作者: kit213 時間: 2016-10-9 18:35 標題: 工字,槽鐵
請問師們知唔知如果買工字,槽鐵淘會唔會平過香港買?香港買既話係點計,諗住係塊吉地度撘間房仔!thx
作者: 人中之龍 時間: 2016-10-9 18:41
你運落來好麻煩,而且重又長,運費貴
作者: find72 時間: 2016-10-9 20:23
起屋仔點解唔用沙磚??
作者: kit213 時間: 2016-10-9 21:38
回覆 3# find72
因為唔想撈泥
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-10 01:56
我估 呢度既會員 (蔡楓華) 應該答到你

作者: kit213 時間: 2016-10-10 03:27
-華師兄)))))))))))))))))))
作者: Offer 時間: 2016-10-10 08:05
大角咀買,連送货平过TB好多
作者: mclarenfung 時間: 2016-10-10 16:35
你要咩SIZE 工字/槽?
槽 2/4寸都有分幾多KG/M
工子都有..例如 152 X 152 X 37KG
http://sketchup.engineeringtoolb ... sal-colums-c_3.html
如果要D QUALITY 好小小 禾利,平小小但唔係咁好..金禾
點分?
同一個STANDARD
BS 又好JP STANDARD 又好
D料拎上手都直D,效野都唔差幾MM 咪好D LAW
作者: GEISS 時間: 2016-10-10 18:34
佢玩緊新玩具,好忙下!
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-10 20:08
咁就真係 〔得机身 頭罩 冇电子野〕 電子野仲有排玩

作者: 000000 時間: 2016-10-10 20:12
唔係用大量,係返你個區的鐵倉買
作者: snooze 時間: 2016-10-11 01:02
工字槽鐵去大角咀和利,
買完之後就有貨車在舖外等出租,運費幾百蚊到!
http://wolee.com/%e7%94%a2%e5%93 ... 8c%84/?lang=zh-hant
作者: kit213 時間: 2016-10-11 02:00
回覆 7# Offer
作者: kit213 時間: 2016-10-11 02:00
回覆 8# mclarenfung
正,又學到野,THX
作者: kit213 時間: 2016-10-11 02:02
回覆 9# GEISS
作者: kit213 時間: 2016-10-11 02:03
回覆 11# 000000
係因為價錢度度其實都係咁上下嗎?
作者: kit213 時間: 2016-10-11 02:04
回覆 12# snooze
作者: digiman 時間: 2016-10-11 10:29
借貼一問,香港邊處有鋼柵格賣?不鏽鋼最好,鍍鋅(或鉛水油)都得
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-11 11:03
這些是否合適
https://goo.gl/maps/4V6xh6pxsvK2
https://goo.gl/maps/GzNNKmEafcr
作者: digiman 時間: 2016-10-11 11:06
想要呢種行到人嘅,唔知點叫,大角咀一帶行過唔多覺有,不過就冇入舖頭問

作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-11 11:15
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-11 11:19 編輯
#SUS304不銹鋼渠蓋
http://www.dhw.com.hk/index.php? ... &product_id=187
镀锌钢格栅排水沟盖板
10元不代表一米的价格,不同的规格有不同的价格,具体价格请与掌柜联系好之后再拍
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=539424020192
作者: digiman 時間: 2016-10-11 11:28
原來用渠蓋會搵到多啲資料,thanks
tb未試過重形物流,要直接到村屋路邊,有冇好嘅介紹

作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-11 11:36
我都無試過運重物
但如果你諗住淘寶買 可試問賣家可否幫你搵運輸 幫你送嚟香港
我聽個朋友講 佢朋友大陸買地台石 1噸 送嚟香港村屋問口 都係收佢五百港幣
作者: 邊個邊個 時間: 2016-10-11 12:41
整組合屋好D喎~
不過自己度度價錢
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-11 13:30
攞隻貨櫃 會唔會平啲
作者: 邊個邊個 時間: 2016-10-11 14:21
二手..... 有得淘~
作者: Hippo 時間: 2016-10-11 14:54
唔會! 槽鐵拆櫃費金過噸車好多
作者: Hippo 時間: 2016-10-11 14:58
你要咩SIZE 工字/槽?
槽 2/4寸都有分幾多KG/M
工子都有..例如 152 X 152 X 37KG
如果要D QUALITY 好小 ...
mclarenfung 發表於 2016-10-10 16:35
香港用 EN 規格多, 要入紙就最好跟返 EN
日本工字/槽鐵近年應該買少見少, 多數台灣, 要平就一定係大陸野
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-11 19:33
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-11 23:34 編輯
作者: mclarenfung 時間: 2016-10-12 23:32
唔係邊度出。。只係個 standard 啫
作者: Hippo 時間: 2016-10-13 00:15
本帖最後由 Hippo 於 2016-10-13 00:19 編輯
回復 30 #mclarenfung
香港應該無 BS 得 EN
EN 大陸廠造都差好多
JIS 得返日本廠造啦
via HKEPC Reader for Android
作者: kit213 時間: 2016-10-13 07:07
本帖最後由 kit213 於 2016-10-13 07:09 編輯
回覆 26# 邊個邊個
都有問過,但好多都無提供運輸,唔知點攪,師兄有無經驗?
作者: kit213 時間: 2016-10-13 07:08
回覆 29# 別問我是誰
師兄知唔知邊度有二手櫃比較平?THX
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-13 14:07
我都唔知
作者: sli 時間: 2016-10-14 17:46
去起缷區問吓,應該五六千蚊攪得掂。
作者: kit213 時間: 2016-10-14 22:38
回覆 35# sli
唔好意思,起缷區係邊度架,
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-15 00:19
你試下 Google 搜尋 二手貨櫃價錢
有啲舖可整到有門有窗 好似地盤寫字樓咁
作者: sli 時間: 2016-10-15 00:42
http://www.mardep.gov.hk/hk/forms/pcwa_contact.html
作者: kit213 時間: 2016-10-17 00:25
回覆 37# 別問我是誰
但係門同窗既位唔係太啱用,二手味問到有,全新問過2XXXX/1個20尺
作者: kit213 時間: 2016-10-17 00:33
回覆 38# sli
去問船上人?
作者: mclarenfung 時間: 2016-10-18 15:24
我boss 有賣????????
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-18 16:07
咁你 報個價比樓主參考
作者: kit213 時間: 2016-10-18 20:53
回覆 41# mclarenfung 整個跳樓價黎睇下先,師兄。 講笑。 方唔方便報價,thx
作者: mclarenfung 時間: 2016-10-18 21:31
要問下我老闆..佢岩岩先入左5隻..而
講公主,,佢都有..

作者: kit213 時間: 2016-10-20 10:01

