Board logo

標題: 聚合物電池銲接問題! [打印本頁]

作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 08:59     標題: 聚合物電池銲接問題!

想張兩塊聚合物電池銲埋一齊, 但係接頭唔痴鍚, 上到鍚都好易甩番出黎, 請問有冇可以令到接頭上到鍚,
唔該!
[attach]1641265[/attach]
作者: mdws2002    時間: 2014-2-21 10:32

想張兩塊聚合物電池銲埋一齊, 但係接頭唔痴鍚, 上到鍚都好易甩番出黎, 請問有冇可以令到接頭上到鍚,
唔該! ...
jackyyu 發表於 2014-2-21 08:59


呢啲唔係要用點焊做嘅咩?

之前係呢區好似有位師兄分享過有隻助銲制,話好勁,不過用完會黑晒,可以搵搵舊Post。
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 10:40

可試試用省銅水擦下又或者用沙紙擦下,就容易上錫.
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 10:51

回復 2# mdws2002

search 一下先
唔該!
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 11:01

回復 3# TKWONG

謝謝指教!
尋晚上鍚時, 支辣雞係電池接口停留超過20秒, 請問咁會唔會對電池有傷害?
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 12:10

看到這個, 好似唔錯 "鋁和不鏽鋼專用焊錫絲"
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=l1rpi7g89e3
作者: jackwong717    時間: 2014-2-21 12:23

回復 6# jackyyu


    我買左支強力助焊濟唔係咁好用,
反而普通助焊膏中好d
作者: oo0t0oo    時間: 2014-2-21 12:32

回復 6# jackyyu

我有...不過買左好內下, 唔知仲有冇效...........

剪少少俾你玩下.........
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 13:21

回復 5# jackyyu [attach]1641314[/attach][attach]1641314[/attach][attach]1641315[/attach][attach]1641315[/attach]
20秒應該唔會有太大問題的,但要注意粒電有無發熱...其實省好之後你支雞夠熱就唔使用20秒的,大約兩三秒就可以.
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 13:40

回復 9# TKWONG

謝謝指教!
其實係銲果時, 係銲下, 又離開一下, 估計大約20秒, 可能多過20秒都唔定
不過塊電係銲接時就無發熱!

請問你係用普通鍚線銲定其他方法?

尋晚"架硬"上到d鍚, 跟住用塊5v 升壓板同電池充電, 用個HP 5V2A同佢充, 之前充一塊, 大約6-7小時己經充好, 用它表, 它到有4.2V, 今次充兩塊電,  7個小時後, 都係得4.0v
作者: oo0t0oo    時間: 2014-2-21 13:57

回復 10# jackyyu


    細舊個D就易/可以上到錫, 大舊嚟D係難焊.........上面師兄所講既方法, 全部用過, 就係上唔到錫落個鋁片到..........
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 13:58

[attach]1641329[/attach][attach]1641329[/attach][attach]1641330[/attach][attach]1641330[/attach]回復 10# jackyyu
我都係用普通錫線就可以,如果上得唔好可以加少少松香膏(左邊),唔使用什麼專用錫線,最緊要省好表面就可以.
正常的,你一快電要用6-7個鐘先充得飽,兩快就當然要用多點時間啦~~~呢個主要關你5V升壓板的輸出A數有關,我估你的大約係0.5A~1A吧,所以充電就會比較慢.如果用1.5A~2A會快點.或者直接用POWER SUPPLY就清楚舊電食緊幾多...
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 14:04

回復 11# oo0t0oo

你好師兄~會否你支雞唔夠力??60W~100W應該好容易上錫的~~如果散熱面積太大,有時我支雞唔夠熱仲要加上熱風槍...(當然唔係對住舊電池吹)八掛問下,有錯勿插
作者: oo0t0oo    時間: 2014-2-21 14:12

回復 13# TKWONG


    用開60w, 18650, aa, aaa, 手電, 九唔搭八既電池未試過唔得, 但嚟隻鋁片接頭既鋰電(nb拆出嚟既)就係屎都唔得, 後尾仲搵埋隻古董100w goot出嚟都係唔得, 沙紙+松香+焊肓+焊水.......全部用過.
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 14:17

回復 14# oo0t0oo

哈哈~~咁有趣,可惜手頭上無鋁片的電池,無得做實驗~~~
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 14:19

回復 12# TKWONG

"最緊要省好表面就可以" 我用把細銼係表電池接頭表面括左幾下

我有用到松香, 我果款係結晶狀松香, 求其係五金舖買的, 我唔係好識用, 尋日我個過程係咁:

銲之前用辣雞點d松香, d松香開始溶時, 就 "high" d松香係電池接頭, 之後上鍚, 但係個接頭就唔係好痴鍚,
搞左一輪, 都叫做銲到少少!
請問係我既松香有問題, 定係我過程有問題

充電慢唔緊要, 見佢充到電.我都放心d, 我怕我係銲接時, 因為辣雞係接口停留太耐, 會整死粒電!
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 14:42

回復 16# jackyyu
過程問題唔大,但我就係用錫線插入去松香取錫,之後就直接銲上去.
舊電有無死你等充完就知,或者拆返出來,度下兩粒電的電壓有無上.
按oo0t0oo說鋁片不能接的,我也不知道,因為手頭上沒有得試..
你好~~可否問你幾個問題.
你用支雞幾W大數?
上錫的地方是否你打磨的地方?
你快電池同要上錫的接頭分別有幾大面積?
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 14:58

回復 17# TKWONG
方法大致係咁樣做,希望能幫到你.
http://www.guokr.com/post/229565/
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 14:59

回復 17# TKWONG

"用錫線插入去松香取錫" 我果款松香插唔入, 冇計
"拆返出來,度下兩粒電的電壓有無上" 再拆我怕我銲唔番!
所以打算用部EBD-M02 放電儀, 等充好後試放電, 見下正唔正常!

你用支雞幾W大數?--------------唔識睇, 只係知道支雞有得調W數 最大好似係可以調到450呢個數值 (今晚先可以答實你)

上錫的地方是否你打磨的地方? 唔係好明, 我係電池接頭位置, 用銼左磨幾下, 跟住係同位置上鍚, 未磨完全上唔到, 磨左就好d, 但都係唔易上

你快電池同要上錫的接頭分別有幾大面積?  電池形號係 3766125, 接頭大約係1.5cm x 1cm
[attach]1641359[/attach]
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 15:13

回復 19# jackyyu [attach]1641360[/attach][attach]1641360[/attach]
你講的係咪類似我右邊果支雞?
如果係就應該唔夠熱的(我的平價嘢),唔夠熱就當然上唔到錫.要用左邊果支先夠熱.

你打磨左的位置上到錫就即係用打磨的方法係可行的,但你支雞唔夠力先上得唔靚.
如果你無第二支雞,唯有試試打磨得深少少,用多少少松香,等支雞夠熱先試上錫.
再唔係我可以幫你試下,我係大埔的.
作者: billyck2    時間: 2014-2-21 15:23

回復  jackyyu
20秒應該唔會有太大問題的,但要注意粒電有無發熱...其實省好之後你支雞夠熱就唔使用20秒的, ...
TKWONG 發表於 2014-2-21 13:21

嘩C兄,出面D人睇見會唔會以為你整炸彈架...
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 15:26

回復 20# TKWONG

我支冇個盒連住, 只係一支雞, 手"手丙" 位有得調數值
我冇開到最大,可能呢個原因, 所以上得唔靚
同埋可能我只係用銼, 銼左幾下, 我會試用沙紙(手上有800水磨沙紙)磨下個接口, 再磨花d, 等佢易d上

多謝你先
岩岩淘左少少"鋁焊錫絲", 幾日後再動工, 真係唔得再搵你!
作者: TKWONG    時間: 2014-2-21 15:28

回復 22# jackyyu

OK,唔使客氣
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 15:28

回復 21# billyck2

我d同事見我買電池, 己經問我 "會唔會爆炸架?"

作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-21 15:53

看到這個, 好似唔錯 "鋁和不鏽鋼專用焊錫絲"
jackyyu 發表於 2014-2-21 12:10


用過

1. 呢D 焊錫絲係有有效期限,過左就同普通焊鍚無分別
2。唔好唸到呢款焊鍚太神,佢只係令鋁片可以焊上,但一樣係好難上鍚的
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-21 15:55

本帖最後由 凌天羽v 於 2014-2-21 16:01 編輯
回復  TKWONG


    用開60w, 18650, aa, aaa, 手電, 九唔搭八既電池未試過唔得, 但嚟隻鋁片接頭既鋰電(nb ...
oo0t0oo 發表於 2014-2-21 14:12


學無線電果時我買左一卷鋁片來玩,老師傅教我點焊,係用生鏽鐵粉溝松香,加熱來溝,

生鏽鐵粉可以響月餅果D 抗氧化劑度搵,
焊之前將支雞響鐵粉上插幾下至焊鋁,焊鋁時鐵同鋁同鐵有化學反應令鍚焊上
作者: 啊甘    時間: 2014-2-21 17:26

沙纸H|下  好易上  我D电飛上天百幾次都冇事
作者: oo0t0oo    時間: 2014-2-21 17:46

回復 26# 凌天羽v


    學到野.......

但係個d粉係咩樣?.......GOOGLE左抗氧化劑, 有好多唔同樣, 唔同色.
作者: oo0t0oo    時間: 2014-2-21 17:49

回復 16# jackyyu


    你試俾小小力, 拉下條線, 可能機會可以粒出嚟.

我之前焊都係類似你梗既情況.........

---------------
點都好, 上到錫, 又用得就由佢喇.
作者: funghome    時間: 2014-2-21 18:00

用過

1. 呢D 焊錫絲係有有效期限,過左就同普通焊鍚無分別
2。唔好唸到呢款焊鍚太神,佢只係令鋁片可以 ...
凌天羽v 發表於 2014-2-21 15:53



    用過X2
就算焊好左都好脆,同埋好易甩返出黎
作者: diputs    時間: 2014-2-21 20:19

本帖最後由 diputs 於 2014-2-21 20:22 編輯

厘D扁身鋰電電極片一般都較薄,如果用咁薄既鋁片機械強度會唔夠,所以我估計係不鏽鋼片或鎳片而唔係鋁片(鋁可被哥士的即某類粉狀或片狀的通渠劑氫氧化鈉NaOH侵蝕,不鏽鋼唔會,可剪小許金屬片邊緣出來試試),如果証實是不鏽鋼或鎳片,有一種液體(不是松香水)可塗在鋼片表面上將其侵蝕,然後用松香錫線焊接,注意該種液體帶微酸性,會令鐵很快生鏽,如果買唔到果種不鏽鋼助銲水,可用鐵工銲鋅鐵皮用的那種帶酸性助焊膏試試。我用過那種水焊不鏽鋼片同鎳片無問題,是朋友給我,所以不知可在那裡買。或者鴨街頭果間買機械水喉配件舖有賣,亦可去五金舖問下。銲電池片時小心唔好有機會short到正負極,最好用尖嘴鉗幫助散熱減少熱力傳入電池化學劑機會,當然亦要盡量減少銲接時間:大火數烙鐵短時間加熱。焊接完最好用消毒酒精或鹼性清潔劑清潔一下表面殘留的酸性。
作者: jackyyu    時間: 2014-2-21 21:43

回復 31# diputs

謝謝指教

見到呢款, 話可以對付鎳
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=19147326645
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-21 22:00

回復  diputs

謝謝指教

見到呢款, 話可以對付鎳
jackyyu 發表於 2014-2-21 21:43


Nickel are easy to solve

just use Zinc cholride (dissolve zine in HCL, zine obtained from battery) and drop to nickel is ok.

Soldering solution also ZnCl
作者: huichuenleung    時間: 2014-2-21 22:11

http://www.youtube.com/watch?v=vZpYqhx6scw&NR=1

睇下條片有冇幫助。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2