作者: people777 時間: 2012-4-1 22:29 標題: Mosta 12V電批鋰電死咗!
早排用到冇電跟住攞去叉, 叉完冇用到就收埋咗.
點知今日攞嚟用就完全冇電. 即刻攞個叉機出來叉電,
但綠燈閃一閃就著定. 完全叉唔到電. 用它錶度過得返8.5V,
唔知會唔會其中一粒死咗. 想問吓有冇得救呢? Thx!!
**嚿電Model係 HL1480
作者: blueuma 時間: 2012-4-2 10:44
自已識唔識拆開佢,識就照個圖來睇下。
作者: logoff 時間: 2012-4-2 10:52
其實係......因為多人用 Mosta,抑或價位問題?
印象中都有幾個類似既死電池 post。
作者: ka.lun 時間: 2012-4-2 17:11
$600有找,仲有一鑽兩電,又真係幾抵玩,
我舊年都買咗支嚟玩,老實講,呢啲強國嘢真係玩下就得,
如果係搵食工具都係唔好慳嗰少少!
作者: amb_cpl 時間: 2012-4-2 17:23
都唔係架... 眼見奶街 / 廣東道都有好多 cfu 用佢黎開工, 仲有其他不知名強國貨添...
作者: bigboss_hk168 時間: 2012-4-2 17:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun 時間: 2012-4-2 18:05
回復 5# amb_cpl
揾食果d日日用又可能仲襟d, 我地ed一年最多用佢十次八次反而好易壞舊電喎
作者: logoff 時間: 2012-4-2 19:08
面對呢個深層次既問題.........,
唯有勤力啲攪東攪西喇。
作者: seven3137 時間: 2012-4-2 19:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff 時間: 2012-4-2 20:25
等我把老爺 Hilti 百年歸老之後.........,
都要試下傳說中既 M 力量至得。
作者: seven3137 時間: 2012-4-2 20:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff 時間: 2012-4-2 20:50
唔使咁快落毒........,
舊箇把應該冇咁快瓜。
作者: sy0791 時間: 2012-4-2 21:21
回復 12# logoff
師兄把hilti係咩型號, 玩完黃貨, 最近對紅貨又有興趣
作者: logoff 時間: 2012-4-2 22:00
古老既 SF121。
作者: people777 時間: 2012-4-4 19:40
回復 2# blueuma
淨係得3料電同1粒電阻.
[attach]1343704[/attach]
[attach]1343705[/attach]
[attach]1343706[/attach]
作者: blueuma 時間: 2012-4-5 00:29
你可以試下換電,甘簡單。
作者: blueuma 時間: 2012-4-5 00:31
5.1wh照睇係atl 1400mah,無理由甘快玩完。
作者: logoff 時間: 2012-4-5 07:47
ATL..........早排好似有師兄入咗啲嚟玩喎。
作者: oo0t0oo 時間: 2012-4-5 09:26
回復 15# people777
你講少左喇, 應該仲有粒ntc之類既野

手上把MOSTA LT10BH2 12V因為冇差電機, 就拆個電池睇下, 個樣同電路完全同師兄張圖一樣.
作者: people777 時間: 2012-4-6 12:47
回復 16# blueuma
我用它錶度過電壓, 其中一粒得0.8v, 係咪淨係換咗呢粒就得, 還是要3粒一齊換哂?
仲有邊度有得賣? Thx!!!!
作者: people777 時間: 2012-4-6 13:02
回復 19# oo0t0oo
係咪呢粒呀?
[attach]1344824[/attach]
作者: kwliu 時間: 2012-4-6 13:06
回復 21# people777
測溫用
作者: longun 時間: 2012-4-6 13:15
回復 21# people777
應該係 10K ohm ntc (熱敏電阻) 測溫用的...
作者: dball 時間: 2012-4-6 13:23
我都有粒電放落叉機冇反應吾知死咗咩
用它錶度過有11V
作者: longun 時間: 2012-4-6 13:31
回復 24# dball
會唔會係叉機壞左呀?
作者: dball 時間: 2012-4-6 13:41
第2粒電冇事叉到
作者: oo0t0oo 時間: 2012-4-6 16:45
回復 21# people777
只係換電既話, 就唔哂理個兩粒電阻.
作者: people777 時間: 2012-4-6 19:05
回復 26# dball
同我嘅情況一樣!
作者: people777 時間: 2012-4-6 19:15
回復 27# oo0t0oo
咁係咪3粒電要一齊換? 其中2粒電有4.2 V. 1粒得0.8V
作者: oo0t0oo 時間: 2012-4-6 19:52
回復 29# people777
最好一齊換喇,仲可以叫賣家幫手點焊埋.
作者: kentnklee 時間: 2012-4-6 20:34

早幾日貓兄幫我淘咗三粒.
7.5Wh
作者: logoff 時間: 2012-4-6 20:42
到貨喇?
係咪好好用呢?
作者: wiz123 時間: 2012-4-6 21:07
又要運費又要拆難換電,
我買支正版BOSCH $970
作者: logoff 時間: 2012-4-6 21:13
diyer 個死穴又俾師兄篤正喇......。
作者: kentnklee 時間: 2012-4-6 21:15
正正就係要享受換電過程.
"我買支正版BOSCH $970會唔會重平過你"
咩MODEL?
作者: people777 時間: 2012-4-6 21:21
回復 33# wiz123
我有fd响大陸幫我收货, 運費都係十蚊八蚊, 加埋3粒電唔駛$970卦
作者: kentnklee 時間: 2012-4-6 21:28
回復 36# people777
現成都唔平
http://item.taobao.com/item.htm?id=9105700312&
作者: longun 時間: 2012-4-6 22:39
貓兄都頻頻出動喎
作者: longun 時間: 2012-4-6 22:44
死左一粒導致成舊電癈左,應該係電既質素問題啦
作者: sy0791 時間: 2012-4-6 23:58
電係無辜既, 衰係保護板同叉機上面
作者: blueuma 時間: 2012-4-7 01:30
要淘寶買電池,香港好難找,另外換晒佢3粒,因為電池批次不同,拿來做電池組都係有小小問題。
剩下的兩粒可以用係其他地方。

