Board logo

標題: [教學] DIY自製智能手機USB快速充電線 [打印本頁]

作者: he5a    時間: 2013-12-13 12:50     標題: DIY自製智能手機USB快速充電線

本帖最後由 he5a 於 2013-12-20 10:51 編輯

材料:

micro-USB線一條 (每條價錢約人民幣2.5元)
[attach]1615821[/attach]

USB公頭DIY套件一套 (每套價錢約人民幣0.3元)
如何獲取USB公頭DIY套件,可參考:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2034135

[attach]1615822[/attach]

----------------------------

製作過程:

1. 按個人喜歡的長度剪斷micro-USB線
[attach]1615823[/attach]

2. 開線(移除部分膠皮)
[attach]1615824[/attach]

3. 檢查銅絲質素及粗度,如果質素太差,另購一條吧!
[attach]1615825[/attach]

4. 將白色及綠色線纒在一起,即是將D+及D-短路
[attach]1615826[/attach]

5. 用烙鐵(辣雞)在銅絲上加錫
[attach]1615827[/attach]

6. 在白/綠線上套入熱縮管
[attach]1615828[/attach]

7. 焊在USB插頭上
[attach]1615829[/attach]

8. 焊好的樣子
[attach]1615830[/attach]

9. 塞到USB插頭的膠殼中
[attach]1615831[/attach]

----------------------------

完成圖:

[attach]1615832[/attach]

[attach]1615833[/attach]

----------------------------

參考圖:

[attach]1615834[/attach]
作者: dtom    時間: 2013-12-13 15:32

尋日問今日就自 post

作者: longun    時間: 2013-12-13 15:52

d 相拍得好正好詳細
問題係點解 short data 兩條線會差快左呢又?
作者: domeso    時間: 2013-12-13 16:00

d 相拍得好正好詳細   
問題係點解 short data 兩條線會差快左呢又?  ...
longun 發表於 2013-12-13 15:52


This is how it was designed, just like if 2.xV (can't remember the exacte value) were given to data pin idevice charge at 1A instead of 500ma which was recommended for old USB standard.
作者: PV-001    時間: 2013-12-13 17:48

咁條線係咪唔可以要黎 transfer date ?
作者: ywringo    時間: 2013-12-13 17:49

DIY 無價 ...............
作者: dtom    時間: 2013-12-13 17:52

咁條線係咪唔可以要黎 transfer date ?
PV-001 發表於 2013-12-13 17:48



    data 線都無駁... 你話呢
作者: jackwong717    時間: 2013-12-13 18:12

如果條線係整快充,
銅線幼左d,條線長左d,
估計1.5A有d難度
作者: killuakam    時間: 2013-12-13 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyck2    時間: 2013-12-13 18:29

試過叉到部電話發熱
真心唔建議,由得佢慢慢叉算啦
killuakam 發表於 2013-12-13 18:22

係你部電話限流做得唔好,如果唔係人地用水喉咁大碌既大蛇充,你又照食?
作者: qkuser    時間: 2013-12-13 19:22

我自己都做左條 1 出 3 ,可同時間充三樣野,最高可上到3.xA 左右.
作者: digiman    時間: 2013-12-13 22:58

多謝分享

記得wm 年代自己都有喺火牛及尿代處short pin,條線就完全唔搞

依家就冇哂電池迷思、充電器迷思、充電速度迷思,識充滿唔會過充就算連pc底板有Ai Charger driver都冇裝(好少用pc充電)
作者: toylet    時間: 2013-12-14 00:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyck2    時間: 2013-12-14 03:02

[少少OT]
Not for iPhone? ­­要 data pins 有少少電.....
toylet 發表於 2013-12-14 00:58

IP要加適當電阻係D+-度先可以正常咁差
適當=唔記得左囉....
作者: jackwong717    時間: 2013-12-14 09:11

本帖最後由 jackwong717 於 2013-12-14 09:20 編輯

回復 14# billyck2


    usb接口默认带短接,方便识别苹果 三星等品牌平板电脑 手机 充电。

短接左比APPLE都可以有1A以上電流

DP50直接比IPAD2有1.396A
[attach]1616145[/attach]

DP50比品力KIS-3R33S 9V輸出有0.914A
[attach]1616146[/attach]
作者: billyck2    時間: 2013-12-14 11:13

回復  billyck2


    usb接口默认带短接,方便识别苹果 三星等品牌平板电脑 手机 充电。

短接左比APPLE ...
jackwong717 發表於 2013-12-14 09:11

介紹D好野比你

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=35478546330
作者: jackwong717    時間: 2013-12-14 11:58

介紹D好野比你
billyck2 發表於 2013-12-14 11:13



    買dp50有送呀
作者: billyck2    時間: 2013-12-14 12:16

買dp50有送呀
jackwong717 發表於 2013-12-14 11:58

用左佢,咪可以正常咁用到2A充囉
作者: jackwong717    時間: 2013-12-14 12:27

回復 18# billyck2


    1.5A都好夠用啦
作者: tlfkeith    時間: 2013-12-14 13:16

多謝分享
作者: tcbyxo    時間: 2013-12-14 16:32

本帖最後由 tcbyxo 於 2013-12-14 16:36 編輯

渐时发现 Samsung usb 充器气和有表示 for samsung and ipad 用既尿袋唔洗 data 短路,
所以我两条都没有短路,差電時實際量到 1.78 A電流 (samsung 6.3 Mega)
[attach]1616263[/attach]
作者: 肥寶    時間: 2013-12-14 16:52

介紹D好野比你
billyck2 發表於 2013-12-14 11:13


呢隻好似靚D

    http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=13471635924
作者: billyck2    時間: 2013-12-14 17:21

渐时发现 Samsung usb 充器气和有表示 for samsung and ipad 用既尿袋唔洗 data 短路,
所以我两条都没有短 ...
tcbyxo 發表於 2013-12-14 16:32

因為佢係尿袋個接口度已經同你短路左D+-
作者: jackwong717    時間: 2013-12-14 18:58

回復 22# 肥寶


    放唔到落dp50
作者: 肥寶    時間: 2013-12-14 19:38

回復 24# jackwong717


    可以CUT左D多左嘅地方
作者: lawrencelau1    時間: 2013-12-14 20:35

自己整個ADAPTER 重簡單
作者: toylet    時間: 2013-12-14 21:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶    時間: 2013-12-14 21:49

回復 27# toylet


    自家野,HK一定冇
作者: he5a    時間: 2013-12-19 12:11

本帖最後由 he5a 於 2013-12-19 13:38 編輯
我自己都做左條 1 出 3 ,可同時間充三樣野,最高可上到3.xA 左右.
qkuser 發表於 2013-12-13 19:22


我又手痕自己做咗條1出2,可同時充兩樣嘢。
D+及D-在micro-USB插頭的一端short埋,因此只須用兩芯線,也因此可選用銅線芯較粗的線材。

我知街都有相似款式賣,但自己整可以用靚線材,自己決定喜歡的長度。

[attach]1618178[/attach]
作者: billyck2    時間: 2013-12-19 13:33

我又手痕自己做咗條1出2,可同時充兩樣嘢。
D+及D-在micro-USB插頭的一端short埋,因此只須用兩芯線,也 ...
he5a 發表於 2013-12-19 12:11


C兄似乎整上癮啦,幾時整返條八爪魚黎睇下...
作者: hon829    時間: 2013-12-19 14:17

我都覺diy較合心水 用兩芯超軟喇叭線做傳2A都沒問題
[attach]1618208[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2