Board logo

標題: Deleted [打印本頁]

作者: 清明上河圖    時間: 2017-5-29 16:19     標題: Deleted

本帖最後由 清明上河圖 於 2017-5-29 18:13 編輯

........
作者: lamng    時間: 2017-5-29 16:41

咩原因上手師父要裝係隻窗正面?唔裝下面 紅色架再下面 (下面住戶投訴?)
好影響景觀 同浪費咗隻窗
作者: ko258    時間: 2017-5-29 16:43

3角架咁會否好d,用9鼻架代替又得唔得

[attach]1986090[/attach]
作者: 清明上河圖    時間: 2017-5-29 16:51

3角架咁會否好d,用9鼻架代替又得唔得
ko258 發表於 2017-5-29 16:43


不能裝外墻,因為喺公家的
作者: lamng    時間: 2017-5-29 16:51

[attach]1986092[/attach]
我意思係藍色地方
作者: 清明上河圖    時間: 2017-5-29 16:52

咩原因上手師父要裝係隻窗正面?唔裝下面 紅色架再下面 (下面住戶投訴?)
好影響景觀 同浪費咗隻窗 ...
lamng 發表於 2017-5-29 16:41


不能裝外牆,公家的
作者: 清明上河圖    時間: 2017-5-29 16:53

我意思係藍色地方
lamng 發表於 2017-5-29 16:51


不能,外墻喺公家地方
作者: lamng    時間: 2017-5-29 16:59

不能裝外墻,因為喺公家的
清明上河圖 發表於 2017-5-29 16:51


哦 咁無辨法 如果可以外繬鎖窿打爆炸螺絲 加多對撑
作者: ko258    時間: 2017-5-29 17:06

跟舊裝法,機盡量裝落d,坩机頭會在窗中間位,咁打開窗便可維修,

個窗是向內開or璜推
作者: lamsiu77    時間: 2017-5-29 17:52

個师傅骗錢, 下移按裝不用搭棚架
作者: 清明上河圖    時間: 2017-5-29 17:52

謝謝大家幫忙,經過深思熟慮。用返上面個架算了! 因為太危險了! 多謝大家俾意見! Have a good day !!
作者: hongkongfun    時間: 2017-5-29 18:17

睇落去真係幾牙煙下
個架應該鑲落石屎牆上
靠拉釘釘在窗框上
日子耐左,難預料會突然甩釘跌落街  





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2