Board logo

標題: [開箱] 951焊台 [打印本頁]

作者: Offer    時間: 2012-12-31 18:16     標題: 951焊台

[attach]1474931[/attach]

[attach]1474932[/attach]

[attach]1474933[/attach]

[attach]1474934[/attach]

[attach]1474935[/attach]
作者: FUYL    時間: 2012-12-31 18:27

終於開箱啦
有冇得同正貨比
作者: chungchungip    時間: 2012-12-31 18:30

好似好正咁,請問幾錢入手呀?
作者: Offer    時間: 2012-12-31 18:31

好似好正咁,請問幾錢入手呀?
chungchungip 發表於 2012-12-31 18:30



1680 !)台
作者: yhcheng28    時間: 2012-12-31 18:47

哇正,幾細部.等用後感報告
作者: Offer    時間: 2012-12-31 18:50

哇正,幾細部.等用後感報告
yhcheng28 發表於 2012-12-31 18:47



    用後感報告: _ | - | _
作者: bennyepc    時間: 2012-12-31 19:40

一買買兩部?用得曬乜?
作者: Offer    時間: 2012-12-31 19:58

一買買兩部?用得曬乜?
bennyepc 發表於 2012-12-31 19:40



一部自用另一部送比人嫁,不過我家中的雞多到每隻手指用一隻
作者: bennyepc    時間: 2012-12-31 20:20

一部自用另一部送比人嫁,不過我家中的雞多到每隻手指用一隻
Offer 發表於 2012-12-31 19:58



    呵呵,我自己都有四把雞..其實我用嚟用去都係嗰一支...
作者: Offer    時間: 2013-1-1 00:56

呵呵,我自己都有四把雞..其實我用嚟用去都係嗰一支...
bennyepc 發表於 2012-12-31 20:20



    我都係用嚟用去都係嗰一支咀
作者: bennyepc    時間: 2013-1-1 09:11

我都係用嚟用去都係嗰一支咀
Offer 發表於 2013-1-1 00:56


係囉,其實自己用邊用得咁多,一支起兩支止就己經夠曬玩,況且仲可以換頭添...我都有買咗二十幾支不同型號嘅白光頭做後備替換....但我支雞用咗兩年,一支頭都未用壞過,而家支頭都仲好上錫..hakko頭確實耐用...估計一支雞用到我老都唔使再買...其實最仲要都係性價比,呢d就係玩價錢平,兼質量好la...
作者: Offer    時間: 2013-1-1 09:26

係囉,其實自己用邊用得咁多,一支起兩支止就己經夠曬玩,況且仲可以換頭添...我都有買咗二十幾支不同型號嘅 ...
bennyepc 發表於 2013-1-1 09:11


有冇入1401,1402的T12咀
作者: skybread    時間: 2013-1-2 00:28

一部自用另一部送比人嫁,不過我家中的雞多到每隻手指用一隻
Offer 發表於 2012-12-31 19:58

最初以為Offer師兄你係用黎練失傳左既筷子功
作者: bubibubi    時間: 2013-1-2 01:47

衣隻手柄做工如何, 粗糙嗎? 有無跟t12雞咀或入佢的雞咀試下?
作者: Offer    時間: 2013-1-2 07:14

本帖最後由 Offer 於 2013-1-2 07:16 編輯
衣隻手柄做工如何, 粗糙嗎? 有無跟t12雞咀或入佢的雞咀試下?
bubibubi 發表於 2013-1-2 01:47



    手柄真係麻麻,但咁樣的價錢相對差不多,如果有再好尐手柄會再買,個價係吾包咀
作者: bubibubi    時間: 2013-1-2 14:05

回復 15# Offer

多謝回覆, 咁嘅價錢差不多了, 吾可以要求太多
作者: kentnklee    時間: 2013-1-5 17:42

今日都收到啦, 好滿意,
有保用証!!!!!!!!!!!!!
作者: Offer    時間: 2013-1-5 17:54

今日都收到啦, 好滿意,
有保用証!!!!!!!!!!!!!
kentnklee 發表於 2013-1-5 17:42



有HK保用証    
作者: pslleung    時間: 2013-1-5 23:13

回復 1# Offer

請問可否分享網址參考?謝謝。
作者: Offer    時間: 2013-1-6 00:09

回復  Offer

請問可否分享網址參考?謝謝。
pslleung 發表於 2013-1-5 23:13



    http://item.taobao.com/item.htm?id=17875839963
作者: Tackle    時間: 2013-1-6 18:47

幾錢?
作者: Offer    時間: 2013-1-6 19:49

幾錢?
Tackle 發表於 2013-1-6 18:47



    1680 !)台
作者: 200500021    時間: 2013-1-6 20:48

有冇得同正貨比先
本人都林緊入手一部
作者: Offer    時間: 2013-1-6 22:37

有冇得同正貨比先
本人都林緊入手一部
200500021 發表於 2013-1-6 20:48



    你可各買一部返來比較下
作者: ken_nx    時間: 2013-1-7 18:31

請問買咀買邊啲好呀
作者: Offer    時間: 2013-1-7 18:37

請問買咀買邊啲好呀
ken_nx 發表於 2013-1-7 18:31



    B 及 K 最常用,錢多可入埋1401
作者: ken_nx    時間: 2013-1-7 18:40

響賣家順手淘埋ok嗎
作者: kentnklee    時間: 2013-1-7 18:53

回復 26# Offer

你回答問題咁好(24樓),
我想請教你那塊狀似烏" 英"拍的東西有何用??
作者: Offer    時間: 2013-1-7 19:00

響賣家順手淘埋ok嗎
ken_nx 發表於 2013-1-7 18:40



    B同K佢有,但1401要去另一店先有
作者: Offer    時間: 2013-1-7 19:01

回復  Offer

你回答問題咁好(24樓),
我想請教你那塊狀似烏" 英"拍的東西有何用?? ...
kentnklee 發表於 2013-1-7 18:53


對我來講係冇用
作者: Joe_Black    時間: 2013-1-7 19:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2013-1-7 23:41

回復  kentnklee

當雞咀最熱時包住佢拔出來。
Joe_Black 發表於 2013-1-7 19:16



    我未試過hot plug
作者: ecman    時間: 2013-1-7 23:58

我也敗了一台. 今天收到了.
造工算是不錯!又小巧!
超值啦.只是不包焊咀.要記得另買.
我選了c1和d16,正想買B和K類的.
謝謝師兄!
作者: Offer    時間: 2013-1-8 07:05

我也敗了一台. 今天收到了.
造工算是不錯!又小巧!
超值啦.只是不包焊咀.要記得另買.
我選了c1和d16,正想買 ...
ecman 發表於 2013-1-7 23:58



    佢講明不包咀等你自行選
作者: ckl20002003    時間: 2013-1-8 09:31

回復 22# Offer
ching,知吾知正貨可以係香港邊度買到呢?
作者: Offer    時間: 2013-1-8 09:34

回復  Offer
ching,知吾知正貨可以係香港邊度買到呢?
ckl20002003 發表於 2013-1-8 09:31



    鴨記栢力
作者: ecman    時間: 2013-1-9 11:34

回復 34# Offer


對。
師兄有焊頭形號推介(除了1401,1402外)? 一般直插零件或smd。
作者: Offer    時間: 2013-1-9 12:48

回復  Offer


對。
師兄有焊頭形號推介(除了1401,1402外)? 一般直插零件或smd。 ...
ecman 發表於 2013-1-9 11:34



    B 或 K
作者: funghome    時間: 2013-1-9 17:07

今日我買套山寨T12都集運到貨啦
開機都熔無鉛錫只係5秒,之前部936要60秒
宜家即刻收埋左部936
作者: icefire    時間: 2013-1-9 17:09

咁多師兄買左,有冇人放拆機圖來睇下分享下?
作者: longun    時間: 2013-1-9 17:18

回復 39# funghome

又一個中毒。師兄入左咩咀, 國產?
作者: kentnklee    時間: 2013-1-9 17:24

回復 39# funghome
咁勁,?

我部由開機到360度要成三十幾秒,
唔通我支雞雞D!!!
作者: ckl20002003    時間: 2013-1-9 18:12

回復 4# Offer

ching,呢部機要16xx蚊???
作者: icoicqico    時間: 2013-1-9 18:14

回復  Offer

ching,呢部機要16xx蚊???
ckl20002003 發表於 2013-1-9 18:12



    1680 10部
作者: ckl20002003    時間: 2013-1-9 18:15

回復 44# icoicqico
哦,即場明白了
作者: Offer    時間: 2013-1-9 18:18

回復  Offer

ching,呢部機要16xx蚊???
ckl20002003 發表於 2013-1-9 18:12



未計運費山寨FX951要1680元人民幣!)台,在香港買正品有人報過價好似係1750港纸!台
希望你睇得明
作者: ckl20002003    時間: 2013-1-9 18:20

回復 46# Offer
ching,想問下你你哥部係正品定山寨品呀?
作者: bubibubi    時間: 2013-1-9 18:21

未計運費山寨FX951要1680元人民幣!)台,在香港買正品有人報過價好似係1750港纸!台
希望你睇得明 ...
Offer 發表於 2013-1-9 18:18


!@#$%^....EPC 專用碼
作者: funghome    時間: 2013-1-9 19:39

回復 41# longun


    2手咀..唔係好滿意..
有冇C兄有唔岩用新正品轉讓?
作者: funghome    時間: 2013-1-9 19:42

回復  funghome
咁勁,?

我部由開機到360度要成三十幾秒,
唔通我支雞雞D!!!
kentnklee 發表於 2013-1-9 17:24

我都係SET 360度
到支雞加熱燈慢閃大約十幾廿秒
作者: kwliu    時間: 2013-1-9 19:51

!@#$%^....EPC 專用碼
bubibubi 發表於 2013-1-9 18:21


No, it's global secret code.
作者: longun    時間: 2013-1-9 20:23

回復 49# funghome

有都留返看門口啦, 除非忽然想轉晒玩第二只系列啦
新既都係百二三, 好過用高仿呀二手啦
作者: Offer    時間: 2013-1-9 20:26

回復  Offer
ching,想問下你你哥部係正品定山寨品呀?
ckl20002003 發表於 2013-1-9 18:20



    國產
作者: lemoncall    時間: 2013-1-9 20:35

我都是得二支 用來用去都是個一支
作者: Offer    時間: 2013-1-9 21:18

回復  funghome
咁勁,?

我部由開機到360度要成三十幾秒,
唔通我支雞雞D!!!
kentnklee 發表於 2013-1-9 17:24


Room temp 10度
no ! my B around 20Sec, K around 30Sec @350度
作者: willy2228    時間: 2013-1-11 20:49

請問lee 個係咪有standby mode 的?有無用後感?
作者: Offer    時間: 2013-1-11 22:04

請問lee 個係咪有standby mode 的?有無用後感?
willy2228 發表於 2013-1-11 20:49



    在六樓
作者: willy2228    時間: 2013-1-11 22:12

在六樓
Offer 發表於 2013-1-11 22:04


用後感報告: _ | - | _    吾明啊,白D得吾得呀?
作者: Offer    時間: 2013-1-11 22:23

用後感報告: _ | - | _    吾明啊,白D得吾得呀?
willy2228 發表於 2013-1-11 22:12



    正字係點寫?
作者: willy2228    時間: 2013-1-11 22:38

回復 59# Offer


    okok... Thank you Thank you...
作者: Offer    時間: 2013-1-12 09:04

回復  Offer


    okok... Thank you Thank you...
willy2228 發表於 2013-1-11 22:38



    至少呢道冇人話過佢有乜吾好,無論用乜雞主機只要用T12咀就包你滿意
作者: KSC    時間: 2013-1-12 09:19

升级省电功能(可选)<===包?
另,有無頭的datasheet?型號太多圖太細看不清
作者: Offer    時間: 2013-1-12 09:30

本帖最後由 Offer 於 2013-1-12 09:32 編輯
升级省电功能(可选)
KSC 發表於 2013-1-12 09:19



    省電功能是沒有的,一般DIYER也不會長開而且已是恆溫作用不大只會想用時得個等字


http://www.hakko.com/english/tip_selection/series_t12.html
作者: KSC    時間: 2013-1-12 10:02

好像不錯,有無人要買?可以順手一兩台
作者: Offer    時間: 2013-1-12 11:04

好像不錯,有無人要買?可以順手一兩台
KSC 發表於 2013-1-12 10:02



2.5kg 一齊買運費冇乜jetso
作者: willy2228    時間: 2013-1-12 11:15

升级省电功能(可选)
KSC 發表於 2013-1-12 09:19


剛問淘寶,有省電要 RMB 650!!!
作者: Offer    時間: 2013-1-12 12:02

剛問淘寶,有省電要 RMB 650!!!
willy2228 發表於 2013-1-12 11:15



    省電功能作用不大
作者: KSC    時間: 2013-1-12 12:33

2.5kg 一齊買運費冇乜jetso
Offer 發表於 2013-1-12 11:04

我在大陸上班大陸收件嘛
作者: longun    時間: 2013-1-12 12:49

回復 64# KSC

實卜。同城的話, 有兩三台就有機會免運費添
Pls pm detail
作者: ken_nx    時間: 2013-1-12 12:55

我訂咗一台送緊去集運
作者: KSC    時間: 2013-1-12 13:14

本帖最後由 KSC 於 2013-1-12 13:35 編輯
回復  KSC

實卜。同城的話, 有兩三台就有機會免運費添
Pls pm detail
longun 發表於 2013-1-12 12:49

3台才有,就offer師兄那間

順豐運費要50=[]=RMB
作者: coman    時間: 2013-1-12 21:40

唔識用淘寶,師兄買可以預我一台嗎?
作者: fatfish    時間: 2013-1-12 22:20

我都有興趣, 唔知有冇人幫手呢...
作者: ken_nx    時間: 2013-1-13 01:14

自淘啦,淘開包有條路
作者: ken_nx    時間: 2013-1-13 01:14

自淘啦,淘開包有條路
作者: longun    時間: 2013-1-13 19:06

自淘啦,淘開包有條路
ken_nx 發表於 2013-1-13 01:14


米毒人啦, 師兄
作者: willy2228    時間: 2013-1-21 00:52

毒死左,我都淘左一部!
作者: jerrychan0610    時間: 2013-1-21 01:09

本帖最後由 jerrychan0610 於 2013-1-21 01:10 編輯
2.5kg 一齊買運費冇乜jetso
Offer 發表於 2013-1-12 11:04

12+4 算唔算平?
10KG都係48蚊人仔, 順仔1KG都40蚊啦.
作者: jerrychan0610    時間: 2013-1-21 01:13

自淘啦,淘開包有條路
ken_nx 發表於 2013-1-13 01:14

試過幫人買野, 好多人都接受唔到TB的品質
成日問, 點解唔啱SIZE,點解唔同色, 點解... 點解...
佢見到你買到好野, 點解佢買到差野....佢又唔知你試過奶過幾多次野..
作者: kwliu    時間: 2013-1-21 01:57

回復 79# jerrychan0610

呢o的咪叫包生仔囉, 我幫人買都係以代購角色, 有事自己攪點, 頂多盡人士幫下.
作者: longun    時間: 2013-1-21 02:49

回復 79# jerrychan0610

TB的品質冇得同貴十倍八倍既美國呀日本仔 等野比嘎啦, 就算係台灣呀香港造e+都升 level 變名牌了
講真, 有 d 我都接受唔到, 論手感做工都係差d嘎啦, 咁既價錢, 睇餸食飯啦, 仲想點?!
作者: Offer    時間: 2013-1-21 07:18

12+4 算唔算平?
10KG都係48蚊人仔, 順仔1KG都40蚊啦.
jerrychan0610 發表於 2013-1-21 01:09



    去買餸果個搬死,又要安排派貨
作者: Offer    時間: 2013-1-21 07:23

回復  jerrychan0610

TB的品質冇得同貴十倍八倍既美國呀日本仔 等野比嘎啦, 就算係台灣呀香港造e+都升 le ...
longun 發表於 2013-1-21 02:49


十份一價錢算係咁嫁啦,我最吾滿意只係手柄冇雞頭插入時會自動分體
作者: ken_nx    時間: 2013-1-21 09:53

我果部應該今日送黎
作者: Joe_Black    時間: 2013-1-21 12:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2013-1-21 12:48

回復  Offer

白光正品手柄唔會咁分體嗎?
Joe_Black 發表於 2013-1-21 12:13



    邊個有正品?
作者: 謝老四    時間: 2013-1-21 14:00

支持開箱
作者: ken_nx    時間: 2013-1-21 15:32

我合野到咗,發錯了銲咀,ku頭變c1
我唔明冇插咀會解體,我巧翅冇喎
作者: Offer    時間: 2013-1-21 16:34

我合野到咗,發錯了銲咀,ku頭變c1
我唔明冇插咀會解體,我巧翅冇喎
ken_nx 發表於 2013-1-21 15:32



    上下段分開,因為個扣吾fit
作者: jerrychan0610    時間: 2013-1-21 17:19

回復  jerrychan0610

呢o的咪叫包生仔囉, 我幫人買都係以代購角色, 有事自己攪點, 頂多盡人士幫下.:fight ...
kwliu 發表於 2013-1-21 01:57

最搞野係問點解唔係對0.82...
作者: Offer    時間: 2013-1-21 20:47

最搞野係問點解唔係對0.82...
jerrychan0610 發表於 2013-1-21 17:19



    因為今天得0.8
作者: jerrychan0610    時間: 2013-1-21 21:48

因為今天得0.8
Offer 發表於 2013-1-21 20:47

你估個個都好似你咁明事理咩, 佢仲以為我食左.
作者: Offer    時間: 2013-1-21 22:08

你估個個都好似你咁明事理咩, 佢仲以為我食左.
jerrychan0610 發表於 2013-1-21 21:48



   0.8 ~0.82 only $3 @each100 重點係大家有得玩有得happy跟本吾會計較咁多,好多時只係買幾十皮而覺得運費貴先一齊買餸
作者: jerrychan0610    時間: 2013-1-21 23:45

0.8 ~0.82 only $3 @each100 重點係大家有得玩有得happy跟本吾會計較咁多,好多時只係買幾十皮而覺得 ...
Offer 發表於 2013-1-21 22:08



    佢問我即係幾多錢港元,我計個大約數比佢, 就除0.8, 佢問我點解唔係0.82 ..
如果計單一次買野, 佢剛剛買左3千幾港紙.., 好在佢買正貨, 無乜投訢..
上次比個賣家SIN左, 寄左另外一個款比我, 我個FD叫我寄返上去, 件野先幾十蚊, 坐車上去, 都幾十啦.
來回運費都二三十蚊啦..
作者: longun    時間: 2013-1-22 13:13

本帖最後由 longun 於 2013-1-22 13:16 編輯
最搞野係問點解唔係對0.82...
jerrychan0610 發表於 2013-1-21 17:19


差唔多一年前係 e個價, 早買早享受仲平d
我既終止係最好有白武士出現先再出馬
作者: ken_nx    時間: 2013-1-22 21:36

我拍支28元k頭佢送支12個半的c頭俾我,本來我都算諗住等佢道個歉就話由佢,但而家佢話查下倉庫後就唔覆我,真係有點過份,我仲未確認收貨,諗緊好唔好攪退款
作者: logoff    時間: 2013-1-22 21:40

我拍支28元k頭佢送支12個半的c頭俾我,本來我都算諗住等佢道個歉就話由佢,但而家佢話查下倉庫後就唔覆我, ...
ken_nx 發表於 2013-1-22 21:36

用香港地址定係上面集運地址?
作者: ken_nx    時間: 2013-1-22 21:42

集運地址呀
作者: logoff    時間: 2013-1-22 22:07

集運地址呀
ken_nx 發表於 2013-1-22 21:42

我試過賣家發漏配件,聯絡跟進時表明最終係集運到香港,希望退款了事........
最後佢都係補發到集運地址,攪到我又要開多張集運單。
作者: hon829    時間: 2013-1-22 22:45

佢問我即係幾多錢港元,我計個大約數比佢, 就除0.8, 佢問我點解唔係0.82 ..
如果計單一次買野 ...
jerrychan0610 發表於 2013-1-21 23:45



尼D算死草,奉旨...我都怕同人淘X





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2