作者: yuchibb 時間: 2013-5-5 03:16 標題: 無聊之極DIY包裝紙巾皮套
本帖最後由 yuchibb 於 2013-5-5 03:18 編輯
今晚無聊到爆,所以搵D野搞下,見仲有D淨番既PVC彷皮,想整D無乜人整過既野,我諗都無人同我一樣禁無聊會整包裝紙巾皮套掛~~整出黎都OK既~~~不喜勿插呢~~
[attach]1527863[/attach]
[attach]1527848[/attach]
[attach]1527849[/attach]
[attach]1527850[/attach]
[attach]1527851[/attach]
[attach]1527852[/attach]
[attach]1527853[/attach]
[attach]1527854[/attach]
[attach]1527855[/attach]
[attach]1527856[/attach]
[attach]1527857[/attach]
[attach]1527858[/attach]
[attach]1527859[/attach]
[attach]1527860[/attach]
[attach]1527861[/attach]
[attach]1527862[/attach]
作者: kai_lar 時間: 2013-5-5 03:27
雖然真係幾無聊...
但欣賞樓主果份精神
作者: uganda_martyr 時間: 2013-5-5 04:43
佩服,
若再加改良,
可作冧女之用!
作者: yhcheng28 時間: 2013-5-5 08:42
有心思,唔錯唔錯
作者: bbbear 時間: 2013-5-5 09:15
真係幾無聊....但真心給你一個 like作者: saya33 時間: 2013-5-5 09:19
師兄,請問:
啲皮邊度可以買得到?
有冇碎料賣同埋?
價錢大約幾多呢?
作者: y2kcat 時間: 2013-5-5 09:40
LIKE + 佩服
作者: B-52 時間: 2013-5-5 09:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung 時間: 2013-5-5 10:56
原裝包裝好似衛生點。
作者: PV-001 時間: 2013-5-5 10:59
可變做商機 !!!
作者: 新手天使 時間: 2013-5-5 10:59
好
支持無聊DIY
有無聊DIY先DIY到D特別野
作者: yuchibb 時間: 2013-5-5 11:11
深水埗基隆街賣衣服配件喎條街有幾間
吾係間間有碎料比你散買,你要逐間問下先得
兩年前好似50幾蚊一碼,闊度大約150CM
作者: redhothits 時間: 2013-5-5 11:14
真係幾無聊, 但肯diy都算精神可嘉
作者: blueuma 時間: 2013-5-5 17:48
是否反出來就變成?
作者: garnett_v 時間: 2013-5-5 19:56
support c hing diy精神
係咪用普通針線就縫到? 我家夫人見到好有興趣
作者: longun 時間: 2013-5-6 00:36
樓主巧手工, 支持diy
作者: yuchibb 時間: 2013-5-6 01:09
係呀,聯好之後就將多餘既邊修短D或修到無爆線,之後就小心D反出黎,因為反緊既時候好容易整爛/整花皮既表面
P.S. 聯得實D,反出黎就無禁易爆線,造口越大越易反。
作者: yuchibb 時間: 2013-5-6 01:21
本帖最後由 yuchibb 於 2013-5-6 01:41 編輯
無錯,因為用緊LEE隻係彷皮好薄好軟,所以用乜既線都OK,但係你買皮既時候要簡得啱,因為有D皮會好厚/好硬,就要用到繡花線或真皮專用既蠟線再加粗針就得,亦有D超軟皮或者無布打底既PVC軟皮,就根本吾預你用針線,而係要用膠水痴埋或者自己打布底。
如果用錯線就可能會爛皮/爆線/一反即爛/聯吾到呢~~~
作者: 1號閒人 時間: 2013-5-6 10:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saya33 時間: 2013-5-6 11:35
Many thx............
作者: mba2dna 時間: 2013-5-6 15:04
支持DIY精神,但遺憾地說,很老坑。
作者: yuchibb 時間: 2013-5-6 15:53
嗚~~~嗚~~~好HURT呢~~~
等我下次車下外線或者用下其他顏色花紋既皮先...
作者: mba2dna 時間: 2013-5-6 17:12
May be Jean cloth + yellow thick line outside.
作者: wckwok99 時間: 2013-5-6 20:38
支持DIY精神, 針紙手工幾好, 如果加多個冚口蓋掩較為乾淨啲, 建議考慮用魔術貼做冚口蓋掩.
作者: 滑鼠走光 時間: 2013-5-6 20:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

