作者: martinnitram 時間: 2015-6-20 10:25 標題: 年經: 鴻運扇唔轉係唔係要落雪油?
之前轉下唔轉落o左o的 WD40 係軸心到, 行o左個一月個又停下轉下又有o的'滋滋'聲.
請問而家再雪油得唔得? 買到o的雪油係唔係好似一o舊油脂咁樣?
Thank
作者: 高登阿伯 時間: 2015-6-20 11:13
回覆 1# martinnitram
WD40唔係潤滑油,唔好再咁用。
僅供參考:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: 1號閒人 時間: 2015-6-20 11:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingwah 時間: 2015-6-20 11:53
用汽車偈油好些
作者: SSII 時間: 2015-6-21 00:07
風扇最好用衣車油
作者: Ricky_ston 時間: 2015-6-21 00:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sohato 時間: 2015-6-21 12:18
本帖最後由 sohato 於 2015-6-21 12:37 編輯
甘樣落雪油只能止咳,越來越死直至拖死摩打.其實小小功夫拆左個轉子出來,用布加油打摩下條 shaft ,再加雪油可行多幾年.


作者: goodman85 時間: 2015-6-21 14:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sohato 時間: 2015-6-21 17:42
其實系個摩打 shaft 做工同材料差-上淘寳 30 人仔加 12 集運返隻摩打,一勞永逸.
我換左三把有美的同雜牌-行左兩年,够力過原廠.
作者: 路人乙 時間: 2015-6-22 14:49
我屋企幾把掛牆風扇,十幾年都唔使加咩油喎,點解?係咪個摩打靚料所以?
作者: BEpsilon 時間: 2015-6-22 18:34
我估落錯油的破壞已經無得返轉頭了。
正如上面有師兄講,WD40 不是適合在摩打用的潤滑油。
作者: KEPCH 時間: 2015-6-22 18:36
看過之前一些舊文好像用 NSK LR3 同 SKF LGHP2 這些高溫高速潤滑油加落風扇好像好d,有沒有C兄用過?
作者: Vincent2006 時間: 2015-6-22 18:50
我有把鴻運扇1X年前個朋友(佢都用左5~6年)俾我,呢1X年從來冇加左任何潤滑油,係咪應該
加番D.(日制ge三O牌)
作者: xiao 時間: 2015-6-22 19:56
請問有沒有LINK可以PM
謝謝
作者: martinnitram 時間: 2015-6-23 15:49
本帖最後由 martinnitram 於 2015-6-23 15:52 編輯
回覆 6# Ricky_ston
之前就好似 sohato Ching 圖一咁滴外邊算. 之後就把心一橫 (都預o左砌唔返) 拆埋個蓋.
因為無偈油/衣車油係手, 就咁抺o左個軸心叫 OK 行返, 而家搵定偈油/衣車油再唔轉就再拆再玩.
Thank
作者: ban01 時間: 2015-6-23 16:47
舊 風扇 經常都有呢個問題 !
當運行 唔順 / 1,2 度起步慢, 唔好繼續開了, 就要盡快, 清潔 及加油了.
嘗試用過好多方法 去清潔加油, 日子一久, 都要重新清潔 及加油.
只是那一種方法可持久一點.
家中其中一部風扇 , 上次打散摩打清潔, 加過 一層好薄的 雪油 ,可頂到 約3年,
最近又 "笠油" ,重新打散 清潔 ,今次加重手 雪油, 不到二日, 已又 "笠油" 了,
再重新 打散切底清潔, 呢次試下 只加 衣車油, 睇下可以頂到幾耐.
作者: BEpsilon 時間: 2015-6-23 17:58
本帖最後由 BEpsilon 於 2015-6-23 18:00 編輯
剛剛睇過 NSK 的 datasheet。我睇 LR3 唔係給風扇(低扭力)摩打用的。最近的應該係 NSK NSC?
作者: KEPCH 時間: 2015-6-23 18:21
本帖最後由 KEPCH 於 2015-6-23 18:26 編輯
回覆 17# BEpsilon
之前找舊文d師兄都有嘩用過 nsk lr3,我估計可高速和高溫下使用都應該適合風扇(我有把循環扇,可開高速都應該適合掛)?
有錯請指正。C兄你指的是 NSK NSL?
作者: BEpsilon 時間: 2015-6-23 19:00
我在 NSK 的網頁睇到 NS7/NSC 指明在摩打用的。不過我找不到產品的獨立網頁。
問題係咩叫高速和高溫。高低是對比的。
作者: martinnitram 時間: 2015-6-23 23:35
再問:
請問o的偈油/衣車油係唔係要抺係條軸心上? 洗唔洗用清潔劑之類抺乾淨先? 定係'吱'啲係軸心同個蓋個接觸位?
軸心尾部插係線圈個位應該唔洗落?
Thank
作者: 高登阿伯 時間: 2015-6-24 00:01
回覆 20# martinnitram
落過WD40 最好清咗佢,WD40會阻礙新上嘅油發揮作用。
頭尾軸承位都要落。對正線圈個部份唔駛落。
作者: martinnitram 時間: 2015-6-24 09:45
請問應該用咩清o左o的污穢? wd40?
thx
作者: 高登阿伯 時間: 2015-6-24 11:13
回覆 22# martinnitram
一般嘅有機溶劑都ok,例如天拿水、丙酮、甚至酒精。
作者: digiman 時間: 2015-6-24 11:56
風扇軸承多數都係含油軸承(銅杯士),用耐咗本身潤滑油都已乾及污染,加乜油其實都唔會像新時一樣,因為好可能內部污染已變成不能吸油,所以加乜油都只能加在表面,容易流失,維持唔到長時間,唯有勤啲清潔加油
換新含油軸承應該係最佳方法,但係不易購買,成個麼打換易搞好多
作者: diputs 時間: 2015-6-24 14:01
樓主可參考一下以下網頁
http://www.mooreinternational.co.uk/oilite.html
作者: martinnitram 時間: 2015-6-25 09:40
換麼打咁大工程都係再死先搞
o的麼打會唔會鴨記, 新填地街有賣? 定要去淘寶搵?
作者: goodman85 時間: 2015-6-25 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bkuop 時間: 2015-6-25 18:36
可否 pm ....淘寳 30 人仔摩打
thanks ~

