作者: kmb3av188 時間: 2012-4-3 23:10 標題: [暫時解決]插頭甩錫係唔係冇得救?
本帖最後由 kmb3av188 於 2012-4-4 03:03 編輯
朋友俾左我SONY LCD電視俾我,話開唔到機
上面個插座甩左,應該斷電子線路,係唔係冇得救?
淘寶有差唔多款,但未必岩用
Thanks~!
作者: shingzhk 時間: 2012-4-3 23:11
1. 懶既: 跟線路,睇下條線既下一個焊點, 飛線
2. 勤力: 起綠油
作者: hon829 時間: 2012-4-3 23:27
得兩條線,我會剪走個頭焊實佢
作者: GODDKS 時間: 2012-4-3 23:29
就更睇,只是起左一塊腳,拎支雞跟一跟隻脚,唔難整的

作者: KL_KL 時間: 2012-4-4 00:33
試清一下pad同底板啲綠油再上多啲錫
作者: c2600264 時間: 2012-4-4 01:43
EASY,飛3條線OK...
近屯門可幫幫你...
作者: peterma 時間: 2012-4-4 02:37
我就會用AB膠黏實個座, 然後再飛線。
作者: kmb3av188 時間: 2012-4-4 03:03
本帖最後由 kmb3av188 於 2012-4-4 03:04 編輯
多謝各位師兄熱心回覆,淘寶用30蚊買返塊拆機既黎試下先,得既話唔洗搞咁多野
淘寶買果塊唔岩用先再飛線
淘寶果塊:
[attach]1343424[/attach]
[attach]1343425[/attach]
作者: longun 時間: 2012-4-4 11:21
回復 8# kmb3av188
我情願自己搞 lu, 為果一個細插, 買板+運費好鬼金喎
作者: kentnklee 時間: 2012-4-4 11:38
最好最快0成本方法, 我都會咁做
作者: Faye 時間: 2012-4-4 12:36
呢種情況最易落手
所謂"死馬當活馬醫"
作者: logoff 時間: 2012-4-4 13:19
Yeah........
nothing to lose.....
就算衰咗都賺到經驗呢。

