Board logo

標題: 求幫忙,起屋企整插座和運接電線問題 [打印本頁]

作者: btgirl1231    時間: 2017-3-8 22:48     標題: 求幫忙,起屋企整插座和運接電線問題

是甘的,因為想起屋外停車場整一個插頭,想日後方便用吸塵機或用電工具打理部私家車,所以就大改裝。但是有幾個問題想問。
1.想問下電線我應該買1MM還是買1.5MM或更大??我怕30米長擔心太細MM會不夠供電。
2.戶外防水保護電線套買那一種??是不是有分硬和軟??


我想了很長時間,想到以下兩種方法,但是不知道那一個方法是最好,想請大家幫忙。
圖1: 屋內插座>屋頂插座>戶外插座
圖2: 屋內插座>占玉>戶外插座
作者: kswong8d    時間: 2017-3-8 23:08

我㨂1,不過裝防水戶外插蘇。
作者: TH30    時間: 2017-3-8 23:19

頭盔mode,裝固定電力裝置要有牌
只能合法建議樓主買拖板轆

或者用充電式電動工具
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 00:02

我㨂1,不過裝防水戶外插蘇。
kswong8d 發表於 2017-3-8 23:08



    我就是用外水戶外插座,但是我不知道,應不應該選一??
因為我之前家中打邊爐,用上拖板接拖板,結果過熱無電,好彩無爆炸。
所以我用一就好像打邊爐事件…
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 00:04

頭盔mode,裝固定電力裝置要有牌
只能合法建議樓主買拖板轆

或者用充電式電動工具 ...
TH30 發表於 2017-3-8 23:19



    哂氣,叫得來又開天價,我都有想過用佢,但真的很煩,次次工作都要做事前功夫,太煩了
作者: BEpsilon    時間: 2017-3-9 00:13

想起屋外停車場整一個插頭
btgirl1231 發表於 2017-3-8 22:48

想種個插頭落地?有屋外實境相嗎?
作者: dcc2000    時間: 2017-3-9 00:25

1. 比較合適。

不過最好有實際環境圖。除非要長期俾電户外用,其實用拖板亦係最簡單方便,拖板同線嘅質素用足料產品就可以。我經常用拖板駁(>2000W)電暖爐、電磁爐之類,都冇問題。
作者: digiman    時間: 2017-3-9 00:26

凌空飛線30米
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 11:48

想種個插頭落地?有屋外實境相嗎?
BEpsilon 發表於 2017-3-9 00:13



    屋外唔會放地,一定釣起半天,最終都係掛起鐵絲網上
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 11:50

本帖最後由 btgirl1231 於 2017-3-9 11:52 編輯
1. 比較合適。

不過最好有實際環境圖。除非要長期俾電户外用,其實用拖板亦係最簡單方便,拖板同線嘅質素 ...
dcc2000 發表於 2017-3-9 00:25



    我不是長期用的,多數用電都用起清楚部車要用吸塵機先用到電

我有個問題,圖1是類似拖板接拖板,其實用這個方法有冇問題,我見多數出問題都是不同型號拖板接駁就出事
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 11:51

凌空飛線30米
digiman 發表於 2017-3-9 00:26



    緊係唔會,中間位會用一支鐵掛起,直到去鐵絲網
作者: nganshiu    時間: 2017-3-9 12:09

緊係唔會,中間位會用一支鐵掛起,直到去鐵絲網
btgirl1231 發表於 2017-3-9 11:51



    拖板接拖板有機會鬆, 導致接觸不良. 要留意.
不如用無線設備 (如dyson), 家中也受惠.
作者: digiman    時間: 2017-3-9 12:26

緊係唔會,中間位會用一支鐵掛起,直到去鐵絲網
btgirl1231 發表於 2017-3-9 11:51


要加繩索做輔助先得,同埋如果係長時間日曬雨淋,要考慮電線膠皮夠唔夠耐用,我條村都有做類似拉繩掛拉燈線搞活動,啲電線好快殘,防水電掣耐用性又係一個問題

吸塵其實可用充電吸塵機、車用吸塵機,市面上亦都有唔少選擇,大牌子充電工具都出有吸塵機打蠟機

長距離嘅話俾我會選擇充電工具或拖電線轆(可以攪收嗰款)仲好
作者: BEpsilon    時間: 2017-3-9 13:14

屋外唔會放地,一定釣起半天,最終都係掛起鐵絲網上
btgirl1231 發表於 2017-3-9 11:48

見你講屋企整〔屋外〕插座,我以為你係想在屋外的地上種支短身柱安裝個防水插座。
正如有師兄講,釣起半天的電線,如果長期的,會因長時間日曬雨淋影響安全。
唯有係拖電線轆。
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 14:42

要加繩索做輔助先得,同埋如果係長時間日曬雨淋,要考慮電線膠皮夠唔夠耐用,我條村都有做類似拉繩掛拉燈 ...
digiman 發表於 2017-3-9 12:26



    我不是為了吸塵機,是FOR很多長遠用圖,但是我不明白,圖1和2在電線上都是用1.5MM銅線,這樣說如果用占玉或插頭接駁是不是沒有分別??
我想知道點解接時用不同型號拖板會出現好多問題??
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 14:44

見你講屋企整〔屋外〕插座,我以為你係想在屋外的地上種支短身柱安裝個防水插座。
正如有師兄講,釣起半天 ...
BEpsilon 發表於 2017-3-9 13:14



    所以如果我甘做,我用防水保護管
https://world.taobao.com/item/44 ... 1997196601.4.HXtBnX
作者: Molo    時間: 2017-3-9 15:18

買一套規格好的拖板,用時從最近的插蘇引岀,用完抹好收起來,很方便。

無論替汽車吸塵,洗冷氣或洗 deep well 前用潛水泵把水抽出,我都是用拖板。

替汽事吸塵用的時間很短,也是隔一段時間才做一次, 不要花太多心思於裝置固定電源。
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-9 16:32

買一套規格好的拖板,用時從最近的插蘇引岀,用完抹好收起來,很方便。

無論替汽車吸塵,洗冷氣或洗 deep w ...
Molo 發表於 2017-3-9 15:18



    連你都建議安裝,情願買一大圈拖板
作者: 九尾狐    時間: 2017-3-9 16:55

是甘的,因為想起屋外停車場整一個插頭,想日後方便用吸塵機或用電工具打理部私家車,所以就大改裝。但是有 ...
btgirl1231 發表於 8-3-2017 23:48


我也是建議妳直接用線轆比較好!

首先, 戶外一定要用防水頭, 而且一定要將電源離地最少1米, 最理想是再用一個防水的盒子另外包裹著電源插座
那麼妳的電器也要用防水頭才能接得上電源, 雖然我們可以另外作一個轉接頭, 但是另一邊不是防水有機會因沾到水而觸電

其次, 我們要用防水線來將電源引導過去,  而且一定要由高處引導, 一般的電線並未有防水設計, 雖然表面絕緣, 但並不保証一定防水
註: 防水線表皮比較堅固耐磨與雙重絕緣

然後要注意一點, 若然戶外電源發生漏電狀況, 我們接觸地面積水或牆面上的水份時有機會觸電, 不單只室外的水, 就算是室內的水, 接觸地面的金屬與窗戶也有機會觸電, 所以必需要在主電源上將室外電源的接線加裝一個獨立的保險裝置與開關

最後, 這種室外電源不建議自行接駁!!
必需請合資格的技師來安裝與接駁, 而且每一年 (最好在雨季前) 都必需要請合資格的技師來作電力裝置檢查一次 (註: 電力裝置檢查是可以全屋的, 但檢查範圍只包括全屋內外可見的「固定電力裝置」)
萬一因這個漏電令途人觸電受傷的話, 在法律上責任與賠償由接駁的技師/公司負責
作者: tseloi    時間: 2017-3-9 23:55

戶外用裝甲電纜      再加個防水箱  入面先做防水蘇    包穩陣
作者: falcom4a33    時間: 2017-3-10 19:17

買膠喉做,可以防水,又安全
作者: 別問我是誰    時間: 2017-3-11 00:05

所以如果我甘做,我用防水保護管
btgirl1231 發表於 2017-3-9 14:44

戶外用 好快生鏽  不鏽綱都死
作者: 別問我是誰    時間: 2017-3-11 00:09

買膠喉做,可以防水,又安全
falcom4a33 發表於 2017-3-10 19:17

做膠喉 掘地藏喉或露天淩空暴曬 駁位好快會會甩 查幾多膠水都無用 
作者: 別問我是誰    時間: 2017-3-11 00:10

我不是為了吸塵機,是FOR很多長遠用圖,但是我不明白,圖1和2在電線上都是用1.5MM銅線,這樣說如果 ...
btgirl1231 發表於 2017-3-9 14:42

條線太長會跌 V 最低消費都建議用 2.5 mm
作者: 七彩小生    時間: 2017-3-11 18:31

yes. 2.5mm is good enough.

條線太長會跌 V 最低消費都建議用 2.5 mm
別問我是誰 發表於 2017-3-11 00:10

作者: 別問我是誰    時間: 2017-3-11 20:26

緊係唔會,中間位會用一支鐵掛起,直到去鐵絲網
btgirl1231 發表於 2017-3-9 11:51

就好似各區既年宵市場 供檔位用既臨時電

都係放條 4MM 孖支孖膠線 + 4MM 水線

拉條 4MM 威吔 用嚟綁電線由電制房飛過去
作者: 九尾狐    時間: 2017-3-11 22:21

本帖最後由 九尾狐 於 2017-3-11 23:25 編輯

回覆 26# 別問我是誰

那只是暫時性才會那樣做, 因為她們不可以破壞現場的設施來鑽孔
我記得以前師傅有講過那種暫時性供電線會預先有人去檢查並發一張有限期的使用許可證
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-13 10:35

今日去了鴨記看,防水插座要$220,超貴,大陸同樣型號都係賣$50人仔,
電線選了1.5MM防水防油每碼$5,我要30碼就$150,點知定老闆講條數講到$450,佢話要X3陪,我當場走老。
保護膠管就去五金鋪買,但未問題。
計起來條數真係貴過買一大圈流動式電線。
作者: tomchen    時間: 2017-3-13 11:09

今日去了鴨記看,防水插座要$220,超貴,大陸同樣型號都係賣$50人仔,
電線選了1.5MM防水防油每碼$5,我要30碼就$150,點知定老闆講條數講到$450,佢話要X3陪,我當場走老。
btgirl1231 發表於 2017-3-13 10:35


防水插座和興平D,不過都要百幾蚊隻...
電線就貴...剪左線先知價格x3倍就大鑊
作者: digiman    時間: 2017-3-13 11:14

今日去了鴨記看,防水插座要$220,超貴,大陸同樣型號都係賣$50人仔,
電線選了1.5MM防水防油每碼$5,我要3 ...
btgirl1231 發表於 2017-3-13 10:35



燈喉凌空唔使諗,見過用四吋膠喉掛牆身,人面得兩條線再係每節頭加鐵枝晾住,幾年就灣到全部同接駁位甩開哂,反而靠條線吊住條喉

總之凌空吊線係唔易搞頂唔得耐又醜樣,買個線轆用完收入屋唔好曬住,用十幾年問題唔大,吊線長期曬太陽要預幾年搞一次咁囉
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-13 11:45

防水插座和興平D,不過都要百幾蚊隻...
電線就貴...剪左線先知價格x3倍就大鑊  ...
tomchen 發表於 2017-3-13 11:09



    無剪,老闆獅子開大口,佢當我唔識計數。
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-13 11:48

燈喉凌空唔使諗,見過用四吋膠喉掛牆身,人面得兩條線再係每節頭加鐵枝晾住,幾年就灣到全部同接駁位甩 ...
digiman 發表於 2017-3-13 11:14



    買收藏式係容易,但如果我日後真的換電動車就麻煩,晚上充8小時,開住大門比條電線出去,會有D危險,唔係怕有小偷入屋,係怕蚊入屋>.<
作者: digiman    時間: 2017-3-13 11:56

買收藏式係容易,但如果我日後真的換電動車就麻煩,晚上充8小時,開住大門比條電線出去,會有D危險 ...
btgirl1231 發表於 2017-3-13 11:48


咁鋤地藏喉會好好多,不過私人地方易搞,公家地就睇有冇人投訴,直接駁落電箱,用時先開電掣,如果冇把最好握搵有牌人仕搞,始終係有可能影響他人唔係只係自家事,電親人都幾大鑊
作者: Soxan    時間: 2017-3-13 12:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2017-3-13 12:45

買收藏式係容易,但如果我日後真的換電動車就麻煩,晚上充8小時,開住大門比條電線出去,會有D危險 ...
btgirl1231 發表於 2017-3-13 11:48



    真係換電車﹐到時再叫人(跟車廠)直接裝快差設備好過啦﹐直接由電箱拉線﹐又安全又差得快。

買車都唔平啦﹐這條數唔好慳啦。
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-13 12:53

咁鋤地藏喉會好好多,不過私人地方易搞,公家地就睇有冇人投訴,直接駁落電箱,用時先開電掣,如果冇把最 ...
digiman 發表於 2017-3-13 11:56



    就係整不到整地線,因為有條小河流整不到地線
作者: Soxan    時間: 2017-3-13 12:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2017-3-13 13:08

電線選了1.5MM防水防油每碼$5,我要30碼就$150,點知定老闆講條數講到$450,佢話要X3陪,我當場走老。
btgirl1231 發表於 2017-3-13 10:35

1.5mm防水防油線,應該唔祗5蚊/碼,可能係噏錯或聽錯,以每呎計。
作者: Soxan    時間: 2017-3-13 13:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: avdaemon    時間: 2017-3-14 20:58

本帖最後由 avdaemon 於 2017-3-14 20:59 編輯

呢種防水插座有埋RCD幾好用

作者: gamebridgese    時間: 2017-3-14 21:16

其實 你響外牆裝個防水插座
怕人偷電就加個有鎖不鏽鋼盒

你要用果時咪用拖板轆
反正你又唔係長期用
真係用拖板轆 好過你飛線
有出乜意外 入到你就麻煩
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-14 22:54

30米架空唔好自已搞,包你中招
Soxan 發表於 2017-3-13 12:57



    點解??
作者: btgirl1231    時間: 2017-3-14 22:55

呢種防水插座有埋RCD幾好用
avdaemon 發表於 2017-3-14 20:58



    就甘看,係好型,但價錢一定好貴貴貴
作者: avdaemon    時間: 2017-3-14 22:58

就甘看,係好型,但價錢一定好貴貴貴
btgirl1231 發表於 2017/3/14 22:55


https://www.amazon.co.uk/Electri ... words=bg+electrical
作者: avdaemon    時間: 2017-3-14 23:03

其實 你響外牆裝個防水插座
怕人偷電就加個有鎖不鏽鋼盒

你要用果時咪用拖板轆
反正你又唔係長期用
真係用 ...
gamebridgese 發表於 2017/3/14 21:16


加個錶尾箱用MCB開關重實際
作者: newdaylow    時間: 2017-3-15 04:00

本帖最後由 newdaylow 於 2017-3-15 04:54 編輯

30m 1.5mm ? 講笑咋?

起碼4mm 整條線10mm 粗, 防油防水防晒

防水13A盒$200
4mm線$10ftx90

用圖1 方便以後拆線,吾用時可以拔出插頭
作者: wing1234    時間: 2017-3-15 12:48

30m 1.5mm ? 講笑咋?

起碼4mm 整條線10mm 粗, 防油防水防晒

防水13A盒$200
4mm線$10ftx90

用 ...
newdaylow 發表於 2017-3-15 04:00


   
2.5mm 都要來回link
點1.5啊。。。。。。。拖線放30M 都除時有危險。

如係舊有蘇頭加制,支脈電路,前,應加反13A fuse 作保護。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 九尾狐    時間: 2017-3-15 14:24

買收藏式係容易,但如果我日後真的換電動車就麻煩,晚上充8小時,開住大門比條電線出去,會有D危險 ...
btgirl1231 發表於 13-3-2017 12:48


妳真的買電動車時, 廠商應該有提供充電設備出售附安裝, 室外的部份大概會用「膠燈喉」保護與固定
妳可以在事後再用金屬支撐, 例如「角鐵」, 「U糟」, 「工字鐵」, 「方樋」之類, 素材以金屬為前提去售買/訂購, 但記得要做高低差排水, 不然將電線泡在水裏與放在地上無分別, 高低差的方法可以在每個承托位做, 一個高一個低一直重複, 在低承托位底部開2個小洞, 一個作排水, 一個作入氣用, 每個承托建議不要超過1米熱漲冷縮會令金屬變形彎曲, 所以短一點比較好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2