作者: dcc2000 時間: 2013-12-17 01:03 標題: MOSTA 10.8V 鋰電充電鑽
本帖最後由 dcc2000 於 2013-12-17 02:20 編輯
好多ching話MOSTA嘅充電鑽容易打柴, LT10BH2用料其實唔錯, 個摩打同BOSCH, MAKITA一樣,用Mabuchi RS550VC, 個索頭係Jacobs嘅200 series, 機身入面做工都唔錯。
睇落用料唔差, 唔明點解好多人講MOSTA唔掂, MOSTA 10.8V電鑽有好多個款, 用料唔一樣嘅。
作者: dcc2000 時間: 2013-12-17 01:10
電池就差咗D, 原配電池用大陸芯LS(力神), 有一粒已打柴, 依家換咗三粒SANYO 1.5Ah
作者: dcc2000 時間: 2013-12-17 01:11
個叉機同BOSCH其實一樣。
作者: superchris 時間: 2013-12-17 02:34
巧清楚,巧勁呀。。。。C Hing
作者: HK2046 時間: 2013-12-17 02:46
感謝拆野研究
作者: tsehung 時間: 2013-12-17 04:29
係未都接近6舊水?
ching莫怪我多口,如果真係要6舊,我寧可比多少少買"紅m"或"波珠"了!
作者: dcc2000 時間: 2013-12-17 08:53
本帖最後由 dcc2000 於 2013-12-17 11:04 編輯
如要6舊水, 肯定買紅M或者BOSCH啦。
因為原裝電用大陸電芯, 冇要。淨要電鑽同叉機 , 膠盒或者布袋都唔要。
兩舊BOSCH電喺jabawack ching post 呢間買, 相裏面果舊原裝打柴電係個friend攞嚟换電芯。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... amp;highlight=mosta
呢款BOSCH代用電用SAMSUNG電芯
電鑽, 叉機, 兩舊電, 咁樣加埋晒,350蚊人仔。
作者: NOPSS 時間: 2013-12-17 09:45
部叉機都好雞下。
大陸 無牌子 cap 行400V 有D危
作者: dcc2000 時間: 2013-12-17 10:51
部叉機D料一般般啦, 幾粒cap當然唔會用一線大廠, 不過ChengX D cap都唔算係無牌子山寨, 兩粒47uf/200V串聯, 有NTC, Fuse, 同Varistor, 唔太危, 唔放心咪換晒幾粒cap囉。
原裝BOSCH部叉機D cap用CapXon, 都唔算係一線大牌子, 整體做工比MOSTA好少少咁啦。
[attach]1617375[/attach]
[attach]1617376[/attach]
作者: logoff 時間: 2013-12-17 13:02
回復 1# dcc2000
多謝分享
作者: NOPSS 時間: 2013-12-17 13:23
長城 國產電容 (General type)
算好好的產品 幾耐用架

