作者: 筒仔 時間: 2017-7-29 17:50 標題: 抽油煙機唔識著
屋企部 misoko 抽油煙機唔知點解唔識得抽氣,摩打唔識轉,但開機有電到的,內置燈可開關,係咪個摩打起動電溶死左 ? 因之前有間揭性開著開唔著咁,而家完全唔識轉,求高手指教!
[attach]2000343[/attach][attach]2000344[/attach][attach]2000345[/attach][attach]2000346[/attach][attach]2000347[/attach]
作者: trustme133 時間: 2017-7-29 17:52
拆成咁無言.
作者: 筒仔 時間: 2017-7-29 18:07
好似拆散晒咁,但其實無咩碎件,重組番好易的,我懷疑黑色果舊電容壞左,有無c 兄指一下?
作者: C_Law 時間: 2017-7-29 18:27
兩邊摩打都不轉?
兩邊摩打各自有自己的起動電容,兩邊的起動電容同時壞的機會好低。
開機的一刻,燈號有無先是正常光然後變得暗小小?有無聽到 Relay 開關的聲?
如果係光一光再變暗小小,兼夾聽不到 Relay 聲,似係線路板上阻容降壓的 X 電容出事。我大半前整過,事後驗屍發現電容值跌到標示值的 1/4 都無,所以輸出不夠力,一要著 Power 燈就跌 V(所以 Power 燈光一光之後變得暗小小),兼夾不夠電壓推著個 Relay 去開摩打/發熱線,換了這電容便回復正常。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2337231
作者: 筒仔 時間: 2017-7-29 18:38
拆開黎睇得一粒大黑色既電容,唔覺有兩隻,因為部機一直都係同時兩個摩打轉,至於 power 燈方面,無變暗情況,一切如常,開關都係即開著
作者: thomascheung 時間: 2017-7-29 18:47
電路图寫有兩粒起動電容
兩個摩打並聯所以一同轉
作者: ym1968 時間: 2017-7-29 18:59
回覆 1# 筒仔
換電容
作者: 筒仔 時間: 2017-7-29 19:05
[attach]2000386[/attach]
[attach]2000388[/attach]
睇圖就好似兩粒,但睇電容值應該係一粒控制兩個摩打,係咪真係呢粒野最可疑而出事呢?
作者: C_Law 時間: 2017-7-29 20:00
先聽下開機的一刻,Replay 有無聲(線路板上兩個黑色盒仔,開和關的一瞬間會有一下"的"一聲)。
無聲,多數係降壓去 DC 後不夠電去開著 Relay,要換 X 電容。有能力的話就度下降壓後的 DC 電壓,睇下在開機後是否有跌電壓。不過,真係要有電子維修安全知識先至好去做帶電測試
。Relay 有聲,先至考慮摩打起動電容。照計起動電容出事的話,撥動扇葉都可以令它起動,但不要用手去撥,萬一起動,忽然轉得太快來不及縮手的話連手指都斬斷!圈起張舊報紙去撥。
作者: 筒仔 時間: 2017-7-29 21:02
C 兄指 x 電容,係咪即係電路版上黃色果粒 ?
作者: C_Law 時間: 2017-7-29 21:18
係。有電容錶在手的話不妨拆出來度下。
上次整機又係用 0μ33 的電容,當時買多了,有一粒剩低,如果你在土瓜灣,可免費給你。
我個舊 Post #13 幅相中間粒黑色電容,購自鴨街公公婆婆檔口。

作者: HK2046 時間: 2017-7-30 01:02
換電容 x 2
摩打起動電容掛了 國產抽油煙機通病
作者: water2015 時間: 2017-7-30 11:39
我部抽油煙機用了五年後摩打轉得很慢,亦是黑色那粒起動電容容量下跌至四分一,換了即回復正常。你的情況,應是這起動電容問題。電容鴨寮街買三四蚊粒,但要緊記要有電的常識才好自己做!
作者: HK_Vist 時間: 2017-7-31 02:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomascheung 時間: 2017-7-31 08:05
這種電容無分
作者: 筒仔 時間: 2017-7-31 21:59
本帖最後由 筒仔 於 2017-7-31 23:16 編輯
今日出左華x買左粒電容換入去(仲買定粒摩打起動電容以備不時之需) ,真係果粒阻容降壓電容出左問題,換左之後而家部機正常番晒,多謝各位 C 兄指教相助,特別多謝C_law 兄的寶貴經驗,真係獲益良多!
[attach]2001220[/attach]
作者: PowerShot 時間: 2017-8-1 00:26
你部機同我部一樣, 學定野先
作者: heston 時間: 2017-8-1 00:31
新手想問一下,為何換電容要有電的常識才可換,是否有些電容有分負極,怎樣看電容是分了正負極呢
via HKEPC Reader for Android
作者: water2015 時間: 2017-8-1 01:35
本帖最後由 water2015 於 2017-8-1 02:30 編輯
回覆 18# heston
修理電器牽涉用市電,誤觸會電親,所以一定要有電的常識。亦要有電子學的常識,畢竟修理牽涉很多步驟,如要識得焊接,在拆甩零件或重新焊接時要有技巧,否则可能焊壞或誤焊,做成無可挽救的損失。掌握到電子零件的常識就知道哪些電容要分正負哪些不需要了。
無論如何,修理電器是專業的,我們DIY一定要掌握必須的常識,知道你每一步的後果才郁手。現在YouTube或網上這方面的知識泛濫,很容易得到,真的幫了很大忙。我深信時間就是我們的師傅,多些吸收,多些練習便能成家,所謂熟能生巧也。

