Board logo

標題: [操作疑難] 想請教維修舊式水龍頭 [打印本頁]

作者: Jerryhk    時間: 2012-2-6 10:40     標題: 想請教維修舊式水龍頭

近日家中水龍頭開始出現問題

拎1/4圈後先開始有水出
拎到實都仲有水流, 要返方向拎幾拎再拎實先冇水出

拎既感覺就好似個外殼有自己轉, 但冇轉到入面條軸咁
想請問下CHING 們係咩出左問題會搞成咁, 同埋點拆點整? 因我拆唔開個頭, 面粒藍膠好似可以甩, 但我挑唔到出泥....我上網又搵唔到呢隻既拆法, 所以問下CHING 先敢搞, 因為搞爛左可能要連埋個盤都要換.....

唔該CHING們指教指教

水龍頭相:
[attach]1315199[/attach]
作者: funfunhk    時間: 2012-2-6 11:05

本帖最後由 funfunhk 於 2012-2-6 11:12 編輯

http://www.youtube.com/watch?v=SR6vnfNLr-8

www1.mtjh.kh.edu.tw/~t367/hydrant%20repair-DIY.ppt
作者: Jerryhk    時間: 2012-2-6 11:30

funfunhk 發表於 2012-2-6 11:05

我照估計LA, 佢地講既個塊面蓋應該係我水龍頭上面塊藍色野, 氬個塊野挑唔到出泥.....
作者: funfunhk    時間: 2012-2-6 11:34

我照估計LA, 佢地講既個塊面蓋應該係我水龍頭上面塊藍色野, 氬個塊野挑唔到出泥..... ...
Jerryhk 發表於 2012-2-6 11:30


這個蓋,試下用cutter攝入去挑
[attach]1315209[/attach]
作者: Jerryhk    時間: 2012-2-6 12:34

這個蓋,試下用cutter攝入去挑
funfunhk 發表於 2012-2-6 11:34

挑到D 邊位崩崩地都唔出.....有冇D 咩特別工具搞呢D位....
作者: n123    時間: 2012-2-6 12:58

回復 5# Jerryhk

沒有。試下用維修眼鏡的起子
作者: cwchan3618    時間: 2012-2-6 18:02

本帖最後由 cwchan3618 於 2012-2-6 19:17 編輯

回復 4# funfunhk

這個蓋,試下用cutter攝入去挑

不是這樣開的。這欵 American Standard 水龍頭要把上面成個膠扭制用力向上拉出來,沒有縲絲的。裏面用士己拿開到。內裏和一般平價水龍頭有些分別,水喉皮是被兩個零件控制垂直上落,你拆開見到就知。樓主個個案應是上下兩件零件移了位,拆開調整吓可能無事。如果水候皮損壞才要換。
作者: peacehoperisc    時間: 2012-2-6 18:50

呢兩隻點整 ?






作者: peacehoperisc    時間: 2012-2-6 19:09

搵到 d 方法有關以上 #8龍頭

http://www.youtube.com/watch?v=A7e2bIfP8Us&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=4RiMo5HBw7s&feature=fvwrel
作者: cwchan3618    時間: 2012-2-6 19:10

回復 8# peacehoperisc

呢兩隻點整 ?

上面那欵無整過。類似的會有縲絲把把手上實。多數要先開『紅藍』色蓋先見到縲絲。開了換芯。
下面那欵用士巴拿在把手下找六角位就開到,無特別。成個水龍頭買都只是 $40 左右。
作者: peacehoperisc    時間: 2012-2-6 19:12

呢個好詳細

http://www.youtube.com/watch?v=F ... =6&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=xMbr7wqwgTY&feature=related
作者: peacehoperisc    時間: 2012-2-6 19:28

回復 10# cwchan3618


    成個水龍頭買都只是 $40 左右 <---------

我見過最平都要 $80
作者: cwchan3618    時間: 2012-2-6 19:32

回復 12# peacehoperisc

我見過最平都要 $80

我兩年前在筲箕灣買過 $40。
作者: rwkero2    時間: 2012-2-6 19:33

換喉皮
http://www.fortunate-bp.com/hv/product08-frame.htm
不過都用左禁多年,如果唔係特別有愛,不如成個龍頭換左佢

個洗手盤係正野Amercian Standard
作者: cwchan3618    時間: 2012-2-6 19:57

本帖最後由 cwchan3618 於 2012-2-6 22:57 編輯

回復 14# rwkero2

換喉皮
http://www.fortunate-bp.com/hv/product08-frame.htm
不過都用左禁多年,如果唔係特別有愛,不如成個龍頭換左佢

個洗手盤係正野Amercian Standard

個水龍頭都係 Amercian Standard。唔平,換芯就得。拆個水喉出來又要補灰,更有可能整爛個洗手盤,貼錢買難受。外殼用牙膏牙擦清潔就新的一樣,唔使換。
作者: cwchan3618    時間: 2012-2-7 23:00

回復 12# peacehoperisc

我見過最平都要 $80

對不起,今天見到實物發現之前答錯你。
下面那款要從頂上開了個蓋扭開鏍絲,移開手制先可以用士巴拿開到。個水龍頭兩年前買咗 $60。
$40 那個是再之前買嗰個。
作者: 笑春風    時間: 2012-2-8 23:31

近日家中水龍頭開始出現問題

拎1/4圈後先開始有水出
拎到實都仲有水流, 要返方向拎幾拎再拎實先冇水出

拎 ...
Jerryhk 發表於 2012-2-6 10:40


呢隻洗手盆龍頭換圖片膠圈得啦,$1~2蚊1粒
作者: Jerryhk    時間: 2012-2-9 02:03

呢隻洗手盆龍頭換圖片膠圈得啦,$1~2蚊1粒
笑春風 發表於 2012-2-8 23:31

唔該CHING 先, 個日挑唔開之後冇咩心機搞...都冇上EPC 睇....
作者: Jerryhk    時間: 2012-2-9 02:07

回復  funfunhk


不是這樣開的。這欵 American Standard 水龍頭要把上面成個膠扭制用力向上拉出來,沒有 ...
cwchan3618 發表於 2012-2-6 18:02

先唔該CHING~
但"用力向上拉出來"係直接施力各正上方死拉? 使唔使扭弄佢?
作者: Jerryhk    時間: 2012-2-9 02:13

換喉皮

不過都用左禁多年,如果唔係特別有愛,不如成個龍頭換左佢

個洗手盤係正野Amercian Standard ...
rwkero2 發表於 2012-2-6 19:33

呢個牌子有咩特點咁正? 不過就冇咩點粗用, 用左應該過十年,,,,,
但我個龍頭應該換唔到, 換都布機會整爛個盤, 因為下面D 位就到好埋, 都唔知有咩工具可以放到埋去拎佢
講起都唔知當日個個師傅點安....
作者: Jerryhk    時間: 2012-2-9 02:16

回復  funfunhk


不是這樣開的。這欵 American Standard 水龍頭要把上面成個膠扭制用力向上拉出來,沒有 ...
cwchan3618 發表於 2012-2-6 18:02

頭先手痕試左下, 應聲甩左.............原來咁就得....等我個日挑_左成朝唔得, 就冇理佢.......
真係唔該晒CHING 呀
作者: rwkero2    時間: 2012-2-9 02:36

呢個牌子有咩特點咁正? 不過就冇咩點粗用, 用左應該過十年,,,,,
但我個龍頭應該換唔到, 換都布機會整爛個 ...
Jerryhk 發表於 2012-2-9 02:13

你留意返未有外判之前房屋署同政府起個D工廠大廈,樓........係用A.S.,設計上係冇咩特別,但係質量好高,夠平宜加貴左,用耐就知,好似冇水锈,青苔,溜水......証明D料同工藝技術高,宜加果D用大陸kum shing水箱,XX龍頭,樣就正la右夠平但係唔夠幾個月就已經滴水..........
作者: cwchan3618    時間: 2012-2-9 03:26

本帖最後由 cwchan3618 於 2012-2-9 03:36 編輯

回復 20# Jerryhk

呢個牌子有咩特點咁正? 不過就冇咩點粗用, 用左應該過十年,,,,,
但我個龍頭應該換唔到, 換都布機會整爛個盤, 因為下面D 位就到好埋, 都唔知有咩工具可以放到埋去拎佢
講起都唔知當日個個師傅點安....


睇片 http://www.youtube.com/watch?v=L0iyJJISqZw&feature=related

如果真係要換,可以只換個芯或者買番個一樣再換上半部,下半部啲水喉唔好郁佢。金屬外殼用牙膏牙刷清潔就新的一樣。
作者: Jerryhk    時間: 2012-2-9 23:45

回復  Jerryhk



睇片

如果真係要換,可以只換個芯或者買番個一樣再換上半部,下半部啲水喉唔好郁佢。 ...
cwchan3618 發表於 2012-2-9 03:26

皮都冇換...搵牙刷刷幾野, 順番又用得....咁就差唔多10年LA, 真係人逾大時間過得逾快....
再次多謝CHING





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2