Board logo

標題: 二手Dremel 4000 + 鑽台 [打印本頁]

作者: Offer    時間: 2011-11-26 19:09     標題: 二手Dremel 4000 + 鑽台

本帖最後由 Offer 於 2011-11-27 20:47 編輯

二奶入門 $1080,此利器真利害,同大6貨無法比,開機箱两野就OK,BTW两个孔用了我1.5片cut碟

sorry cck888師兄,佢真係好吸引我

[attach]1280783[/attach]

[attach]1281260[/attach]

[attach]1280784[/attach]

[attach]1280785[/attach]

[attach]1281262[/attach]

[attach]1281263[/attach]

[attach]1281264[/attach]

[attach]1281265[/attach]

[attach]1280787[/attach]

[attach]1280786[/attach]
作者: raymondchan338    時間: 2011-11-26 20:29

Too Late

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: longun    時間: 2011-11-26 21:13

What a pity!
作者: Offer    時間: 2011-11-26 21:23

呢兩個孔的代價是一片半cut碟,吾知每片多少錢


作者: skybread    時間: 2011-11-26 21:46

如果想買一手唔知邊到會平呢
作者: Offer    時間: 2011-11-26 21:49

如果想買一手唔知邊到會平呢
skybread 發表於 2011-11-26 21:46


鴨記賣1300+398
作者: skybread    時間: 2011-11-26 21:53

鴨記賣1300+398
Offer 發表於 2011-11-26 21:49

398係個鑽台?
作者: longun    時間: 2011-11-26 21:54

師兄一用中毒
作者: love19901109    時間: 2011-11-26 22:07

睇黎真系幾方便   加埋個台一流   整CPU 匙扣一流
CUT碟咁易爛??   烈左定系點...
作者: Offer    時間: 2011-11-26 22:13

睇黎真系幾方便   加埋個台一流   整CPU 匙扣一流
CUT碟咁易爛??   烈左定系點... ...
love19901109 發表於 2011-11-26 22:07


正常消耗
作者: logoff    時間: 2011-11-26 22:13

回復 2# raymondchan338
RS 4000 个价都 OK 喎,不過冇認真对比過。

http://hongkong01.rs-online.com/web/p/products/7073487/
作者: love19901109    時間: 2011-11-26 22:17

回復 10# Offer
一睇個POST  已經見到EAT左   好新支野...   CUT 機箱好唔好力水?
作者: logoff    時間: 2011-11-26 22:20

呢兩個孔的代價是一片半cut碟,吾知每片多少錢
Offer 發表於 2011-11-26 21:23

早排好多師兄唔知係咪講呢套.......要响外国订。
原來 HK RS 个价 又OK,可惜都係要等下一水........。
http://hongkong01.rs-online.com/web/p/products/7073484/
作者: raymondchan338    時間: 2011-11-26 22:27

回復  raymondchan338
RS 4000 个价都 OK 喎,不過冇認真对比過。
logoff 發表於 2011-11-26 22:13


$1100 without stand
作者: funfunhk    時間: 2011-11-26 22:28

個鑽台O唔OK呀?有興趣呀~
作者: logoff    時間: 2011-11-26 22:30

$1100 without stand
raymondchan338 發表於 2011-11-26 22:27

平過 als $260 喎。
作者: Offer    時間: 2011-11-26 22:39

回復  Offer
一睇個POST  已經見到EAT左   好新支野...   CUT 機箱好唔好力水?
love19901109 發表於 2011-11-26 22:17



    支野好新,CUT 機箱好好力水
作者: Offer    時間: 2011-11-26 22:45

早排好多師兄唔知係咪講呢套.......要响外国订。
原來 HK RS 个价 又OK,可惜都係要等下一水........。
...
logoff 發表於 2011-11-26 22:20



平過ALS
作者: Offer    時間: 2011-11-26 22:48

個鑽台O唔OK呀?有興趣呀~
funfunhk 發表於 2011-11-26 22:28



  當然ok,直橫也可以只不過行程短及另加索頭先可用其他鑽咀
作者: seven3137    時間: 2011-11-26 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888    時間: 2011-11-27 00:09

二奶入門 $1080,此利器真利害,同大6貨無法比,開機箱两野就OK,BTW两个孔用了我1.5片cut碟

sorry cck8 ...
Offer 發表於 2011-11-26 19:09



    恭喜師兄有正玩具

其實我Dremel 已經有線 鋰電無線 電芯板無線都有齊

現在只對配件有興趣,所以先對鑽台動心
作者: blueuma    時間: 2011-11-27 00:33

果鑽台改唔改到用係普通電鑽度?
作者: dball    時間: 2011-11-27 01:03

回復  raymondchan338
RS 4000 个价都 OK 喎,不過冇認真对比過。
logoff 發表於 2011-11-26 22:13



  1100個價仲要唔要+運費
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-27 03:09

offer 兄... 我好羨慕你呀... 淨係d配件都唔只呢個價位..
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-27 03:12

早排好多師兄唔知係咪講呢套.......要响外国订。
原來 HK RS 个价 又OK,可惜都係要等下一水........。
...
logoff 發表於 2011-11-26 22:20


哎呀.... 買貴野添
作者: am1698    時間: 2011-11-27 07:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2011-11-27 08:23

恭喜師兄有正玩具

其實我Dremel 已經有線 鋰電無線 電芯板無線都有齊

現在只對配件有興趣 ...
cck888 發表於 2011-11-27 00:09


我點會吾知師兄你齊架生,只不過本來想同你分左佢,但最後對吾住都要做次
作者: logoff    時間: 2011-11-27 08:54

哎呀.... 買貴野添
amb_cpl 發表於 2011-11-27 03:12

唔覺得師兄買貴,即刻有得用喎。
再者, RS 再返貨又唔知係咩价(冇研究過詳細条欵)?
作者: Offer    時間: 2011-11-27 08:59

果鑽台改唔改到用係普通電鑽度?
blueuma 發表於 2011-11-27 00:33


No
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-27 09:08

唔覺得師兄買貴,即刻有得用喎。
再者, RS 再返貨又唔知係咩价(冇研究過詳細条欵)? ...
logoff 發表於 2011-11-27 08:54


我都等左2個半星期先到手...
作者: dieago    時間: 2011-11-27 09:12

回復 29# Offer

差d早ching一步... 手緊中out of budget

http://ronald22.com... 350文得5得?
作者: logoff    時間: 2011-11-27 09:15

我都等左2個半星期先到手...
amb_cpl 發表於 2011-11-27 09:08

師兄又何必介懷,我都唔之几羨慕師兄,
而且 RS 个期係未知數.......兩个月又得,兩季都得呢。
作者: logoff    時間: 2011-11-27 09:17

果鑽台改唔改到用係普通電鑽度?
blueuma 發表於 2011-11-27 00:33

師兄睇中佢可以擺角度+打橫把刀泥 cut / 铣 工件?
作者: seven3137    時間: 2011-11-27 09:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888    時間: 2011-11-27 09:23

我點會吾知師兄你齊架生,只不過本來想同你分左佢,但最後對吾住都要做次 ...
Offer 發表於 2011-11-27 08:23


唔緊要最緊要你有用

我睇過呢個鑽台設計幾正

我之後都會訂返個,不過呢個重量要坐船有排等
作者: cck888    時間: 2011-11-27 09:25

師兄又何必介懷,我都唔之几羨慕師兄,
而且 RS 个期係未知數.......兩个月又得,兩季都得呢。 ...
logoff 發表於 2011-11-27 09:15


係呀 rs 個期可以好久
我而家重有件貨等緊,二個月啦
重未知幾時一定到貨
作者: logoff    時間: 2011-11-27 09:32

係呀 rs 個期可以好久
我而家重有件貨等緊,二個月啦
重未知幾時一定到貨 ...
cck888 發表於 2011-11-27 09:25

自己老花眼費事睇 RS d conditions of sale........,其實个定价係咪貨到先作實 ga?
作者: cck888    時間: 2011-11-27 09:37

自己老花眼費事睇 RS d conditions of sale........,其實个定价係咪貨到先作實 ga? ...
logoff 發表於 2011-11-27 09:32


我未試過到貨後改價
佢回覆你第一張訂單,價錢就以果張單計
作者: logoff    時間: 2011-11-27 09:41

我未試過到貨後改價
佢回覆你第一張訂單,價錢就以果張單計
cck888 發表於 2011-11-27 09:37

Thanks
咁可能忍唔住要訂番盒 cutter 試下喇。
作者: Offer    時間: 2011-11-27 10:40

Thanks。
咁可能忍唔住要訂番盒 cutter 試下喇。
logoff 發表於 2011-11-27 09:41


你買果時冇包cutter?
作者: logoff    時間: 2011-11-27 11:02

你買果時冇包cutter?
Offer 發表於 2011-11-27 10:40

基本主机多年前買落.......唔係套裝,冇咁多跟机配件。
最重要係想試下呢種人人都話 very good 既 cutter。
作者: Offer    時間: 2011-11-27 15:17

基本主机多年前買落.......唔係套裝,冇咁多跟机配件。
最重要係想試下呢種人人都話 very good 既 cutter ...
logoff 發表於 2011-11-27 11:02


真係Very Very Good
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-27 15:26

師兄又何必介懷,我都唔之几羨慕師兄,
而且 RS 个期係未知數.......兩个月又得,兩季都得呢。 ...
logoff 發表於 2011-11-27 09:15



    咁 CHING 你點解唔入番一 SET... 問埋 OFFER 買唔買...
作者: Offer    時間: 2011-11-27 16:05

咁 CHING 你點解唔入番一 SET... 問埋 OFFER 買唔買...
amb_cpl 發表於 2011-11-27 15:26



    必買
作者: seven3137    時間: 2011-11-27 17:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: am1698    時間: 2011-11-27 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2011-11-27 18:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dball    時間: 2011-11-27 18:45

師兄想買套4000 邊到買平
作者: Offer    時間: 2011-11-27 19:20

我呢次真係罪過,令到各位師兄又出血了
作者: seven3137    時間: 2011-11-27 19:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: love19901109    時間: 2011-11-27 19:46

回復 50# Offer
哈哈...諗諗下想買鋰電果D  方便用
有冇建議
作者: cck888    時間: 2011-11-27 19:59

基本主机多年前買落.......唔係套裝,冇咁多跟机配件。
最重要係想試下呢種人人都話 very good 既 cutter ...
logoff 發表於 2011-11-27 11:02


師兄你想買邊種
作者: kammoo    時間: 2011-11-27 20:11

師兄睇中佢可以擺角度+打橫把刀泥 cut / 铣 工件?
logoff 發表於 2011-11-27 09:17

DREMEL鑽架好用!
鑽下細孔.好定,垂直度好!
吊起支DREMEL配小磨筆用,就手!
打側遼可以磨吓野.
不過用來銑野,就唔得,始終太單薄.
作者: kammoo    時間: 2011-11-27 20:16

回復  Offer
哈哈...諗諗下想買鋰電果D  方便用
有冇建議
love19901109 發表於 2011-11-27 19:46

無線戶外或無將方便D,
但講好力,肯定是用A/C的有線DREMEL.
作者: Offer    時間: 2011-11-27 20:45

請問呢两枝有乜分別及用途
[attach]1281257[/attach]

請問呢枝有乜用途
[attach]1281258[/attach]
作者: Offer    時間: 2011-11-27 21:21

呢隻就係無庸置疑的利器


作者: logoff    時間: 2011-11-27 21:25

upper one: cutting of dry wall /plasterboard.
lower one: mounting of polishing pad.
作者: Offer    時間: 2011-11-27 21:25

DREMEL鑽架好用!
鑽下細孔.好定,垂直度好!
吊起支DREMEL配小磨筆用,就手!
打側遼可以磨吓野.
不過用來銑野 ...
kammoo 發表於 2011-11-27 20:11


用來銑膠野可以

我都想平平地買個两軸平台/架 來銑膠機壳開孔(人肉CNC)
作者: Offer    時間: 2011-11-27 21:27

upper one: cutting of dry wall /plasterboard.
lower one: mounting of polishing pad.
logoff 發表於 2011-11-27 21:25


我係想知左右两枝有乜分別及用途


作者: logoff    時間: 2011-11-27 21:31

師兄你想買邊種
cck888 發表於 2011-11-27 19:59

46楼.....7哥条link介绍果隻。
作者: logoff    時間: 2011-11-27 21:31

我係想知左右两枝有乜分別及用途
Offer 發表於 2011-11-27 21:27

誤會咗 tim 。
作者: logoff    時間: 2011-11-27 21:38

師兄,你係唔係要買E套呀,搭單幫你買呀?
最好可以話我知E套野幾重,計返個價錢比你
我估一盒係200g左右 ...
seven3137 發表於 2011-11-27 17:39

哈利路亞!我的白武士!
重量....no idea.
這个不是重點,重點係.......七哥好似未試过買貴咗,you are a smart buyer。
作者: logoff    時間: 2011-11-27 21:40

我呢次真係罪過,令到各位師兄又出血了
Offer 發表於 2011-11-27 19:20

這个我不同意,
好嘢梗係要介绍俾大家,血.....係唔會白流既。
作者: seven3137    時間: 2011-11-27 21:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2011-11-27 21:50

係唔係買呀,師兄
HK$160一盒,有無問題?
seven3137 發表於 2011-11-27 21:42

直情係感恩价
呢个价要我等半年先有貨都冇所謂,請預我一盒!
作者: seven3137    時間: 2011-11-27 21:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2011-11-27 22:02

只有一個名額,其他師兄唔好意思啦
seven3137 發表於 2011-11-27 21:57


受 寵 若 驚
作者: longun    時間: 2011-11-28 00:10

本帖最後由 longun 於 2011-11-28 00:12 編輯

唉...運費貴! 唔係都幾抵....
作者: blueuma    時間: 2011-11-28 01:53

師兄睇中佢可以擺角度+打橫把刀泥 cut / 铣 工件?
logoff 發表於 2011-11-27 09:17


不是,我想要個垂直鑽床,見它有其他工能又抵好多。
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-28 01:58

SEVEN 兄呢個價就只有美國有親友先可以做到...
26號早上經 EBAY SEND 左個 MESSAGE 比 N 記賣家... 睇下佢個運費係唔係一定係每件計... 等佢覆...
PS : 佢個運費相對其他賣家係幾平
作者: 風之小文    時間: 2011-11-28 02:09

師兄 le set野正野!

唔知有冇剩係支小磨筆賣呢?
諗緊唔知可唔可以將支小磨筆裝上電鑽/電批度
咁咪可以多樣用途囉

有冇師兄知邊度有剩係支小磨筆賣呢?
唔一定le個牌子..
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-28 02:23

鴨記有售... 無論係占毛或強國牌都有...
作者: seven3137    時間: 2011-11-28 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2011-11-28 10:09

不是,我想要個垂直鑽床,見它有其他工能又抵好多。
blueuma 發表於 2011-11-28 01:53

師兄有普通鑽架未呀?
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-28 10:30

我用代購買炸
咁我買開野,睇師兄又好想買咁,未搭單幫手買盒啦
睇你係ebay買一盒成二百幾,心都痛呀,比成 ...
seven3137 發表於 2011-11-28 09:47


咁seven 兄你近排買唔買野呀?
作者: 風之小文    時間: 2011-11-28 11:05

師兄 le set野正野!

唔知有冇剩係支小磨筆賣呢?
諗緊唔知可唔可以將支小磨筆裝上電鑽/電批度
咁咪 ...
風之小文 發表於 2011-11-28 02:09


其實咁行唔行得通呢?
作者: seven3137    時間: 2011-11-28 11:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo    時間: 2011-11-28 14:06

師兄 le set野正野!

唔知有冇剩係支小磨筆賣呢?
諗緊唔知可唔可以將支小磨筆裝上電鑽/電批度
咁咪 ...
風之小文 發表於 2011-11-28 02:09

我有用緊正廠dreme小磨筆, 是獨立賣的,香港賣三佰左右, 其他雜厰的也可用,但比較吵,
由幾十元至一佰幾不等.
所有磨機都通用,但電鑽機索頭不能用, 除非你識DIY一個轉接套,
就算你識DIY支磨筆用電鑽去推, 效果都是不好的,
磨機就是磨機, 需要高轉速的, 鑽又怎會可以這高速呢?
作者: Offer    時間: 2011-11-28 20:25

只有一個名額,其他師兄唔好意思啦
seven3137 發表於 2011-11-27 21:57


遲左tim
作者: logoff    時間: 2011-11-28 20:34

遲左tim
Offer 發表於 2011-11-28 20:25

師兄可以做"團長哥哥".......,我估會好容易爆團呢。
作者: seven3137    時間: 2011-11-28 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2011-11-28 20:40

師兄,你遲左1日呀
最多下次買野PM你
seven3137 發表於 2011-11-28 20:37

不如由两位"工具皇"开番个国際工具資訊行情版重好。
作者: seven3137    時間: 2011-11-28 20:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2011-11-28 20:58

本帖最後由 Offer 於 2011-11-28 21:04 編輯

个人建議案必買組合

[attach]1281674[/attach]

[attach]1281672[/attach]

[attach]1281675[/attach]
[attach]1281684[/attach]

[attach]1281673[/attach]

[attach]1281671[/attach]

[attach]1281676[/attach]
or
[attach]1281670[/attach]
作者: seven3137    時間: 2011-11-28 21:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2011-11-28 21:15

一套巳滿足大部份需要,衹需要加個火牛
seven3137 發表於 2011-11-28 21:06

成人版 kinder 出奇蛋 。
作者: Offer    時間: 2011-11-28 21:20

回復 87# logoff


    仲要加口及眼罩,安全第一命長久
作者: logoff    時間: 2011-11-28 21:28

回復  logoff


    仲要加口及眼罩,安全第一命長久
Offer 發表於 2011-11-28 21:20

宜家玩嘢時都要加副老花鏡......应該挡得下 d 微塵,如不幸遇上大 impact 就應該死多層。
講到口罩就認真阿Q......短暫闭气。
作者: am1698    時間: 2011-11-28 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2011-11-28 22:48

回復 90# am1698

http://www.youtube.com/watch?v=B ... =PL388738B8D1C97F6F
作者: nietzsche    時間: 2011-11-28 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2011-11-28 23:25

Dremel 4000 230V 版難唔難買呢?
作者: lion97    時間: 2011-11-29 00:08

回復  logoff


    仲要加口及眼罩,安全第一命長久
Offer 發表於 2011-11-28 21:20







作者: cck888    時間: 2011-11-29 00:16

師兄,你遲左1日呀
最多下次買野PM你
seven3137 發表於 2011-11-28 20:37


團長哥哥我又要pm
作者: hgcjeffrey    時間: 2011-11-29 00:26

回復 1# Offer


    c-hing, 想請教一下, 你覺得套野, cut唔cut到 m10螺絲 ?
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-29 02:04

師兄,你遲左1日呀
最多下次買野PM你
seven3137 發表於 2011-11-28 20:37


PM 我啦... SEVEN 哥... 不過最好係月尾 28 -30號... 因為我係長崎良美...
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-29 02:07

OFFER 兄, 若果你未買 4486, 唔好買, 因為佢會令個磨咀 SET 得唔好, 從而會令個机身好震.... 買 4485 ($&%) 好過...
作者: amb_cpl    時間: 2011-11-29 02:09

Dremel 4000 230V 版難唔難買呢?
kwliu 發表於 2011-11-28 23:25



鴨記 / 新填地街買啦... 230V 果D係歐洲出, 個價(唔計運費)仲貴過香港買...
作者: am1698    時間: 2011-11-29 06:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2011-11-29 07:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2