Board logo

標題: 有趣開線器 [打印本頁]

作者: kswong8d    時間: 2015-11-2 15:41     標題: 有趣開線器

唔知鴨街有冇
https://www.youtube.com/watch?v=ifeyrJLTIsk
作者: funfunhk    時間: 2015-11-2 15:57

有 wiha 的
作者: hitkcm    時間: 2015-11-2 15:59

唔係睇片甘好用的 ……
作者: kswong8d    時間: 2015-11-2 15:59

唔明
作者: mdws2002    時間: 2015-11-2 16:08

唔明
kswong8d 發表於 2015-11-2 15:59


即係睇人用,永遠都係覺得好方便易用。
但係到自己用起上嚟,就成日都拿手唔成勢咁。
同埋,睇片段下面嘅評語,呢把嘢好似都唔平咁喎。
所以,我都係繼續用跟LAN鉗送嘅開線刀算啦。
用起上嚟都叫簡單易用啦……
作者: hitkcm    時間: 2015-11-2 16:12

本帖最後由 hitkcm 於 2015-11-2 16:17 編輯
唔明
kswong8d 發表於 2015-11-2 15:59


睇片永遠睇什麼也是好

點唔好用 ……我用文字表達唔到

可能係我唔識好好使用
作者: whitechunk    時間: 2015-11-2 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm    時間: 2015-11-2 16:21

成千銀
whitechunk 發表於 2015-11-2 16:20
有點貴
作者: whitechunk    時間: 2015-11-2 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm    時間: 2015-11-2 16:27

回覆  hitkcm


    阿媽平D
whitechunk 發表於 2015-11-2 16:24
以經有一條德國肉腸 ……唔好攪我
作者: whitechunk    時間: 2015-11-2 16:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm    時間: 2015-11-2 16:34

回覆  hitkcm


  拍來睇下
whitechunk 發表於 2015-11-2 16:28


要找下 ……條腸去那兒呢
作者: whitechunk    時間: 2015-11-2 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kswong8d    時間: 2015-11-2 16:39

原來物非所值
作者: edgeyim    時間: 2015-11-2 20:50

如果成千銀就慳返唔洗諗…
作者: kchouse    時間: 2015-11-2 22:04

成千銀睇完知道有呢件野就得
無需記住佢
作者: hitkcm    時間: 2015-11-2 22:10

德國大肉腸……

[attach]1838257[/attach]

[attach]1838258[/attach]
作者: Offer    時間: 2015-11-2 23:58

M22便是師傅的万用開缐器
作者: cck888    時間: 2015-11-3 00:47

德國大肉腸……
hitkcm 發表於 2015-11-2 22:10



呢件工具真係惡夢,我都有一件我都真係唔識用

又貴,質量價錢唔成正比
作者: hitkcm    時間: 2015-11-3 07:08

呢件工具真係惡夢,我都有一件我都真係唔識用

又貴,質量價錢唔成正比 ...
cck888 發表於 2015-11-3 00:47


雙腸好味 ……要嗎?
作者: whitechunk    時間: 2015-11-3 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888    時間: 2015-11-3 10:35

本帖最後由 cck888 於 2015-11-3 10:39 編輯
雙腸好味 ……要嗎?
hitkcm 發表於 2015-11-3 07:08

重邊敢要多條,如果我條knipex 腸半價放到出去已經偷笑

已有一條同你一樣款knipex ,見過鬼我怕黑,以後唔敢試呢類野
我已經直接認真係唔識用,我攪佢唔掂
作者: jerrychan0610    時間: 2015-11-3 10:42

我用呢把, 28元..超好用..又方便
[attach]1838342[/attach]
作者: hitkcm    時間: 2015-11-3 11:01

重邊敢要多條,如果我條knipex 腸半價放到出去已經偷笑

已有一條同你一樣款knipex ,見過鬼我怕黑, ...
cck888 發表於 2015-11-3 10:35
唔該 ……有人請我食飯我都賣
作者: whitechunk    時間: 2015-11-3 11:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞基拉    時間: 2015-11-3 11:26

我請你食茶餐廳
作者: ginastar    時間: 2015-11-3 11:47

我請你食茶餐廳
亞基拉 發表於 2015-11-3 11:26


香腸換肉腸
作者: idleman    時間: 2015-11-3 12:08

固定AWG 22~10 夠晒玩XP
作者: chinwah    時間: 2015-11-4 10:51

睇到1:30, 佢開剝開線嗰度, 內芯包膠有花痕喎
作者: 1919    時間: 2015-11-4 23:46

用把界刀開算啦,窮鬼開皮
作者: kswong8d    時間: 2015-11-4 23:48

原來割包皮都咁多工具同學問
作者: 高登阿伯    時間: 2015-11-4 23:52

原來割包皮都咁多工具同學問
kswong8d 發表於 2015-11-4 23:48


割包皮咁重要,當然要講究啦。
作者: madox    時間: 2015-11-5 00:01

好似開皮或單支線仲okay,我覺得多芯線就唔多掂
作者: lnchu    時間: 2015-11-5 10:38

用'張小泉',用了幾十年.
作者: Motti_sir    時間: 2015-11-12 20:06

睇片似係手藝重要過件工具.....
上下界刀夾+ 手藝
作者: dandytsang    時間: 2015-11-12 22:11

我用呢把, 28元..超好用..又方便
jerrychan0610 發表於 2015-11-3 10:42



    師父一定用呢隻.......
作者: belleville    時間: 2015-11-12 22:17

我用呢把, 28元..超好用..又方便
jerrychan0610 發表於 2015-11-3 10:42


呢把咩牌子?
作者: jerrychan0610    時間: 2015-11-13 11:00

本帖最後由 jerrychan0610 於 2015-11-13 11:03 編輯
呢把咩牌子?
belleville 發表於 2015-11-12 22:17



    唔清楚.. 30元沒所謂...
只要刀口夠鋒利, 再加手感, 基本上粗幼電線都OK.
仲可以CUT線... 但CUT線多就會減低鋒利度, 應响手感度.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2