Board logo

標題: [暫時解決]插頭甩錫係唔係冇得救? [打印本頁]

作者: kmb3av188    時間: 2012-4-3 23:10     標題: [暫時解決]插頭甩錫係唔係冇得救?

本帖最後由 kmb3av188 於 2012-4-4 03:03 編輯

朋友俾左我SONY LCD電視俾我,話開唔到機

上面個插座甩左,應該斷電子線路,係唔係冇得救?

淘寶有差唔多款,但未必岩用

Thanks~!
作者: shingzhk    時間: 2012-4-3 23:11

1. 懶既: 跟線路,睇下條線既下一個焊點, 飛線

2. 勤力: 起綠油
作者: hon829    時間: 2012-4-3 23:27

得兩條線,我會剪走個頭焊實佢
作者: GODDKS    時間: 2012-4-3 23:29

就更睇,只是起左一塊腳,拎支雞跟一跟隻脚,唔難整的
作者: KL_KL    時間: 2012-4-4 00:33

試清一下pad同底板啲綠油再上多啲錫
作者: c2600264    時間: 2012-4-4 01:43

EASY,飛3條線OK...
近屯門可幫幫你...
作者: peterma    時間: 2012-4-4 02:37

我就會用AB膠黏實個座, 然後再飛線。
作者: kmb3av188    時間: 2012-4-4 03:03

本帖最後由 kmb3av188 於 2012-4-4 03:04 編輯

多謝各位師兄熱心回覆,淘寶用30蚊買返塊拆機既黎試下先,得既話唔洗搞咁多野
淘寶買果塊唔岩用先再飛線



淘寶果塊:

[attach]1343424[/attach]

[attach]1343425[/attach]
作者: longun    時間: 2012-4-4 11:21

回復 8# kmb3av188

我情願自己搞 lu, 為果一個細插, 買板+運費好鬼金喎
作者: kentnklee    時間: 2012-4-4 11:38

我就會用AB膠黏實個座, 然後再飛線。
peterma 發表於 2012-4-4 02:37


最好最快0成本方法, 我都會咁做
作者: Faye    時間: 2012-4-4 12:36

呢種情況最易落手
所謂"死馬當活馬醫"醫唔返都無損失
作者: logoff    時間: 2012-4-4 13:19

呢種情況最易落手
所謂"死馬當活馬醫"醫唔返都無損失
Faye 發表於 2012-4-4 12:36

Yeah........
nothing to lose.....
就算衰咗都賺到經驗呢。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2