Board logo

標題: Makita XPH07/Dhp481 [打印本頁]

作者: 新手騎士    時間: 2017-1-9 11:28     標題: Makita XPH07/Dhp481

諗左好耐買唔買把18/20/22v 手電鑽,平時間唔中會整下電單車,有時屋企有咩壞又自己搞,下下拎把有線電鑽出來好煩,一把手電鑽就可以當電批/電鑽用。
開頭都諗住買milwaukee 果支18V, (因已有支milwaukee 18v電炮, 睇睇下又諗住買dewalt 果支995....最後睇埋大家數據,評測。最尾揀左makita XPH07/Dhp481....
Ps:香港好似剩鑽都16xx....





Btw.... 拎上手真系幾重下.... 剩低一支將會..

新增xph07z 四段變速影片
https://youtu.be/xdf-RZ018wA
作者: 奧魯弗斯    時間: 2017-1-9 21:48

師兄諗住放幾多?心動中
作者: find72    時間: 2017-1-9 22:53

有咩都自己搞掂佢
我咩都睇唔到
作者: rikilck    時間: 2017-1-10 06:18

師兄諗住放幾多?心動中
奧魯弗斯 發表於 2017-1-9 21:48


放幾多?
作者: hknightlife    時間: 2017-1-10 12:54

我買過一枝全新. 7百幾蚊港紙到手.
作者: 新手騎士    時間: 2017-1-14 23:43

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2017-1-15 12:44

btw
行電子扭力,定傳送扭力
純八掛
作者: 新手騎士    時間: 2017-1-15 20:46

btw
行電子扭力,定傳送扭力
純八掛
madebyp90 發表於 2017-1-15 12:44

唔識點分..... 點睇到?
作者: kanduki    時間: 2017-1-16 05:42

支側柄長到咁誇張
一拎出唻可能嚇親班老師傅
唔識點分..... 點睇到?
新手騎士 發表於 2017-1-15 20:46



[我估]
電子扭力的話到夠力果陣摩打本身會停止再擰入去
傳送扭力的話到夠力果陣個離合器開始撻撻聲打滑
摩打有摩打繼續轉 索頭就唔再擰入去
[/我估]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2