Board logo

標題: 家用濾水器邊隻好? [打印本頁]

作者: 鬼神    時間: 2014-9-29 09:59     標題: 家用濾水器邊隻好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wckwok99    時間: 2014-10-1 16:01

本帖最後由 wckwok99 於 2014-10-1 16:06 編輯

上月中才換左屋企Doulton濾水器, 用左感覺良好都好方便, 說可以直接飲用這就不需喇, 可以參考一下.
ps. 每使用一個月用專用百潔布清洗濾心, 用左一年就整支濾心更換.

[attach]1722063[/attach]
[attach]1722064[/attach]
[attach]1722065[/attach]
作者: prowede    時間: 2014-10-2 12:21

上月中才換左屋企Doulton濾水器, 用左感覺良好都好方便, 說可以直接飲用這就不需喇, 可以參考一下.
ps. 每 ...
wckwok99 發表於 2014-10-1 16:01


都係用緊師兄呢隻
感覺幾好, 又唔阻地方
作者: 七彩小生    時間: 2014-10-2 12:25

我都用左這型號的舊版5年以上, 好好用,去到好多鐵粉。
作者: brianlo0615    時間: 2014-10-2 13:31

請問那裏有平D瀘心買,或幾時有特價,去旺角問個唔平
作者: stephenwong    時間: 2014-10-2 13:53

我都用 Doulton, 有一隻是透明殼的,更加容易看到要不要洗心。一支心可以用一兩年,老實講,幾百蚊支芯一啲都唔貴,仲有邊隻其他牌子可以洗芯呀?大部分牌子都是賺慮心錢。再者,陶瓷慮心比碳沙慮心強得多。
作者: kins    時間: 2014-10-2 15:02

回復 1 #鬼神

請問係咪m12濾心個隻?

via HKEPC Reader for Android
作者: brianlo0615    時間: 2014-10-2 15:39

係我都用緊
作者: hkepcAndy    時間: 2014-10-2 16:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hehaya    時間: 2014-10-2 16:39

我都好似係用呢隻,用左好耐了............
但個名係個盒到個名,FAIREY?
作者: stephenwong    時間: 2014-10-3 01:28

去永安自己睇,有專櫃。
作者: kins    時間: 2014-10-3 09:09

本帖最後由 kins 於 2014-10-3 09:18 編輯

我現在用緊是philips wp3811,以下這款


但因為濾芯開始變黑, 所以想轉,始終靠肉眼睇顏色去換濾芯, 好似不太放心。之後打算換有流量計既三菱、東麗



但後尾上黎爬文(各大討論區), 又好多人介紹用Doulton (M12)喎。於是去一田睇, 有B&H Doulton, 都唔知邊隻好, B&H 講到佢好似仲勁過Doulton (多過濾物),價錢、SIZE其實2者都差不多。但當然無流量計,要靠自己留意水流慢先換芯。但可過濾的水量好似高好多(性價比高D)
但同時, 我又見到以下報導,有D 人又話報導係惡意中傷。都不知誰真誰假。

納米 莫買-碳 納 米 管 毒 性 如 石 棉   可 致 間 皮 瘤
http://forum.vegsochk.org/viewto ... hlight=%AF%C7%A6%CC
英專家警告警惕納米化粧品 可能對人體有害
http://big5.xinhuanet.com/gate/b ... ontent_10315236.htm

夠竟買返水喉式個種好? 定Doulton (M12)? 定B&H 好? 真苦惱。其實水喉式乾淨D還是座枱濾芯呢種乾淨D
作者: thomasc5    時間: 2014-10-3 10:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kins    時間: 2014-10-3 18:19

回覆 13# thomasc5


每日主要都係飲用, 煮食先要濾。我個人覺得不太多。

因為Doulton M12 個隻滤芯, 係採用 Bio Tech納米抗菌技術, 納米濾芯, 定係我誤解左?
作者: stephenwong    時間: 2014-10-3 18:38

大部分自稱『納米XX』的,都是廢話,或可以叫做『市場推廣』虛詞!任何物質都是由粒子組成,粒子就是納米大小的東西。濾水器的運作都離不開阻隔雜質,窿越細越有效,自己判斷。
作者: kelfmv4    時間: 2014-10-3 18:41

納米銀無毒的
你自己google {吃膠質銀]
作者: kelfmv4    時間: 2014-10-3 18:46

食唔食銀就你自己決定

自來水本身是無病菌 因為有加氯氣
但用濾水器會濾左氯氣
個濾水器就會變成細菌溫床 加銀去殺菌
所以買ro吧
作者: kkeennken    時間: 2014-10-3 18:56

我家都係Doulton不鏽鋼
作者: kins    時間: 2014-10-4 00:34

回復 17 #kelfmv4

Ro 即係?

咁水喉式(三菱)個種好d, 定doulton 個種好d?

我見三菱個種中空絲x 技術,就話隔到0.1 微米既野
Doulton 個隻就話0.2微米 既野。

咁係咪即係三菱勁d?

via HKEPC Reader for Android
作者: thomasc5    時間: 2014-10-4 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2014-10-4 01:26

回覆 17# kelfmv4
逆滲唔識打理比一般濾水器更危險。
作者: 高登阿伯    時間: 2014-10-4 01:33

回覆 12# kins
其實用座枱式好啲,水喉式只係免安裝,濾芯細好多,可能未到期就有一級已經玩完唔知。
作者: thomasc5    時間: 2014-10-4 01:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasc5    時間: 2014-10-4 01:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2014-10-4 03:00

回覆 24# thomasc5
RO膜其實都係有限壽命,冲洗只係延長壽命,同埋如果RO膜破損,有機會令原本濾走嘅污物會流翻轉頭,污染食水。所以前面幾級一定要正常工作。
作者: kelfmv4    時間: 2014-10-4 03:56

ro最勁0.001
唔識就買Doulton再煮水飲
作者: thomasc5    時間: 2014-10-4 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasc5    時間: 2014-10-4 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kins    時間: 2014-10-4 14:07

回覆 28# thomasc5

香港水, 應該都過得乾淨, 只係舊大廈喉管老化, 變左到家中, 已污濁了
作者: thomasc5    時間: 2014-10-4 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2014-10-4 21:22

普通家居用,Doulton 應該好充夠

如果係水有味道想改善,Amway 有部 eSpring 你可考慮。 內有UV燈殺菌, ...
thomasc5 發表於 2014-10-4 17:21


我都係因為諗唔到有咩好方法去善用RO嘅廢水而放棄........
作者: kelfmv4    時間: 2014-10-4 23:31

RO是4成廢水
點解你會變左4倍?
作者: thomasc5    時間: 2014-10-5 01:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasc5    時間: 2014-10-5 01:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelfmv4    時間: 2014-10-6 01:01

用什麼加侖的薄膜?
作者: kelfmv4    時間: 2014-10-6 01:11

ro係好多個比水通過的龍
用越細加侖膜 廢水越多
50加侖一日先得200幾升水除返1個鐘得8升
作者: Aries    時間: 2014-10-6 01:23

上月中才換左屋企Doulton濾水器, 用左感覺良好都好方便, 說可以直接飲用這就不需喇, 可以參考一下.
ps. 每 ...
wckwok99 發表於 2014-10-1 16:01



呢 SET 野幾錢?

佢有兩間代理 ,好似好麻煩咁

想平又怕假貨
作者: SDRAM    時間: 2014-10-6 01:42

普通用M15 已足夠。
要買D字頭的因英國造蕊
B字頭芯是。。
利申:已用D字十年,無「被投訴」
作者: thomasc5    時間: 2014-10-6 10:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goodman85    時間: 2014-10-6 11:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wckwok99    時間: 2014-10-6 13:26

本帖最後由 wckwok99 於 2014-10-6 13:33 編輯

回覆 37# Aries

我在新填地街買$9xx, 沿路都有幾間賣此牌子, 建議貨俾3間才決定, 正貨貼有防偽標籤才可網上登記做保用.
[attach]1723365[/attach]
作者: Aries    時間: 2014-10-6 18:05

回覆  Aries

我在新填地街買$9xx, 沿路都有幾間賣此牌子, 建議貨俾3間才決定, 正貨貼有防偽標籤才可網上 ...
wckwok99 發表於 2014-10-6 13:26



可以 PM 購買地點嗎?
果 D 代用外殼成日漏水
支瀘芯雖然上網比較過應該係真 ,但始終唔安心
唔想再自己玩自己了
作者: kelfmv4    時間: 2014-10-6 20:22

原來咁廢 我之前都唔知

我用200加倫無泵1個鐘都20升水了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2