作者: jabawack 時間: 2013-10-9 11:10 標題: Mosta HL1480 同 Bosch BAT411 係咪可以互換呢?
話說我支 Mosta 粒電差唔到了, 問題同呢度一樣, 又係太耐冇用, 落置太久而"死"了, 我只用過支批一兩次

Mosta 12V電批鋰電死咗!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1775474
見 Mosta 某 d 舊(?)型號電池似乎有保護板, 宜家 d 好似冇了
借其他師兄圖一用:
有保護板 Mosta 電池

宜家 Mosta d HL1480/HL1480B 電池




鴨記買粒新 HL1480 要 HK$200, 唔抵!
而且我怕佢又會落置太久而"死"了
). 而淘寶上, 一粒用靚芯的代用 BAT411 只要 70 人仔, 但淘粒原裝 Mosta HL1480 都要 150 人仔代用 BAT411 電池

但為了保險, 想請大家 HL1480 同 BAT411 係咪可以互換代用? 又係咪可以用返 Mosta 部差機去差呢?
其實我覺得原本粒 HL1480 只係假死, 只不過電壓低o左, 部死人 Mosta 差機挑食唔肯差渣!

作者: digiman 時間: 2013-10-9 11:25
試吓長插充電機,有機會充得翻,充番後夠唔夠力就另計
作者: jabawack 時間: 2013-10-9 11:35
試過長插幾日了, 都係唔得呀
作者: billyck2 時間: 2013-10-9 12:34
餓死既鋰電,死過幾粒都係掉左算,差足幾日都救唔返
有D鋰電好得意,買返黎用I4就係咁閃唔比差,用佢跟既差機又差得入
(電筒跟既套裝)
作者: jabawack 時間: 2013-10-9 12:46
明o既
不過, 我將"餓死"o左o個粒 HL1480 (即係原裝差機唔肯差), 折散o左, 逐粒放入 i4, 全部差得返
宜家用於 LED 電筒, 就係o甘先激氣
作者: TakTak 時間: 2013-10-9 19:25
新嘅都係得粒熱敏電阻?
作者: jabawack 時間: 2013-10-10 10:23
係, 新嘅 HL1480B 都係三粒鋰電池+一粒熱敏電阻+一粒電阻, 冇任何能獨自運作的保護
全靠 支批 及 差機 生生性性 ....
作者: TakTak 時間: 2013-10-10 16:58
充電有保護,放電唔保護 ..............
個保護板係唔係移咗入電鑽入面呀,你拆埋個電鑽一齊欣賞吓丫

作者: am1698 時間: 2013-10-11 00:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennyepc 時間: 2013-10-12 09:33
呢種電芯好似無低壓鎖電功能,只要換新電應該就可以用....不過如果你想救翻佢亦都唔難,而家只係電池耐無用低壓保護咗,只要拆開粒電,再將三粒鋰電逐粒差翻滿就可以用得翻....

