Board logo

標題: [開箱] "360" 4 ports 25W 牛開箱 & 不專業測試 [打印本頁]

作者: dcc2000    時間: 2015-8-5 23:12     標題: "360" 4 ports 25W 牛開箱 & 不專業測試

本帖最後由 dcc2000 於 2015-8-5 23:40 編輯

官方宣傳有幾 "超級" 嘅吹水嘢就唔評論喇,官網上個月開賣,又係學x米果套要 "搶" 嘅方式,不過實際上貨源充足,唔難買到。
官網價39蚊人仔,運費5蚊人仔 (國內),唔洗60蚊港幣。

"然并卵" 三個字就真係唔知佢嗡乜喇。

細細隻 (長81mm x 濶58mm x 厚27mm),磨沙面處理,做工同質感都算唔錯。

4 ports 5V/5A 25W,每個port max 2.4A

[attach]1816045[/attach]

[attach]1816046[/attach]

[attach]1816047[/attach]

[attach]1816048[/attach]

[attach]1816049[/attach]

[attach]1816050[/attach]

[attach]1816051[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2015-8-5 23:12

本帖最後由 dcc2000 於 2015-8-6 04:05 編輯

4 ports都有USB識別芯片 (兩粒RH7902A),網上有拆機圖同測評,做工同用料好唔好,自行判斷。

http://wsq.discuz.qq.com/?siteid ... d=3399&mobile=2

http://www.weistang.com/thread-17479-1-1.html


[attach]1816087[/attach]

[attach]1816062[/attach]

[attach]1816064[/attach]

[attach]1816061[/attach]

[attach]1816065[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2015-8-5 23:13

本帖最後由 dcc2000 於 2015-8-6 03:08 編輯

不專業簡單測試

空載 5.12V

[attach]1816067[/attach]

自動識別

[attach]1816068[/attach]

測單port限流,max大概2.6A左右

[attach]1816069[/attach]

[attach]1816070[/attach]

[attach]1816071[/attach]

叉x米新款10000mAh尿袋,因為呢隻牛本身輸出電壓較低,又冇線損補償,所以x米尿袋唔會食足2A (串咗白尾巴測試器亦加大咗線阻),直插嘅話,電流應該會高返少少。

[attach]1816080[/attach]

[attach]1816120[/attach]


整體嚟講,咁嘅價錢算抵玩,SSP果d不知明多port牛可能都唔止呢個價。
作者: roytam1    時間: 2015-8-5 23:32

然并卵 = 然而并沒有什麼卵(諧音個「剔手邊做個然字」,你應該知點讀)用
作者: dcc2000    時間: 2015-8-5 23:36

然并卵 = 然而并沒有什麼卵(諧音個「剔手邊做個然字」,你應該知點讀)用 ...
roytam1 發表於 2015-8-5 23:32

又係喎。。。
作者: hk133    時間: 2015-8-6 17:54

哩個充電器睇落好細件,外觀唔錯!
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 12:32

哩個充電器睇落好細件,外觀唔錯!
hk133 發表於 2015-8-6 17:54

的確係好細隻,仲短過張卡片,方便携帶。

做工唔錯,電流亦足,電壓假如做高少少(5.3V)就perfect喇。

咁嘅價錢,真係抵玩。

[attach]1816432[/attach]

[attach]1816433[/attach]
作者: peacehoperisc    時間: 2015-8-7 12:58

回覆 7# dcc2000


Full load 時熱嗎 ?
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 13:30

Full load 時熱嗎 ?
peacehoperisc 發表於 2015-8-7 12:58

當然有d熱,用手摸尚可接受。

有人做過測試,持續loading 30分鐘後check最熱嘅位置,可以參考吓。
其實日常使用叉手機/平板,電流係會一路下降嘅。

2A 59.0°C
4A 67.0°C
5A 76.7°C

[attach]1816453[/attach]

[attach]1816454[/attach]

[attach]1816455[/attach]
作者: hk133    時間: 2015-8-7 13:53

的確係好細隻,仲短過張卡片,方便携帶。

做工唔錯,電流亦足,電壓假如做高少少(5.3V)就perfect喇。

咁 ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 12:32


不過輸出得5A,有時會唔夠用。。。
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 15:27

不過輸出得5A,有時會唔夠用。。。
hk133 發表於 2015-8-7 13:53

睇自己嘅需要,我就覺得夠用。
其實好多用micro USB device,都係設計1A~1.8A快叉。
5 ports 40W (8A)嘅設計其實最實用,不過有時亦要喺體積、重量去平衡返。
當然,產品嘅質量同價銭亦要考慮。
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 17:10

穿萬用表試360唔係好滿意
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 17:24

穿萬用表試360唔係好滿意
hitkcm 發表於 2015-8-7 17:10

佢空載輸出電壓低,5.1V左右,又冇線損補償,loading大時會低過5V,有部份device輸入電壓較低時,可能會變咗低電流慢叉。

而且佢果粒識別IC嘅兼容性好似差咗少少,部份手機可能識別唔到 (不過亦有可能係手機本身冇用標準識別協議)
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 17:37

串萬用表有線阻,亦會引至drop volt。
呢隻充電器假如將預設(或線損補償)電壓至5.3V,表現可能會好好多。

ching架生多,可以多方面測試。

大陸forum已有教程改電壓同改線損補償,不過隻嘢好難無損拆開,唔搞了。

等廠方出咗 "改良版" 之後,令佢 "自然死亡" 換過隻好過。。
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 17:48

本帖最後由 hitkcm 於 2015-8-7 17:50 編輯

睇圖師兄就明

[attach]1816509[/attach]
[attach]1816510[/attach]
[attach]1816511[/attach]

[attach]1816512[/attach]
[attach]1816513[/attach]
[attach]1816514[/attach]

[attach]1816515[/attach]
[attach]1816516[/attach]
[attach]1816517[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 18:00

最主要原因咪就係隻360輸出電壓較低lor,果條插牛至PCB嘅雙頭USB線睇落好幼吓,又進一步加大咗線阻drop volt。

另外,三星牛同埋黑色牛(似係用HP牛改裝),空載電壓幾多volt ? 估係有5.3V
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 18:08

最主要原因咪就係隻360輸出電壓較低lor,果條插牛至PCB嘅雙頭USB線睇落好幼吓,又進一步加大咗線阻drop vol ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 18:00


要換過條線再試過先得……果條線太幼
作者: 肥寶    時間: 2015-8-7 18:08

用線補牛更好
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 18:13

ching用粗d嘅線,或者就喺牛嘅output口串萬用表(電流表)check會準確d,白尾巴果類USB電流表雖然亦串了電阻,電流會低咗少少,但係測試結果亦會準確d。
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 18:23

用線補牛更好
肥寶 發表於 2015-8-7 18:08

依家好多跟機(或單port) 5V 2A牛,其實好多都有線損補償。
不過多ports牛就唔係咁安全,因為幾個ports係共用5V,會令其它幾個ports嘅電壓一齊升高,除非幾個ports係完全獨立供電就冇問題。

肥寶ching之前post果塊PCB好似就係獨立降壓供電,某牛出品果隻6 ports Quick Charge都好似係。
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 18:25

ching用粗d嘅線,或者就喺牛嘅output口串萬用表(電流表)check會準確d,白尾巴果類USB電流表雖然亦串了電阻 ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 18:13


宜家用負載共4.6A㷛下試返幾粒鐘先

[attach]1816524[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 18:31

宜家用負載共4.6A㷛下試返幾粒鐘先
hitkcm 發表於 2015-8-7 18:25

條電阻揾士巴拿夾住佢散熱好d喎,小心從個USB頭熱到入隻牛嘅USB port果度。
作者: 肥寶    時間: 2015-8-7 18:56

本帖最後由 肥寶 於 2015-8-7 19:15 編輯
依家好多跟機(或單port) 5V 2A牛,其實好多都有線損補償。
不過多ports牛就唔係咁安全,因為幾個ports係共 ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 18:23


我係度唔講咁多
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 19:36

條電阻揾士巴拿夾住佢散熱好d喎,小心從個USB頭熱到入隻牛嘅USB port果度。 ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 18:31

我都煲吓佢先。。

[attach]1816532[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 19:38

我係度唔講咁多
肥寶 發表於 2015-8-7 18:56

明白嘅。。。
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 20:10

我有5V 4A水泥電阻,頂唔頂得著先??
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 20:35

我有5V 4A水泥電阻,頂唔頂得著先??
人中之龍 發表於 2015-8-7 20:10

兩隻5歐電阻並聯,都係2.5歐啫。。。
5V (4.88V) 入,電流 4A (3.6930A),咁神奇嘅。
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 20:43

太多玩具玩唔曬
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 20:49

一D都唔神奇,我仲有3A既
作者: pbfans    時間: 2015-8-7 20:56

我個隻叉唔起g pro 2, 得4.9v
0.8A
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 20:57

唔駛QC 2.0,真係好抵玩,品力5V 12A 6 port有線補,都係46人仔
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 21:00

兩隻5歐電阻並聯,都係2.5歐啫。。。
5V (4.88V) 入,電流 4A (3.6930A),咁神奇嘅。 ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 08:35 PM


使唔使借俾你試下,睇下隻360掂唔掂
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 21:07

本帖最後由 hitkcm 於 2015-8-7 21:09 編輯
使唔使借俾你試下,睇下隻360掂唔掂
人中之龍 發表於 2015-8-7 21:00
有無買這個?

[attach]1816566[/attach]
作者: pbfans    時間: 2015-8-7 21:09

我個隻叉唔起g pro 2, 得4.9v
0.8A
pbfans 發表於 2015-8-7 20:56


    應該冇分邊個port係2a,1a ga la ?!?!
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 21:10

有無買這個?
hitkcm 發表於 2015-8-7 09:07 PM


又係筍貨,去100Mhz到睇下先
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 21:11

我遲D又出開箱文先
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 21:47

一D都唔神奇,我仲有3A既
人中之龍 發表於 2015-8-7 20:49

原來背脊仲有,咁幾多歐、幾多A都得啦。

使唔使借俾你試下,睇下隻360掂唔掂
人中之龍 發表於 2015-8-7 21:00

Thank you先,唔需要喇 !

遲d得閑用部cheap cheap Electronic Load測吓,部嘢150W,測5V,load到廿幾A應該都冇問題啩。

[attach]1816571[/attach]

[attach]1816572[/attach]
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 21:49

本帖最後由 人中之龍 於 2015-8-7 21:52 編輯
原來背脊仲有,咁幾多歐、幾多A都得啦。


Thank you先,唔需要喇 !

遲d得閑用部cheap cheap E ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 09:47 PM


引到師兄出堅野啦,不過日文keyboard來既
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 21:53

我個隻叉唔起g pro 2, 得4.9v
0.8A
pbfans 發表於 2015-8-7 20:56
應該冇分邊個port係2a,1a ga la ?!?!
pbfans 發表於 2015-8-7 21:09

LG嘅機,除咗D+D-識別,好似個電壓高低都會影响充電電流,之前有post提過。
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 21:54

引到師兄出堅野啦,不過日文keyboard來既
人中之龍 發表於 2015-8-7 21:49

Panasonic嘅陳年notebook,家陣唔值銭喇!
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 21:55

好多正野睇
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 21:57

好多正野睇
hitkcm 發表於 2015-8-7 09:55 PM


我仲有D on the way
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 22:03

話時話,呢隻360充電器,大陸forum好多高人用更專業嘅儀器做過測試。
不過身為用家,我覺得用返自己手頭上嘅手機/device,串隻USB電流表嚟check仲實在、直觀。
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 22:06

話時話,呢隻360充電器,大陸forum好多高人用更專業嘅儀器做過測試。
不過身為用家,我覺得用返自己手頭上 ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 22:03


師兄,有無usb線推介?
作者: 肥寶    時間: 2015-8-7 22:07

原來背脊仲有,咁幾多歐、幾多A都得啦。


Thank you先,唔需要喇 !

遲d得閑用部cheap cheap E ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 21:47


7電雙節2A效率低於80%
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 22:07

好多正野睇
hitkcm 發表於 2015-8-7 21:55

正嘢??
邊夠ching你多呀。。。
作者: dcc2000    時間: 2015-8-7 22:10

7電雙節2A效率低於80%
肥寶 發表於 2015-8-7 22:07

兩、三前嘅product,點同家陣d設計比呢。

呢兩張相,兩年幾前影架喇!
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 22:18

師兄,有無usb線推介?
hitkcm 發表於 2015-8-7 10:06 PM


Domoco / LG,出到3A或以上,基本上有排用,我仲有order左YXZ7同黑表,仲有三洋量產既3500mah 18650GA
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 22:21

正嘢??
邊夠ching你多呀。。。
dcc2000 發表於 2015-8-7 22:07


都係得幾隻萬用表
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 22:23

都係得幾隻萬用表
hitkcm 發表於 2015-8-7 10:21 PM


唔只咁少
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 22:24

唔只咁少
人中之龍 發表於 2015-8-7 22:23


萬用表真係得幾隻
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 22:31

遲啲有個fluke表皇會開post架啦....好似有40+以上....
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 22:35

遲啲有個fluke表皇會開post架啦....好似有40+以上....
hitkcm 發表於 2015-8-7 10:31 PM

快D叫佢出post啦
作者: 肥寶    時間: 2015-8-7 22:38

兩、三前嘅product,點同家陣d設計比呢。

呢兩張相,兩年幾前影架喇! ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 22:10



    宜家最基本要同步整流
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 22:41

宜家最基本要同步整流
肥寶 發表於 2015-8-7 10:38 PM


師兄,劉劉牛牛個隻宇宙最強,有無興趣玩下,或者有測試文睇下?
作者: 肥寶    時間: 2015-8-7 22:43

師兄,劉劉牛牛個隻宇宙最強,有無興趣玩下,或者有測試文睇下?
人中之龍 發表於 2015-8-7 22:41


我整,唔玩



牛牛個隻10號發貨
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 22:48

我整,唔玩



牛牛個隻10號發貨
肥寶 發表於 2015-8-7 10:43 PM


我都order左,睇下掂唔掂
作者: 肥寶    時間: 2015-8-7 22:49

我都order左,睇下掂唔掂
人中之龍 發表於 2015-8-7 22:48


ltc 同步buck 屈哂機
作者: hitkcm    時間: 2015-8-7 22:56

師兄,劉劉牛牛個隻宇宙最強,有無興趣玩下,或者有測試文睇下?
人中之龍 發表於 2015-8-7 22:41


乜東東來的?
作者: 肥寶    時間: 2015-8-7 22:57

乜東東來的?
hitkcm 發表於 2015-8-7 22:56



    6ports QC2.0+apple 每PORT獨立出
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 23:03

乜東東來的?
hitkcm 發表於 2015-8-7 10:56 PM

你又有興趣玩下
https://reejo-llnn.world.taobao.com

6-port出QC 2.0,暫時得佢做到
作者: hk133    時間: 2015-8-7 23:11

你又有興趣玩下


6-port出QC 2.0,暫時得佢做到
人中之龍 發表於 2015-8-7 23:03


哩件嘢真係好正!價錢都幾平,唔錯!
可惜哩排洗大左……
作者: pbfans    時間: 2015-8-7 23:13

LG嘅機,除咗D+D-識別,好似個電壓高低都會影响充電電流,之前有post提過。 ...
dcc2000 發表於 2015-8-7 21:53



    我用原裝 & 淘寶買既lenovo 火牛叉得起, 反而lenovo 會勁過原裝....
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-7 23:37

我用原裝 & 淘寶買既lenovo 火牛叉得起, 反而lenovo 會勁過原裝....
pbfans 發表於 2015-8-7 11:13 PM

有時有好多原因的,本身部電話,線,牛,識別電阻同IC...etc.,都有關係的
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-8 00:21

師兄,有無usb線推介?
hitkcm 發表於 2015-8-7 10:06 PM


羅技Logitech藍線,40CM,Y拍炒到80蚊條,淘寶都炒到9.9人仔一條,呢條cable,線阻低,用無線補既牛差電,輕易過2A,堪稱神線,我都係得少量自用,淘寶都賣到斷貨

另外LG 35CM都OK既,無藍線咁貴咁難揾,但只係性價比高,無藍線咁神


作者: dcc2000    時間: 2015-8-8 01:05

我用原裝 & 淘寶買既lenovo 火牛叉得起, 反而lenovo 會勁過原裝....
pbfans 發表於 2015-8-7 23:13

LG嘅快叉定義應該都係短接D+D-,不過要求電壓高d。
類似小米尿袋,電壓稍低就唔會用大電流(2A)充電。
你check吓原裝牛同埋Lenovo牛,空載同有loading果時係幾多volt。(可能有線損補償)
作者: dcc2000    時間: 2015-8-8 01:07

有時有好多原因的,本身部電話,線,牛,識別電阻同IC...etc.,都有關係的 ...
人中之龍 發表於 2015-8-7 23:37

我覺得360充電器個輸出電壓稍低係主要嘅原因。
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-8 01:10

我覺得360充電器個輸出電壓稍低係主要嘅原因。
dcc2000 發表於 2015-8-8 01:07 AM


都係有關係,用USB表check下,就真相大白
作者: dcc2000    時間: 2015-8-8 01:47

某牛呢隻6 ports support QC 2.0,睇嚟幾勁吓。

不過唔太啱自己用,原因:

1. 我冇QC 2.0嘅device
2. 價錢唔算平
3. 要拖多隻牛
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-8 08:46

某牛呢隻6 ports support QC 2.0,睇嚟幾勁吓。

不過唔太啱自己用,原因:

1. 我冇QC 2.0嘅device
2 ...
dcc2000 發表於 2015-8-8 01:47 AM


大陸買野有價講喎
作者: hitkcm    時間: 2015-8-8 09:15

大陸買野有價講喎
人中之龍 發表於 2015-8-8 08:46


網友價?
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-8 10:04

網友價?
hitkcm 發表於 2015-8-8 09:15 AM


梗係啦
作者: hitkcm    時間: 2015-8-8 10:17

梗係啦
人中之龍 發表於 2015-8-8 10:04


係唔係講龍師兄介紹就得
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-8 10:20

係唔係講龍師兄介紹就得
hitkcm 發表於 2015-8-8 10:17 AM


梗係唔係啦
作者: cck888    時間: 2015-8-8 12:36

羅技Logitech藍線,40CM,Y拍炒到80蚊條,淘寶都炒到9.9人仔一條,呢條cable,線阻低,用無線補既牛差電 ...
人中之龍 發表於 2015-8-8 00:21

[attach]1816716[/attach]

    你地成日講果條神線,係唔係就跟g550配件線一條本身唔係專出來充電的線,我以前買3.5元,而家變左做神線
作者: dcc2000    時間: 2015-8-8 14:28

大陸好多嘢都可以吹上天架啦!

短線一般唔會太差,除非好山寨果d啦。

話時話,係咪 "原裝" 真係好難講,好似LG線咁,真亦假時假亦真。
作者: dcc2000    時間: 2015-8-8 14:30

大陸買野有價講喎
人中之龍 發表於 2015-8-8 08:46

平到半價就真心抵玩喇。
作者: worldcat    時間: 2015-8-8 14:48

大陸有無邊款多口叉電器好用(唔用額外火牛), 放公司用所以唔想買咁貴。
作者: 肥寶    時間: 2015-8-8 14:49

大陸有無邊款多口叉電器好用(唔用額外火牛), 放公司用所以唔想買咁貴。
worldcat 發表於 2015-8-8 14:48



    #1個隻夠哂便
作者: worldcat    時間: 2015-8-8 15:06

回覆 79# 肥寶


    但見話跌v, 同時叉IPad + an pad 會唔會大影響(好慢)?
作者: 肥寶    時間: 2015-8-8 15:11

回覆  肥寶


    但見話跌v, 同時叉IPad + an pad 會唔會大影響(好慢)?
worldcat 發表於 2015-8-8 15:06



        買anker 有少少線補
作者: hs008    時間: 2015-8-8 15:13

冇線補。。。。
作者: 肥寶    時間: 2015-8-8 15:18

冇線補。。。。
hs008 發表於 2015-8-8 15:13



    師兄用緊?
作者: worldcat    時間: 2015-8-8 15:39

回覆 81# 肥寶


    公司用,唔想買咁貴,之前隻MEC 唔係貴野都不翼而飛。
諗住百零蚊果啲算。

真係無乜選擇就試下360。
作者: 肥寶    時間: 2015-8-8 15:49

回覆  肥寶


    公司用,唔想買咁貴,之前隻MEC 唔係貴野都不翼而飛。
諗住百零蚊果啲算。

真係無乜選 ...
worldcat 發表於 2015-8-8 15:39


大陸anker有啲係低W 便啲
作者: dcc2000    時間: 2015-8-8 15:53

但見話跌v, 同時叉IPad + an pad 會唔會大影響(好慢)?
worldcat 發表於 2015-8-8 15:06

apple機識別到,唔會慢,Android pad乜牌子?
睇(check)返原裝隻牛係幾volt先。
作者: dcc2000    時間: 2015-8-8 15:56

買anker 有少少線補
肥寶 發表於 2015-8-8 15:11

試過ANKER 40W 5 ports果隻叉小米屎袋,最高1.7A左右,一樣係唔夠volt,扯唔到2A
作者: 人中之龍    時間: 2015-8-8 15:59

回覆  肥寶


    但見話跌v, 同時叉IPad + an pad 會唔會大影響(好慢)?
worldcat 發表於 2015-8-8 03:06 PM


咁都要5V 4A以上喎,360最高5A,不如買隻舊款品力有線補吧,46人仔,5V 12A 6 port,但要拖外置牛
作者: worldcat    時間: 2015-8-8 16:03

回覆 86# dcc2000


    An tab 就***, win tab 啱啱入左部onda.
兩部都應該係食2a.
作者: worldcat    時間: 2015-8-8 16:08

回覆 88# 人中之龍

睇下先,thks
作者: ss997419    時間: 2015-8-8 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat    時間: 2015-8-8 16:20

回覆 91# ss997419


    好似好正喎,淘寶得一兩間有賣,師兄係淘定其他地方買?
作者: ss997419    時間: 2015-8-8 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶    時間: 2015-8-8 16:35

華強北門市!
5port 5V6A
我2手區賣過冇乜生意XD
ss997419 發表於 2015-8-8 16:23


因為太_啦
作者: ss997419    時間: 2015-8-8 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ss997419    時間: 2015-8-8 16:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶    時間: 2015-8-9 10:24

http://wsq.discuz.qq.com/?c=inde ... source=mq&_wv=1


改裝方法

請注意安全
作者: pbfans    時間: 2015-8-9 12:45

試過ANKER 40W 5 ports果隻叉小米屎袋,最高1.7A左右,一樣係唔夠volt,扯唔到2A ...
dcc2000 發表於 2015-8-8 15:56


    anker都去唔到5v..?!
之前仲諗住買....
作者: dcc2000    時間: 2015-8-9 19:42

anker都去唔到5v..?!
之前仲諗住買....
pbfans 發表於 2015-8-9 12:45

ANKER 智能 5 ports 40W去到5.1V,但係隻小米尿袋要高d電壓先至上到2A充電。

我平時都係用HP大豬頭叉小米尿袋,最高可以上到2.24A。
作者: avdaemon    時間: 2015-8-9 20:29

ANKER 5 ports,京東特價$99





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2