作者: WCHALEX 時間: 2013-8-16 10:25 標題: 請問淘寶有無空調遙控接收器?
本帖最後由 WCHALEX 於 2013-8-16 13:34 編輯
[attach]1568924[/attach]
請問淘寶有無空調遙控接收器 Toshiba RAS-M10UKX2 ? 謝謝
作者: C_Law 時間: 2013-8-16 16:22
本帖最後由 C_Law 於 2013-8-16 16:34 編輯
有無測試過圖中銀色的 IR Receiver module(IC101)?
DC 5V 供電,用它錶度 DATA 腳 DC 電壓,平時是 +5V,用遙控器射過去會見到電壓下降及不穩定地跳,放開遙控器又會回復穩定的 +5V。我有部錄影機都試過壞這粒接收器。
華輝應該有賣這粒接收器,記憶中好似 $12/粒
,淘寶的話 $1~2/粒!
注意,粒三腳接收器通常有兩種針腳排列次序,看你幅圖,似乎塊 PCB 同時支援兩款接收器,華輝買到的應該是 Data/Gnd/+5V(這個 Post 第二幅圖左上角),應該插另一邊的三個窿(IC100),你自己跟一跟塊 PCB 背面的走線啦。
話時話,你肯定是這塊板壞?紅外線遙控普及了30年,壞遙控器就見得多,壞接收器就好罕見。
作者: 亞基拉 時間: 2013-8-16 16:49
紅外線遙控普及了30年,壞遙控器就見得多,壞接收器就好罕見
my hitachi aircon also ir receiver was dead, hitachi quoted hk$1000 to replae the whole board. I just bought the component from RS to replace it.
WCHALEX, the part number should be GP1UD271XK. I still have some but it cost $20 each
作者: 亞基拉 時間: 2013-8-16 16:50
http://docs-europe.electrocompon ... 900766b803dd776.pdf
作者: ken_nx 時間: 2013-8-16 17:39
左手邊粒制生晒銹,會唔會試下換咗佢work ng work?
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-16 18:01
本帖最後由 WCHALEX 於 2013-8-16 18:04 編輯
回復 2# C_Law 謝謝你們先,好詳細,我已經將兩房間(一間不常用)Receiver對調用住先,再慢慢研究,相信都係銀色的 IR Receiver module 壞了,其實係時得時吾得,我無它錶度,打算買過粒換一換試吓,問過代理,要$600成塊,還要等1.5月.
左手邊粒制生晒銹,但work 的.
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-16 18:16
本帖最後由 WCHALEX 於 2013-8-16 18:21 編輯
[attach]1568984[/attach]
Hi, C_Law, 你說華輝買到的應該是 Data/Gnd/+5V (IC100),其實主要和原裝的分別是什麼?是否功能完全一樣? 我不是太明白.
作者: C_Law 時間: 2013-8-16 18:20
回復 6# WCHALEX
其實係時得時吾得
會不會受燈光影響?
如果室內有開燈,而盞燈本身就快壞(不論是傳統燈膽、慳電膽或光管都一樣),是會對紅外線遙控有影響。未必是遙控器或接收器壞。
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-16 18:23
回復 8# C_Law
試過熄燈,都是無反應.
你說華輝買到的應該是 Data/Gnd/+5V (IC100),其實主要和原裝的分別是什麼?是否功能完全一樣? 我不是太明白.
作者: C_Law 時間: 2013-8-16 18:31
功能上應該一樣,只不過三隻腳的排列次序不一樣。
Data/+5V/Gnd....你幅相所用的接收器(由上至下),即是 4# 師兄那張 Data sheet。
Data/Gnd/+5V....華輝賣的接收器(由下至上)
你反轉塊 PCB 背面睇睇走線,應該睇到左右 2 組的 3 個窿其實是相連但掉換了次序。
作者: kammoo 時間: 2013-8-16 18:46
通常只有按鍵會壞,
正常情況下 IR RECEIVER 可以玩過世, 從來都未見會壞.
作者: 亞基拉 時間: 2013-8-16 20:11
ir receiver have logic inside, mine one was TTL output not up to 5v, it flow between 3v and 0v, it still output waveform but not up to 5v TTL level
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-16 20:27
回復 10# C_Law Thanks
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-16 20:32
我見D 討論區有D人因為這零件quote 得太貴,寧願整部換過,其實淘寶有無此零件呢?
作者: kammoo 時間: 2013-8-17 11:00
有! 呢粒 IR RECEIVER, TB 只值幾毫子,
http://item.taobao.com/item.htm? ... ;id=2180652782&
華輝都應該有賣,都係幾元.
其實板上粒粒零零都好平,而且很用易買到,
不過我始終認為呢粒IR會壞的機會是極..極..極低,
你最好先CHECK下按鍵, 接線是否正常,或者阻抗有無變大,
最後都唔放心,先換埋佢.
作者: kammoo 時間: 2013-8-17 11:16
本帖最後由 kammoo 於 2013-8-17 11:46 編輯

提提你!
若你要換此IR接收, 不同的制造商,腳的位置可能不一樣,
請一定要搞清楚零件的Vin, Gnd , Out, 三隻腳位,
不要搞錯方向, 裝好後,接收頭向外就可以.
就好像你的PCB, 已經預留了2個不同位置給你 (SHARP, VISHAY).
[attach]1569144[/attach]
我上面提及TB買的通用, 就裝在 右邊 VISHAY 位置就可以.
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-17 11:59
謝謝你的講解,我換了壞的到另一部冷氣機,一樣時得時吾得,人手㩒左邊第一粒掣是開到機的,所以相信壞receiver機會很大。
作者: kammoo 時間: 2013-8-17 13:35
時得時吾得?
全部先補焊一遍.(包括插頭位)
再要check 5V 供電是否正常,
換咗粒電容試試.
作者: superman9394 時間: 2013-8-17 14:35
我屋企其中一部機又係同一情況喎, 又係 Toshiba 機啵
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-17 17:19
暫時可能'無咁潮濕,情況好了點,但都準備買定零件,一旦再壞,就郁手。
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-17 17:35
咁請問你最終怎樣修理好部機呀?
作者: kammoo 時間: 2013-8-17 19:54
暫時可能'無咁潮濕,情況好了點,
CHING, 又再搞清楚一件事.
件零件WORK 唔WORK,好似跟潮濕無關系喎.
通常潮濕天氣時出問題,一般都係虛焊,
最大可能是塊PCB封滿塵埃漏電.
但零件還是正常的,所以換咗亦沒分別,
除非你測量過,粒零件確實有問題.
作者: superman9394 時間: 2013-8-17 20:47
回復 21# WCHALEX
我都未搞
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-17 20:53
本帖最後由 WCHALEX 於 2013-8-17 21:04 編輯
你說得對,因為又吾work了,要揾朋友他一他塊板同零件,不過,真的吾該哂你,知道多些知識。但我覺得應該係receiver壞,因為如果電容壞,是否連最左邊的開關掣或燈仔都會有問題呢?但現在是可以手動開關的。請問有無推測錯呢?
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-17 20:56
咁你咪無冷氣機用囉?
作者: superman9394 時間: 2013-8-17 21:04
回復 25# WCHALEX
有手動開關掣
作者: 普羅 時間: 2013-8-17 21:06
可拆其他機IR接收換落去試下先, e.g 平價機頂盒, 得左先買過粒上返去個機頂盒
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-17 21:07
但手動開關是否無法控制温度的呢?
作者: superman9394 時間: 2013-8-17 22:48
本帖最後由 superman9394 於 2013-8-17 22:50 編輯
回復 28# WCHALEX
無溫度控, 純粹開關
我果款個佈局同你果款好似一模一樣
作者: WCHALEX 時間: 2013-8-17 23:08
咁你打算自己整,對嗎?請問你有無問過維修要多少錢呀?
作者: superman9394 時間: 2013-8-18 01:11
回復 30# WCHALEX
有時間應該會自己試下搞, 因為暫時影響不大所以無即刻整.

