Board logo

標題: [開箱] DVR 16路 閉路監控開箱. 同場加影底板相42# [打印本頁]

作者: FUYL    時間: 2012-8-12 11:52     標題: DVR 16路 閉路監控開箱. 同場加影底板相42#

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-13 22:07 編輯

幫親戚買 前後個多星期要交貨

[attach]1414423[/attach]
[attach]1414424[/attach]
只是作小改裝而已. 勿見笑(圖後補)
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 11:52

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-12 12:07 編輯

[attach]1414425[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 11:52

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-12 12:34 編輯

得一把風扇仔散熱
煲機有成六十幾度

[attach]1414428[/attach]
[attach]1414429[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 11:52

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-12 23:09 編輯

鑽幾個孔增加入風量及吹住發熱位

[attach]1414430[/attach]

[attach]1414431[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 11:53

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-12 12:55 編輯

再加把12cm風扇抽風

[attach]1414432[/attach]

[attach]1414433[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 12:27

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-12 12:58 編輯

貼咗散熱鰭片 再煲機
四十幾度 涼哂

[attach]1414436[/attach]
作者: longun    時間: 2012-8-12 12:57

16路咁多, 係廠用定村屋用呀?一共用左幾銀? 散熱片用咩痴嘎?
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 13:03

回復 7# longun


    村屋用
散熱片ssp買 十蚊八粒. 已有底貼
12cm風扇 廿幾
作者: longun    時間: 2012-8-12 13:11

Thx, 另想問果套 cctv 買左幾銀。

想問依d cctv 既錄影影像最後會儲存係邊度, 係係機入邊定經 network 去 remote?
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 13:30

回復 9# longun


    可入sata hd. 或經network睇
$相比ssp 價相當有競争力
你真係要買先講
作者: Man@機械獸    時間: 2012-8-12 13:41

同ipcam 比如何?
作者: ginastar    時間: 2012-8-12 14:44

回復  longun


    可入sata hd. 或經network睇
$相比ssp 價相當有競争力
你真係要買先講 ...
FUYL 發表於 2012-8-12 13:30


我真係好有興趣入套, 4路, camera要IP68, 夜視20米, 500 TV lines...
打算深圳買, 唔知ching有冇更好介紹?
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 15:29

回復 11# Man@機械獸


     呢部睇十六個鏡頭 大致同lpcam差唔多
作者: mrhong68    時間: 2012-8-12 15:30

流晒口水呀
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 15:35

回復 12# ginastar


    出咗街 今晚先比條tb link 比你
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-12 19:35

同ipcam 比如何?
Man@機械獸 發表於 2012-8-12 13:41



IPCAM你要搵野錄(NAS/Windows pc),而且一個IP CAM唔平

普通CCTV 150人仔已經有得賣
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-12 19:36

個風扇真得有d....

其實機內應該都夠位安多個薄版8cm,唔洗多舊野係面...
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 22:38

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-12 22:40 編輯

回復 17# kmb3av188


    呢部嘢得55mm厚 放一個hd都或可以放8cm風扇. 但如放咗2隻hd. 一d位都冇

呢部機工能至上 外觀唔係問題

[attach]1414739[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 22:53

回復 12# ginastar


    深圳貨打個五折都可能貴過tb
作者: tung0402    時間: 2012-8-12 22:54

我真係好有興趣入套, 4路, camera要IP68, 夜視20米, 500 TV lines...
打算深圳買, 唔知ching有冇更好介紹 ...
ginastar 發表於 2012-8-12 14:44


我都想知,師兄有冇好介紹
作者: FUYL    時間: 2012-8-12 23:06

回復 20# tung0402

以前唔識. 响ssp 買過兩部
又貴又慢又熱

今次即管响tb買
又平又快又熱
熱自已diy. no problem
作者: ginastar    時間: 2012-8-13 08:18

回復  ginastar


    深圳貨打個五折都可能貴過tb
FUYL 發表於 2012-8-12 22:53


明白
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 08:46

回復 22# A032798


    之前買過兩部. 就係又貴又要顧保養
乜都冇改. 年幾兩年就熱死

呢部tb嘢都預冇保(有一年保)   乜都唔理 即改
作者: kit531    時間: 2012-8-13 09:37

師兄過一排可以分享下用後感嗎, 我只夠膽用avtech
作者: rossi_lao    時間: 2012-8-13 09:41

dvr选海康威视好d,稳定性比其他要好 ,而且16路做网上实时好似都会有delay,8路就基本无(同一路由内)
作者: 3K    時間: 2012-8-13 09:47

係咪 16路 D1 錄?
如果 CIF 就.....
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 10:13

回復 25# kit531

之前就係用過 avtech  
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 10:17

回復 27# 3K

呢部話有 D1 錄, 但係setting 都唔覺有
依家部機已去左好遠地方 (no internet) 用緊
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-13 11:17

話時話,你估DVR支唔支援3TB硬碟?

我真係未試過
作者: 3K    時間: 2012-8-13 11:17

回復 29# FUYL


因為我買開幾百蚊便機....16路好多時只有2個 CH. 係D1錄影 (全D1即時"播放")
其他CH. 只係CIF錄影
如果係真正 16路D1錄影 . 一定4位數字
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 12:06

回復 30# kmb3av188


    說明書好似support 2 隻 2TB(not confirm, 因已離身)

以前果部16路 雙 1TB 都成大半個月先循環再錄
如果雙 2TB 乜都夠
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 12:24

回復 31# 3K


    以前買4位數字貨都冇 D1, 呢部就話有 都係幾百
其實 CIF 同 D1 有乜分別 ??
作者: ee9861    時間: 2012-8-13 12:28

家用冇冷氣吹好快收皮
作者: kit531    時間: 2012-8-13 12:42

回復  kit531

之前就係用過 avtech
FUYL 發表於 2012-8-13 10:13



    有慘痛經歷?
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 13:11

回復 34# ee9861


    改裝左好涼快  快唔快收皮 就要時間去判斷
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 13:20

有慘痛經歷?
kit531 發表於 2012-8-13 12:42



    以前部機係呢部8倍價錢  用左2年幾
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 6478&highlight=
到依家都未整好
作者: ken_nx    時間: 2012-8-13 13:31

貼咗散熱鰭片 再煲機
四十幾度 涼哂
FUYL 發表於 12/8/2012 12:27



    咁多size, 師兄響邊度入貨架?
作者: ken_nx    時間: 2012-8-13 13:32

IPCAM你要搵野錄(NAS/Windows pc),而且一個IP CAM唔平

普通CCTV 150人仔已經有得賣 ...
kmb3av188 發表於 12/8/2012 19:35



    祖國ipcam都係兩舊幾人仔
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-13 13:34

祖國ipcam都係兩舊幾人仔
ken_nx 發表於 2012-8-13 13:32



搵野錄果下煩
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 21:38

咁多size, 師兄響邊度入貨架?
ken_nx 發表於 2012-8-13 13:31



    最大嗰粒原本有 其餘ssp 新高登二樓專賣散熱風扇個間買
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 22:01

本帖最後由 FUYL 於 2012-8-13 22:25 編輯

塊板真係好細塊
用料如何. 師兄們比d意見

[attach]1415148[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-8-13 22:11

[attach]1415151[/attach]
[attach]1415149[/attach]
作者: BEpsilon    時間: 2012-8-13 22:43

本帖最後由 BEpsilon 於 2012-8-14 00:57 編輯
以前買4位數字貨都冇 D1, 呢部就話有 都係幾百
其實 CIF 同 D1 有乜分別 ??  ...
FUYL 發表於 2012-8-13 12:24


係師兄你開這帖我才知這些簡稱:
CIF:352 x 288 in PAL; 352 x 240 in NTSC
D1:大約 704 x 480 (四個 CIF)

用 CIF 錄快過 D1 錄,不過畫面應該差,而且好難睇清楚某些資料,如車牌和面容。

唔知買部8路(D1 或 720p)係要幾錢呢?
我都住村屋,遲D有機會學你自己裝 CCTV。多謝分享
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-13 23:01

係師兄你開這帖我才知這些簡稱:
CIF:大約 350 x 240
D1:大約 700 x 480 (四個 CIF)

用 CIF 錄快過 D ...
BEpsilon 發表於 2012-8-13 22:43



最煩其實係造喉拉線,BNC/12V好易自己做,唔洗焊上螺絲都得

8路一千左右都大把揀*(唔計硬碟)
LAN、VGA(甚至係HDMI),一定要有USB,SATA有2個就更好
作者: EU仔    時間: 2012-8-13 23:27

裝CCTV 要拎牌架
作者: 3K    時間: 2012-8-13 23:29

我買開 4CH H.264 D1錄 都係人仔220 (無REMOTE版)
8CH 2 D1 6 CIF , 人仔 320
作者: BEpsilon    時間: 2012-8-14 00:06

最煩其實係造喉拉線,BNC/12V好易自己做,唔洗焊上螺絲都得
kmb3av188 發表於 2012-8-13 23:01


係呀,所以最好一早計劃好,等起村屋或大裝修時動手。連防盗系統一齊就更一流。
   
8路一千左右都大把揀*(唔計硬碟)
kmb3av188 發表於 2012-8-13 23:01


8路都係D1畫質嗎?我覺得錄得差就等如無用。
作者: BEpsilon    時間: 2012-8-14 00:18

本帖最後由 BEpsilon 於 2012-8-14 00:33 編輯
裝CCTV 要拎牌架
EU仔 發表於 2012-8-13 23:27


明白。裝固定電力裝置也要拎牌。

《電力條例》:“固定電力裝置”(fixed electrical installation) 指固定裝設在處所內的低壓或高壓電力裝置,但不包括從該裝置中的插座獲供電,而且無須使用工具即可在插座處截斷電力供應的任何電力器具。
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-14 00:22

裝CCTV 要拎牌架
EU仔 發表於 2012-8-13 23:27


咁買隻USB Cam洗唔洗拎牌呀?
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-14 00:24

明白。裝固定電力裝置也要拎牌。

《電力條例》:“固定電力裝置”(fixed electrical installation) 指固 ...
BEpsilon 發表於 2012-8-14 00:18


其實的確係要保安人員許可證(丁類)   
但根本冇人捉,亦冇人話係必須,又有大量灰色地帶,所以=晒氣
作者: jamesting    時間: 2012-8-14 00:25

本帖最後由 jamesting 於 2012-8-14 00:31 編輯

回復 46# EU仔

如果裝 CCTV 係收錢既就要有牌,自用應 該唔洗牌都得

根據保安及護衞服務條例
(香港法例第四六○章)

凡為他人執行保安工作以賺取酬勞的人士,均須申領許可證。所有申請必須遞交警務處處長(下稱「處長」)審批。
「保安工作」指下列任何活動─
(a)        護衞財產;
(b)        護衞任何人或地方以防止或偵測罪行的發生;
(c)        安裝、保養或修理保安裝置;
(d)        為個別處所或地方設計附有保安裝置的系統。
保安裝置」指經設計或改裝以供安裝在任何處所或地方內(但並非在車輛上或車輛內),用以偵測或記錄下列事情的裝置─
(a)        罪行的發生;或
(b)        在該處所或地方是否有闖入者,或有因保安理由不准帶入該處所或地方或其他任何處所或地方的物品。

作者: jamesting    時間: 2012-8-14 00:26

回復 44# BEpsilon


D1 係會清楚D
但係都好睇鏡頭質素同安裝既位置
作者: jamesting    時間: 2012-8-14 00:33

回復 50# kmb3av188

如果你隻 USB CAM係因為
  1. 用以偵測或記錄下列事情的裝置─
  2. (a)        罪行的發生;或
  3. (b)        在該處所或地方是否有闖入者,或有因保安理由不准帶入該處所或地方或其他任何處所或地方的物品。
複製代碼
而呢個安裝係
  1. 賺取酬勞
複製代碼
咁就要有牌啦
作者: jamesting    時間: 2012-8-14 00:36

回復 51# kmb3av188

唔係無人捉架
警察部入面有個部門專做呢樣野
只係話無人舉報就好難去入罪咁解
作者: BEpsilon    時間: 2012-8-14 00:39

其實的確係要保安人員許可證(丁類)   
但根本冇人捉,亦冇人話係必須,又有大量灰色地帶,所以=晒氣
kmb3av188 發表於 2012-8-14 00:24


你問正苦就實話係必須的。
以我所知,裝窗口式冷氣機都要拎牌架。自用應該係沒有豁免的。
作者: BEpsilon    時間: 2012-8-14 00:44

本帖最後由 BEpsilon 於 2012-8-14 01:05 編輯
回復  BEpsilon
D1 係會清楚D
但係都好睇鏡頭質素同安裝既位置
jamesting 發表於 2012-8-14 00:26


其實一般鏡頭(插BNC)之最高輸出係幾多呢?
要真正 D1 畫面質素,鏡頭應該係 540+ TVL?
有沒有上到 720p/1080p(如車用 cam)?
作者: jamesting    時間: 2012-8-14 01:10

回復 57# BEpsilon


一般都係 最多 700 線 比 D1 機用
車用果D"黑盒"都係 700 線

如果個客要求再高,就要用 IP CAM
作者: EU仔    時間: 2012-8-14 09:07

你問正苦就實話係必須的。
以我所知,裝窗口式冷氣機都要拎牌架。自用應該係沒有豁免的。 ...
BEpsilon 發表於 2012-8-14 00:39



    我裝左隻車cam都無拎牌
以前做過相關既工作先知要拎牌
作者: ken_nx    時間: 2012-8-14 13:04

搵野錄果下煩
kmb3av188 發表於 13/8/2012 13:34



    日本仔機都係要搵部電腦黎錄? 有邊隻ipcam可以就咁拖隻hd/手指黎錄?
作者: FUYL    時間: 2012-8-14 22:28

回復 47# 3K


    我個部都係四百人仔有找
早知早d開 post 問. 原來話有D1錄影都唔係個個channel 都係D1. 我試咗一兩路冇D1 就算數 (一樓幅相個箱面都寫有D1)
作者: FUYL    時間: 2012-8-14 22:35

回復  kmb3av188

唔係無人捉架
警察部入面有個部門專做呢樣野
只係話無人舉報就好難去入罪咁解 ...
jamesting 發表於 2012-8-14 00:36



    唔使爭論. 我一定唔使攞 牌
一來我幫親戚整 free
二來呢部野响大陸服役緊. 絕對唔受香港法例管 ha ha
作者: jamesting    時間: 2012-8-15 02:25

回復 60# ken_nx

http://www.panasonic.oa.hk/chine ... p;ssc=63&id=483
panasonic BB-HCM701
可插 SD 咭
作者: ken_nx    時間: 2012-8-15 08:38

回復  ken_nx


panasonic BB-HCM701
可插 SD 咭
jamesting 發表於 15/8/2012 02:25


THANKYOU, 不過我同pan記八字唔夾, 即使送俾我我都即沽
而且, 我用果d就兩舊幾人仔一隻, 呢d幾乎三千蚊一隻... 相信都同樣係祖國制造, 相差太遠了
作者: ken_nx    時間: 2012-8-15 08:39

唔使爭論. 我一定唔使攞 牌
一來我幫親戚整 free
二來呢部野响大陸服役緊. 絕對唔受香港法例管 ha h ...
FUYL 發表於 14/8/2012 22:35



    而家香港地做看更都要攞牌, 做家務助理又話要有證書, 遲下話唔定無牌掃街洗碗都犯法
作者: jerrychan0610    時間: 2012-8-15 09:59

16路全D1實時錄影, 可同時多單路獨位錄/放, 2粒HI3520芯片, 10/100 , .....etc.. 要差唔多人仔2000元

真係想知裝cctv無牌係咪有問題... 搵個資料係要保安公司牌照, 但係police果邊有無話犯咩法, 有無話要罰款... 要保安公司出信要比錢, 羊出自羊身上, 如果要有牌就要報公司價, 差成倍價錢.
作者: FUYL    時間: 2012-8-15 10:01

回復 65# ken_nx

"巿民"當道  政府管又死  唔管又死
作者: jerrychan0610    時間: 2012-8-15 10:03

之前裝左部, 16頭主機連cam, 買料都要6000人仔....
作者: 3K    時間: 2012-8-15 13:27

回復 48# BEpsilon


NO ~得2個D1
作者: BEpsilon    時間: 2012-8-15 17:00

本帖最後由 BEpsilon 於 2012-8-15 17:04 編輯
16路全D1實時錄影, 可同時多單路獨位錄/放, 2粒HI3520芯片, 10/100 , .....etc.. 要差唔多人仔2000元
jerrychan0610 發表於 2012-8-15 09:59


二千唔係小數目(還未計鏡頭),但我信一分錢一分貨。

回復  BEpsilon
NO ~得2個D1
3K 發表於 2012-8-15 13:27


我覺得如果有機會拿取畫面作舉證用途的話,好難接受細過D1。
作者: jerrychan0610    時間: 2012-8-15 17:04

二千唔係小數目(還未計鏡頭),但我信一分錢一分貨。
BEpsilon 發表於 2012-8-15 17:00

以真係用嚟做CCTV, 2000蚊已經算平, 仲未包HD
仲要買放大器, 轉換器.... 果度都要一千幾百
作者: baby11    時間: 2012-8-15 17:24

本帖最後由 baby11 於 2012-8-15 17:28 編輯

早兩年幾前我都買過兩部鴨記嘅DVR幫朋友裝,估計都係強國出品.
我發覺DVR嘅底板幾襟用,因為安裝環境夏天肯定高過30度,
用成3年(7x24)都仍然服役;反而隻日x牌硬碟1年度就神神哋,
(最肉赤就係泰國水災期間先壞)
換過只'海雜牌'硬碟後,又重新正常服役到今日成年了.
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 17:31

我就係做緊E行....講下D情況大家知
1. 洗唔洗拎牌?
只要係自用,就一定唔洗,而且要唔要保安牌主要係睇你報唔報保險
如果有報保險,保險公司一定會講明要有保安牌既公司做,
ED要求通常係金行果類先有
另一種一定要有牌公司做既就係會警鐘駁去警局果D,因為警方怕誤嗚多,所以
普通地方都先駁去保安公司最由保安公司報警,會直駁警局既只剩金行銀行金工場果D高危地方
加上現在好多都係裝修做埋,根本警方同牌照科唔會理果D只裝CCTV既個案
*** 當然,其實都係灰色地帶,如果有人玩野舉報你,官方都要做野***

2. DVR 既價格同質素"絕對"成正比, 因為唔同DVR既核芯出現左好多年
有D舊既技術平好多,但都做到基本要求(16路CIF),所以同級數既DVR都可以差好多錢

3. 任何人叫你用IPCAM 代替CCTV , 只代表佢想呃你錢!!!
唔只香港,世界各間大型保安公司只要唔係客人主動要求,都一定會用傳統閉路既做法,原因好簡單==== 穩定 !
用IPCAM 由你睇到錄到D影像要經過 IPCAM =>ROUNTOR=>PC/NVR
中間可能有幾重火牛要用到,有起事上黎又要睇埋NETWORK SETTING,FIREWALL ,
PORT FORTWARD.....
傳統cam就只要睇3件事,cam,火牛,dvr,有事只要換一part就一定攪掂
至於ipcam咁風行,就因為賣ipcam同時好多後加錢可以賺(專業商用routor,cat6,firwall,pc......)所以d代理商就係咁出錢起電腦書度吹~

重有好多可以傾,大家一齊討論下~
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 17:37

回復 70# BEpsilon


事實係香港大部份cctv 都只係cif 質素, 一來警方無特別要求
二來好多人唔知live view 睇可以係di,但錄出黎未必係d1 e樣野~
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 17:39

回復 30# kmb3av188

有d雜廠話得,大牌子多數都話唔肯定
暫時都係用2tb 為主流
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 17:41

dvr选海康威视好d,稳定性比其他要好 ,而且16路做网上实时好似都会有delay,8路就基本无(同一路由内) ...
rossi_lao 發表於 2012-8-13 09:41


海康威视係好,但比其他牌子都貴,而且要英文牌一般會貴上2成
佢地會叫做海外板
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 17:42

回復 32# FUYL


如果16way 1tb 都錄到大半個月咁一定只有cif質素,而且係唔係25fps都要睇清楚
作者: francislee168    時間: 2012-8-15 18:25

回復 8# FUYL


    師兄請問的heat sink仔係街檔或舖頭買?
作者: BEpsilon    時間: 2012-8-15 18:42

DVR 既價格同質素"絕對"成正比, 因為唔同DVR既核芯出現左好多年
有D舊既技術平好多,但都做到基本要求(16路CIF),所以同級數既DVR都可以差好多錢
222Z 發表於 2012-8-15 17:31


多謝分享。
你作為行內專業人士,請問有沒有好核芯及新技術推介呢?有沒有咩產品係送都唔好用呢?
作者: ginastar    時間: 2012-8-15 19:54

我就係做緊E行....講下D情況大家知
1. 洗唔洗拎牌?
只要係自用,就一定唔洗,而且要唔要保安牌主要係睇你報唔 ...
222Z 發表於 2012-8-15 17:31


難得有業內師兄可請教, 想問下自動鏡頭既camera實用否? 例如呢隻折實賣台幣3150, 值唔值呢?
[attach]1415979[/attach]
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 21:01

難得有業內師兄可請教, 想問下自動鏡頭既camera實用否? 例如呢隻折實賣台幣3150, 值唔值呢?
...
ginastar 發表於 2012-8-15 19:54



大約800幾港幣唔算貴,但連埋運費同保用服務我會覺得起香港買重好
因為IRCAM 食電大 , (開曬IR差唔多1A 先會穩定) , 芯片消耗快
加上IR CAM 用 AUTO LENS 多餘的, 一係你講明你想IR去到幾多米
買FIX 既會更有用 ( 一般IR 都20米到30米 )
另外 防水系數你IP 66-67已經夠, 除非你放水入面先要用到IP68
P.S. 700 線IR CAM有D坤人 , 真的700線CAM 唔會咁平,而且唔會做IR
真既700線多數係用DAY/NIGHT MODE, 唔夠光時會蠹去黑白畫面行700線,平時只係600線
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 21:08

多謝分享。
你作為行內專業人士,請問有沒有好核芯及新技術推介呢?有沒有咩產品係送都唔好用呢? ...
BEpsilon 發表於 2012-8-15 18:42



    嘩~~~ ED 我好耐無睇啦 , 我果時靚既會用飛利浦 7XX 芯
但現在唔同曬,而且芯片不是一齊,重要係相容性, ROM內既軟件穩定性
不過平心講,PC BASE 既DVR 始終最快,無論REMOTE 定轉AVI 都一定比STANDALONE快但個穩定性就要看安裝者功力了~~
作者: FUYL    時間: 2012-8-15 21:54

回復 77# 222Z


    係双1tb 即係2tb.  我睇過係 cif 有25fps
作者: FUYL    時間: 2012-8-15 21:56

回復 78# francislee168


    41樓講咗
作者: FUYL    時間: 2012-8-15 22:05

回復 82# 222Z


    師兄. 想問遠程信號線跟電線走(約十至十五米)  點樣防干擾?
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 22:56

回復  222Z


    師兄. 想問遠程信號線跟電線走(約十至十五米)  點樣防干擾? ...
FUYL 發表於 2012-8-15 22:05


除非經豬籠 / 經過大電箱 , 否則 10-15M.T. 係無分別,一般唔洗攪
如果真係驚既可以錫貼紙包住果段CABLE,但又要驚電線有傷口會過電
作者: FUYL    時間: 2012-8-15 23:23

回復 86# 222Z


    錫貼紙包全段或只包接口呢?
作者: 222Z    時間: 2012-8-15 23:31

回復  222Z


    錫貼紙包全段或只包接口呢?
FUYL 發表於 2012-8-15 23:23



會經高壓果段就得,但信我,應該無咩分別~
正常做E行既都會避開高壓野,真係走唔甩又出紋先用到E招
不過經豬籠(犘打類電磁野都係)係無辦法解決,除非用IP CAM 行TCP/IP
作者: jacky_lhy    時間: 2012-8-16 00:00

回復 85# FUYL
10-15米唔算遠,一般同軸線就可以,好遠就要用CAT5線!
作者: ivan1612    時間: 2012-8-16 07:13

本帖最後由 ivan1612 於 2012-8-16 07:16 編輯

我想問下師兄...

部機 流唔流暢??

即係禁MEUN 會唔會過一陣先有反應
睇PLAYER 要 LOAD 耐D
BACKUP 資料   
經NETWORK 手機 睇 會唔會LAG

THANKS
作者: FUYL    時間: 2012-8-16 08:36

回復 88# 222Z

明白, 唔該師兄
作者: FUYL    時間: 2012-8-16 08:42

我想問下師兄...

部機 流唔流暢??
即係禁MEUN 會唔會過一陣先有反應
睇PLAYER 要 LOAD 耐D
BACKUP 資料 ...
ivan1612 發表於 2012-8-16 07:13


流暢 比以前SSP買果D快約5倍左右

Network 未用過已送到用家手中(佢冇network), 佢只用hd 錄, 佢一用上手都話呢部好好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2