作者: kamcm 時間: 2012-8-27 22:42 標題: sanwa Cd-772 他錶開箱, 請Ching 幫手看看
本帖最後由 kamcm 於 2012-11-9 23:24 編輯
sanwa Cd-772 他錶開箱,
今日買了它回家..
但不知道是否100%正常 和 100% 齊配件... 因為我在說明書找不到應該付有之配件名單....
請Ching 幫手看看
600 元
Made in China, not 之前聽說的Japan
紅黑線冇膠袋裝住...全新是否是這樣的?
背面
Thanks in advance
作者: skybread 時間: 2012-8-27 22:44
齊唔齊真係唔知,
反而想問, 個temp sensor係K頭?
作者: kamcm 時間: 2012-8-27 22:47
我是他錶新手...
我也不知道是什麼頭... 但我在未接任何線的情況下.... 果果溫度會跳來跳去...
有時22 有時26, 有時圖中那個數值.... 不知是否正常?
作者: skybread 時間: 2012-8-27 22:49
唔插個頭都會22~26 ??
作者: kamcm 時間: 2012-8-27 23:01
本帖最後由 kamcm 於 2012-8-27 23:25 編輯
沒錯...
所以我覺得好奇怪... 於是上來問...
作者: hknightlife 時間: 2012-8-27 23:07
睇下說明書就知道附件包乜.
從圖上看, 應該無漏.
作者: KSC 時間: 2012-8-27 23:10
本帖最後由 KSC 於 2012-8-27 23:11 編輯
唔插的話會跳正常,點解唔插了個頭再試?
22mV應該在誤差內,加上會有環境AC noise。要test的話應該短路再支針
就算係兩個接點,有容值有乜出奇?
作者: kamcm 時間: 2012-8-27 23:27
我初時想... 如果真係有問題, 我就連扎住紅黑線的鐵線都唔拆... 直接拿去換...
作者: kamcm 時間: 2012-8-27 23:28
說明書沒寫 = =" 所以唯有問買過的 Ching.. 等他們幫眼看看...
作者: kamcm 時間: 2012-8-28 00:03
ching 你說對了。

要把2枝 針 short 埋一齊才 work...
Thanks a lot...
作者: andyoooooobun 時間: 2012-8-28 00:53
sanwa 應該係用錯多過佢壞
作者: 人中之龍 時間: 2012-8-28 11:36
我舊年買PC5000a都係膠袋packing,放心用吧,只要唔跌唔亂用,起碼用到4-5年或以上

作者: raywan 時間: 2012-8-28 12:28
本帖最後由 raywan 於 2012-8-28 12:30 編輯
回復 10# kamcm
完全正常
1) 你可以用voltage 當位,short red/ black,一定會去到0V, 唔係0V DAC一定壞, 22mV 係DAC noise, environmental noise,所有儀表都有呀,完全正常
2) 0.3nF係cable, internal capacitance, 如果要測nF capacitance, 測量前要做zering
作者: kamcm 時間: 2012-8-29 23:25
本帖最後由 kamcm 於 2012-8-30 00:11 編輯
回復 kamcm
完全正常
1) 你可以用voltage 當位,short red/ black,一定會去到0V, 唔係0V DAC一定壞, ...
raywan 發表於 2012-8-28 12:28
Thanks
有沒有方法 Check 他錶的電阻測量功能是否正常 ?
我找了條雜牌的他錶線... 和把13A Fuse 從插頭拆下...

量13A fuse時... 只會在 000.1 - 000.0 之間跳動
但當我量一條雜牌的他錶線 , 接近亂跳, 1.3 0.95 1.1 0.4 35.1 19.2 23.5
是什麼原因會令它亂跳呢?
這是正常的嗎?
請幫忙看一下,,
Thanks
作者: hon829 時間: 2012-8-30 00:15
新錶都咁多懷疑
作者: kamcm 時間: 2012-8-30 01:16
本帖最後由 kamcm 於 2012-8-30 02:10 編輯
新手好多野都唔識... 請見諒 = =
作者: lingling123456 時間: 2012-8-30 13:29
正錶一隻....!!!!
作者: jamesting 時間: 2012-8-30 23:37
本帖最後由 jamesting 於 2012-8-30 23:54 編輯
回復 15# kamcm
哈哈,因為任何"導線"都會有阻值,所以你用雜牌的他錶線度13A fuse
度到有數係好正常
假設隻錶完全"準確",即係你隻錶可以度到好仔細既數值
[attach]1423603[/attach]
[attach]1423604[/attach]
[attach]1423605[/attach]
作者: kw223 時間: 2012-8-31 09:11
樓主係#1已經有講幾錢
作者: raywan 時間: 2012-8-31 11:38
回復 21# kw223
佢係問緊個台表幾錢?
作者: raywan 時間: 2012-8-31 11:39
它表神出沒注意

