Board logo

標題: 買角磨機萬用支架 [打印本頁]

作者: dball    時間: 2012-2-26 23:37     標題: 買角磨機萬用支架

有冇師兄用過好用心水
作者: fai20k    時間: 2012-2-27 09:01

有没相睇睇??
作者: logoff    時間: 2012-2-27 09:13

有没相睇睇??
fai20k 發表於 2012-2-27 09:01

呢類東東..........,

[attach]1324534[/attach]


香港買要$250
SETUP 要攪一大淪,如果唔 SET 正.......效果強差人意
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 10:06

呢類東東..........,
香港買要$250   ,
SETUP 要攪一大淪,如果唔 SET ...
logoff 發表於 2012-2-27 09:13



    香港賣250又唔過份喎...
位野3.2公斤,TB搞落黎總共都要佰幾啦...
比多幾十睇好試好至拿走...合理啦~~
作者: llcc    時間: 2012-2-27 11:06

我用緊, 一係好少用, 一係就長期將角磨機set好係上面唔好拆
同logoff講的一樣, 每次裝都要調位
直接買部細型既7寸機好過
一係就你買咗我個支架我再買過:>
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 11:18

搭單一問,角磨機買4寸定5寸好呢?  
這型號香港又有冇及什麼價錢?  
謝謝  

[attach]1324613[/attach]
作者: llcc    時間: 2012-2-27 11:55

我估呢啲價位可能香港有機會仲平
以一般嚟計, 5"既馬力會大啲, 所以機身會更大更重, 單手用會差啲
而4"碟為主流, 多碟選擇, 所以冇特別需要4"會好啲
作者: ginastar    時間: 2012-2-27 11:56

淘寶? 價錢好平, 我台灣買7-100ET NT$2200
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 12:29

謝謝師兄
咁我開始留意下bosch gws7-100ET香港賣幾錢先  
作者: logoff    時間: 2012-2-27 16:10

謝謝師兄
咁我開始留意下bosch gws7-100ET香港賣幾錢先
funfunhk 發表於 2012-2-27 12:29

我咪就係剛剛升級呢隻囉..........,
$360 @ MK 振南。
作者: logoff    時間: 2012-2-27 16:14

香港賣250又唔過份喎...
位野3.2公斤,TB搞落黎總共都要佰幾啦...
比多幾十睇好試好至拿走...合理啦~ ...
funfunhk 發表於 2012-2-27 10:06


哈哈,經師兄開解之後...........,
撞牆指數由 變番做
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 16:22

我咪就係剛剛升級呢隻囉..........,
$360 @ MK 振南。
logoff 發表於 2012-2-27 16:10



    好!病人所見略同~
咁即係唔買唔得啦~  哈哈~  
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 16:39

我咪就係剛剛升級呢隻囉..........,
$360 @ MK 振南。
logoff 發表於 2012-2-27 16:10



    係喎!咁MK振南係邊頭架?  
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 16:43

係喎!咁MK振南係邊頭架?
funfunhk 發表於 2012-2-27 16:39


自問自答... 厄分

[attach]1324678[/attach]
作者: ginastar    時間: 2012-2-27 16:45

最衰我呢便110V, 唔係暑假返黎探親一定有多少買多少
作者: logoff    時間: 2012-2-27 16:47

自問自答... 厄分
funfunhk 發表於 2012-2-27 16:43

佢 d 價...........OK 㗎。
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 16:54

佢 d 價...........OK 㗎。
logoff 發表於 2012-2-27 16:47



    360當然非常ok,唔使周圍格價了~
作者: dball    時間: 2012-2-27 22:28

師兄部gws7-100ET 有冇得set轉速
作者: oo0t0oo    時間: 2012-2-27 22:37

本帖最後由 oo0t0oo 於 2012-2-27 22:39 編輯

我都好想買部嚟D野嚟cut 佈銅板............(不過, 唔知夠果如何)

用勾刀cut板, 有時真係cut到想屎.
作者: funfunhk    時間: 2012-2-27 23:08

師兄部gws7-100ET 有冇得set轉速
dball 發表於 2012-2-27 22:28


一定有   
    http://detail.tmall.com/item.htm?id=7680474678
作者: logoff    時間: 2012-2-28 11:13

一定有
funfunhk 發表於 2012-2-27 23:08

好詳細呢.............,
樹頭婆........? 仲粉墨登場。
作者: ginastar    時間: 2012-2-28 11:34

師兄部gws7-100ET 有冇得set轉速
dball 發表於 2012-2-27 22:28


7-100就冇, ET有





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2