作者: kmb3av188 時間: 2014-3-3 14:09 標題: 8仔機項盒HD320GT 維修記
8仔機項盒HD320GT 維修記
同事拎左隻10年買既8仔機項盒HD320GT
我屋企都係同呢款,話開機冇畫,前面板冇野顯示
一拆機,唔洗睇,又係脹Cap
[attach]1645293[/attach]
出事為2粒10v 2200uF (其實其餘幾粒都會出事)
[attach]1645294[/attach]
未開個檀焊野,諗住拆隻硬碟去測試一下先,點知出煙!!
[attach]1645295[/attach]
成間Server房都係燒焦野味,好彩公司冇安FM200
[attach]1645296[/attach]
320GB WD硬碟陣亡!
[attach]1645297[/attach]
拆去兩粒大肚Cap
[attach]1645298[/attach]
再焊返新既入去,手工麻麻
[attach]1645299[/attach]
開到機,算數收工
[attach]1645300[/attach]
作者: SilentAged 時間: 2014-3-3 14:15
隻硬碟……
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-3 14:15
真係唔明點解燒,如果係插得唔好應該係SATA電位燒,唔係PCB板燒,咁燒法真係第一次見
作者: kafachan 時間: 2014-3-3 14:18
回復 1# kmb3av188
這PCB 已嚴重碳化 , 小心小心.
作者: 高登阿伯 時間: 2014-3-3 14:22
回復 1# kmb3av188
機頂盒搶救成功,硬碟宣告死亡。RIP
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-3 14:22
呢塊板淘寶冇得配,有既話真係唔換CAP成塊電源板換
8仔個設計真係有問題,主晶片上面放硬碟,得一把4CM風扇仔散熱
作者: 高登阿伯 時間: 2014-3-3 14:24
回復 4# kafachan
off topic一問,即係板上面嘅唔係塵?其實要點分?
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-3 14:28
黑色掃唔走,應該就係燒焦
作者: 高登阿伯 時間: 2014-3-3 14:32
回復 8# kmb3av188
THX。
作者: kafachan 時間: 2014-3-3 14:36
回復 7# 高登阿伯
PCB長期因受熱後出現碳化現像,這些碳化了的PCB(深啡色地方),
因為碳化了的PCB 會出現導電情況,所以最終可能會因為PCB碳化導致整個電路燒毁.
作者: 高登阿伯 時間: 2014-3-3 14:45
回復 10# kafachan
多謝指教。
作者: mba2dna 時間: 2014-3-3 14:53
If the bios is still ok, could change the controller board.
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=18872907349
作者: peacehoperisc 時間: 2014-3-3 15:10
分析得好正確 !!!!!!
作者: kentnklee 時間: 2014-3-3 15:16
熟口熟面,
作者: feedback 時間: 2014-3-3 16:19
睇o下硬碟塊板正面,可能會有答案。
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-3 16:55
塊PCB正面燒先
[attach]1645337[/attach]
[attach]1645338[/attach]
[attach]1645339[/attach]
作者: feedback 時間: 2014-3-3 17:11
睇海棉跡,熱左好耐,可能個位積左D精華響度....
作者: C_Law 時間: 2014-3-3 18:22
見人講開 8 仔供電板,我又想問下。
我部 Thomson F-500 都是同舊款 8 仔機一樣的 OEM 機,大半年前壞過供電板,買了塊二手板,又用多幾個月。兩個舊 Post:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1966289
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1974083
近月部機經常自動 Reboot,再檢查電壓,好似正常,自己再換了粒 450V 的大電容,以及負責 3.3V 和 5V 輸出的電容,情況都一樣。
忽然諗起有部已死底板的壞電腦一直放在廳的電視附近,其實我只不過是用個電腦殼去晾起有線個 Modem 同自己個 WiFi router,部電腦個火牛仍然是正常的。心諗送部機頂盒去堆填區前好不好試下用電腦個火牛。
睇機頂盒塊主板上的 Label,需要的電壓有 +12V、+7V、+5V、+3.3V、-12V。除了 +7V 之外,電腦火牛有齊其它電壓,問題是如何做個 +7V 給機頂盒。
有無師兄知舊款 8 仔機的 +7V 其實有什麼用途?會不會用好大電流?
照計電腦火牛實夠電流給機頂盒用,如果由電腦火牛的 +12V 經 78XX 或 LM317 轉去 +7V,會否太熱呢?
如果行得通的話,會索性將部機頂盒的主板拆出來裝入電腦殼,之後連錄影用的 3.5" HDD 都改由電腦火牛供電,電腦殼夠大,還可以裝埋風扇吹住主板同 HDD。
聽落好似好大工程,買過部機頂盒簡單好多。不過,如果整得好部機,一來堆填區小一件垃圾,二來現時的平價機頂盒好似越來越慳皮,以前的機頂盒,只要是同頻率的台,部部機都可以睇一台同時錄另外兩個台,但現在新出的機好多都只能錄一台,不過同時錄兩台是我最最最需要的功能,想買過部新機都只有買貴價機。
作者: kwliu 時間: 2014-3-3 22:15
我估係Tuner電源.
我個車幾入面logic用5V supply, CD用另一組大o的電流5V(唔用CD就無電), Tuner用8V電源.
作者: feedback 時間: 2014-3-4 08:43
回復 18# C_Law
難得你肯咁樣做,伊家D人就算部電腦有TV卡都成部唔要,情願買過部雞頂盒。
可惜我幫唔睹你,記得接12V同5V係會出7V,但繫錦樣做應該係好有問題,大概繫會好傷隻牛.....
作者: dennix 時間: 2014-3-4 09:10
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2035981
我買左四粒cap但未搵到人幫我換
作者: feedback 時間: 2014-3-4 09:50
回復 21# dennix

又繫燒果度,不過kmb3av188個case就本來未燒
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-4 10:07
你又係燒WD?
即係成批有問題啦...

真係火燒屋都唔出奇,八仔真係應該回收換新
作者: lordvalkyrie 時間: 2014-3-4 10:32
我都想搵人換 Cap, 收翻人工都無問題, 唔知 kmb 可否幫忙 ?
作者: kentnklee 時間: 2014-3-4 11:24
本帖最後由 kentnklee 於 2014-3-4 11:29 編輯
回復 21# dennix
是得,
死狀,
一模一樣,
大肚兼燒harddisk板.
我唔幫你換電容,,
但可以換塊work 既俾你FOC,
晚上六時至七時, 沙田港鐵站.
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: longun 時間: 2014-3-4 13:22
回復 18# C_Law
我懷疑 d 電容係假貨, 日系電容都咁差勁
另到底點解脹電容又會燒埋硬碟呢? 是否冇左電容既功能導致電壓升高而燒呢?
作者: 肥寶 時間: 2014-3-4 14:34
回復 26# longun
有可能,燒HDD CAP我都試過,因為太高電壓
作者: C_Law 時間: 2014-3-4 17:24
雖然黃紅線之間有 7V,不過係 +5V(紅線)對上的 +7V,而部機頂盒是要 0V(黑線)對上的 +7V,所以不能這樣做。
部壞電腦是用 P4 年代 20pin ATX 頭的火牛,好似是跟機殼買的 300W Cheap 牛,應該都不能裝現在的新電腦。既然隻電腦牛已無其它利用價值,部機頂盒又廢廢地,反正兩樣都預了要掉,諗住掉之前過下 DIY 癮,況且大部份材料都已經有,係差粒 LM317 去將 +12V 降壓到 +7V,以及接駁用的電線插頭,不用花很多錢,整得好就用多一陣,整不到都掉得心安理得。

作者: feedback 時間: 2014-3-4 19:18
回復 26# longun
8仔個設計真係有問題,主晶片上面放硬碟,得一把4CM風扇仔散熱
作者: feedback 時間: 2014-3-4 19:28
線路野我唔多熟,戈陣係改機箱fan速度用電有個『捷徑』可以咁做,不過我都係黃改接紅行5V算....
我諗嚮DIY 伊版,大家繫拎住物能盡其才泥做地球人^^
作者: C_Law 時間: 2014-3-8 16:56
本帖最後由 C_Law 於 2014-3-8 16:59 編輯
昨晚初步試過,機頂盒用自己的供電板,只是想試下用電腦火牛向外置 HDD 供電,不過好似有問題。
先拆走舊電腦的壞底板,用條短鐵線屈成 U 字頭插入電腦火牛 ATX 頭將綠黑線短路開著隻火牛,但開著幾秒後就自動熄。印像中曾經睇過有人話電腦火牛 No load 的話會不穩定,所以駁上 HDD 再試過,但一樣是開著幾秒後就自動熄!
不信邪,駁返部舊電腦原本個 CD-Writer(無 HDD)再試過,隻火牛正常開得著。之後我斷電,再試下駁住 CD-Writer + HDD,插電後火牛著,但又是幾秒後自動熄!
再試多一次,只駁 CD-Writer 就可以正常開得著,在開著的情況下再駁埋個 HDD,這時聽到個火牛有些 dee...dee...聲
重複再試幾次,都是先駁住 CD-Writer 開著個火牛然後再駁HDD,每次都是剛駁上 HDD 的頭幾秒會發出 dee...dee...聲,之後無聲,火牛一直開著。
暫且不理火牛的 dee...dee...聲,開著了 HDD 後經條 PATA/SATA→USB 轉換線駁去機頂盒,機頂盒正常認到個 HDD,試試一邊錄影兩個台(82+85),同時重播另一個之前已錄入 HDD 的 85 台節目(這組合應該對 HDD 造成最大 Read/Write 流量),邊睇邊錄了半個鐘都好正常,期間個電腦火牛無再發出 dee...dee...聲。
個火牛只有在剛駁上 HDD 後的幾秒會發出 dee...dee... 聲,原因不明,估計同火牛老化有關(睇火牛殼上的 QC label,原來是 2002 年出廠的"古董",加上部機本來是朋友公司的 Fax server,聽講壞底板前連續 7x24 開了好多年)。手頭上還有兩個舊電腦火牛,不過昨晚試到太夜,暫時收工,今晚換過另一隻牛再試。
雖然昨晚測試的電腦火牛有問題,不過都有意外驚喜,就是它本身的 EMI Filter 比較好,以前 HDD 用開的外置 HDD 殼個山寨火牛,對大牛龜電視機畫面有小小干擾,雖然個 HDD 駁機頂盒再經紅白黃線駁電視機 AV2 台,但就連駁有線電視的 AV1 都同樣受干擾,無論睇 AV1 有線台或者睇 AV2 機頂盒,畫面都有小小花紋(比較暗畫面的場景會容易睇到,正常光度場景就算刻意細心睇都未必睇到),之前試過,只要一拔走 HDD 與機頂盒之間的 USB 線,無論 AV1 或 AV2 台的花紋都會立刻消失,所以都好肯定干擾是來自 HDD。昨晚試用電腦火牛向 HDD 供電,就算是暗畫面兼夾好細心留意畫面都睇不出有花紋。
作者: powerwhy222 時間: 2014-3-9 01:38
師兄,想問吓你隻hdd係味個插頭有通電時就咁揸住插入去即燒?定插咗插頭後先通電先燒?
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-9 02:07
拔走火牛線,插好硬碟,拔火牛線,開機插UDCB想試隻硬碟,出煙
作者: powerwhy222 時間: 2014-3-9 02:37
唔明你指既UDCB係咩?主要想知當你插入插頭果陣個頭{通電未}?同埋3樓你提及既SATA電位燒,唔係PCB板燒係指咩? Thx.
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-9 02:39
UBCD係一隻試機光碟,boot得著,可試硬碟+ram等:
http://www.ultimatebootcd.com/
唔洗懷疑係插錯/插唔緊SATA電而燒,因為如果插唔緊,插頭位應該第一時間燒,唔係PCB內側先燒
作者: powerwhy222 時間: 2014-3-9 03:04
我之前都整過兩/三部呢隻機,年多前,所以唔係好確定記得插hdd果邊係咪一體插(即七針訊號連埋十五針電源),至於電源板果四針(黃/黑/黑/紅)係焊實,同你相內一樣,出大四pin後去hdd係(連體插).若果插入hdd果陣時個插頭係已經有電,咁就可能會好似你咁燒,否則插入後先通電再燒就..較少見?次序問題,好等第日遇到同款機時要加倍注意? Thx.
作者: powerwhy222 時間: 2014-3-9 03:09
多謝解答UBCD係咩?唔係話插錯/唔緊呢D.,係插入既同時,個SATA電源頭(15針)是否已通電?
作者: kmb3av188 時間: 2014-3-9 03:50
我當時係成隻硬碟由機頂盒拆出,再接去另一部Lenovo台機(原裝火牛)做測試,
全部線都係用開+非在機頂盒拆出,測試前係拔走晒電源線,我一插火牛電源線開機,
硬碟就出煙了
事後火牛SATA位及SATA數據線亦可正常使用
所以頭既問題機會不大
作者: powerwhy222 時間: 2014-3-9 05:01
OK, Thx.
作者: TH30 時間: 2014-3-9 09:28
以前的機頂盒,只要是同頻率的台,部部機都可以睇一台同時錄另外兩個台,但現在新出的機好多都只能錄一台,不過同時錄兩台是我最最最需要的功能,想買過部新機都只有買貴價機。
C_Law 發表於 2014-3-3 06:22 PM
似係新出既firmware block左
等你地無得咁著數
作者: dcc2000 時間: 2014-3-9 14:58
同一頻段睇一個台時錄另外兩個台,好多機頂盒都可以啵,乜家陣d新機唔得嘅咩?
我果部第一代8仔同埋煎蛋O記都可以咁錄。
作者: C_Law 時間: 2014-3-9 15:12
現在好多平價 $199~$399 的機頂盒只能同時錄一台!
同頻率可以睇一台同時錄另一台,但 Time shift 睇一台同時錄另一台都不可以!
作者: feedback 時間: 2014-3-14 14:29
回復 31# C_Law
12年前o既火牛竟然仲可以俾你搵出優點^^
作者: feedback 時間: 2014-3-14 14:32
回復 38# kmb3av188
隻硬碟住慣籠屋適應唔睹豪宅。
作者: C_Law 時間: 2014-3-14 18:19
本帖最後由 C_Law 於 2014-3-14 18:22 編輯
拆開上次隻電腦牛睇過,原來入面爆了好多電容,已經掉了!
再換另一隻電腦牛,印象中隻牛是從一部廠機拆出來(朋友用部舊廠機個殼去砌過部新機後剩低),同樣是 20 pin ATX 頭,連 SATA 供電頭都無,可想而知是古董,而且 -12V 不足,它表只度到 -10.xV!
隻牛在完全 No load 下駁埋綠黑線可以正常開得著,再駁 HDD 都無怪聲。將 HDD 駁去機頂盒,電視畫面不見有花紋。目前還未真正試過 24 小時長開,不過近幾日都是一放工回家就開著火牛,一直錄電視錄到夜晚睡前才關機,隻牛每晚開幾個鐘,暫時不覺有異像。
上次拆舊牛時順手將部舊電腦殼入面的壞電腦底板之類等雜物拆走,個電腦殼有足夠空間將整部機頂盒連殼放入去,機頂盒大部份插頭位正好在電腦殼的底板背面塊鐵片位置,而紅白黃頭又剛好在電腦殼的 Slot 位,應該只要鑽幾個螺絲孔將機頂盒固定在電腦殼就用得,無我原先想象的大工程。
雖然隻廠機牛的 -12V 不足,但我仍然想試一試,目前只是等有時間去出鴨街買料將 +12V 降壓去 +7V。反正試不到的話,我還有另一隻 099 的電腦牛可以試,這隻 099 比較新,雖然都是 20pin ATX 頭,但已經有 SATA 供電頭。如果可行的話,我都會用隻廠機牛,因為它的 12cm 風扇好靜,夜晚關了電視機的聲開著隻火牛都幾乎聽不到風扇聲,至於隻 099 的兩把 8cm 風扇就聽得到有聲。不過隻廠機牛都有缺點,慳料到連開關掣都無,如果想熄機就要拔插蘇!
作者: feedback 時間: 2014-3-14 20:07
回復 45# C_Law
你好多古老牛^^
隻fax server牛爆cap就預左,雞牛實宰又唔值得再花心機換caps
099雙風扇記得繫好嘈o既品種。
機箱開鐵窿我覺好難,難過鑽石屎牆呀@@"
作者: x86sniper 時間: 2014-3-15 19:26
有機會係隻HD已經short左
你插果隻牛個SCP反應唔夠快而燒
SCP夠快的話應該係唔過電或閃一下
所以我宜家試不明HD前會先度下個power

