作者: solexkey 時間: 2016-12-31 18:40 標題: 上網modem/router加風扇散熱
本帖最後由 solexkey 於 2016-12-31 20:41 編輯
上網modem/router有個USB位,機頂又有散氣孔...
簡單加個6cm嘅靜音薄身(1cm)USB散熱風扇(12人仔已包國內郵,之前淘開嘢順便買埋)去將機身内嘅熱空氣抽出嚟
[attach]1950130[/attach]
實測用電少過0.05A,唔會太增加火牛同機身嘅loading
未加前機身手感有D熱,加咗之後直情涼浸浸
作者: 1號閒人 時間: 2016-12-31 18:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: solexkey 時間: 2016-12-31 18:54
本帖最後由 solexkey 於 2016-12-31 23:56 編輯
我買嘅喺靜音風扇,實測真喺幾靜,離遠小小已經聽唔到聲
我有timer定時on/off 部 modem/router,唔會7x24着住部機
溫度FUSE都好主意,唸吓可以點加先
作者: go2oversea 時間: 2016-12-31 18:58
咁細 loading 嘅 fan 真的有機會火燭嗎?百萬分之一?
作者: simontang 時間: 2016-12-31 18:59
請問師兄怎樣取電?
作者: 1號閒人 時間: 2016-12-31 19:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: solexkey 時間: 2016-12-31 19:07
本帖最後由 solexkey 於 2016-12-31 20:46 編輯
風扇(用5V DC)買番嚟己經喺USB插頭, 上網modem/router有個USB位, 就咁插...
Timer off 咗機身電,風扇就自動off埋
作者: big_nature 時間: 2017-1-1 09:20
Asus 的Router應該加下抽風!
作者: TH30 時間: 2017-1-1 11:28
比我通常拆殼加/換塊大HS先
吹風扇是最後著
作者: solexkey 時間: 2017-1-1 13:00
本帖最後由 solexkey 於 2017-1-1 13:28 編輯
同意,之前有另一個router都喺咁做,拆殼加HeatSink
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2326029
不過今次嗰個喺ISP提供嘅modem/router,所以選擇唔拆機,免得自找麻煩影響正常上網
作者: kelvin010 時間: 2017-1-1 14:09
我加左風扇之後勁多塵積入去
所以依家都無再用
作者: solexkey 時間: 2017-1-1 15:20
本帖最後由 solexkey 於 2017-1-1 15:44 編輯
屋企每把風扇,連Desktop火牛裏面把風扇,其他易人塵嘅電器,每年都會折機除塵,風扇加潤滑..
喺好多保養工夫要做
加HeatSink喺我嘅首選,不過唔喺部部可以加,例如未過保養嘅唔拆得機,有D可能唔夠位加

作者: rutellor 時間: 2017-1-1 17:11
入口加隔塵網
作者: TH30 時間: 2017-1-1 21:25
哦,係ISP modem就非必要都盡量唔搞喇
不過我之前都拆過bbtv隻盒,幾日hang一次
先加HS,好少少,未完全得。佢個盒既設計係你想開住蓋用都唔得。終於要加風扇吹住。
作者: SAGAQWE 時間: 2017-1-1 21:36
network嘅設傋, 要低要求都24x7穩定工作, 如果話部device會熱到唔穩定嘅. .根本就設計上有問題, 唔明點解要買呢種要自己動手加風扇嚟散熱嘅router..
作者: TH30 時間: 2017-1-1 22:05
低階家用級網絡設備,十隻有八隻都未必能24x7,唔加大塊HS的話
另外樓主果隻係ISP router未用不可。除非府上可以選CAT5入屋。
作者: SAGAQWE 時間: 2017-1-1 22:28
回覆 16# TH30
或者留意吓, modem/router呢類, 主要發熱源未必喺佢粒network chip度.. 有時佢跟嚟隻雞牛供電唔好, 穩壓嗰part發熱仲利害..貼隻耳仔埋去或會聽到部機有啲"吱吱"聲添.. 所以搵出個發熱原因仲實際..
作者: 寂寞的FSY 時間: 2017-1-1 23:51
回覆 TH30
或者留意吓, modem/router呢類, 主要發熱源未必喺佢粒network chip度.. 有時佢跟嚟隻雞牛供電 ...
SAGAQWE 發表於 2017-1-1 10:28 PM
亦有可能係內裡電容已經脹/乾涸,呢個情況下唯有打上去叫人上門換modem,無謂自己整
作者: nganshiu 時間: 2017-1-2 17:35
這些細DC風扇仔好少short circuit, 通常係轉唔到 >back EMF, 電流將大增 >發熱。。。
可以加什麼fuse?
USB5V500mA是測試值?標示值?經驗值?
作者: nganshiu 時間: 2017-1-2 17:37
如果咁細 loading 嘅 fan 真係要加fuse, 一部電腦主機要加唔少!!
作者: 1號閒人 時間: 2017-1-2 18:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pppp41 時間: 2017-1-2 22:49
最名近買果隻ac68u c1又唔覺好熱,都只係暖暖地。
via HKEPC Reader for Android
作者: 人中之龍 時間: 2017-1-2 23:06
我主要係加Hi-Fi用木腳,浪高隻router,等通風好D,必要時加埋USB供電既Notebook散熱風扇,如果隻router過左保養,會拆開係D Chips到痴heatsink或祼跑,同埋一定會換同V但A數更大既牛,等附近都無咁熱
作者: nganshiu 時間: 2017-1-2 23:30
真係唔知可加怎樣的fuse....
我prefer用HS, 唔會壞唔吸塵.
如真係用fan, 都未必會加fuse! fuse的作用是?
如fan唔轉電>流大了, 那想想那兒會發熱, fan/線/usb頭...?
作者: 121245 時間: 2017-1-3 01:09
我部死人華碩 ac66u 都好熱,
我都想整返把比佢
作者: Clive68000 時間: 2017-1-3 01:54
加散熱風扇會好多塵...........
[attach]1950674[/attach]
[attach]1950675[/attach]
作者: 1號閒人 時間: 2017-1-3 15:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nganshiu 時間: 2017-1-3 23:17
modem唔加唔洗摶!!
不如先將金屬機箱內的風扇加fuse先

