Board logo

標題: sanwa Cd-772 他錶開箱, 請Ching 幫手看看 [打印本頁]

作者: kamcm    時間: 2012-8-27 22:42     標題: sanwa Cd-772 他錶開箱, 請Ching 幫手看看

本帖最後由 kamcm 於 2012-11-9 23:24 編輯

sanwa Cd-772 他錶開箱,

今日買了它回家..
但不知道是否100%正常 和 100% 齊配件... 因為我在說明書找不到應該付有之配件名單....
請Ching 幫手看看

600 元

Made in China, not 之前聽說的Japan

紅黑線冇膠袋裝住...全新是否是這樣的?




背面

Thanks in advance
作者: skybread    時間: 2012-8-27 22:44

齊唔齊真係唔知,
反而想問, 個temp sensor係K頭?
作者: kamcm    時間: 2012-8-27 22:47

齊唔齊真係唔知,
反而想問, 個temp sensor係K頭?
skybread 發表於 2012-8-27 22:44


我是他錶新手...
我也不知道是什麼頭... 但我在未接任何線的情況下.... 果果溫度會跳來跳去...
有時22 有時26, 有時圖中那個數值.... 不知是否正常?
作者: skybread    時間: 2012-8-27 22:49

我是他錶新手...
我也不知道是什麼頭... 但我在未接任何線的情況下.... 果果溫度會跳來跳去...
...
kamcm 發表於 2012-8-27 22:47

唔插個頭都會22~26 ??
作者: kamcm    時間: 2012-8-27 23:01

本帖最後由 kamcm 於 2012-8-27 23:25 編輯
唔插個頭都會22~26 ??
skybread 發表於 2012-8-27 22:49


沒錯...
所以我覺得好奇怪... 於是上來問...











作者: hknightlife    時間: 2012-8-27 23:07

睇下說明書就知道附件包乜.
從圖上看, 應該無漏.
作者: KSC    時間: 2012-8-27 23:10

本帖最後由 KSC 於 2012-8-27 23:11 編輯

唔插的話會跳正常,點解唔插了個頭再試?
22mV應該在誤差內,加上會有環境AC noise。要test的話應該短路再支針
就算係兩個接點,有容值有乜出奇?
作者: kamcm    時間: 2012-8-27 23:27

唔插的話會跳正常,點解唔插了個頭再試?
22mV應該在誤差內,加上會有環境AC noise。要test的話應該短路再支 ...
KSC 發表於 2012-8-27 23:10


我初時想... 如果真係有問題, 我就連扎住紅黑線的鐵線都唔拆... 直接拿去換...
作者: kamcm    時間: 2012-8-27 23:28

睇下說明書就知道附件包乜.
從圖上看, 應該無漏.
hknightlife 發表於 2012-8-27 23:07


說明書沒寫 = =" 所以唯有問買過的 Ching.. 等他們幫眼看看...
作者: kamcm    時間: 2012-8-28 00:03

唔插的話會跳正常,點解唔插了個頭再試?
22mV應該在誤差內,加上會有環境AC noise。要test的話應該短路再支 ...
KSC 發表於 2012-8-27 23:10


ching 你說對了。
要把2枝 針 short 埋一齊才 work...
    Thanks a lot...
作者: andyoooooobun    時間: 2012-8-28 00:53

sanwa 應該係用錯多過佢壞
作者: 人中之龍    時間: 2012-8-28 11:36

我舊年買PC5000a都係膠袋packing,放心用吧,只要唔跌唔亂用,起碼用到4-5年或以上
作者: raywan    時間: 2012-8-28 12:28

本帖最後由 raywan 於 2012-8-28 12:30 編輯

回復 10# kamcm


    完全正常
1) 你可以用voltage 當位,short red/ black,一定會去到0V, 唔係0V DAC一定壞, 22mV 係DAC noise, environmental noise,所有儀表都有呀,完全正常
2) 0.3nF係cable, internal capacitance, 如果要測nF capacitance, 測量前要做zering
作者: kamcm    時間: 2012-8-29 23:25

本帖最後由 kamcm 於 2012-8-30 00:11 編輯
回復  kamcm


    完全正常
1) 你可以用voltage 當位,short red/ black,一定會去到0V, 唔係0V DAC一定壞, ...
raywan 發表於 2012-8-28 12:28


Thanks

有沒有方法 Check 他錶的電阻測量功能是否正常 ?

我找了條雜牌的他錶線... 和把13A Fuse 從插頭拆下...



量13A fuse時... 只會在 000.1 - 000.0 之間跳動
但當我量一條雜牌的他錶線 , 接近亂跳, 1.3 0.95 1.1 0.4 35.1 19.2 23.5
是什麼原因會令它亂跳呢?

這是正常的嗎?
請幫忙看一下,,

Thanks
作者: hon829    時間: 2012-8-30 00:15

新錶都咁多懷疑先看看說明書使用及其量度精度範圍吧
作者: kamcm    時間: 2012-8-30 01:16

本帖最後由 kamcm 於 2012-8-30 02:10 編輯
新錶都咁多懷疑先看看說明書使用及其量度精度範圍吧
hon829 發表於 2012-8-30 00:15


新手好多野都唔識... 請見諒 = =
作者: lingling123456    時間: 2012-8-30 13:29

正錶一隻....!!!!
作者: jamesting    時間: 2012-8-30 23:37

本帖最後由 jamesting 於 2012-8-30 23:54 編輯

回復 15# kamcm

哈哈,因為任何"導線"都會有阻值,所以你用雜牌的他錶線度13A fuse
度到有數係好正常

假設隻錶完全"準確",即係你隻錶可以度到好仔細既數值

[attach]1423603[/attach]
[attach]1423604[/attach]
[attach]1423605[/attach]
作者: kw223    時間: 2012-8-31 09:11

How much?
willywong888888 發表於 2012-8-31 08:54


樓主係#1已經有講幾錢
作者: raywan    時間: 2012-8-31 11:38

回復 21# kw223


    佢係問緊個台表幾錢?
作者: raywan    時間: 2012-8-31 11:39

它表神出沒注意





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2