Board logo

標題: [中伏]買左三胡蘆電子卡尺,點知漏口,仲冇得換(係有成買) [打印本頁]

作者: lunxg    時間: 2013-3-17 12:40     標題: [中伏]買左三胡蘆電子卡尺,點知漏口,仲冇得換(係有成買)

本帖最後由 lunxg 於 2013-3-19 22:17 編輯

首先多謝咁多位師兄熱心俾意見,DIY版先可以咁多有用既資訊
我唔想寫得太偏激,影響大家諗法,所以盡量客觀咁闡述事實就算

把有問題既三葫蘆Mitutoyo電子卡尺係響深水埗 鴨寮街 有成 度買既(一出A出口轉右)
把卡尺個外咀口(outer jaw)係零位果時會有漏口現象(滲光)
我問過幾個專業人仕包括:港鐵技術員,中電車床技師,中電機械技工,都話"正常"的卡尺唔應該漏光

只可惜一日後我去想同佢換貨,個職員話件貨出左門口,唔可以換(所有量具工具都係咁)
但係佢係承認把卡尺存在問題,強調應該買果時驗清楚
鬼咩,只怪小弟太蠢,唔識分真假三葫蘆都同埋以為買得三葫蘆一定冇問題
小弟我實在唔夠牙力同佢拗,最後唯有死死氣番黎開post

希望師兄們可以提供都其他解決方法

最後該店舖都係提供唔到任何援助,包括聯絡供應商,生產商,最起碼証明有冇問題都做唔到
雖然唔可以一口咬定係假貨,但貨源問題成疑
如果把三葫蘆係真野,咁就真係對三葫蘆好失望啦,下次仲有機會買量具都係買其他師兄推介既歐洲貨Tesa
順帶一提,我send左e-mail去Mitutoyo香港代理同info@mitutoyo.com,到現時都未有回應






----------------------------比較-------------------------------
講真300RMB人支"上工"帶錶卡個咀都做得仲靚過Mitutoyo
如果唔係假野,咁現在三葫蘆只有MIJ同finishing係值錢了






好大個盒  以前果D冇咁大個盒的,攜帶收藏都唔易



入面全硬膠冇墊 ,運送途中會撞黎撞去,以前果d個盒都有泡墊的


MIJ

個咀口唔係完全完美,有光可以穿過,不過容納0.01mm誤差應該差唔多


作者: 人中之龍    時間: 2013-3-17 12:56

MK就唔知邊到有,SSP果D五金電子鋪,就明碼實價貼出來,如果要太陽能+防水防油model,過千真係唔奇
作者: qq1001    時間: 2013-3-17 17:13

買得三胡蘆電子卡尺  貴價野 唔好落ssp  有假貨
當然落mk
作者: lunxg    時間: 2013-3-17 18:09

係SSP買左,1200有找,陣間貼出黎
作者: mhdante    時間: 2013-3-17 19:07

SSP有假貨?!
請問如何分?(上次差點買了@@)
作者: BEpsilon    時間: 2013-3-17 21:17

SSP有假貨?!
請問如何分?(上次差點買了@@)
mhdante 發表於 2013-3-17 19:07


嘩,唔講真係唔知!
作者: lunxg    時間: 2013-3-17 23:11

MK就唔知邊到有,SSP果D五金電子鋪,就明碼實價貼出來,如果要太陽能+防水防油model,過千真係唔奇 ...
人中之龍 發表於 2013-3-17 12:56


今日行左,買左
見到有普通,太陽能,data out,防水防油4種
我只需要普通就得
作者: 人中之龍    時間: 2013-3-17 23:17

今日行左,買左
見到有普通,太陽能,data out,防水防油4種
我只需要普通就得 ...
lunxg 發表於 2013-3-17 11:11 PM


開箱文,好正吖
作者: 人中之龍    時間: 2013-3-17 23:24

今日行左,買左
見到有普通,太陽能,data out,防水防油4種
我只需要普通就得 ...
lunxg 發表於 2013-3-17 11:11 PM


可能太貴,去得慢,所以唔賣
作者: 6號    時間: 2013-3-17 23:30

mitutoyo  既話我經驗係直接搵vendor 買好過去鴨記。價錢既話我就唔肯定了。因為yen 跌左好多
作者: KSC    時間: 2013-3-17 23:55

我比較想知,如果國產,有無邊隻比較好
作者: blueuma    時間: 2013-3-18 00:16

個盒麻麻地,反而國產的那個盒正好多。
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 01:10

我比較想知,如果國產,有無邊隻比較好
KSC 發表於 2013-3-17 23:55


國產我公司用上工帶錶卡, so far so good
作者: sunny619    時間: 2013-3-18 02:43

我比較想知,如果國產,有無邊隻比較好
KSC 發表於 2013-3-17 23:55



    http://item.taobao.com/item.htm? ... w&id=1119828264
A级卡尺:精度高;极限误差:0-50mm:±0.01mm;>50-150mm:±0.02mm

我用呢隻, 一般用
如果精度要求高都係日本仔千分尺...
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 10:54

我比較想知,如果國產,有無邊隻比較好
KSC 發表於 2013-3-17 23:55


今日拿左支國產上工比較,個咀上工WIN
作者: kamcm    時間: 2013-3-18 11:03

本帖最後由 kamcm 於 2013-3-18 11:34 編輯
買得三胡蘆電子卡尺  貴價野 唔好落ssp  有假貨
當然落mk
qq1001 發表於 2013-3-17 17:13


最怕係正貨價買到呢類國貨, 仲要99.9% 同真貨一樣, 連機背的SN 同果份証明書的SN 都對得上
http://item.taobao.com/item.htm? ... P&id=7090423509
http://item.taobao.com/item.htm? ... F&id=6985160324
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=17284942417

你知啦, SSP鋪租咁貴, 唔賣D高利潤的, 點夠交租

----------------------------

如果用成千銀買到咁樣的咀口, 我一定會換貨.. 冇得換又或者盒盒都係咁就要求退$$$$..
因為有理由相信是假貨...

More:
http://www3.6sq.net/viewthread.php?tid=142333

文中有人提到"香港购买也有假货的?不要认为在香港买的就很好。"

文中有人提到"其实从做工上就很容易分别,Mitutoyo的正品比水货做的精细多了,象卡尺的端口和主测面斜边的处理,Mitutoyo的几乎看不切削痕迹,而水货就比较粗糙."

背後的答案是: 水貨 = 國貨
作者: kamcm    時間: 2013-3-18 11:13

嘩,唔講真係唔知!
BEpsilon 發表於 2013-3-17 21:17


其實SSP 多假野, 我之前都提過幾次...
所以後來我先會連士巴拿都係Amazon 買
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 11:25

本帖最後由 lunxg 於 2013-3-18 11:28 編輯
最怕係正貨價買到呢類國貨, 仲要99.9% 同真貨一樣, 連機背的SN 同果份証明書的SN 都對得上  




你 ...
kamcm 發表於 2013-3-18 11:03

我睇tb貨d相已經知係假貨,我都算有一定既鑒別能力

個咀真係差左d,比較過舊款三胡蘆都唔會咁,不過又未至於好差果隻

睇佢做工應該可以相信係正貨
作者: dtom    時間: 2013-3-18 11:47

本帖最後由 dtom 於 2013-3-18 11:53 編輯

我只係用你 1/10 價錢既卡尺

其實卡尺咁貴同平貨有乜分別呢(仲以為有 D 標準尺寸既野送比你度) , 都只係一個盒一把尺,
唔好話 0.01 mm , 即使只係差 0.1 mm 人眼都未必睇到分別, 都係唯有信把尺啫
作者: kammoo    時間: 2013-3-18 11:50

本帖最後由 kammoo 於 2013-3-18 12:25 編輯

見樓主買的三葫蘆,好似好有問題?
卡尺是精密量度儀器, 先不說誤差是"百分"或 "仟分"
[attach]1507007[/attach]
[attach]1507008[/attach]
即使是大陸正厰生產的平價卡尺, 都不可能存在有夾口漏光的問題,
這是最基本的要求,更可況一把過仟元的日產三葫蘆卡尺?
我想你最好去換過一把,或者去代理驗証一下,是假的就去擧報.
高仿貨實在太多.
作者: kamcm    時間: 2013-3-18 11:53

本帖最後由 kamcm 於 2013-3-18 12:09 編輯
見樓主買的三葫蘆,好似好有問題?
卡尺是精密量度儀器, 先不說誤差是"百分"或 "仟分"
即是大陸正厰生產的平 ...
kammoo 發表於 2013-3-18 11:50


建議樓主找香港代理查證
銷售熱線: (香港) 852-2427 7992
  
http://www.leeport.com.hk/lme/index_tch.htm
http://www.irasia.com/listco/hk/leeport/index.htm
----------------

如果樓主想知誤差有幾大,
搵果一毫 係漏光同唔漏光的地方分別度一次就可以了...
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 12:07

建議樓主找香港代理查證
銷售熱線: (香港) 852-2427 7992
kamcm 發表於 2013-3-18 11:53


thanks師兄,即刻問下先
作者: KSC    時間: 2013-3-18 12:18

有關上工,有無邊間taobao好的建議?要一把200mm行轉針的
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 12:48

剛剛俾公司個機床師傅睇,佢話係堅野

叫我唔信佢個人都信佢十年經驗
作者: kamcm    時間: 2013-3-18 12:57

剛剛俾公司個機床師傅睇,佢話係堅野

叫我唔信佢個人都信佢十年經驗 ...
lunxg 發表於 2013-3-18 12:48


高仿都有好多種 = =

你睇Taobao 呢句說明就知了
===============
全按照正品三丰一尺一号的标准生产的,包装附有产品说明书及检查表,每把卡尺背面膜上的编号都是不同的,不是那些所有的货都是一个编号的低档货能媲美的。产品质量和包装相似度的提高必然造成产品成本的增加。请买家注意分辨,一分钱一分货,不要为了贪图便宜而影响到您在您客户心中的印象





厂家一手货源,年底促销,质量最好,款式最全的国产三丰产品,请不要拿浙江小厂货和此款比价格。本店承诺:质量没别家的好包退!计量不合格包退!

性价比高的国产三丰产品,同等质量产品保证全网最低,不包邮,不议价,量大另计!

有质量问题本店承担来回运费,没质量问题退换货的请自觉承担来回运费!

靖江产,质量很好,非浙江小厂货,包装齐全,各规格现货供应,欢迎选购!

此款是目前国产质量最好三丰产品,淘宝上卖400多、500的都是这样的货色,提供一年质保服务,只要东西配件别少,你不满意随时可以退。我们为您提供零风险售后!

http://item.taobao.com/item.htm? ... F&id=6985160324
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 12:59

高仿都有好多種 = =

你睇Taobao 呢句說明就知了
===============
全按照正品三丰一尺一号的标准生产的, ...
kamcm 發表於 2013-3-18 12:57


佢個膠盒已經同我果個唔一樣
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 13:03

我只係用你 1/10 價錢既卡尺  

其實卡尺咁貴同平貨有乜分別呢(仲以為有 D 標準尺寸既野送比你度) , ...
dtom 發表於 2013-3-18 11:47


貴同平都可以做到好準

但係用料就可以好唔同,平既好易蝕口,蝕就唔準=報廢

如果用黎卡膠件還可以,但卡不銹鋼件cheap野一定好快蝕
作者: kammoo    時間: 2013-3-18 13:04

剛剛俾公司個機床師傅睇,佢話係堅野

叫我唔信佢個人都信佢十年經驗 ...
lunxg 發表於 2013-3-18 12:48


我好有興趣想知,你位"機床師傅"點樣證明到一把漏光的卡尺是堅野?
最基本的刀口都漏光,還算合格的卡尺嗎?
寬小弟見識少, 我真係未見過.
作者: 人中之龍    時間: 2013-3-18 13:11

不如咁啦,你影D相,send E-mail contact Mitutoyo日本總公司,睇下事態發展,水既香港代理未必會理,我係element14睇到同model要$27XX,計佢食水深,正貨最平都要$2000啦,求個心安
作者: kamcm    時間: 2013-3-18 13:11

本帖最後由 kamcm 於 2013-3-18 13:17 編輯
佢個膠盒已經同我果個唔一樣
lunxg 發表於 2013-3-18 12:59


跟taobao 照片上的膠盒不一樣其實只証明不是Taobao 看到的那件貨,
但難保不是其他大陸廠做出來的...

所以除非你已經有盒保証原裝而係香港代理買的可以做對比, 又或者香港代理指出你果盒能証明到件貨是真的...
不過大陸有一門好有趣的回收生意, 就係回收正品外盒包裝..例子有Toner.

所以呢, 都係Sent 張圖去官網問.會隱陣D......

--------------------------
作者: kammoo    時間: 2013-3-18 13:16

本帖最後由 kammoo 於 2013-3-18 13:20 編輯
貴同平都可以做到好準

但係用料就可以好唔同,平既好易蝕口,蝕就唔準=報廢

如果用黎卡膠件還可以,但卡不 ...
lunxg 發表於 2013-3-18 13:03

就算平野的大陸正厰卡尺,幾十元有把, 都是hardened steel, 一定都會比不鏽鋼硬,
你放心用好了, 絕對唔係你所講嘅好易蝕, 唔信你用把鑽, 鑽一個孔就知呢D量具金属的硬度,一般金屬鑽咀包你鑽唔開, 問吓你個機床師傅應該識.
但係一把漏光的卡尺, 我敢講一定唔合格, 連大陸正厰貨都不如.
作者: kamcm    時間: 2013-3-18 13:22

本帖最後由 kamcm 於 2013-3-18 13:47 編輯
不如咁啦,你影D相,send E-mail contact Mitutoyo日本總公司,睇下事態發展,水既香港代理未必會理,我係e ...
人中之龍 發表於 2013-3-18 13:11


剛剛發現呢把野Amazon 有得賣

http://www.amazon.com/s/tag=supo ... d-keywords=mitutoyo

Sold By Amazon 而且賣得唔貴

如果 咁不幸係 Amazon 買到把不正常的 mitutoyo, 你好可能會從此多一把卡尺用


Amazon 上 Mitutoyo ABSOLUTE 500-196-20 的盒 $115 USD


Amazon 上 Mitutoyo ABSOLUTE 500-197-20 的盒 $166 USD

作者: lunxg    時間: 2013-3-18 13:53

send左相俾香港代理睇下
等佢覆
作者: seven3137    時間: 2013-3-18 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qq1001    時間: 2013-3-18 16:49

所以叫佐樓主唔好係SSP買啦
新田地D大鋪 可能貴D  但唔會賣假貨
最緊要安心
作者: ginastar    時間: 2013-3-18 17:11

台灣行貨500-197-20賣NTD4900, 比較接近樓主既HKD1200. 不過漏光就怪雞, 我隻530-312, 跌完又跌仲合得緊緊.
作者: gorto    時間: 2013-3-18 18:00

做咗十年唔代表乜嘢,我大把同事打咗二十幾年工都係十下十下。
作者: upcupcupc    時間: 2013-3-18 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 18:05

可能我冇講清楚,果幾張相我都有放支電筒係下低照上去

其實準唔準我覺得支野係準的,因為我用另一把mitutoyo同佢一齊卡支鑼刀柄,讀數都係一樣

而家只係想求証佢係假野是次貨定係冇問題
作者: kamcm    時間: 2013-3-18 18:13

本帖最後由 kamcm 於 2013-3-18 18:34 編輯
可能我冇講清楚,果幾張相我都有放支電筒係下低照上去

其實準唔準我覺得支野係準的,因為我用另一把mituto ...
lunxg 發表於 2013-3-18 18:05


我估,

90% 是假, 是國內的廠自行生產的...
9% 是過唔到QC 而應該銷毀的貨, 但唔知點解你最後用真金白銀買左番來...
1% 是真的

-----------
Btw, 如果下方咁樣叉開左漏光法, 最頂果度相對地應該會叉開得更多
所以我對上方的準確度好有疑問
作者: qq1001    時間: 2013-3-18 18:32

可能我冇講清楚,果幾張相我都有放支電筒係下低照上去

其實準唔準我覺得支野係準的,因為我用另一把mituto ...
lunxg 發表於 2013-3-18 18:05


我又估下...
試過啦 好準下  又問過老帥傳
100%係真貨  樓主可以安心
作者: lunxg    時間: 2013-3-18 20:57

多謝咁多位師兄提供意見先
我問過幾個師傅,都話唔應該出現條"GAP",唯獨我公司果個話冇問題

我諗好多師兄都想知道究竟係唔係真係咁易買到假/次貨
而家我會咁:
會SEND信問下日本MITUTOYO公司,睇下佢地解唔解答到條GAP係唔係有問題,提供資料CHECK下係唔係假貨,睇下會唔會覆
SEND信問/打電話問下香港代理LEEPORT,睇下會唔會覆
打電話去買果間鋪(唔開名住),睇下會點覆,再唔係星期六上去問

真係....點解要咁騰折呢
作者: 6號    時間: 2013-3-18 21:11

其實你買唔過7日既,不如直接拎返去換啦,你直情同佢講打過去代理問,係唔應該見到光,佢地應該肯換既(估你去左永x 買,之前我買野買多左,拎返去都肯比我換第樣野,唔粗聲粗氣,有禮貌添)
作者: 6號    時間: 2013-3-18 21:20

回復 38# upcupcupc


ching ,其實樓主買把錶卡都係想用黎cal 3dprinter 開心下jei, 要攪到大羅大鼓咁樣,又何苦呢.

唔知ching 你對購物既態度係唔係真係如你回覆一樣, 但人地宜家,乜都未攪清楚,係次係假定係乜都未知,你就同人講比你就一定報警,咁你叫ching 點好呢


anyway,如果唔岩聽既,pm 私插我算啦,冇謂騎劫左樓主啦
作者: 6號    時間: 2013-3-18 21:25

本帖最後由 6號 於 2013-3-18 22:10 編輯

回復 42# lunxg


ching,其實我都係覺得冇問題,因為你卡頭薄身果部份冇漏光,但咪假就答你唔到

工作關係,公司係有好多把卡尺,的確有d 係咁既,但用左好多年都一樣係準(公司會cal 卡)
作者: seven3137    時間: 2013-3-18 21:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo    時間: 2013-3-18 21:59

我感覺有疑似打手出現!
漏光都話正常,呢度好多人都會笑爆咀。
作者: am1698    時間: 2013-3-18 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 6號    時間: 2013-3-18 22:06

本帖最後由 6號 於 2013-3-18 22:17 編輯

回復 46# seven3137


個人觀點,不喜勿插

我地用卡尺,係應該點用先? 如果把卡尺用黎卡野既時候,你係用晒成段尺身既話,冇錯,的確係需要唔漏光,我亦都十分之同意,但問題係,我地用既時候,係唔係成把卡身呢?

不過,如果用家係有咁既需求既,咪拎去換囉
作者: 6號    時間: 2013-3-18 22:11

拎,如果覺得我係打手既,咁我唯有收聲


個人睇法jei,唔洗咁緊張既
作者: ken_nx    時間: 2013-3-18 22:20

攪到禾都G癢,各位師兄呢把嘢點睇法?
http://a.m.taobao.com/i946978272 ... db932144a2b6ea1f7a1
作者: am1698    時間: 2013-3-18 22:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-3-18 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo    時間: 2013-3-18 22:35

卡尺都未識用,我都被佢激到嘔血!
卡尺點樣用其中一段呀!我卡個平面,同卡一支細圓支,又或者卡內圈,咁樣以何為準呀?
一把卡尺合上,應該無論邊個位,內或外,都要是零。
作者: kckachitam    時間: 2013-3-18 22:35

樓主!
我這把N年的低檔次的線卡,下面打燈都好似沒有光灟出來.咁你果把................自已想想吧!
[attach]1507322[/attach][attach]1507323[/attach]
作者: kentnklee    時間: 2013-3-18 22:52

剛剛睇完上次係華強買,唔駛一百蚊既卡尺,一點光都冇漏。
作者: 6號    時間: 2013-3-18 22:52

回復 54# kammoo


唔洗嘔血ching,討論下jei

所以我都話嫁,咪拎去換囉~~~~
作者: 170402    時間: 2013-3-18 22:53

= =
我把國貨都冇漏光....

作者: kentnklee    時間: 2013-3-18 23:05

如果信係堅貨,一定去換貨。
如果怕買左假野,就去退錢。
作者: 6號    時間: 2013-3-18 23:10

回復 53# seven3137


ching 你岩,哩野係我膠左,謝斗正
作者: 邊個邊個    時間: 2013-3-18 23:20

無錯, 打手出沒注意!

漏光 .... 即係金工個工模做得唔平, 可謂最低級錯誤, 根本過唔到 QC ! 即 ject ! ...
am1698 發表於 2013-3-18 22:06


以前T.I. 上堂用手銼銼鐵平面, 阿SIR 都會用角尺對角Check 有無漏光, 依D真係最低級錯誤.....
作者: kamcm    時間: 2013-3-19 01:13

本帖最後由 kamcm 於 2013-3-19 01:19 編輯
好其怪....要精度高用卡尺....唔講精度嘅用鋼尺拉尺....用得卡尺....就要準啦....點解仲有人話漏光無問題.. ...
seven3137 發表於 2013-3-18 21:52


笑左

[attach]1507388[/attach]
Btw,
如果係果果模具唔平, 99.9% 係山寨貨...
如果只係組裝問題, 同樣也不能接受
果果漏光位程V 形, 就算下面比你就住黎度減少誤差.. 但當你想用卡尺上方度時, 跟本沒有方法Offset 誤差..
作者: kamcm    時間: 2013-3-19 01:16

本帖最後由 kamcm 於 2013-3-19 01:18 編輯
回復  seven3137


個人觀點,不喜勿插

我地用卡尺,係應該點用先? 如果把卡尺用黎卡野既時候,你係用晒 ...
6號 發表於 2013-3-18 22:06


EDITED.........
作者: rwkero2    時間: 2013-3-19 03:45

卡尺通常正確用法係用嘴口最前個段卡住度, 當然重有其他卡法..................
我都唔知有冇講錯, 係C虎教ge, VTC都有教, 我之前做過工模學徒, 成日埋機床用卡尺, 全廠都係用三胡佬錶卡
作者: blueuma    時間: 2013-3-19 04:19

睇一下,唯一果粒固定鑼絲係同正貨一樣。我果把國產貨都無透光的。
作者: lionking32    時間: 2013-3-19 04:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 10:26

本帖最後由 lunxg 於 2013-3-19 10:32 編輯

打左上間鋪問,佢話量具冇保用,買前應該CHECK清楚

唉,只怪自己當時唔夠醒

今晚再上去同佢質詢下
作者: kamcm    時間: 2013-3-19 10:38

打左上間鋪問,佢話量具冇保用,買前應該CHECK清楚

唉,只怪自己當時唔夠醒

今晚再上去同佢質詢下 ...
lunxg 發表於 2013-3-19 10:26


強烈建議開名, 等其他CHING 小心
作者: ea11-R    時間: 2013-3-19 11:01

打左上間鋪問,佢話量具冇保用,買前應該CHECK清楚

唉,只怪自己當時唔夠醒

今晚再上去同佢質詢下 ...
lunxg 發表於 2013-3-19 10:26


呢D情况都算保用?
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 11:01

呢D情况都算保用?
ea11-R 發表於 2013-3-19 11:01


借口多多
作者: upcupcupc    時間: 2013-3-19 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ea11-R    時間: 2013-3-19 11:08

借口多多
lunxg 發表於 2013-3-19 11:01



    不如開名la........打電話去問下都推定你先.......連叫你拎返去睇睇之類門面說話都免埋........如果係正貨QC唔得唔通佢唔可以退返代理?除非..........
作者: kamcm    時間: 2013-3-19 11:15

借口多多
lunxg 發表於 2013-3-19 11:01


有沒有發票, 發票上有沒有寫上什麼7日包換的字眼?
作者: ken_nx    時間: 2013-3-19 11:17

我都試過一次o係黃金買野,完來係壞o既,第二日拎去換,點知佢話無得換,結果我係報警佢先肯換 ...
upcupcupc 發表於 19/3/2013 11:06



師兄,請問你買咩? 點壞,最好開埋名,我以後唔幫襯
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 11:23

有沒有發票, 發票上有沒有寫上什麼7日包換的字眼?
kamcm 發表於 2013-3-19 11:15



    有手寫單,有寫7天,但密封包裝佢有寫拆左唔換
作者: upcupcupc    時間: 2013-3-19 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2013-3-19 13:24

回復  ken_nx


   果次係買一張capture卡,講明7日有壞包換(其實都係黃金例牌),咁我返左屋企發覺唔work,咁 ...
upcupcupc 發表於 2013-3-19 12:10


間鋪係咪3個英文字的?
作者: upcupcupc    時間: 2013-3-19 14:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PV-001    時間: 2013-3-19 16:25

回復 75# lunxg

Ching, 唔拆點知有無問題 ? 按道理可退貨, 若不, 去找消委會幫手 !
作者: YES_MAN    時間: 2013-3-19 17:07

打左上間鋪問,佢話量具冇保用,買前應該CHECK清楚

唉,只怪自己當時唔夠醒

今晚再上去同佢質詢下 ...
lunxg 發表於 2013-3-19 10:26


堅定流
舖頭自己心知肚明

不過佢地賣得假Bosch
當然亦賣得假三胡蘆
會驚海關來冚檔?
佢地應該玩慣玩熟
作者: doger    時間: 2013-3-19 17:18

call apple 記者去!
作者: kammoo    時間: 2013-3-19 17:51

賣假野,又唔肯換,
開名啦! 你不仁,我不義,唔洗同佢客氣.
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 17:57

最後唔俾换,話出左門口,話明唔换得
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 17:59

影晒相,今晚upload
作者: ken_nx    時間: 2013-3-19 18:14

回復  ken_nx


   果次係買一張capture卡,講明7日有壞包換(其實都係黃金例牌),咁我返左屋企發覺唔work,咁 ...
upcupcupc 發表於 19/3/2013 12:10



以後拎嘢返去換要拍埋片先得嘞
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-19 18:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-19 18:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kentnklee    時間: 2013-3-19 18:52

一般商鋪都會換,
明顯係有問題貨品,
唔明點解佢唔換.
睇嚟要借助傳媒或其他機構幫手.
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 18:54

c hing 工模只係剪裁咗卡尺個粗胚外型,要經過好多工序打磨及加硬先可以做成精密量具 ...
KOUKAI 發表於 2013-3-19 18:23


做模唔會用卡尺卡精的,你講得對

所以其實卡尺唔算得係好精密既器具,用少少力已經可以差1~2c
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 19:02

已更新,好累,3d printer番到黎都冇心機玩
作者: fatfish    時間: 2013-3-19 19:05

報海關啦.....
作者: fatfish    時間: 2013-3-19 19:07

可能成個倉都係假野.....
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-19 19:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YES_MAN    時間: 2013-3-19 20:23

係咪呢把?
http://item.taobao.com/item.htm? ... r&id=7090423509
说明:此款为代工厂出口日本产品,产品背面标签打的是Made in Japan,质量绝对过硬,收货后在包装不要污损,附件不缺失的情况下,不满意无条件退货,产品包计量,请放心购买,1年包修
RMB288

"不满意无条件退货"
上淘宝買沒咁嬲
作者: asdasdhk2    時間: 2013-3-19 21:13

係咪呢把?

说明:此款为代工厂出口日本产品,产品背面标签打的是Made in Japan,质量绝对过硬,收货后在包 ...
YES_MAN 發表於 2013-3-19 20:23



    條GAP又幾冷CHING果把WOR

建議CHING去搵代理驗貨..

假的就搵海關
作者: 人中之龍    時間: 2013-3-19 21:20

其實樓主張相,見到該店既老細/Shop Manager
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 21:46

其實樓主張相,見到該店既老細/Shop Manager
人中之龍 發表於 2013-3-19 21:20


咁啱拍到
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 21:47

把野我再細心測量過

最前係會多0.01mm的
作者: funfunhk    時間: 2013-3-19 21:53

張單冇寫SN.就算証實係假貨都好似冇佢符……  
作者: lunxg    時間: 2013-3-19 22:16

張單冇寫SN.就算証實係假貨都好似冇佢符……
funfunhk 發表於 2013-3-19 21:53


人地有晒經驗,點會做D不利己既事呢

而家把尺我都係放屋企用,唔會攞番公司卡PCB同工件,隨時死人

俾左成千2買個訓覺

希望唔會再有CHING中伏啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2