作者: KSC 時間: 2012-3-6 10:45 標題: 淘寶2800mAh 3星 電池測試
本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:07 編輯
只供參考
標2800mAh
先用1A放電至3V,再用1A充至4.2V
平均有2500mAh
補充說明一下,這個不是同一粒電,是我買了4粒
各自測出的結果
[attach]1328545[/attach]
[attach]1328546[/attach]
[attach]1328547[/attach]
[attach]1328548[/attach]
作者: free888368 時間: 2012-3-6 11:31
C hing先多謝你分享,想請問那裏可以購入你果隻18650電池箱?thx
作者: Offer 時間: 2012-3-6 11:41
回復 1# KSC
我係計佢放電量
作者: YES_MAN 時間: 2012-3-6 12:33
充電見充到2558mAh
但放電係咪得1226mAh??
作者: raywan 時間: 2012-3-6 12:50
回復 4# YES_MAN
粒電一定係舊電,如果係新電,應該charge capacity 會多過discharge capacity 5~10%,去到第3~5cycle 就會stable
仲有一個問題,1Adischarge 先得73 mins, 1A charge 216 mins,efficiency 得48%,粒電用左最少250cycles
作者: KSC 時間: 2012-3-6 13:03
本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:08 編輯
回復 YES_MAN
粒電一定係舊電,如果係新電,應該charge capacity 會多過discharge capacity 5~10%,去 ...
raywan 發表於 2012-3-6 12:50
我無叉滿先放
我只係買返來,先做放電,再叉滿它
補充說明一下,這個不是同一粒電,是我買了4粒
各自測出的結果
作者: KSC 時間: 2012-3-6 13:04
電池盒係普通貨,果兩條線係我自己焊上去的
作者: KSC 時間: 2012-3-6 13:05
本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:09 編輯
個4 cell電池盒已經比了人D電唔在我度了,所以我都測唔到它放電係幾多
作者: gazzalo 時間: 2012-3-6 14:29
回復 1# KSC
係邊個賣家咁唔負責任/唔專業? 呢隻電池個spec係充到4.3V
你用4.2V充,其實同用2600mAh冇分別
作者: KSC 時間: 2012-3-6 15:23
我自己check過,我都明白係4.3V
但個問題係,電池盒都係4.2V cut....咁又有乜意義?
作者: gazzalo 時間: 2012-3-6 16:44
所以要用專用保護板/保護IC
個意義喺邊? 咪就係用足2800mAh嘅容量
如果客觀上已經限制在4.2V,咁應該用其他4.2V嘅spec嘅電池
作者: gorto 時間: 2012-3-7 01:28
你一買返嚟就先做放電!你覺得個電池係充滿電先賣俾你?
通常新買電池只係有啲電,唔會係充滿電,而且通常買咗新電係先充滿,再放,再充幾次先開始 stable (激活咗),然後係用大約 1C 電流放電去測容量。
作者: KSC 時間: 2012-3-7 09:12
我無話他會叉滿比我,我只係為了最快得出大約的數值所以採用先放後充的方法。如果用正常方法,我最少要等多一次充放6小時/cell,我才沒有這樣的時間去測,我又不是要用來做甚麼
又不是要出專業的報告,沒必要正式來做。
而且這部機最大放電電流係1A,所以係做唔到1C放電的。
作者: upcupcupc 時間: 2012-3-7 09:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennyepc 時間: 2012-3-7 12:25
呢舊野幾好玩bor,請問幾錢買gar?貴唔貴?
作者: gazzalo 時間: 2012-3-7 13:48
鋰電本身最高就係4.3v左右架啦,不過唔會有人用4.3v做終止充電電壓架,唔好講其他,如果去到咁盡,我就唔知你用乜野辦法可以零誤差咁做到4.3v
upcupcupc 發表於 2012-3-7 09:40
鋰電本身最高係4.3V左右--請問出處--閣下經驗所得? 材料本身可承受電壓? 安全標準容許電壓? 生產商規格?
又, 假設鋰電本身係可以做到4.3V, 又為何唔會有人用4.3V充? 比方係一架車可以載到2噸野, 不過唔會有人載到2噸, 咁一定有其原因 (法例限制, 唔經濟等等)
作者: upcupcupc 時間: 2012-3-7 14:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KSC 時間: 2012-3-7 15:50
本帖最後由 KSC 於 2012-3-7 16:40 編輯
一般常規的是4.2V沒錯,但一般2600mAh以上的已經唔算得係常規。
當然係有官方文件先會咁講,我都求證過
http://www.meircell.co.il/files/Samsung%20ICR18650-28A.pdf
http://www.samsungsdi.com/battery/cylindrical-ICR18650-28A.jsp
這個表你會看得清楚D,其它市面果D 3000mAh係要 4.3~4.35V先到它測個值的
http://www.samsungsdi.com/batter ... rgeable-battery.jsp
sanyo 3000mAh
http://www.datasheetarchive.com/ ... W1/DSASW0011496.pdf
最後我間賣家有無得改個Charge cut-off,可惜係無的
作者: blueuma 時間: 2012-3-7 16:33
樓主你用b6有冇試過平行充,我部機平行充自已不會停,3串以上每次都要我手動停止。
作者: 飛機信 時間: 2012-3-7 19:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2012-3-7 19:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2012-3-7 19:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2012-3-7 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun 時間: 2012-3-7 19:41
岩岩先入完貨
作者: longun 時間: 2012-3-7 19:45
B6平行充, 有冇 ching 有經驗同推介下, pm 我喇....真係想入番部玩玩
作者: longun 時間: 2012-3-7 19:47
ching, 講緊邊只野?
作者: 飛機信 時間: 2012-3-7 19:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free888368 時間: 2012-3-7 20:14
C hing方便告知那裏有售嗎
作者: longun 時間: 2012-3-7 20:15
早一個星期都可以預埋你

作者: free888368 時間: 2012-3-7 20:29
有冇一兩個可以賣比我呀老兄
作者: bennyepc 時間: 2012-3-7 21:32
藍色大大舊嗰個...
作者: longun 時間: 2012-3-7 21:54
你又岩
有冇心水 ?
作者: kentnklee 時間: 2012-3-7 22:05
回復 32# longun
有冇人吹雞買B6?
作者: raymondchan338 時間: 2012-3-7 22:09
十卜
作者: longun 時間: 2012-3-7 22:10
我都想入同ok!
但首要係有穩陣既店舖介紹先
作者: longun 時間: 2012-3-7 22:55
回復 31# bennyepc
不如 benny 哥幫手搞

作者: bennyepc 時間: 2012-3-7 22:58
我鬼識搞ar,唔好擺我上臺,唔該.....

作者: longun 時間: 2012-3-8 00:20
唔洗識, 最緊要買到正品 + 平, 見ching成日入到比較平既野所以推薦ching囉
作者: bennyepc 時間: 2012-3-8 08:36
我真係唔搞呢d野,亦唔想搞....你話幫下人就無所為.....
作者: blueuma 時間: 2012-3-9 02:23
我冇撘錯線的,我差2串平行充一點問題都冇,撘錯線部機會有警告的。
作者: ray08 時間: 2012-3-9 10:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu 時間: 2012-3-9 11:10
睇長度, 無咪加或者唔洗加, 睇design
作者: ray08 時間: 2012-3-9 12:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu 時間: 2012-3-9 13:06
得65mm係無保護板, 有保護板會厚多約~4mm.
你係邊到用? 電筒? 尿袋?
如果佢個線路無低壓保護最好用帶保護板18650.
作者: ray08 時間: 2012-3-9 13:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu 時間: 2012-3-9 14:18
用幾大電流? 電流唔大就拆報廢手機電池.
或者舊電係另外充的話就自己DIY個低壓提示或cut off
最簡單咪電阻+Zener Diode+PNP Transistor
作者: longun 時間: 2012-3-9 14:26
據知多數18650電都係冇保護板的....冇要自己後加, 保護板係付合合度係我一個目標, 可惜已賣晒

