Board logo

標題: 求救. 壞供電配件 [打印本頁]

作者: FUYL    時間: 2012-3-15 22:24     標題: 求救. 壞供電配件

幫朋友問, TB 有冇呢件野配?自已search唔到
DVR拆下, 懷疑壞咗
(註:本人只係電子嘢BB班)
[attach]1333096[/attach]

[attach]1333097[/attach]
作者: yingtat    時間: 2012-3-15 23:10

有無用他錶測各組output電壓是否正常(+12v,+5v,+3.3)
作者: 高級嘍囉    時間: 2012-3-15 23:14

http://dc311.4shared.com/doc/vDGFynqo/preview.html
作者: FUYL    時間: 2012-3-15 23:32

本帖最後由 FUYL 於 2012-3-15 23:43 編輯

回復 2# yingtat

    他過. 完全冇電到
插住外置牛 一插外置牛盞燈就熄咗
就咁他外置牛有電出
作者: FUYL    時間: 2012-3-15 23:50

回復 3# 高級嘍囉

唔該師兄, 不過都唔知睇唔睇得明
如果TB有現成品配就最好 但係search唔到
Orz
作者: yingtat    時間: 2012-3-16 00:00

用他錶電阻檔RX1測19V INPUT口+ - 有几大阻值,這入口應該有支二極管保護的,這二極管是正極接負(地),負極接正電的.如果這二極管短路你測出的阻值几乎是零.(一插外置午盞燈就熄咗)呢個症狀成立.
作者: FUYL    時間: 2012-3-16 00:09

回復 6# yingtat


    可否相中指示應他邊個位?orz
作者: yingtat    時間: 2012-3-16 00:17

紅圈位:
[attach]1333158[/attach]
作者: yingtat    時間: 2012-3-16 00:30

是否 AVTECH H.264 8 CHANNEL DVR ?
作者: FUYL    時間: 2012-3-16 00:37

本帖最後由 FUYL 於 2012-3-16 19:54 編輯

回復 8# yingtat


全中 師兄果然係我嘅明燈
咁邊粒係二極管呀?

[attach]1333602[/attach]
作者: yingtat    時間: 2012-3-16 00:48

本帖最後由 yingtat 於 2012-3-16 00:51 編輯

紅圈位有几粒二極管, + - 有測無? 有几大阻值? 我有部4Channel的

[attach]1333177[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-3-16 01:09

本帖最後由 FUYL 於 2012-3-16 19:56 編輯

回復 9# yingtat


我部係16channel.
紅圈位有兩粒二極管(我估係)  他過每粒都係4(唔知有冇度錯. 真係bb班)

[attach]1333603[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-3-16 01:14

夜啦 都係唔阻師兄訓. 明天再請教
作者: bubibubi    時間: 2012-3-16 15:03

高級嘍囉 發表於 2012-3-15 23:14


咁都俾你搵到
作者: logoff    時間: 2012-3-16 15:16

咁都俾你搵到
bubibubi 發表於 2012-3-16 15:03

x2...........
作者: FUYL    時間: 2012-3-16 23:16

回復 11# yingtat


師兄. 可能我10# 同12#都度錯咗
+-掉轉咗嚟他 電阻都大約500 以上
作者: yingtat    時間: 2012-3-16 23:35

本帖最後由 yingtat 於 2012-3-16 23:38 編輯

我睇你10#的圖上度的阻值塊板上是有零件短路。
我看過嘍囉師兄提供的Service manual這塊板是沒有我之前所提及的那粒二極管。

可否照D髙像素的相上傳來睇睇?
作者: FUYL    時間: 2012-3-16 23:53

我睇你10#的圖上度的阻值塊板上是有零件短路。
我看過嘍囉師兄提供的Service manual這塊板是沒有我之前所提 ...
yingtat 發表於 2012-3-16 23:35



都係算啦. 其實除咗電容或大件D嘅零件曾試過換之外. 換其他零件已經超出我嘅能力
如tb找唔到spare part. 可能真係要上華強比$找人幫. 真多謝師兄指教 Orz
作者: yingtat    時間: 2012-3-17 00:02

我部塊電源同你塊有分別:
[attach]1333736[/attach][attach]1333737[/attach]

阻值是很高的:
[attach]1333739[/attach][attach]1333738[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-3-17 00:22

回復 19# yingtat


    係wor. 你嗰部真係大好多wor
相今日都係唔影住. FUYL 女下星期測驗 FUYL 嫂要我做監督所以唔得閒
另外想知師兄點上傳到咁清D相嘅?
我傳大少少佢都話我過大唔比up???
作者: yingtat    時間: 2012-3-17 00:34

影D髙像素相片後期加工改成1024x768要存成<150kb的File
作者: ming2002    時間: 2012-3-17 01:13

ching 你可以試下張二極管拆开或有怀疑零件拆开如电容等..再用他表 他佢是否到原有阻值 看上面ching應有800k左右 个人的小經驗 希望你可成功





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2