作者: dball 時間: 2012-2-26 23:37 標題: 買角磨機萬用支架
有冇師兄用過好用心水
作者: fai20k 時間: 2012-2-27 09:01
有没相睇睇??
作者: logoff 時間: 2012-2-27 09:13
呢類東東..........,
[attach]1324534[/attach]
香港買要$250
SETUP 要攪一大淪,如果唔 SET 正.......效果強差人意。
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 10:06
香港賣250又唔過份喎...
位野3.2公斤,TB搞落黎總共都要佰幾啦...
比多幾十睇好試好至拿走...合理啦~~
作者: llcc 時間: 2012-2-27 11:06
我用緊, 一係好少用, 一係就長期將角磨機set好係上面唔好拆
同logoff講的一樣, 每次裝都要調位
直接買部細型既7寸機好過
一係就你買咗我個支架我再買過:>
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 11:18
搭單一問,角磨機買4寸定5寸好呢?
這型號香港又有冇及什麼價錢?
謝謝
[attach]1324613[/attach]
作者: llcc 時間: 2012-2-27 11:55
我估呢啲價位可能香港有機會仲平
以一般嚟計, 5"既馬力會大啲, 所以機身會更大更重, 單手用會差啲
而4"碟為主流, 多碟選擇, 所以冇特別需要4"會好啲
作者: ginastar 時間: 2012-2-27 11:56
淘寶? 價錢好平, 我台灣買7-100ET NT$2200
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 12:29
謝謝師兄
咁我開始留意下bosch gws7-100ET香港賣幾錢先

作者: logoff 時間: 2012-2-27 16:10
我咪就係剛剛升級呢隻囉..........,
$360 @ MK 振南。
作者: logoff 時間: 2012-2-27 16:14
哈哈,經師兄開解之後...........,
撞牆指數由
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 16:22
好!病人所見略同~

咁即係唔買唔得啦~ 哈哈~
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 16:39
係喎!咁MK振南係邊頭架?
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 16:43
自問自答... 厄分
[attach]1324678[/attach]
作者: ginastar 時間: 2012-2-27 16:45
最衰我呢便110V, 唔係暑假返黎探親一定有多少買多少
作者: logoff 時間: 2012-2-27 16:47
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 16:54
360當然非常ok,唔使周圍格價了~
作者: dball 時間: 2012-2-27 22:28
師兄部gws7-100ET 有冇得set轉速
作者: oo0t0oo 時間: 2012-2-27 22:37
本帖最後由 oo0t0oo 於 2012-2-27 22:39 編輯
我都好想買部嚟D野嚟cut 佈銅板............(不過, 唔知夠果如何)
用勾刀cut板, 有時真係cut到想屎.
作者: funfunhk 時間: 2012-2-27 23:08
一定有
http://detail.tmall.com/item.htm?id=7680474678
作者: logoff 時間: 2012-2-28 11:13
好詳細呢.............,
樹頭婆........? 仲粉墨登場。
作者: ginastar 時間: 2012-2-28 11:34
7-100就冇, ET有

