作者: he5a 時間: 2013-12-11 18:10 標題: 歡迎索取:mini-USB female socket 插座(乸)
本帖最後由 he5a 於 2014-1-24 11:22 編輯
「USB male plug DIY kit set 公頭 套件」的餘下數量已不多,現已暫停分發。
網友「凌天羽v」現有過多的mini-USB female socket 插座(乸),有興趣者可向他索取,詳情請到這裡看:#143。

*********************************
USB male plug DIY kit set 公頭 套件
原文
本人買了數量過多的USB DIY插頭,估計現約有700個(套),棄之可惜,如果散賣放售的話,交收過程又浪費時間,如何處置才好?
[attach]1615169[/attach]
線孔直徑3mm,最好使用3mm左右的線材,3mm線材不用膠水,夾得很緊的,不易扯甩。
較粗的線材(例如3.5mm)請用鎅刀削薄膠皮,否則塞不進夾線位,膠殼尾位無法完全合埋。
較幼的線材(例如2.5mm)請用熱縮管(或膠布)加粗,否則夾不緊,容易扯甩,用膠水也可。
參考圖:

應用例子參考:DIY自製智能手機USB快速充電線
---------------------
後補
我買了一大包這麼多,是因為當時被深圳某店家極力遊說影響,一時之間心軟而闊綽了。
就像部分人出街到酒樓食飯,眼闊肚窄,一時忘記「食唔晒就唔好嗌」的道理。
豪氣過後,唔想浪費,唔想做「大嘥鬼」,就要承擔處置的麻煩。
為了環保,減少堆填區的負荷,現決定以寶貴的時間成本(生命)去分發給有需要的網友。
費用:
免費(對hkepc有貢獻者、發表過實用的教學文章或資訊者、未有賺錢能力的學生、家境清貧者、……);
如果願意給我大約的成本價,10個$4,20個$8,又或補貼我一程的交通費,我會很開心!如果不願意,那便讓我郵寄給你,你只負責郵費吧!(有良心的,請隨意多給數元補貼包裝工序及行政成本)
我傾向不求人,自己處理,所以敬請有心領取者先PM我(發Private Message/論壇私人消息給我),其後以whatsapp相約出來(我返工時不太方便講私人電話)。既然我都不怕麻煩,有心要的請也不要怕麻煩。
我本身居於九龍東,於港島東工作。我可以於星期一至五7:00pm前後到港島線、將軍澳線、觀塘線、荃灣線的任何一個港鐵站,港島東可以早一點,而星期六、日或公眾假期我都很空閒,可坐車去到較遠的其他地方。
晚間9:00pm至10:00pm我可以步行到觀塘附近一帶地方(包括藍田、牛頭角、九龍灣)。
如果不介意把地址給我的話,我可以郵寄給有需要者,但郵費要你支付。郵費可入賬至匯豐、中銀或大新銀行指定戶口(PM索取)。
5個(約20克)的郵費 $1.7
10個(約40克)的郵費 $2.7
郵寄的話,我會用最簡單及輕便的信封型態包裝,以便郵差容易投入你的信箱中。
我會將所有配件用膠紙貼在紙上,相信很難會被壓爛。
收到後請立即將所有膠紙撕走,以免日後粘膠溶化難以乾淨移除。
我習慣使用膠紙時末端會留少許反摺,所以應該很容易撕走。
---------------------
鳴謝
感激以下網友以實際行動支持:
見面領取:
winglim7、亞基拉、lau1900、hui20299、zxcvb1、9981、ken001、忌廉麻美、wa996
郵寄領取:
fatonytoto、yth919、SilentAged、elbahk、waiyinlwy、qq1001、ka911007、Inti、waikiki、Drinkee、asum97、tlshum、master_hong、sonex、alextsk、Foreigner、ericngau、aaoo、vampirehkepc、e2dan、lamtszhin0528、jefferychan、HS8964、angelche、longli、kylui、mwpmo、dicky4119、cli、2852、……
---------------------
分發順利,大部分網友要20個,其次為10個,有少量網友要50個或以上。
庫存由原本的約700個,減至現在的約90個了!
.
作者: 亞基拉 時間: 2013-12-11 19:44
幾錢? 我同你買10零個
作者: billyck2 時間: 2013-12-11 20:12
拎上去比A蛇做手信...有用既人自己上去問A蛇攞.....
作者: meguro_ 時間: 2013-12-11 20:13
係呢度每人10個免費送出啦~~~
作者: lai113ct 時間: 2013-12-11 20:35
X2
作者: raywan 時間: 2013-12-12 00:02
小弟都想要2個
作者: smallwhite1234 時間: 2013-12-12 00:09
睇落幾實淨, 唔錯!
作者: pl8888 時間: 2013-12-12 00:10
見者有份
作者: tommykwan222 時間: 2013-12-12 00:13
你派我會要
作者: kit01129 時間: 2013-12-12 09:01
我都想要幾個

作者: he5a 時間: 2013-12-12 10:05
本帖最後由 he5a 於 2013-12-16 14:52 編輯
我當時買入的價錢是每個RMB 0.3 (現價好像是RMB 0.25),約相當於HKD 0.38。
我心裡曾想過收回成本,但看來要收回成本的代價,是要付出寶貴的時間來處理聯絡、交收等問題。
這一大包USB插頭是前年(2011)購入的,最近清理地方想將它處置掉,保留大約30個後備用已夠。
我知道丟到垃圾桶最符合時間成本效益,但丟不落手。
作者: cal 時間: 2013-12-12 10:21
要收返成本.....??

全部野得60蚊
擺埋一二便算la
作者: SilentAged 時間: 2013-12-12 10:37
諗緊可唔可以要到,但USB線我都大把。
作者: dtom 時間: 2013-12-12 13:51
本帖最後由 dtom 於 2013-12-12 14:11 編輯
唔同既, 街賣既線好幼, 通常只夠 6尺用
我 DIY 1條用 lan 線駁, 10米 都無問題(一般人梗係唔駛要咁長
但要用到咁長既時候真係買到買唔到
尤其係電話叉電線
手機大過 0.5A 充電駁法係咪唔同,
聽聞係要 sort D+ D-
自問自答, 係 sort D+ D-, 但只係手機果邊
Source -- diy-高速-usb-充電線
USB pin:
作者: g2david 時間: 2013-12-12 14:13
Hi, Just want to ask. Is soldering this type of plug very hard?
作者: amb_cpl 時間: 2013-12-12 14:23
版主講定一個時間地點, 比d有興趣既 ching 買... 咁咪唔會 side 時間囉~
作者: domeso 時間: 2013-12-12 14:37
I can offer to pay the whole lot + Traveling cost,
and offer them to be placed at A Sir and any HKEPC user who wants one go and pick up from AShop + AShop handling.
Anyone disagree?
作者: domeso 時間: 2013-12-12 14:40
Of coz, I WILL NOT CHARGE ANYTHING.
作者: ken9999 時間: 2013-12-12 14:46
我想問問個扣具線尾位入到幾粗線身?
有D想要晒,但驚個出線位太幼
作者: meguro_ 時間: 2013-12-12 14:50
回復 19# ken9999
1條300V 18AWG線有小小鬆動
作者: Drinkee 時間: 2013-12-12 14:51
這些頭為USB 2.0?
用來DIY 充電線應該唔錯~!!!
作者: he5a 時間: 2013-12-12 14:55
回復 14# dtom
沒錯!如果想製作一條手機用的USB快速充電線,short埋D+及D-,便能令手機啟動快充,我也是這樣DIY的,而且整過好多條送給同事了。
作者: he5a 時間: 2013-12-12 15:00
I can offer to pay the whole lot + Traveling cost,
and offer them to be placed at A Sir and any HK ...
domeso 發表於 2013-12-12 14:37
你唔怕給A Sir帶來麻煩嗎?久唔久又有人嚟攞啲濕碎嘢。
作者: ken9999 時間: 2013-12-12 15:03
回復 20# meguro_
其實…即係直徑幾多mm?
作者: he5a 時間: 2013-12-12 15:04
回復 17# domeso
我剛剛利用電子磅去計算(估計)總數量,原來總數量不只200個(套),應該是大約700個(套)才對!
如果你是用來做善事的話,我收你錢又收唔落手喎!點算?
作者: domeso 時間: 2013-12-12 15:07
hahaha, well, better than throw them away isn't it....XD
I personally wouldn't mind some, I do some DIY uses USB too..
Well, maybe we think of some better way of making use of the item?
作者: he5a 時間: 2013-12-12 15:18
個線尾設計是預算使用3mm的線,但夾線位是故意做窄了少許,大約2.8mm吧,以製造壓迫力,令條線可以夾得很緊,不怕扯甩。
我用過較粗的線,例如3.5mm的線,要用鎅刀削薄電線的膠皮,才能順利擠入當中的線夾。
我也用過較幼的線,例如2.5mm的線,不想用膠水的話,要用熱縮管或電線膠布加粗條線,便也可以扣得非常緊,而且加粗部分在膠殼內部,看不到熱縮管或膠布,外表一樣很美觀。
作者: diy0627 時間: 2013-12-12 15:46
買番幾個傍身都好, 我都想要,
只係掉就太可惜了, 又浪費堆填區地方...
作者: ken9999 時間: 2013-12-12 15:47
200個的話我都食得落,不過700個…
我諗就算叫樓主拆200個俾我但要佢數果下正常人都唔制啦
作者: Drinkee 時間: 2013-12-12 16:12
千奇唔好就咁掉去垃圾箱
環保D!免費分比各位CHING用仲好啦
好多人都想要!!
我都想要呀~!
作者: he5a 時間: 2013-12-12 16:16
我會叫你自己數夠200個,自己袋走。
不過提提你,其實要數3次,因為每個由3件組成。
作者: domeso 時間: 2013-12-12 16:52
hahahaha!! I can take 200 too XDXD
作者: royc 時間: 2013-12-12 17:14
其實母頭有用的,因為可以接5V 火牛,如果火牛夠大A ,接多幾個义手机仲好
作者: he5a 時間: 2013-12-12 17:35
本帖最後由 he5a 於 2013-12-12 17:36 編輯
USB乸的DIY頭我也有,不過得番20至30個,留番自己備用,如果有人很想要,順便讓一兩個出嚟都得。
另外我還有micro-USB的DIY頭,手頭上有10個左右,啱啱今日手痕又在淘寶訂多20個番來玩。
作者: domeso 時間: 2013-12-12 17:40
I have bunch of USB micro 乸 if anyone wants.. :)
作者: sammael 時間: 2013-12-12 19:13
我都想要幾個 之前買個幾個用哂
作者: SilentAged 時間: 2013-12-12 22:33
回復 14# dtom
我啲線都唔差,全部可以快义。
有啲電話唔係就咁short data+-,有啲要加電阻。***好興。
作者: winglim7 時間: 2013-12-12 23:11
put in in ashop, and self service " take and pay"?
作者: billyck2 時間: 2013-12-12 23:18
唔係三星,係蘋果....佢咩線都內藏玄機,以前就加電阻,而家就加專用IC,目的係逼你用佢既貴貴原廠線
三星係唯一係平板度有做手腳,詳情我都唔太清楚
一般三星手機,只要短路D+D-就已經係AC模式
作者: patmb 時間: 2013-12-13 00:03
放 A-Sir 度,有需要的師兄弟去自取...... 不過唔可以一個人一次羅晒,要大家分.....
膠袋仔自備....
作者: longun 時間: 2013-12-13 02:29
唉 正宗係食之冇味棄之可惜,師兄做咩一次買咁多返來呢
作者: kai_lar 時間: 2013-12-13 06:10
本帖最後由 kai_lar 於 2013-12-13 06:13 編輯
岩岩先掏左30個..不過得公頭,
//CHING唔介意既話放幾十個母頭俾我
原來得公頭,,

作者: 雲一0一 時間: 2013-12-13 06:20
鴨寮街-新_ $5個
貴到
我仲要買幾個
作者: Wii2009 時間: 2013-12-13 09:51
我都想要幾個
作者: cli 時間: 2013-12-13 10:02
可否同A Sir針下,每個$1.00十個一包,每位限買一包。
至於錢-----------
作者: lau1900 時間: 2013-12-13 15:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: he5a 時間: 2013-12-13 17:08
本帖最後由 he5a 於 2013-12-13 17:26 編輯
我願意以接近成本價出讓,又或甚至蝕讓,但如果每位收幾蚊呢啲濕碎嘢都要煩到A sir,就真係唔好意思啦。
作者: cli 時間: 2013-12-13 20:27
A Sir請諗下可為會員提供福利!
作者: shingzhk 時間: 2013-12-13 22:03
之前都有師兄將買多左既啤鈴捐出黎放上A Shop任拎
唔知到最後點
作者: hkepckk 時間: 2013-12-13 23:12
捐出去A Shop, 10粒一包, 再當xmas禮物抽獎
作者: logoff 時間: 2013-12-14 06:56
如果其他師兄又有多出嚟嘅庫存..........
夾埋整番個 2014 慈善福袋就好玩喇。
作者: meguro_ 時間: 2013-12-14 18:37
回復 51# logoff
電阻電容LED???
作者: victorchuk622 時間: 2013-12-15 19:16
留名, 有興趣10零20個
作者: lamtszhin0528 時間: 2013-12-15 19:41
我有興趣,
另外, 可以係旺角提供地方俾大家交收
作者: he5a 時間: 2013-12-15 21:00
過一兩日我會比較得閒少少,可分數次安排有興趣者出來交收。
約了一兩位網友後會公開地點時間,憑我的手抽顏色袋識認,行埋嚟就得。
價錢:隨意吧!任你畀,補貼下我坐車就得。清貧學生可免費送贈!
作者: 亞基拉 時間: 2013-12-15 21:30
回復 55# he5a
我要二十個 thx
作者: winglim7 時間: 2013-12-15 23:22
support.!!
BTW, 可考慮在ASHOP 放一個錢箱, 大家拿時,自律入$.. ?
作者: he5a 時間: 2013-12-16 10:21
如果今晚7:00-7:30pm旺角港鐵站,有冇人會得閒去攞?得嘅請覆一覆,如果太少人就改其他日子。
作者: he5a 時間: 2013-12-16 17:43
本帖最後由 he5a 於 2013-12-16 20:12 編輯
今晚7:15pm-7:30pm旺角港鐵站靠近A出口Cxrclx K便利店對出位置,我拿着下圖這個袋(必須是hkepc會員,登入後才能看),有興趣者來找我吧!
-----
remark:今天交收結束,照片已刪。
作者: 亞基拉 時間: 2013-12-16 18:20
回復 59# he5a
today I cant, i will pm my phone #
作者: he5a 時間: 2013-12-16 21:02
請問有冇網友想12月18日星期三晚大約7:00pm左右於某個港鐵站交收?
限港島線、觀塘線、將軍澳線、荃灣線。
作者: lau1900 時間: 2013-12-17 09:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: he5a 時間: 2013-12-17 09:43
今晚6:45pm至7:15pm港島線,你想我遊地鐵河去邊個站?
作者: lau1900 時間: 2013-12-17 12:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: he5a 時間: 2013-12-17 12:53
本帖最後由 he5a 於 2013-12-17 13:22 編輯
已確定今晚6:55-7:00pm上環交收。
已確定今晚7:20-7:30pm旺角交收。
有興趣的其他網友也可到時出現找我。
作者: lau1900 時間: 2013-12-17 13:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900 時間: 2013-12-17 20:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: he5a 時間: 2013-12-26 13:57
回復 67# lau1900
感謝!
作者: elbahk 時間: 2013-12-26 16:45
回復 1# he5a
我想要 4 套
PLEASE PM ME
THX
作者: zxcvb1 時間: 2013-12-26 16:53
想要20只^^
黃大仙幾點方便?
作者: zxcvb1 時間: 2013-12-26 16:54
本帖最後由 zxcvb1 於 2013-12-26 18:37 編輯
晚間9:00pm至10:00pm
藍田^^ 應該星期五
你獅邊用OK?
P.S 吾知仲有沒有?

作者: kamcm 時間: 2013-12-26 21:16
本帖最後由 kamcm 於 2013-12-26 21:19 編輯
類似的事情我都做唔少
例子:
作者: yth919 時間: 2013-12-26 21:22
師兄你好,小弟都想要二十隻睇門口
師兄介唔介意郵寄比小弟? 請CHECK PM,謝謝!
作者: ywringo 時間: 2013-12-26 21:28
多謝師兄..........
作者: he5a 時間: 2013-12-26 21:51
黃大仙星期五(明晚) 7:15pm左右你方唔方便?
或者星期六早上10:00am我會經過黃大仙。
星期日下午2:00pm-7:00pm也很大機會經過。
作者: he5a 時間: 2013-12-26 21:54
本帖最後由 he5a 於 2013-12-27 15:01 編輯
已確定12月27日星期五(今晚) 9:30pm我會到藍田港鐵站。
邊個想要都可以PM搵我。
作者: zxcvb1 時間: 2013-12-28 23:43
本帖最後由 zxcvb1 於 2013-12-28 23:44 編輯
多謝C兄的幫忙,終於可以一雪前耻
話說家人的叉電線個USB拉斷左,夜媽媽甘就是但剪條舊的
HANDDISK線個頭剪左其中一個供電頂住先
[attach]1621971[/attach]
當然用系有用,不過比人串核突,我都冇計架
突然系DIY區有C兄送 ((USB公頭 套件))
即時問問都排隊要番幾二十個(有點貪心),今早就已送到我住的地鐵站
時間又就得人,比2手交手更爽快
[attach]1621969[/attach][attach]1621970[/attach]
家人一見,嘩青見到同冇換冇分別,吾講都吾知
即時有返做男人的感覺
作者: elbahk 時間: 2013-12-31 19:39
回復 1# he5a
感謝樓主,禮物已收到
包裝好好
THX
作者: Inti 時間: 2013-12-31 20:38
唔知可唔可以寄20只俾我呢?
作者: he5a 時間: 2014-1-1 10:13
當然可以啦!請查收PM (私人消息)。
任何網友想要都可PM我。
Happy New Year 2014!
作者: ken001 時間: 2014-1-1 10:43
ching 想要20隻,觀塘站晚上9點 OK嗎
thx, happy new year
作者: master_hong 時間: 2014-1-1 10:46
Thank you very much!
May I have 20 pcs by mail, please?
作者: he5a 時間: 2014-1-1 10:48
本帖最後由 he5a 於 2014-1-1 10:57 編輯
觀塘 晚上9點 我好方便喎!
不過今晚唔得,今晚約咗人出街食晚飯,返唔切觀塘。
明晚、後晚、……都得!
請查收PM。
作者: qq1001 時間: 2014-1-1 11:27
師兄 寄10只給我可以嗎 謝
作者: he5a 時間: 2014-1-1 11:38
請查收PM (Private Message/論壇短消息/私人消息)。
作者: ericngau 時間: 2014-1-2 00:18
ching你好,我想20set,郵寄.謝謝.
作者: yin713 時間: 2014-1-2 00:26
我都想買
作者: tlshum 時間: 2014-1-2 00:45
CHing, 我都想買20個,郵寄, Thanks!
作者: jefferychan 時間: 2014-1-2 00:53
Thank you for support DIYer!
May I have 20 pcs by mail, please?
作者: tkt1307 時間: 2014-1-2 09:04
如果係 Micro USB 就好了
作者: awtq 時間: 2014-1-2 09:14
CHing, 我都想30個
作者: waikiki 時間: 2014-1-2 10:54
我想買20個,郵寄
Thanks
作者: ka911007 時間: 2014-1-2 11:10
師兄,我想要二十個郵寄!
Thx~~
作者: Drinkee 時間: 2014-1-2 11:43
師兄我想要30個USB 頭
郵寄取
請PM 我銀行戶口
多謝你無私的分享~!!!
Happy New Year!!!
作者: sonex 時間: 2014-1-2 11:46
我想買20個,郵寄
Thanks
作者: domeso 時間: 2014-1-2 11:48
Hi CHing, would like 50, 郵寄
Thanks a lot!
:)
作者: sonex 時間: 2014-1-4 20:01
已收到 謝謝樓主
作者: angelche 時間: 2014-1-4 21:13
支持一下.
I do need it for the moment.
作者: he5a 時間: 2014-1-4 23:23
最近呢兩日好多人要,pack到手軟,因為要防止被壓爛,又想單薄包裝,唯有砌得整整齊齊,然後用膠紙固定個型態,每pack都用上最少10分鐘時間處理功夫,加埋核對資料、印地址、買郵票、貼郵票、落街寄,都搞一大餐,自己都覺得有啲傻,無啦啦自己搵麻煩。
好彩大部分網友都好識做,肯出成本價,等我執番少少,幾蚊幾蚊咁執,加埋都夠食餐飯。咁多網友夾份請我食飯喎,當然開心啦!

作者: zerocoke 時間: 2014-1-5 00:02
可唔可以買4個? tks

