作者: Jerryhk 時間: 2012-2-6 10:40 標題: 想請教維修舊式水龍頭
近日家中水龍頭開始出現問題
拎1/4圈後先開始有水出
拎到實都仲有水流, 要返方向拎幾拎再拎實先冇水出
拎既感覺就好似個外殼有自己轉, 但冇轉到入面條軸咁
想請問下CHING 們係咩出左問題會搞成咁, 同埋點拆點整? 因我拆唔開個頭, 面粒藍膠好似可以甩, 但我挑唔到出泥....我上網又搵唔到呢隻既拆法, 所以問下CHING 先敢搞, 因為搞爛左可能要連埋個盤都要換.....
唔該CHING們指教指教
水龍頭相:
[attach]1315199[/attach]
作者: funfunhk 時間: 2012-2-6 11:05
本帖最後由 funfunhk 於 2012-2-6 11:12 編輯
http://www.youtube.com/watch?v=SR6vnfNLr-8
www1.mtjh.kh.edu.tw/~t367/hydrant%20repair-DIY.ppt
作者: Jerryhk 時間: 2012-2-6 11:30
我照估計LA, 佢地講既個塊面蓋應該係我水龍頭上面塊藍色野, 氬個塊野挑唔到出泥.....
作者: funfunhk 時間: 2012-2-6 11:34
這個蓋,試下用cutter攝入去挑
[attach]1315209[/attach]
作者: Jerryhk 時間: 2012-2-6 12:34
挑到D 邊位崩崩地都唔出.....有冇D 咩特別工具搞呢D位....
作者: n123 時間: 2012-2-6 12:58
回復 5# Jerryhk
沒有。試下用維修眼鏡的起子
作者: cwchan3618 時間: 2012-2-6 18:02
本帖最後由 cwchan3618 於 2012-2-6 19:17 編輯
回復 4# funfunhk
這個蓋,試下用cutter攝入去挑
不是這樣開的。這欵 American Standard 水龍頭要把上面成個膠扭制用力向上拉出來,沒有縲絲的。裏面用士己拿開到。內裏和一般平價水龍頭有些分別,水喉皮是被兩個零件控制垂直上落,你拆開見到就知。樓主個個案應是上下兩件零件移了位,拆開調整吓可能無事。如果水候皮損壞才要換。
作者: peacehoperisc 時間: 2012-2-6 18:50
呢兩隻點整 ?


作者: peacehoperisc 時間: 2012-2-6 19:09
搵到 d 方法有關以上 #8龍頭
http://www.youtube.com/watch?v=A7e2bIfP8Us&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4RiMo5HBw7s&feature=fvwrel
作者: cwchan3618 時間: 2012-2-6 19:10
回復 8# peacehoperisc
呢兩隻點整 ?
上面那欵無整過。類似的會有縲絲把把手上實。多數要先開『紅藍』色蓋先見到縲絲。開了換芯。
下面那欵用士巴拿在把手下找六角位就開到,無特別。成個水龍頭買都只是 $40 左右。
作者: peacehoperisc 時間: 2012-2-6 19:12
呢個好詳細
http://www.youtube.com/watch?v=F ... =6&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=xMbr7wqwgTY&feature=related
作者: peacehoperisc 時間: 2012-2-6 19:28
回復 10# cwchan3618
成個水龍頭買都只是 $40 左右 <---------
我見過最平都要 $80
作者: cwchan3618 時間: 2012-2-6 19:32
回復 12# peacehoperisc
我見過最平都要 $80
我兩年前在筲箕灣買過 $40。
作者: rwkero2 時間: 2012-2-6 19:33
換喉皮
http://www.fortunate-bp.com/hv/product08-frame.htm
不過都用左禁多年,如果唔係特別有愛,不如成個龍頭換左佢
個洗手盤係正野Amercian Standard
作者: cwchan3618 時間: 2012-2-6 19:57
本帖最後由 cwchan3618 於 2012-2-6 22:57 編輯
回復 14# rwkero2
換喉皮
http://www.fortunate-bp.com/hv/product08-frame.htm
不過都用左禁多年,如果唔係特別有愛,不如成個龍頭換左佢
個洗手盤係正野Amercian Standard
個水龍頭都係 Amercian Standard。唔平,換芯就得。拆個水喉出來又要補灰,更有可能整爛個洗手盤,貼錢買難受。外殼用牙膏牙擦清潔就新的一樣,唔使換。
作者: cwchan3618 時間: 2012-2-7 23:00
回復 12# peacehoperisc
我見過最平都要 $80
對不起,今天見到實物發現之前答錯你。
下面那款要從頂上開了個蓋扭開鏍絲,移開手制先可以用士巴拿開到。個水龍頭兩年前買咗 $60。
$40 那個是再之前買嗰個。
作者: 笑春風 時間: 2012-2-8 23:31
呢隻洗手盆龍頭換圖片膠圈得啦,$1~2蚊1粒
作者: Jerryhk 時間: 2012-2-9 02:03
唔該CHING 先, 個日挑唔開之後冇咩心機搞...都冇上EPC 睇....
作者: Jerryhk 時間: 2012-2-9 02:07
先唔該CHING~
但"用力向上拉出來"係直接施力各正上方死拉? 使唔使扭弄佢?
作者: Jerryhk 時間: 2012-2-9 02:13
呢個牌子有咩特點咁正? 不過就冇咩點粗用, 用左應該過十年,,,,,
但我個龍頭應該換唔到, 換都布機會整爛個盤, 因為下面D 位就到好埋, 都唔知有咩工具可以放到埋去拎佢
講起都唔知當日個個師傅點安....
作者: Jerryhk 時間: 2012-2-9 02:16
頭先手痕試左下, 應聲甩左.............原來咁就得....等我個日挑_左成朝唔得, 就冇理佢.......
真係唔該晒CHING 呀
作者: rwkero2 時間: 2012-2-9 02:36
你留意返未有外判之前房屋署同政府起個D工廠大廈,樓........係用A.S.,設計上係冇咩特別,但係質量好高,夠平宜加貴左,
作者: cwchan3618 時間: 2012-2-9 03:26
本帖最後由 cwchan3618 於 2012-2-9 03:36 編輯
回復 20# Jerryhk
呢個牌子有咩特點咁正? 不過就冇咩點粗用, 用左應該過十年,,,,,
但我個龍頭應該換唔到, 換都布機會整爛個盤, 因為下面D 位就到好埋, 都唔知有咩工具可以放到埋去拎佢
講起都唔知當日個個師傅點安....
睇片 http://www.youtube.com/watch?v=L0iyJJISqZw&feature=related
如果真係要換,可以只換個芯或者買番個一樣再換上半部,下半部啲水喉唔好郁佢。金屬外殼用牙膏牙刷清潔就新的一樣。
作者: Jerryhk 時間: 2012-2-9 23:45
皮都冇換...搵牙刷刷幾野, 順番又用得....咁就差唔多10年LA, 真係人逾大時間過得逾快....
再次多謝CHING

