Board logo

標題: 淘寶2800mAh 3星 電池測試 [打印本頁]

作者: KSC    時間: 2012-3-6 10:45     標題: 淘寶2800mAh 3星 電池測試

本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:07 編輯

只供參考
標2800mAh
先用1A放電至3V,再用1A充至4.2V
平均有2500mAh
補充說明一下,這個不是同一粒電,是我買了4粒
各自測出的結果

[attach]1328545[/attach]
[attach]1328546[/attach]
[attach]1328547[/attach]
[attach]1328548[/attach]
作者: free888368    時間: 2012-3-6 11:31

C hing先多謝你分享,想請問那裏可以購入你果隻18650電池箱?thx
作者: Offer    時間: 2012-3-6 11:41

回復 1# KSC


    我係計佢放電量
作者: YES_MAN    時間: 2012-3-6 12:33

充電見充到2558mAh
但放電係咪得1226mAh??
作者: raywan    時間: 2012-3-6 12:50

回復 4# YES_MAN


    粒電一定係舊電,如果係新電,應該charge capacity 會多過discharge capacity 5~10%,去到第3~5cycle 就會stable
仲有一個問題,1Adischarge 先得73 mins, 1A charge 216 mins,efficiency 得48%,粒電用左最少250cycles
作者: KSC    時間: 2012-3-6 13:03

本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:08 編輯
回復  YES_MAN


    粒電一定係舊電,如果係新電,應該charge capacity 會多過discharge capacity 5~10%,去 ...
raywan 發表於 2012-3-6 12:50
充電見充到2558mAh
但放電係咪得1226mAh??
YES_MAN 發表於 2012-3-6 12:33


我無叉滿先放
我只係買返來,先做放電,再叉滿它
補充說明一下,這個不是同一粒電,是我買了4粒
各自測出的結果
作者: KSC    時間: 2012-3-6 13:04

C hing先多謝你分享,想請問那裏可以購入你果隻18650電池箱?thx
free888368 發表於 2012-3-6 11:31

電池盒係普通貨,果兩條線係我自己焊上去的
作者: KSC    時間: 2012-3-6 13:05

本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:09 編輯
回復  KSC
    我係計佢放電量
Offer 發表於 2012-3-6 11:41

個4 cell電池盒已經比了人D電唔在我度了,所以我都測唔到它放電係幾多
作者: gazzalo    時間: 2012-3-6 14:29

回復 1# KSC
係邊個賣家咁唔負責任/唔專業? 呢隻電池個spec係充到4.3V
你用4.2V充,其實同用2600mAh冇分別
作者: KSC    時間: 2012-3-6 15:23

回復  KSC
係邊個賣家咁唔負責任/唔專業? 呢隻電池個spec係充到4.3V
你用4.2V充,其實同用2600mAh冇分別 ...
gazzalo 發表於 2012-3-6 14:29

我自己check過,我都明白係4.3V
但個問題係,電池盒都係4.2V cut....咁又有乜意義?
作者: gazzalo    時間: 2012-3-6 16:44

我自己check過,我都明白係4.3V
但個問題係,電池盒都係4.2V cut....咁又有乜意義? ...
KSC 發表於 2012-3-6 15:23

所以要用專用保護板/保護IC
個意義喺邊? 咪就係用足2800mAh嘅容量
如果客觀上已經限制在4.2V,咁應該用其他4.2V嘅spec嘅電池
作者: gorto    時間: 2012-3-7 01:28

我無叉滿先放
我只係買返來,先做放電,再叉滿它
補充說明一下,這個不是同一粒電,是我買了4粒
各自測 ...
KSC 發表於 2012-3-6 13:03


你一買返嚟就先做放電!你覺得個電池係充滿電先賣俾你?

通常新買電池只係有啲電,唔會係充滿電,而且通常買咗新電係先充滿,再放,再充幾次先開始 stable (激活咗),然後係用大約 1C 電流放電去測容量。
作者: KSC    時間: 2012-3-7 09:12

你一買返嚟就先做放電!你覺得個電池係充滿電先賣俾你?

通常新買電池只係有啲電,唔會係充滿電,而且通 ...
gorto 發表於 2012-3-7 01:28

我無話他會叉滿比我,我只係為了最快得出大約的數值所以採用先放後充的方法。如果用正常方法,我最少要等多一次充放6小時/cell,我才沒有這樣的時間去測,我又不是要用來做甚麼
又不是要出專業的報告,沒必要正式來做。
而且這部機最大放電電流係1A,所以係做唔到1C放電的。
作者: upcupcupc    時間: 2012-3-7 09:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennyepc    時間: 2012-3-7 12:25

呢舊野幾好玩bor,請問幾錢買gar?貴唔貴?
作者: gazzalo    時間: 2012-3-7 13:48

鋰電本身最高就係4.3v左右架啦,不過唔會有人用4.3v做終止充電電壓架,唔好講其他,如果去到咁盡,我就唔知你用乜野辦法可以零誤差咁做到4.3v
upcupcupc 發表於 2012-3-7 09:40

鋰電本身最高係4.3V左右--請問出處--閣下經驗所得? 材料本身可承受電壓? 安全標準容許電壓? 生產商規格?

又, 假設鋰電本身係可以做到4.3V, 又為何唔會有人用4.3V充? 比方係一架車可以載到2噸野, 不過唔會有人載到2噸, 咁一定有其原因 (法例限制, 唔經濟等等)
作者: upcupcupc    時間: 2012-3-7 14:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KSC    時間: 2012-3-7 15:50

本帖最後由 KSC 於 2012-3-7 16:40 編輯
回復  gazzalo


     你架車裝2噸,而你裝多10%到2.2噸,我好有信心你仍然好安全,但係如果你4.2v + 0.42v=  ...
upcupcupc 發表於 2012-3-7 14:38

鋰電本身最高係4.3V左右--請問出處--閣下經驗所得? 材料本身可承受電壓? 安全標準容許電壓? 生產商規格? 
 ...
gazzalo 發表於 2012-3-7 13:48

一般常規的是4.2V沒錯,但一般2600mAh以上的已經唔算得係常規。
當然係有官方文件先會咁講,我都求證過
http://www.meircell.co.il/files/Samsung%20ICR18650-28A.pdf   
http://www.samsungsdi.com/battery/cylindrical-ICR18650-28A.jsp
這個表你會看得清楚D,其它市面果D 3000mAh係要 4.3~4.35V先到它測個值的
http://www.samsungsdi.com/batter ... rgeable-battery.jsp
sanyo 3000mAh
http://www.datasheetarchive.com/ ... W1/DSASW0011496.pdf

最後我間賣家有無得改個Charge cut-off,可惜係無的
作者: blueuma    時間: 2012-3-7 16:33

樓主你用b6有冇試過平行充,我部機平行充自已不會停,3串以上每次都要我手動停止。
作者: 飛機信    時間: 2012-3-7 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2012-3-7 19:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2012-3-7 19:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2012-3-7 19:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun    時間: 2012-3-7 19:41

C hing先多謝你分享,想請問那裏可以購入你果隻18650電池箱?thx
free888368 發表於 2012-3-6 11:31


岩岩先入完貨
作者: longun    時間: 2012-3-7 19:45

B6平行充, 有冇 ching 有經驗同推介下, pm 我喇....真係想入番部玩玩
作者: longun    時間: 2012-3-7 19:47

呢舊野幾好玩bor,請問幾錢買gar?貴唔貴?
bennyepc 發表於 2012-3-7 12:25


ching, 講緊邊只野?
作者: 飛機信    時間: 2012-3-7 19:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free888368    時間: 2012-3-7 20:14

岩岩先入完貨
longun 發表於 2012-3-7 19:41



    C hing方便告知那裏有售嗎
作者: longun    時間: 2012-3-7 20:15

C hing方便告知那裏有售嗎
free888368 發表於 2012-3-7 20:14


早一個星期都可以預埋你
作者: free888368    時間: 2012-3-7 20:29

早一個星期都可以預埋你
longun 發表於 2012-3-7 20:15


有冇一兩個可以賣比我呀老兄
   
作者: bennyepc    時間: 2012-3-7 21:32

ching, 講緊邊只野?
longun 發表於 2012-3-7 19:47



    藍色大大舊嗰個...
作者: longun    時間: 2012-3-7 21:54

藍色大大舊嗰個...
bennyepc 發表於 2012-3-7 21:32


你又岩
有冇心水 ?
作者: kentnklee    時間: 2012-3-7 22:05

回復 32# longun
有冇人吹雞買B6?
作者: raymondchan338    時間: 2012-3-7 22:09

回復  longun
有冇人吹雞買B6?
kentnklee 發表於 2012-3-7 22:05



    十卜
作者: longun    時間: 2012-3-7 22:10

我都想入同ok!
但首要係有穩陣既店舖介紹先
作者: longun    時間: 2012-3-7 22:55

回復 31# bennyepc

不如 benny 哥幫手搞
作者: bennyepc    時間: 2012-3-7 22:58

回復  bennyepc

不如 benny 哥幫手搞
longun 發表於 2012-3-7 22:55


我鬼識搞ar,唔好擺我上臺,唔該.....
作者: longun    時間: 2012-3-8 00:20

我鬼識搞ar,唔好擺我上臺,唔該.....
bennyepc 發表於 2012-3-7 22:58


唔洗識, 最緊要買到正品 + 平, 見ching成日入到比較平既野所以推薦ching囉
作者: bennyepc    時間: 2012-3-8 08:36

唔洗識, 最緊要買到正品 + 平, 見ching成日入到比較平既野所以推薦ching囉  ...
longun 發表於 2012-3-8 00:20



    我真係唔搞呢d野,亦唔想搞....你話幫下人就無所為.....
作者: blueuma    時間: 2012-3-9 02:23

C兄 你平行充冲乜電及點接線
飛機信 發表於 2012-3-7 19:39


我冇撘錯線的,我差2串平行充一點問題都冇,撘錯線部機會有警告的。
作者: ray08    時間: 2012-3-9 10:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2012-3-9 11:10

話時話...想請教下...
點睇18650有冇保護板?!
如果冇咁點算?!
ray08 發表於 2012-3-9 10:55


睇長度, 無咪加或者唔洗加, 睇design
作者: ray08    時間: 2012-3-9 12:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2012-3-9 13:06

咁係有定冇?!
我怕比我過放過充...整死粒電...
ray08 發表於 2012-3-9 12:17


得65mm係無保護板, 有保護板會厚多約~4mm.
你係邊到用? 電筒? 尿袋?
如果佢個線路無低壓保護最好用帶保護板18650.
作者: ray08    時間: 2012-3-9 13:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2012-3-9 14:18

會用係project.....咁點算? 塊板有冇得買?!
ray08 發表於 2012-3-9 13:59


用幾大電流? 電流唔大就拆報廢手機電池.
或者舊電係另外充的話就自己DIY個低壓提示或cut off
最簡單咪電阻+Zener Diode+PNP Transistor
作者: longun    時間: 2012-3-9 14:26

話時話...想請教下...
點睇18650有冇保護板?!
如果冇咁點算?!
ray08 發表於 2012-3-9 10:55


據知多數18650電都係冇保護板的....冇要自己後加, 保護板係付合合度係我一個目標, 可惜已賣晒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2