作者: Offer 時間: 2011-12-6 21:32 標題: 請推介線耳鉗
請推介線耳鉗比呢个2.54插針端子用,已買左一隻但效果不好
[attach]1285604[/attach]
[attach]1285605[/attach]
[attach]1285606[/attach]
作者: longun 時間: 2011-12-6 22:32
e 把我都有, 勉強叫做做到, 效果一點刀不滿意
作者: longun 時間: 2011-12-6 22:35
香港好像真係冇, 我以前都望過下, tb 又有冇推介, 可以一齊買
作者: Offer 時間: 2011-12-6 22:35
所以上來請教
作者: Offer 時間: 2011-12-6 22:37
都係华強北好D
作者: blueuma 時間: 2011-12-6 22:37
是否28元那款.................如果係好彩當日無買。
作者: longun 時間: 2011-12-6 22:40
應該係咁上下果只....
作者: Offer 時間: 2011-12-6 22:40
$25
作者: vtrchan 時間: 2011-12-6 22:46
回復 1# Offer
依......依把我都有, 不過, 真係唔係幾好用.
作者: seven3137 時間: 2011-12-6 22:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer 時間: 2011-12-6 23:05
你個post我都睇過,不過筆直只有百五蚊
作者: KamSing 時間: 2011-12-7 00:34
上個月去華輝睇到有隻自動復位,夾到一半放手既話會幫你hold住,再夾完就放返晒
好似賣佰幾定二佰幾,行過可以上去睇下有冇
作者: logoff 時間: 2011-12-7 08:40
本帖最後由 logoff 於 2011-12-7 09:04 編輯
我又係試過用呢把鉗打 d 胶線仔,都發覺效果麻麻(其實我估佢既設計應該係用泥打光身線);後來再買多把類似既就比較好 d ,原因係後者个 die 位較為合理......有个好重要既托位以適應端子同埋电線既胶皮/線芯不同高度。
[attach]1285805[/attach]
[attach]1285804[/attach]
作者: logoff 時間: 2011-12-7 08:56
講開打 d 線仔端子,我又有困擾........
,就係呢種 XH2.54(唔知啱唔啱?)。[attach]1285806[/attach]
見 TB 有鉗賣,不過嫌麻煩 & 覺得業餘 diyer 唔使玩到咁大陣像,放棄。
http://item.taobao.com/item.htm?id=7007457989&_u=72fsstl85f6
最後始終都要捉虫虫......
[attach]1285807[/attach]
作者: Offer 時間: 2011-12-7 09:26
die 位較為合理果把好吾好用?
作者: logoff 時間: 2011-12-7 09:49
用泥打胶線仔肯定好用過第一把。
師兄如果唔係急用,可以喺交收 2020 時帶埋去俾您即場試用;雖然都只係大約 50 蚊貨仔.......試過吾啱心水就無謂加多件"沉睡"既雞肋,嘥哂 d 地方。
作者: Offer 時間: 2011-12-7 10:15
好呀,先謝!我就係吾想好似第一把咁買左返來而冇用
作者: seven3137 時間: 2011-12-7 10:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff 時間: 2011-12-7 11:00
師兄用開鉗皇
主要係冇認真配對線材+端子,非專業手勢,雞鉗.......既組合:
有陣打唔實,
有陣打到端子變形。
作者: pk007sky 時間: 2011-12-7 20:28
想問下你地會唔會焊接,因為我公司有時做線,只用普通鉗,夾埋(因為會做焊接)
作者: Offer 時間: 2011-12-7 21:06
會
作者: morris 時間: 2011-12-11 00:23
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:16 編輯
......
作者: Offer 時間: 2011-12-11 00:32
Waiting your report
作者: 風之小文 時間: 2011-12-11 02:05
[attach]1287429[/attach];咁啱我又有需要,今日去鴨記買咗把Rubicon,睇落都幾ok,一佰四十幾蚊,啱晒筆直。
(不過未用過 ...
morris 發表於 2011-12-11 00:23
我見好多線耳鉗都有le個藍色圈住我舊野,其實有咩用?
作者: BGZ 時間: 2011-12-11 13:36
係用黎微調鉗口咬合位. 如果夾出黎正正常常, 我諗都係唔好郁佢.
作者: Offer 時間: 2011-12-14 20:27
鴨記把Rubicon得吾得呀!
作者: logoff 時間: 2011-12-14 20:36
我都有一把.......早知上次帶埋去俾你玩下。
作者: Offer 時間: 2011-12-14 20:40
下次啦!都吾知師兄有乜野你係冇,樣樣都有嘅!
作者: logoff 時間: 2011-12-14 20:50
冇$$$,冇知識,有時仲会冇自制能力.......。
作者: Offer 時間: 2011-12-14 21:02
你自己用過ok嗎?
作者: logoff 時間: 2011-12-14 21:22
本帖最後由 logoff 於 2011-12-14 21:37 編輯
啱啱試打杜邦线(買番泥都未試过呢,因為原來屋企已經有一把類似既
唔得,大得滯,打唔實......。
作者: seven3137 時間: 2011-12-14 21:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff 時間: 2011-12-14 21:36
我指我自己既自制能力......大概等於我既自知之明,係同財政能力掛鉤 ga。
師兄如日方中.......,實在無需作出無謂既自制。
作者: morris 時間: 2011-12-14 21:54
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:17 編輯
......
作者: Offer 時間: 2011-12-14 22:47
吾知大陸供應商係點打杜邦線?
作者: Offer 時間: 2011-12-14 22:48
收藏家點可以有自制能力
作者: logoff 時間: 2011-12-15 07:51
我估喺生產線應該用(啤)机掛;見 TB 也有專打杜邦線仔的線耳鉗(已淘咗一把,但仍然在重重波折中折騰
)。本地反而少見這類線耳鉗(平民价的),可能大多數人都愛用尖咀鉗,大不了再加錫銲。
作者: logoff 時間: 2011-12-15 07:53
由用家昇華成為收藏家.......真是幸福。

作者: logoff 時間: 2011-12-22 21:04
尊貴的女皇陛下,
小人終於覓得一把可以對付一眾短小線耳的鉗子,懇請批示.......
[attach]1293115[/attach]
[attach]1293113[/attach]
[attach]1293114[/attach]
[attach]1293116[/attach]
[attach]1293117[/attach]
[attach]1293118[/attach]
作者: Offer 時間: 2011-12-22 21:09
回復 39# logoff
請問我杯茶在那兒可以搵到同埋幾多錢?
作者: logoff 時間: 2011-12-22 21:20
唔記得向船長報告 tim
呢把鉗打短一點的線耳好啱用;但係打杜邦頭就覺得个 die 既厚度略為不足,好難兩者兼顧........;不過喺自己要求不高的情況下都 ok ,大不了補多一槍。
[attach]1293119[/attach]
[attach]1293120[/attach]
[attach]1293121[/attach]
作者: logoff 時間: 2011-12-22 21:24
哎吔....腦退化中,又漏報咗;
rmb 60 @ TB
http://item.taobao.com/item.htm?id=12439189874
作者: Offer 時間: 2011-12-22 21:27
回復 41# logoff
我多數係打杜邦頭
作者: logoff 時間: 2011-12-22 21:52
要不要試茶?
作者: Offer 時間: 2011-12-22 22:44
先謝!今次不用了,睇相已經令我足夠了解,去馬
作者: Offer 時間: 2011-12-22 23:41
回復 41# logoff
190-08係打XH2.54或2.0用的如果打杜邦頭可能要用190-07
作者: morris 時間: 2011-12-22 23:50
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:10 編輯
......
作者: 16F88 時間: 2011-12-23 00:09
Offer兄
也可以到旺角麥仕睇睇,有把(Made in JAPAN)線耳鉗會比較優良和精細,而價錢大約伍佰元以下,藍色手柄,帶線耳和電線去試試效果
作者: Offer 時間: 2011-12-23 07:42
乜可以試過先買?
作者: logoff 時間: 2011-12-23 08:26
本帖最後由 logoff 於 2011-12-23 08:37 編輯
同 16E88 師兄/姐 先 book 个 appointment 可能得掛。
engineer PA08....
作者: logoff 時間: 2011-12-23 08:40
本帖最後由 logoff 於 2011-12-23 08:42 編輯
師兄去馬之前.......
http://www.engineer.jp/en/products/pa09e.html
http://item.taobao.com/item.htm?id=5541825484&_u=n2fsstlfeb5
作者: logoff 時間: 2011-12-23 08:48
190-07 極大、極大、極大可能同 rubicon rky-190-04一樣效果。
作者: kammoo 時間: 2011-12-23 11:16
本帖最後由 kammoo 於 2011-12-23 11:25 編輯
那裏買到的.我也遇到這問題, 買吓一把,買吓一把,搞到成屋到係鉗,夾細線2.5式XH2.0的無把好用,最後都係要焊加尖咀鉗夾,一個插經常有十幾廾PIN, 焊到眼花手軟.
作者: kammoo 時間: 2011-12-23 11:23
Enginner PA08 香港有無得賣?
無就買把"得你憂"
作者: morris 時間: 2011-12-23 13:08
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:03 編輯
......
作者: morris 時間: 2011-12-23 13:25
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:02 編輯
......
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:27
大 wok .......皇上賜毒洒!
作者: Offer 時間: 2011-12-23 13:36
我見鴨記有隻G51307鉗$88
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:39
老麥有,真係"吊起"泥賣 ga......$5xx
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:41
請問是那个品牌?
作者: kammoo 時間: 2011-12-23 13:44
唔好意思,唔記得問皇上要唔要上車,我已經三十分鐘前開咗車.
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:45
各單位注意,各單位注意..........,
今次女皇可能化身成為"車長"。

作者: kammoo 時間: 2011-12-23 13:47
嘩!嘩!嘩!
等佢慢慢釣下先, 得你憂唔得的話,我先考慮.
又或者自己DIY個DIE.
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:48
嘩......."TB 杯" 大賽車!
作者: Offer 時間: 2011-12-23 13:52
杭州的品牌,名稱忘了
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:54
我鐘意"得你憂"个 die 係 machine 過........,以前 d 雞鉗个 die 通通都係冇加工過的鑄件,又唔夠幼細.........好難打到細線耳。
作者: kammoo 時間: 2011-12-23 13:55
我部車好慢,下一站要等客,可能要明年才到達.
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:57
一定要睇个 die.........,這个价位如果又係鑄件的話,基本上可以放棄。
作者: logoff 時間: 2011-12-23 13:58
要連埋其他藥材一齐运落泥?
作者: logoff 時間: 2011-12-23 14:01
哎吔......呢个 post 跟得好辛苦呀,瞬息萬變。
作者: kammoo 時間: 2011-12-23 14:02
係呀! 執藥咁執, 呢處二兩, 那處三錢...不同地方的藥都要試吓!
作者: logoff 時間: 2011-12-23 14:04
老餅又想起"木蘭辭".......。
作者: 肥媽 時間: 2011-12-23 14:20
各位師兄,我見到台灣某討論區介紹下面兩把.
一平一貴,唔知得唔得.
MARVEL MH-3F
[attach]1293522[/attach]
[attach]1293523[/attach]
台灣三堡HT-236C
[attach]1293521[/attach]
作者: icefire 時間: 2011-12-23 15:05
我打算買 PA-09, PA-21
http://global.rakuten.com/en/store/tuzukiya/item/engn-pa-09/
http://global.rakuten.com/en/store/tuzukiya/item/e01-1001/
有冇人想搭單? (store : Tuzukiya)
作者: syar 時間: 2011-12-23 15:51
小弟之前係DIGIKEY入左呢件, 都算OK. $兩百八

Manufacturer : Molex Inc
Manufacturer Part Number : 63811-1000
當然唔會好似D專業師兄既工具咁正, 但都叫可以打到一般電腦用既頭/針.
作者: logoff 時間: 2011-12-23 16:41
小弟之前係DIGIKEY入左呢件, 都算OK. $兩百八
Manufacturer : Molex Inc
Manufacturer Part Number : 6381 ...
syar 發表於 2011-12-23 15:51
請問師兄係咪可以張線芯,外皮分開兩次打?
作者: morris 時間: 2011-12-23 16:52
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:03 編輯
......
作者: morris 時間: 2011-12-23 16:54
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:03 編輯
......
作者: morris 時間: 2011-12-23 17:00
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:02 編輯
......
作者: morris 時間: 2011-12-23 17:13
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:03 編輯
......
作者: kammoo 時間: 2011-12-23 17:29
本帖最後由 kammoo 於 2011-12-23 17:31 編輯
傻LA, EPC工具之皇,幾時有我份, 我成家垃圾就有,
買D工具,其實好多時,直情唔用得, 唯有自已走去改!
拆得多,睇得多,整得多,就識分辨邊D好,邊D唔好.其實都係迫不得已!

作者: syar 時間: 2011-12-23 17:45
師兄, 呢隻野係要分開2次打, 因為塊DIE好薄, 跟本一次打唔到2樣

作者: icefire 時間: 2011-12-23 20:19
Amazon上意見兩極化,小心中伏。
NOT Worth the money
I expected these to be very high qual ...
morris 發表於 2011-12-23 17:13
3500 Yen一把,都預左唔會靚得去邊,志在好過大陸貨就得
作者: Offer 時間: 2011-12-23 21:38
杜邦綫耳甘普通吾知點解甘難搵把鉗
作者: logoff 時間: 2011-12-23 21:53
我估因為係只有行 ISO 机構先至會買掛,一般 diyer 都會用尖鉗搞.......;真係冇乜市場。
作者: syar 時間: 2011-12-23 22:19
各位師兄, 唔好意思, 遲來的圖
[attach]1293727[/attach]
[attach]1293726[/attach]
同場加影Molex Mini-Fit HCS (18AWG)+ 淘番來的Mini-Fit.
睇下各位師兄分唔分得出
[attach]1293729[/attach]
[attach]1293730[/attach]
[attach]1293731[/attach]
再來用Molex 鉗挾既頭. 用番18AWG線.
[attach]1293733[/attach]
[attach]1293734[/attach]
又加影下用另一把係SSP和興買既鉗. 呢把都幾正, $140, 可惜打16AWG就差D, 打18AWG就好正下
[attach]1293735[/attach]
[attach]1293736[/attach]
打出來既效果, 一TAKE過打哂2個位.
[attach]1293737[/attach]
[attach]1293738[/attach]
作者: kammoo 時間: 2011-12-23 22:44
我用過呢2把,都係唔夠正.
個DIE 果D太圓,唔夠DETAIL, 打出來只是一般.
CHING, 唔好意思,可能我要求高咗D.
作者: syar 時間: 2011-12-23 22:48
回復 87# kammoo
師兄, 小弟都同意師兄講法
完全正確
但係對小弟呢D唔係揾食既,
N年先打個幾十粒, 重係自己乜野痕先整一次半次.真係唔捨得千幾兩千買師兄個D專對野

作者: Offer 時間: 2011-12-24 00:03
我可能最後選擇係親自北上華強買德利优07及08
作者: logoff 時間: 2011-12-24 08:24
師兄上去睇實貨時如果覺得 07 都係同 rubicon rky-190-04 差唔多時,不如唔好買住........;送咗我嗰把俾你好過.......大掃除進行中。
作者: Offer 時間: 2011-12-24 08:41
師兄你真客氣,睇來要請你吃飯, 睇相就真係差不多,08就真係至好的,只不過佢的厚度較少應該係打XH,之前買工具一睇到我就買,估吾到呢把鉗玩左我甘多個月都未玩完
作者: logoff 時間: 2011-12-24 08:51
師兄唔使客氣......,師兄提供的精神、知識上的"飯"比吃下肚的更加有益呢。
屋企有 3 把類似 07 的。
作者: Offer 時間: 2011-12-24 10:01
睇過甘多相都係08个die至正
作者: Offer 時間: 2011-12-24 11:19

我最常用的線耳鉗
作者: Offer 時間: 2011-12-24 11:50
仲有呢把

作者: logoff 時間: 2011-12-24 16:55
令我想起今次"玩集運"其中一張"可有可無"的訂單.........,
http://item.taobao.com/item.htm?id=9522719883
點知原來發錯咗大一个尺寸, E0308........不過算喇,已經係細過手上的 E0508。
作者: Offer 時間: 2011-12-24 17:16
本帖最後由 Offer 於 2011-12-24 17:19 編輯
師兄想要乜尺吋,我都有好多E7508送些比你用

作者: logoff 時間: 2011-12-24 17:42
多謝師兄先
其實自己屋企 diy 用途,真係用得多極有限;反而覺得奇怪.......原來係冇 1.25 size 既,廣東道 d 掌櫃話既。
原來我都有一把同師兄一樣既線耳鉗,我估都差不多 20 年.......响 wf 買既,个盒仲未掉。
[attach]1294155[/attach]
作者: Offer 時間: 2011-12-24 17:51
回復 98# logoff
去到1mm步進0.25作用不大,直接用1.5也可好fit
作者: morris 時間: 2011-12-24 20:02
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 14:03 編輯
......

