作者: willchan 時間: 2017-4-19 21:39 標題: 他錶

他錶量度AC 220 v只顯示 6 v,那部份零件疑燒?香港那處何維修?
作者: dcc2000 時間: 2017-4-19 21:52
香港買嘅揾香港代理,淘x嘅就寄返大陸廠
作者: raywan 時間: 2017-4-19 21:57
回覆 1# willchan
打開機身,可能燒左fuse or燒左電阻?
會唔會你set左manual range,唔係auto range,所以顯示6V
DC正常嗎?
作者: willchan 時間: 2017-4-19 22:04
回覆 3# raywan
已選Auto,DC没有問題。有没有可能check AC時忙了轉DC檔做成?
作者: kelvin010 時間: 2017-4-19 22:05
61e 網上有線路圖
作者: lnchu 時間: 2017-4-19 22:21
拿走粒電再裝返試試,數字錶亂他都未死過(除了current檔).
作者: raywan 時間: 2017-4-19 22:23
未必,如果你check 220VAC打去DC,DC input impedance~10M ohm和 max 1000VDC,750VAC所以無可能燒表,除非你用錯其他檔位測電壓
所以好多人都唔識用他表,有理無理都打去其他檔測電壓,又唔知其他檔位max input impedance/voltage幾大就去用,好易燒錶
其實測電之前,有理無理都打去DC/AC測下咩電壓先,又唔會燒表,又唔會燒零件,好多人都打去電流檔測下有幾大電流流過,呢個情況最易燒表/燒件,因為電流檔內阻接近0 ohm,好易燒表頭
作者: wyhui5124 時間: 2017-4-20 07:05
基本上呢隻錶唔係咁易淨係燒ACV檔而DCV檔正常,呢隻錶要按黃色制轉AC/DC架喎, Auto唔識認AC/DC喎。
假如真係燒咗AC檔的話,都唔駛整喇,換過隻喇。

