作者: kswong8d 時間: 2015-11-2 15:41 標題: 有趣開線器
唔知鴨街有冇
https://www.youtube.com/watch?v=ifeyrJLTIsk
作者: funfunhk 時間: 2015-11-2 15:57
有 wiha 的
作者: hitkcm 時間: 2015-11-2 15:59
唔係睇片甘好用的 ……

作者: kswong8d 時間: 2015-11-2 15:59
唔明
作者: mdws2002 時間: 2015-11-2 16:08
即係睇人用,永遠都係覺得好方便易用。
但係到自己用起上嚟,就成日都拿手唔成勢咁。
同埋,睇片段下面嘅評語,呢把嘢好似都唔平咁喎。
所以,我都係繼續用跟LAN鉗送嘅開線刀算啦。
用起上嚟都叫簡單易用啦……
作者: hitkcm 時間: 2015-11-2 16:12
本帖最後由 hitkcm 於 2015-11-2 16:17 編輯
睇片永遠睇什麼也是好
點唔好用 ……我用文字表達唔到
可能係我唔識好好使用
作者: whitechunk 時間: 2015-11-2 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm 時間: 2015-11-2 16:21
有點貴

作者: whitechunk 時間: 2015-11-2 16:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm 時間: 2015-11-2 16:27
以經有一條德國肉腸 ……唔好攪我
作者: whitechunk 時間: 2015-11-2 16:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm 時間: 2015-11-2 16:34
要找下 ……條腸去那兒呢
作者: whitechunk 時間: 2015-11-2 16:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kswong8d 時間: 2015-11-2 16:39
原來物非所值
作者: edgeyim 時間: 2015-11-2 20:50
如果成千銀就慳返唔洗諗…
作者: kchouse 時間: 2015-11-2 22:04
成千銀睇完知道有呢件野就得
無需記住佢
作者: hitkcm 時間: 2015-11-2 22:10
德國大肉腸……
[attach]1838257[/attach]
[attach]1838258[/attach]
作者: Offer 時間: 2015-11-2 23:58
M22便是師傅的万用開缐器
作者: cck888 時間: 2015-11-3 00:47
呢件工具真係惡夢,我都有一件
又貴,質量價錢唔成正比
作者: hitkcm 時間: 2015-11-3 07:08
雙腸好味 ……要嗎?

作者: whitechunk 時間: 2015-11-3 10:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888 時間: 2015-11-3 10:35
本帖最後由 cck888 於 2015-11-3 10:39 編輯
重邊敢要多條,如果我條knipex 腸半價放到出去已經偷笑
已有一條同你一樣款knipex ,見過鬼我怕黑,以後唔敢試呢類野
我已經直接認真係唔識用,我攪佢唔掂
作者: jerrychan0610 時間: 2015-11-3 10:42
我用呢把, 28元..超好用..又方便
[attach]1838342[/attach]
作者: hitkcm 時間: 2015-11-3 11:01
唔該 ……有人請我食飯我都賣
作者: whitechunk 時間: 2015-11-3 11:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞基拉 時間: 2015-11-3 11:26
我請你食茶餐廳

作者: ginastar 時間: 2015-11-3 11:47
香腸換肉腸
作者: idleman 時間: 2015-11-3 12:08
固定AWG 22~10 夠晒玩XP
作者: chinwah 時間: 2015-11-4 10:51
睇到1:30, 佢開剝開線嗰度, 內芯包膠有花痕喎
作者: 1919 時間: 2015-11-4 23:46
用把界刀開算啦,窮鬼開皮
作者: kswong8d 時間: 2015-11-4 23:48
原來割包皮都咁多工具同學問
作者: 高登阿伯 時間: 2015-11-4 23:52
割包皮咁重要,當然要講究啦。
作者: madox 時間: 2015-11-5 00:01
好似開皮或單支線仲okay,我覺得多芯線就唔多掂
作者: lnchu 時間: 2015-11-5 10:38
用'張小泉',用了幾十年.
作者: Motti_sir 時間: 2015-11-12 20:06
睇片似係手藝重要過件工具.....
上下界刀夾+ 手藝
作者: dandytsang 時間: 2015-11-12 22:11
師父一定用呢隻.......
作者: belleville 時間: 2015-11-12 22:17
呢把咩牌子?
作者: jerrychan0610 時間: 2015-11-13 11:00
本帖最後由 jerrychan0610 於 2015-11-13 11:03 編輯
唔清楚.. 30元沒所謂...
只要刀口夠鋒利, 再加手感, 基本上粗幼電線都OK.
仲可以CUT線... 但CUT線多就會減低鋒利度, 應响手感度.

