Board logo

標題: [操作疑難] 請教 TECSUN 收音機突然無左聲??? [打印本頁]

作者: sonycliepda    時間: 2017-7-24 11:11     標題: 請教 TECSUN 收音機突然無左聲???

本帖最後由 sonycliepda 於 2017-7-24 11:25 編輯

屋企人有部 TECSUN 收音機用左幾年, 一直正常無問題, 但有一日好地地聽聽下突然間無晒聲, 換左電池都係咁, 如果初初沒有校到很大聲的話, 左邊喇叭會出到小小聲, 但之後一直校大聲, 無幾耐左邊喇叭都會無埋聲呀而右邊一直沒有聲, 插耳筒情況也一樣, 拆開一睇 CD1622CB IC 好似燒燶左, 同埋佢附近有啲燒燶野架味道,  想請教一下 TECSUN 收音機突然無左聲, 是否因為粒 IC 燒燶而導致呢? 呢隻 IC 容唔容易壞的呢? 點樣度佢有無壞呢? 定係有其他零件壞呢? 請指教一下,  謝謝!
[attach]1999271[/attach]
[attach]1999268[/attach]
[attach]1999267[/attach]
作者: wyhui5124    時間: 2017-7-24 13:20

睇相粒CD1622CB應該已經BBQ咗喇,要證明的話,將1同16腳焊線出黎入另一部amp就試倒。

CD1622CB datasheet (按Download PDF File)
http://www.datasheetspdf.com/PDF/CD1622CB/696885/2
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-24 13:31

睇相粒CD1622CB應該已經BBQ咗喇,要證明的話,將1同16腳焊線出黎入另一部amp就試倒。

CD1622CB datasheet ( ...
wyhui5124 發表於 2017-7-24 13:20


師兄唔該晒! 但粒 IC 乜咁流架, 如果淘返粒 IC 返黎的話, 唔知要否考慮幫粒 IC 裝返個普普通通的散熱器添呀?
作者: wyhui5124    時間: 2017-7-24 14:56

師兄唔該晒!  但粒 IC 乜咁流架, 如果淘返粒 IC 返黎的話, 唔知要否考慮幫粒 IC 裝返個普普通通的 ...
sonycliepda 發表於 2017-7-24 13:31



    大陸IC係咁上吓,可能係overheat又或者IC質量問題都唔定,換咗之後加個細heatsink其實都無壞
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-24 15:02

本帖最後由 sonycliepda 於 2017-7-24 15:04 編輯
大陸IC係咁上吓,可能係overheat又或者IC質量問題都唔定,換咗之後加個細heatsink其實都無壞:loveline ...
wyhui5124 發表於 2017-7-24 14:56


其實 IC有無好似晶體管咁有代用架? 唔知有無外國品牌及型號的 IC可以直接替換 CD1622CB呢粒IC呢? 謝謝! 另外其實粒IC與後殻個空間有限的, 都唔知落咩heatsink好呀?
作者: FoolyReach    時間: 2017-7-24 15:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-24 15:52

換機好過整

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
FoolyReach 發表於 2017-7-24 15:41


咁呢類型收音機仔有咩好介紹呀?
作者: alex008    時間: 2017-7-24 15:56

淘粒都系三幾元當然淘換左它!
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-24 16:29

本帖最後由 sonycliepda 於 2017-7-24 16:32 編輯
淘粒都系三幾元當然淘換左它!
alex008 發表於 2017-7-24 15:56


見淘佬個 IC上面個 laser mark 都好有不同, 唔通幾蚊一粒都有高仿品? 不會吧!~
[attach]1999321[/attach]
[attach]1999322[/attach]
作者: alex008    時間: 2017-7-24 16:37

有量就有高仿,
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-24 16:48

本帖最後由 sonycliepda 於 2017-7-24 16:52 編輯
淘粒都系三幾元當然淘換左它!
alex008 發表於 2017-7-24 15:56


係就係三幾元一粒, 但運費仲貴過買IC架錢呀! 成本兩粒大約十多元人仔, 仲未計集運落香港嗰段, 不過我都會淘兩粒返黎試試的! 另外我圖一感覺上同我部機入面個 laser mark最接近, 而圖二同我部機入面個 laser mark較大出入, 估計應該係高仿品吧! 對嗎?
作者: 999067800    時間: 2017-7-25 01:43

師兄唔該晒!  但粒 IC 乜咁流架, 如果淘返粒 IC 返黎的話, 唔知要否考慮幫粒 IC 裝返個普普通通的 ...
sonycliepda 發表於 2017-7-24 13:31


一般電子野ic 行 DC 5v-9V,好難燒同高温, 可能個circuut 設計得唔好
唔同大功率 power electronic 行 AC果啲先要heatsink
作者: 高登阿伯    時間: 2017-7-25 02:17

本帖最後由 高登阿伯 於 2017-7-25 02:44 編輯
師兄唔該晒!  但粒 IC 乜咁流架, 如果淘返粒 IC 返黎的話, 唔知要否考慮幫粒 IC 裝返個普普通通的 ...
sonycliepda 發表於 2017-7-24 13:31

[attach]1999435[/attach]
睇相粒 IC有腳位short咗,未必關過熱事。

利申:電子盲,睇完都唔知佢用邊種接法。唔知跟data sheet做定銲錯。
作者: HK2046    時間: 2017-7-25 03:01

睇相粒 IC有腳位short咗,未必關過熱事。

利申:電子盲,睇完都唔知佢用邊種接法。唔知跟data sheet做定 ...
高登阿伯 發表於 2017-7-25 02:17


[attach]1999437[/attach]
作者: 高登阿伯    時間: 2017-7-25 03:05

本帖最後由 高登阿伯 於 2017-7-25 03:06 編輯

回覆 14# HK2046

你意思係跟data sheets short 2、3腳?

THX。
作者: tomchen    時間: 2017-7-25 09:42

回覆  HK2046

你意思係跟data sheets short 2、3腳?

THX。
高登阿伯 發表於 2017-7-25 03:05


功能圖都話隻 3腳係空腳,駁唔駁都相信唔會影響結果。
作者: tomchen    時間: 2017-7-25 09:54

樓主不如順便用他錶量量左右喇叭阻值,如果對喇叭燒到 short 左,都有機會整死 粒 ic...
作者: 999067800    時間: 2017-7-25 14:27

樓上都有c兄講, 睇datasheet check which pin output speaker, 揾個speaker跳線出來睇下有冇聲, 我見其他speaker circuit係由speaker pin出再串一個可變電阻較大細聲, 再有cap並或串去降噪, 最後落返gnd pin......大約係咁.......

要check係le 幾樣, 可變R, noise cap, speaker, speaker pin 對 gnd pin有冇輸出........
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-26 10:02

樓主不如順便用他錶量量左右喇叭阻值,如果對喇叭燒到 short 左,都有機會整死 粒 ic... ...
tomchen 發表於 2017-7-25 09:54


已經check過一對喇叭係正常有8ohm阻抗的! 等遲小小淘返粒IC返黎換左佢先, 另外打開個收音機見到入面啲焊錫, 仲差過我自己焊呀! 身為一間强國有少少名氣架廠啲焊功竟然可以如此, 真係無話可說了!
作者: logoff    時間: 2017-7-26 10:47

已經check過一對喇叭係正常有8ohm阻抗的! 等遲小小淘返粒IC返黎換左佢先, 另外打開個收音機見到入面啲焊 ...
sonycliepda 發表於 2017-7-26 10:02


以前用過不同型號嘅德生(都係上觀塘代理直接買入),裡面嘅銲功真係可以差天共地,令我懷疑是否同出一廠?唔通有啲係外發家庭式加工?
作者: evec    時間: 2017-7-26 16:18

大陸Audio Amp 好易燒,
啲粒野係 SONY CXA1622 既 Copy Cat,
基本上你找到Sony牌的就好耐用,但應該己無出了。
作者: xiao    時間: 2017-7-27 07:36

PAM8403, 幾毛錢, 改一下就可以





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2