作者: kamcm 時間: 2015-3-9 01:09 標題: makita 18V 充電器 120V 改220V
本帖最後由 kamcm 於 2018-4-24 17:37 編輯
makita 18V 充電器 120V 改220V
是次主角是 120V 的 DC18RC T
一直都想改... 我見 輸入那部份的 的FUSE 已經是250V, 而且主要元件如MOSFET 的耐壓又夠高...
雖然有CHING 話呢款改唔到
反正我上次買回來的套裝才99USD...
http://global.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2143770
由於我手上有同MDOEL原裝的220V 充電器 DC18RC...
MOD 完之後..我先用功率計觀察放入電池充電時的頭一分鍾用電量...看看有沒有異常情況...
發現兩部充電器在充電時... 同樣一開始6W 左右... 之後跳上幾十W... 最後慢慢再跳上215W左右...
兩者的用電非常一致... 於是可以放心的去充電了....
剛剛已充完了兩粒18V 電... 一切正常...
=====
MOD成220V 只需要改
1)TVR 10241 改做 TVR 10471
2) 220V 電容改做400V 330uF
======
換句話說..
呢款充電器在設計時已經是同時支援100V/120V 同220V
報告完畢....
有人問先補圖...
英文版: Makita DC18RC T Charger (120V modded to 220V)
作者: lai113ct 時間: 2015-3-9 04:10
問人 x1
想睇下内件
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: idleman 時間: 2015-3-9 08:38
圖呢
作者: pslleung 時間: 2015-3-9 08:52
回覆 1# kamcm
我都有一個,可否分享多些資料,包括圖片?謝謝。
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 09:06
我就唔改了……太方便
[attach]1770463[/attach]
[attach]1770464[/attach]
[attach]1770465[/attach]
作者: idleman 時間: 2015-3-9 09:20
一啲都唔方便lor
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 09:34
衹要插个插蘇,按两下制,又唔會帶出街用,就算帶都有个220充电器

作者: Joe_Black 時間: 2015-3-9 09:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 09:59
我都支持樓主出图
作者: kamcm 時間: 2015-3-9 12:30
本帖最後由 kamcm 於 2015-3-9 12:49 編輯
=====
MOD成220V 只需要改
1)TVR 10241 改做 TVR 10471
2) 220V 電容改做400V 330uF
======
兩部機身正面沒分別...連型號都一樣.. 只有背面的貼紙有差別...


120V 充電器打開後的圖

FUSE 已經是250V 的

準備換上的零件

換好後的圖. 換下來的舊零件都放相關元件的下方...



焊接一定要好.... 不能虛焊...
不然可能會出問題...早前見過有老外買到腳距不合適的電容... 用了飛線的方法接電容... 結果一上電就燒了...


是120V MOD to 220V 才對... 但懶得再印了
作者: kamcm 時間: 2015-3-9 12:36
我果部改完之後唔影響用120V... 鍾意用番120V 又得.. 用220V 同樣不是問題
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 12:42
本帖最後由 hitkcm 於 2015-3-9 12:44 編輯
甘好架,有時間就攪下佢先
RA改得嗎?

作者: digiman 時間: 2015-3-9 12:42
good
作者: kamcm 時間: 2015-3-9 12:47
我手上沒有DC18RA... 唔100%SURE...
但DC18RA呢一款 有網站有現成教學... 你可以參考下
http://www.schneordesign.com/Avi/Makita/makita_mod1.htm
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 13:21
本帖最後由 hitkcm 於 2015-3-9 13:23 編輯
好想买这个
無电唔怕無得用
http://www.akkuline.de/15066_AKK ... ar-bl1830-akku.aspx
[attach]1770523[/attach]
作者: kamcm 時間: 2015-3-9 13:23
220V 轉18V 33A 做到咁細.. 真唔真呀? 果果價好貴
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 13:24
本帖最後由 hitkcm 於 2015-3-9 13:34 編輯
好似唔直寄

用得着就唔贵
我試過出外工作,帶1粒电,用用下無电
,攪到要返公司帶過另外一把鑽
作者: dball 時間: 2015-3-9 15:11
多謝師兄分享,有時間攺攺先
作者: dcc2000 時間: 2015-3-9 17:43
紅M有咁好嘅事?換兩粒嘢變咗世界電壓版?
ching話兩部叉機型號係一樣,咁120V果塊PCB同220V果塊嘅設計係咪 "差唔多" 一樣?
有冇試過原裝220V果部,輸入120V用唔用到呢?
作者: kamcm 時間: 2015-3-9 18:02
http://www.schneordesign.com/Avi/Makita/makita_mod1.htm
你可以睇下上面的LINK...係舊款機.
你仔細看一下入面 改動了什麼..... 你就會明白為什麼改完之後用番120V 都不是問題...
好明顯設計果時已經係DUAL VOLTAGE....即係你所講的世界電壓版
至於原裝220V果部差機可唔可以用到120V AC... 我只好等電池冇電需要充電時...再試一下...
作者: dcc2000 時間: 2015-3-9 19:39
你可以睇下上面的LINK...係舊款機.
你仔細看一下入面 改動了什麼..... 你就會明白為什麼改完之後用番120V 都不是問題...
好明顯設計果時已經係DUAL VOLTAGE....即係你所講的世界電壓版
至於原裝220V果部差機可唔可以用到120V AC... 我只好等電池冇電需要充電時...再試一下...
kamcm 發表於 2015-3-9 18:02
係講緊你果隻新版DC18RC。
我都有原裝220V嘅DC18RA,不過就冇咁好彩喇,唔你你所講嘅 :
"好明顯設計果時已經係DUAL VOLTAGE"
100-120V都試過,唔得,唔插電池都睇到佢唔work。
所以咪問吓ching兩隻DC18RC,裏面塊PCB除咗粒主濾波cap同varistor唔同之外,其它係咪 "大致上" 一樣lor,咁 "理論上" 220V果部都係 "DUAL VOLTAGE"
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 20:48
我啱啱試左220V的DC18RA , 100V - 120V都係用唔到的
作者: hitkcm 時間: 2015-3-9 21:19
本帖最後由 hitkcm 於 2015-3-9 21:22 編輯
我都拆左110V和220V做對比
對過220V同下圖的零件是一樣的
[attach]1770658[/attach]
[attach]1770656[/attach]
作者: dcc2000 時間: 2015-3-9 23:34
以前拆過110V同220V嘅DC18RA做對比,PCB設計係一樣,但係兩款叉機用嘅高頻牛,個part number係唔一樣。試咗隻原裝220V,喺完全唔改嘢嘅情況下,用唔到100-120V,好明顯本身唔係universal voltage嘅設計,所以110V果隻都冇改到,駁隻step down牛放喺公司用。
反而10.8V果款DC10WA就似係universal voltage嘅設計,set返jumper (實際係粒SMD電阻),110V/220V通用,(110V改220V當然要換cap同varistor)
當然,世事冇絶對,唔排除DC18RC "可能" 真係 "設計果時已經預咗係DUAL VOLTAGE"
ching部EXTECH幾多VA ? 個display好靚仔,我果部6905嘅功能就少好多la。
作者: kamcm 時間: 2015-3-10 01:01
本帖最後由 kamcm 於 2015-3-10 01:21 編輯
係講緊你果隻新版DC18RC。
我都有原裝220V嘅DC18RA,不過就冇咁好彩喇,唔你你所講嘅 :
"好明顯設計果時 ...
100-120V都試過,唔得,唔插電池都睇到佢唔work
dcc2000 發表於 2015-3-9 19:39
我插電未插電池見到信號正常... 影片給你參考..
DC18RC 220V using 110V AC
https://www.youtube.com/watch?v=UTm0jdpMn9c
DC18RC mod to 220V (using 110V AC)
https://www.youtube.com/watch?v=cGpcgk284CE
用呢隻唔足火的鋁線牛去試..問過店家.. 雖然標500w.. 但最多當150W 用

我有隻2500w 的 step down 牛..
. 但依家部野唔係手... 遲d 拿到番來再試埋充電
作者: kamcm 時間: 2015-3-10 01:03
本帖最後由 kamcm 於 2015-3-10 01:52 編輯
點用唔到法??
係信號唔正常嗎?
綠燈唔識閃嗎??
=======
如果零件都係一樣...
你不如試下改大粒大水塘電容佢..
部原廠220V差機 , 用上220 V 時.. 150uF 可能岩岩好夠用... 但用120V 時用150uF 電容就會唔夠.....會不正常...
可考慮試下換400v 330uF 電容... 看看120V AC 開機是否正常...
作者: dcc2000 時間: 2015-3-10 03:54
印象中我試果隻220V DC18RA插110V時,綠燈顯示唔多正常 (好似係暗定係唔閃),插電池後係肯定叉唔到,好似buzzer都冇響。
部叉機唔喺手上,返公司再check。
ching部110V 18RC未改之前,揾咩step down牛試機架?定係試都冇試就即改?
驚隻鋁線牛會燒,咁咪先用原裝或改裝叉機插220V將電池先叉滿,再將電池放電批係咁意轉佢幾嘢,消耗少少電量,然後將原裝220V叉機插鋁線牛,放返電池去叉,咁咪得lor,電池祗係用咗少少容量,都係叉好短時間啫,或者叉機可能唔會用Maxium current嚟叉呢,鋁線牛雖然係差d啫,頂二,三十秒相信仲可以。
作者: dcc2000 時間: 2015-3-10 03:58
另外,ching兩隻18RC叉機,裏面隻高頻嘅part number (如果有嘅話),係咪一樣?
作者: kamcm 時間: 2015-3-10 07:52
本帖最後由 kamcm 於 2015-3-10 09:05 編輯
當初用過部SUPER 2500W 牛牛試120V 差機,,,, 但現在唔係手...
...
===
講番正題... 見你咁心急想知....我就用EBD 放咁D電先... 用隻鋁線牛試住先...
結果是120V MOD 了220V, 用回110V 時, 是沒有問題的...合共試了近20秒
我只試到佢成功扯電抵到212W.. 就關電制了...
http://youtu.be/o-Uh6PNwiX0
但香港買到的220V, 直接比電110V , 會先出正常..buzzer
但係15~20秒後會發現一直都唔會扯更多電, 而且出ERROR 聲音
估計可能同原裝差機入面只用400V 150uF 有關..
也有可能是兩部機有某些重要元件不一樣所致
http://youtu.be/G-y1Cr6pjTg
稍後會先試下換成400V 330uF 睇下.... 反正之前買落唔少

這是原裝220V 差機用220V 時用電的情況....同樣是212W
http://youtu.be/NM7rt8NbHGk
你可以看到最高用電量非常接近, 沒有出現異常情況
==========
作者: hitkcm 時間: 2015-3-10 08:06
EXTECT 6610 0-150V 9.2A.....0-300V 4.6A

作者: hitkcm 時間: 2015-3-10 08:07
充到大約十秒出紅六灯停充
作者: kamcm 時間: 2015-3-10 08:10
本帖最後由 kamcm 於 2015-3-10 10:07 編輯
我部120V MOD 完220V 用番110V 看上去正常.沒有出現異常.....
而我果220V原裝 直接用110V , 同你一樣情況...
唔想再慢慢跟多次datasheet...
我估可能係電容問題.. 換到一樣330uF 之後話你知係咪解決到...

如果唔得, 姐係有元件有差別....到時再遂件對比一下
作者: hknightlife 時間: 2015-3-10 10:28
我有呢款既大陸1000VA 變壓牛, 仲以為可以打7拆用添.
作者: dcc2000 時間: 2015-3-10 11:09
先感謝ching做嘅測試。
120V換咗電容同varistor果部,用返110V (or 120V) ,測試結果正常,當然係 "正常"。
粒varistor祗係做過壓及突波保護,對電路冇直接影響,可以話可有可無,咁樣mod,實際上祗係換咗一隻耐壓較高嘅電容 (當然,容量唔一樣)。
重點在於,110V同220V嘅型號,設計上係咪祗係一隻電容嘅區別 ? 定係仲有其它 ?
假若祗係一隻電容嘅區別,又或者所謂universal voltage嘅設計,220V嘅型號,理應係可以直接用喺110V,粒電容爭咗百幾uf,相信唔足以影響個電路唔work。
重點在於,假若隻叉機本身真係universal voltage嘅設計,的確係換隻電容 (或者set吓jumper) 就搞掂,有少部份嘅叉機 (或者switching power supply) 的確係咁嘅設計。
但假若隻叉機本身係分咗110V/220V電壓而tailor made嘅話,110V型號換隻電容,MOSFET之類,用喺220V,用到喎,測功耗又正常喎,會唔會有 "潛在" 風險呢 ?
好似之前果隻BOSCH差機,都有ching話換粒電容,MOSFET之後就搞掂,最後真係搞x掂,爆到九彩。
當然,橫掂依家用到,理鬼佢真work,定係seems to work,大不了犧牲一隻叉機啫,DIYer嘅精神,都係預咗架啦。
switching power電路設計有好多種,留返俾呢方面嘅專家ching解答喇。
作者: kamcm 時間: 2015-3-10 11:58
本帖最後由 kamcm 於 2015-3-10 12:11 編輯
謝謝你的回覆
岩岩係GOOGLE 搵搵下資料就搵到DC18RC S 的改機資料 ,
我果兩部係DC18RC T ...
雖然只差最後一隻字... 但PCB LAYOUT 已經不一樣
有DC18RC S 的可直接參考下面的LINK
http://blog.pitroff.ru/techno/dr ... iz-110v-v-220v.html
https://translate.google.com.hk/ ... html&edit-text=
有一點需要補充.. 果4粒 橫跨高低壓區的陶瓷電容....得250V 耐壓...
一般來說係夠用...不換都用到...但一旦行雷或者其他因素引致供電電壓急升..呢個情況呢幾粒電容耐壓唔夠就會有危險...
所以最好都換埋400V 耐壓穩陣...
======
我果部120V 差機雖然依家在220V 的情況下改到充到電.. 但在非常嚴苛的環境下...某些元件的耐壓會因為岩岩好夠用...較易出現故障, ..
正如你所說會有 "潛在" 風險
當然換得愈多
最理想係換一兩粒零件之後合埋果蓋就搞掂
Btw...我部120V 差機岩岩完成了第3次充電..暫時一切正常.


