作者: oscar2 時間: 2015-1-9 20:19 標題: 我想幫張枱面加塊玻璃,但應該唔平,我好冇用亞膠力板代替??
本帖最後由 oscar2 於 2015-1-10 13:00 編輯
亞膠力 價錢會唔會平好多~???
但係會唔會好易花?? 花左咪好肉酸好癿眼lo.. 我想買黑色你地話好唔好~? 定係都係買返玻璃~???
想買大約 3尺x2尺 大!!
各位 http://kambelt.com/ 網上報價
1.5分黑色強化玻璃3x2呎=282蚊+車邊25蚊+四邊圓角20蚊= 327蚊
大家覺得點呀~~~????
但運費要加百幾蚊....
作者: qq1001 時間: 2015-1-9 20:25
买返玻璃
作者: 電腦盲用戶 時間: 2015-1-9 21:43
耐用同美觀程度, 一定玻璃, 揾到地方買, 唔太貴.
2年前都買左塊同你咁上下大細, 強化. 好似2舊水.
但係唔送貨, 送貨另俾錢.
作者: KratosHK 時間: 2015-1-9 21:46
玻璃好D無咁易花
但係記得問價時要埋車邊+圓角
好耐無訂
我就記得唔係好貴
作者: 高登阿伯 時間: 2015-1-9 22:20
回覆 1# oscar2
亞膠力唔會平過玻璃,而且更易花同怕熱,用玻璃啦。記得一定車邊、圓角同做強化,唔好慳。
3尺x2尺重量唔輕,最好揾多個人搬或比錢人送貨。
作者: denc 時間: 2015-1-9 22:33
http://kambelt.com/
依間有網上報價同送貨.
作者: oscar2 時間: 2015-1-10 00:39
回覆 6# denc
嘩 咁都有 正!!!!! 睇睇先~

作者: oscar2 時間: 2015-1-10 00:40
回覆 5# 高登阿伯
謝謝大家



作者: oscar2 時間: 2015-1-10 10:52
各位 http://kambelt.com/ 網上報價
1.5分黑色強化玻璃3x2呎=282蚊+車邊25蚊+四邊圓角20蚊= 327蚊
大家覺得點呀~~~????
但運費要加百幾蚊....
作者: iamgozilla 時間: 2015-1-10 11:23
呢個價唔算貴,運費貴唔貴視乎你點諗
作者: oscar2 時間: 2015-1-10 11:58
有冇邊到有玻璃執~???
作者: goodman85 時間: 2015-1-10 19:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oscar2 時間: 2015-1-10 19:34
回覆 12# goodman85
嘩平咁多.... 我想問1.5分 夠唔夠~???
作者: goodman85 時間: 2015-1-10 23:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
