Board logo

標題: 工字,槽鐵 [打印本頁]

作者: kit213    時間: 2016-10-9 18:35     標題: 工字,槽鐵

請問師們知唔知如果買工字,槽鐵淘會唔會平過香港買?香港買既話係點計,諗住係塊吉地度撘間房仔!thx
作者: 人中之龍    時間: 2016-10-9 18:41

你運落來好麻煩,而且重又長,運費貴
作者: find72    時間: 2016-10-9 20:23

請問師們知唔知如果買工字,槽鐵淘會唔會平過香港買?香港買既話係點計,諗住係塊吉地度撘間房仔!thx ...
kit213 發表於 2016-10-9 18:35


    起屋仔點解唔用沙磚??
作者: kit213    時間: 2016-10-9 21:38

回覆 3# find72

因為唔想撈泥
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-10 01:56

回覆  find72

因為唔想撈泥
kit213 發表於 2016-10-9 21:38

我估 呢度既會員 (蔡楓華) 應該答到你 
作者: kit213    時間: 2016-10-10 03:27

-華師兄)))))))))))))))))))
作者: Offer    時間: 2016-10-10 08:05

請問師們知唔知如果買工字,槽鐵淘會唔會平過香港買?香港買既話係點計,諗住係塊吉地度撘間房仔!thx ...
kit213 發表於 2016-10-9 18:35



    大角咀買,連送货平过TB好多
作者: mclarenfung    時間: 2016-10-10 16:35

你要咩SIZE 工字/槽?
槽 2/4寸都有分幾多KG/M
工子都有..例如 152 X 152 X 37KG

http://sketchup.engineeringtoolb ... sal-colums-c_3.html

如果要D QUALITY 好小小 禾利,平小小但唔係咁好..金禾

點分?
同一個STANDARD
BS 又好JP STANDARD 又好
D料拎上手都直D,效野都唔差幾MM 咪好D LAW
作者: GEISS    時間: 2016-10-10 18:34

我估 呢度既會員 (蔡楓華) 應該答到你 
別問我是誰 發表於 2016-10-10 01:56

佢玩緊新玩具,好忙下!
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-10 20:08

佢玩緊新玩具,好忙下!
GEISS 發表於 2016-10-10 18:34

咁就真係 〔得机身 頭罩 冇电子野〕 電子野仲有排玩 
作者: 000000    時間: 2016-10-10 20:12

唔係用大量,係返你個區的鐵倉買
作者: snooze    時間: 2016-10-11 01:02

工字槽鐵去大角咀和利,
買完之後就有貨車在舖外等出租,運費幾百蚊到!

http://wolee.com/%e7%94%a2%e5%93 ... 8c%84/?lang=zh-hant
作者: kit213    時間: 2016-10-11 02:00

回覆 7# Offer


    唔該晒C兄
作者: kit213    時間: 2016-10-11 02:00

回覆 8# mclarenfung


    正,又學到野,THX
作者: kit213    時間: 2016-10-11 02:02

回覆 9# GEISS


    新玩具.......
作者: kit213    時間: 2016-10-11 02:03

回覆 11# 000000


    係因為價錢度度其實都係咁上下嗎?
作者: kit213    時間: 2016-10-11 02:04

回覆 12# snooze


    唔該晒師兄
作者: digiman    時間: 2016-10-11 10:29

借貼一問,香港邊處有鋼柵格賣?不鏽鋼最好,鍍鋅(或鉛水油)都得
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-11 11:03

借貼一問,香港邊處有鋼柵格賣?不鏽鋼最好,鍍鋅(或鉛水油)都得
digiman 發表於 2016-10-11 10:29

這些是否合適  

https://goo.gl/maps/4V6xh6pxsvK2

https://goo.gl/maps/GzNNKmEafcr
作者: digiman    時間: 2016-10-11 11:06

這些是否合適  
別問我是誰 發表於 2016-10-11 11:03


想要呢種行到人嘅,唔知點叫,大角咀一帶行過唔多覺有,不過就冇入舖頭問

作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-11 11:15

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-11 11:19 編輯
想要呢種行到人嘅,唔知點叫,大角咀一帶行過唔多覺有,不過就冇入舖頭問
...
digiman 發表於 2016-10-11 11:06

#SUS304不銹鋼渠蓋
http://www.dhw.com.hk/index.php? ... &product_id=187

镀锌钢格栅排水沟盖板
10元不代表一米的价格,不同的规格有不同的价格,具体价格请与掌柜联系好之后再拍
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=539424020192
作者: digiman    時間: 2016-10-11 11:28

#SUS304不銹鋼渠蓋


镀锌钢格栅排水沟盖板
10元不代表一米的价格,不同的规格有不同的价格,具体价格请与 ...
別問我是誰 發表於 2016-10-11 11:15


原來用渠蓋會搵到多啲資料,thanks
tb未試過重形物流,要直接到村屋路邊,有冇好嘅介紹
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-11 11:36

原來用渠蓋會搵到多啲資料,thanks
tb未試過重形物流,要直接到村屋路邊,有冇好嘅介紹 ...
digiman 發表於 2016-10-11 11:28

我都無試過運重物 

但如果你諗住淘寶買 可試問賣家可否幫你搵運輸 幫你送嚟香港

我聽個朋友講 佢朋友大陸買地台石 1噸 送嚟香港村屋問口 都係收佢五百港幣
作者: 邊個邊個    時間: 2016-10-11 12:41

請問師們知唔知如果買工字,槽鐵淘會唔會平過香港買?香港買既話係點計,諗住係塊吉地度撘間房仔!thx ...
kit213 發表於 2016-10-9 18:35


整組合屋好D喎~
不過自己度度價錢
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-11 13:30

整組合屋好D喎~
不過自己度度價錢
邊個邊個 發表於 2016-10-11 12:41

攞隻貨櫃 會唔會平啲 
作者: 邊個邊個    時間: 2016-10-11 14:21

攞隻貨櫃 會唔會平啲 
別問我是誰 發表於 2016-10-11 13:30


二手..... 有得淘~
作者: Hippo    時間: 2016-10-11 14:54

攞隻貨櫃 會唔會平啲 
別問我是誰 發表於 2016-10-11 13:30


唔會! 槽鐵拆櫃費金過噸車好多
作者: Hippo    時間: 2016-10-11 14:58

你要咩SIZE 工字/槽?
槽 2/4寸都有分幾多KG/M
工子都有..例如 152 X 152 X 37KG



如果要D QUALITY 好小 ...
mclarenfung 發表於 2016-10-10 16:35


香港用 EN 規格多, 要入紙就最好跟返 EN
日本工字/槽鐵近年應該買少見少, 多數台灣, 要平就一定係大陸野
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-11 19:33

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-11 23:34 編輯
唔會! 槽鐵拆櫃費金過噸車好多
Hippo 發表於 2016-10-11 14:54

 我意思係 唔買鐵嚟搭間房仔 直接買隻櫃嚟當房仔 
作者: mclarenfung    時間: 2016-10-12 23:32

唔係邊度出。。只係個 standard 啫
作者: Hippo    時間: 2016-10-13 00:15

本帖最後由 Hippo 於 2016-10-13 00:19 編輯

回復 30 #mclarenfung

香港應該無 BS 得 EN
EN 大陸廠造都差好多
JIS 得返日本廠造啦

via HKEPC Reader for Android
作者: kit213    時間: 2016-10-13 07:07

本帖最後由 kit213 於 2016-10-13 07:09 編輯

回覆 26# 邊個邊個


    都有問過,但好多都無提供運輸,唔知點攪,師兄有無經驗?
作者: kit213    時間: 2016-10-13 07:08

回覆 29# 別問我是誰


    師兄知唔知邊度有二手櫃比較平?THX
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-13 14:07

    師兄知唔知邊度有二手櫃比較平?THX
kit213 發表於 2016-10-13 07:08

我都唔知 
作者: sli    時間: 2016-10-14 17:46

回覆  別問我是誰


    師兄知唔知邊度有二手櫃比較平?THX
kit213 發表於 2016-10-13 07:08


去起缷區問吓,應該五六千蚊攪得掂。
作者: kit213    時間: 2016-10-14 22:38

回覆 35# sli


    唔好意思,起缷區係邊度架,
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-15 00:19

    唔好意思,起缷區係邊度架,
kit213 發表於 2016-10-14 22:38

你試下 Google 搜尋 二手貨櫃價錢

有啲舖可整到有門有窗 好似地盤寫字樓咁
作者: sli    時間: 2016-10-15 00:42

回覆  sli


    唔好意思,起缷區係邊度架,
kit213 發表於 2016-10-14 22:38



http://www.mardep.gov.hk/hk/forms/pcwa_contact.html
作者: kit213    時間: 2016-10-17 00:25

回覆 37# 別問我是誰


    但係門同窗既位唔係太啱用,二手味問到有,全新問過2XXXX/1個20尺
作者: kit213    時間: 2016-10-17 00:33

回覆 38# sli


    去問船上人?
作者: mclarenfung    時間: 2016-10-18 15:24

我boss 有賣????????
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-18 16:07

我boss 有賣????????
mclarenfung 發表於 2016-10-18 15:24

咁你 報個價比樓主參考 
作者: kit213    時間: 2016-10-18 20:53

回覆 41# mclarenfung 整個跳樓價黎睇下先,師兄。  講笑。  方唔方便報價,thx
作者: mclarenfung    時間: 2016-10-18 21:31

要問下我老闆..佢岩岩先入左5隻..而
講公主,,佢都有..

作者: kit213    時間: 2016-10-20 10:01

回覆 44# mclarenfung





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2