Board logo

標題: 我想幫張枱面加塊玻璃,但應該唔平,我好冇用亞膠力板代替?? [打印本頁]

作者: oscar2    時間: 2015-1-9 20:19     標題: 我想幫張枱面加塊玻璃,但應該唔平,我好冇用亞膠力板代替??

本帖最後由 oscar2 於 2015-1-10 13:00 編輯

亞膠力 價錢會唔會平好多~???

但係會唔會好易花??  花左咪好肉酸好癿眼lo..   我想買黑色你地話好唔好~?  定係都係買返玻璃~???

想買大約 3尺x2尺  大!!


各位 http://kambelt.com/  網上報價

1.5分黑色強化玻璃3x2呎=282蚊+車邊25蚊+四邊圓角20蚊= 327蚊
大家覺得點呀~~~????

但運費要加百幾蚊....
作者: qq1001    時間: 2015-1-9 20:25

买返玻璃
作者: 電腦盲用戶    時間: 2015-1-9 21:43

耐用同美觀程度, 一定玻璃, 揾到地方買, 唔太貴.
2年前都買左塊同你咁上下大細, 強化.  好似2舊水.
但係唔送貨, 送貨另俾錢.
作者: KratosHK    時間: 2015-1-9 21:46

玻璃好D無咁易花
但係記得問價時要埋車邊+圓角
好耐無訂
我就記得唔係好貴
作者: 高登阿伯    時間: 2015-1-9 22:20

回覆 1# oscar2

亞膠力唔會平過玻璃,而且更易花同怕熱,用玻璃啦。記得一定車邊、圓角同做強化,唔好慳。

3尺x2尺重量唔輕,最好揾多個人搬或比錢人送貨。
作者: denc    時間: 2015-1-9 22:33

http://kambelt.com/

依間有網上報價同送貨.
作者: oscar2    時間: 2015-1-10 00:39

回覆 6# denc


    嘩   咁都有   正!!!!!   睇睇先~
作者: oscar2    時間: 2015-1-10 00:40

回覆 5# 高登阿伯


    謝謝大家
作者: oscar2    時間: 2015-1-10 10:52

各位 http://kambelt.com/  網上報價

1.5分黑色強化玻璃3x2呎=282蚊+車邊25蚊+四邊圓角20蚊= 327蚊
大家覺得點呀~~~????

但運費要加百幾蚊....
作者: iamgozilla    時間: 2015-1-10 11:23

呢個價唔算貴,運費貴唔貴視乎你點諗
作者: oscar2    時間: 2015-1-10 11:58

有冇邊到有玻璃執~???
作者: goodman85    時間: 2015-1-10 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oscar2    時間: 2015-1-10 19:34

回覆 12# goodman85


    嘩平咁多....  我想問1.5分  夠唔夠~???
作者: goodman85    時間: 2015-1-10 23:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2