就是一台34401A走天涯了, 所以私人搞一台5位半都不算失禮.
作者: bennyepc 時間: 2011-11-2 06:22
yes..
作者: bennyepc 時間: 2011-11-2 06:22
廣州買...
作者: logoff 時間: 2011-11-2 07:54
回復 37# funfunhk
早兩日無意見到又一 potential 新玩具........"白菜基準",好似好抵玩,有買家仲讚个賣家 print 埋个實測數值出泥呢。
http://item.taobao.com/item.htm?id=13013767696
作者: funfunhk 時間: 2011-11-2 09:04
這個咁平我諗當係買線路板及插座啦,粒AD584等電阻電容我都唔太信得過, :funk:
不過"透"過線路板睇到佢線路真係幾簡單,衰D可以連線路板都唔使幫佢買添~
[attach]1270390[/attach]
作者: funfunhk 時間: 2011-11-2 09:09
係呀! 我都係想有個詳細D既數值作參考及比對.... 救下我啦
作者: funfunhk 時間: 2011-11-2 09:21
係咪想試? 咪買D囉~
我諗我要買都係一件成品加三幾塊空板咁啦~
作者: bubibubi 時間: 2011-11-2 10:54
要咁多, 粒 IC 幾錢到? CHING 係米想出手啦 :XD:
作者: logoff 時間: 2011-11-2 13:54
回復 47# funfunhk
師兄有門路揾到可靠的正品 AD584?
作者: funfunhk 時間: 2011-11-2 14:00
未
老細~今次點買法呀?
作者: tgo 時間: 2011-11-2 14:14
http://hongkong01.rs-online.com/ ... 584&x=0&y=0
回復 49# logoff
作者: logoff 時間: 2011-11-2 14:16
係"大細路 or 老頑童"先係真呀。
btw,師兄果件东东如果搭其他師兄拎番學校个 lab 度一度唔知行唔行得通?
作者: funfunhk 時間: 2011-11-2 14:27
當然得啦,其實都只係想知後面果幾個位的數字而且...

作者: YES_MAN 時間: 2011-11-2 16:09
RS得J(30ppm)或者K(15ppm)
佢要L(5ppm)同鐵殼
最頂果款
作者: am1698 時間: 2011-11-9 11:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff 時間: 2011-11-9 14:13
冇計.....61E既生產量應該都唔係小野,坊間應有不少庫存。
師兄是淘回來的嗎?
作者: am1698 時間: 2011-11-9 14:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 雲一0一 時間: 2011-11-10 05:54
回復 57# am1698
點解唔問過先買
http://item.taobao.com/item.htm?id=10913061947
作者: logoff 時間: 2011-11-10 07:42
我估出廠日期未必是唯一判別是否最新版的因素.......,
可能還要知道是那一条不同地區廠房生產的。
作者: bennyepc 時間: 2011-11-10 08:25
本帖最後由 bennyepc 於 2011-11-10 08:34 編輯
無理由gar...我部出廠日期係15-SEP-2011己经係最新版,奇怪la...你睇下機身n.o對唔對...
作者: bennyepc 時間: 2011-11-10 08:28
會唔會係唔同廠做....點解10月份都會用番舊版pcb呢?
作者: bennyepc 時間: 2011-11-10 08:44
本帖最後由 bennyepc 於 2011-11-10 08:48 編輯
我啱啱去check過我部嘅保用證,我部ut61e係東莞制造嘅,唔知樓主部ut61e係邊間廠制造嘅呢?如果去淘寶買ut61e嘅朋友最好都係揀廣東賣家,佢哋d貨多數係東莞制造,如果揀北方賣家佢哋d貨可能係北方嗰邊廠做,無咁新版......唔知係未呢...
[attach]1273878[/attach]
[attach]1273879[/attach]
作者: bennyepc 時間: 2011-11-10 09:01
據我所知佢哋嘅制造廠起碼有兩個以上嘅生產基地和三家配套工廠,所以用料都會有分先後,用曬d舊料先用新料都唔出奇....所以買時一定要問清楚係邊間廠制造,係幾月出廠嘅,同係未新版本....

作者: am1698 時間: 2011-11-10 09:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennyepc 時間: 2011-11-10 09:42
本帖最後由 bennyepc 於 2011-11-10 09:46 編輯
呢樣真係好難講,我都唔明點解....如果你部都係東莞做嘅咁就奇la....估計係唔同供料商嘅問題.....
作者: bennyepc 時間: 2011-11-10 09:43
本帖最後由 bennyepc 於 2011-11-10 09:45 編輯
機身號碼對唔對ar?如果唔對咁就講得通la,如果對就真係唔明la....
作者: tgo 時間: 2011-11-10 17:44
本帖最後由 tgo 於 2011-11-10 18:03 編輯
Del.......
作者: bennyepc 時間: 2011-11-11 10:11
機身號碼同保用證號碼對唔對呢?

