作者: beachhk 時間: 2017-8-4 08:30 標題: 更換單冷龍頭
請問應先拆那部份? or 最簡單方法就換到 謝
[attach]2002105[/attach]
[attach]2002112[/attach]
[attach]2002113[/attach]
作者: billyck2 時間: 2017-8-4 09:09
最簡單當然係一個電話就換到啦...
冇工具,你都幾難換
作者: digiman 時間: 2017-8-4 09:20
回覆 1# beachhk
點解香港咁多呢啲做法
我自己屋企又有一個同類掛盤,有隔氣用軟喉,上次換水龍頭索性介玻璃膠成個盤抽出嚟慢慢換完龍頭後先掛返個盤,反正玻璃膠一段時間後要重唧
你個情況麻煩少少,有合適工具拆都唔難嘅,但新龍頭唔一樣就要改銅喉,睇你有冇信心搞先,冇嘅搵人換吧,自己屋可考慮改返軟喉加隔氣,日後維修會易好多
作者: trustme133 時間: 2017-8-4 09:21
有架生都拆到mama.
上下都無位.
算下面用開口卡實,上面都難轉動.
作者: trustme133 時間: 2017-8-4 09:25
上面要拆鵝頸同制芯出來先轉到.
作者: pooh24680 時間: 2017-8-4 10:08
本帖最後由 pooh24680 於 2017-8-4 10:11 編輯
機伕全部都係收檻,上面又比個支架頂住
比我就由牆身出水位開始拆,牆身喉位加閘制,用長軟喉接新龍頭
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: 孤兒仔 時間: 2017-8-4 10:13
第一手點解唔係用軟喉,依個設計真係無仇報
作者: beachhk 時間: 2017-8-4 10:32
學ching 話 牆身出口加閘制,再用軟喉接 這兩件可以?
[attach]2002145[/attach]
[attach]2002144[/attach]
作者: beachhk 時間: 2017-8-4 10:32
幾拾年前裝修係咁上下
作者: pooh24680 時間: 2017-8-4 10:37
本帖最後由 pooh24680 於 2017-8-4 10:41 編輯
係
只要留意啲「牙」呎吋
牆身喉通常4分內牙
閘制出水位有 4分 或三分 外牙兩種
單冷龍頭通常係4分外牙
呎吋唔啱有轉頭,不過少用為妙,好易溜水,最好用條軟喉就算,淘寶有齊晒
4分拉4分最簡單,搵條舊花灑喉就係
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 10:44
新做呢啲做法 係面盆及龍頭及銅喉及去水喉 成組砌好先掛盆
掛好盆後 到時來去水 各只碰一個位就攪掂
見人做過 一啲都唔難 坐喺地下慢慢砌
作者: laueye 時間: 2017-8-4 10:47
小心個盆可能靠條喉幫手頂住
作者: 1個閒人 時間: 2017-8-4 10:50
咁拆夠唔夠位?
[attach]2002149[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 10:59
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-4 11:43 編輯
我呢 就會咁做
1.位置有粒螺絲 鬆甩佢就可 盆及去水喉就可分離
如果你個盆用咗十幾年以上 1果粒螺絲有可能會扭斷
但可去五金舖配返粒不鏽綱螺絲就襟用啲
2,如係玻璃膠之類 可將佢介開清走
如係英泥之類可以不理 攞個盆出嚟之前輕力搖吓個盆佢就鬆甩哂
3,4,5,6,是但揀一個就手既位鬆都得 要完全鬆哂
上述做好哂 可將成個盆向上托出嚟 放喺地下慢慢玩
就如上面師兄所講 用軟喉就做得簡單舒服啲
你可將新龍頭及軟喉砌好哂 先再掛返個盆上去
再駁來水軟喉 及剛才鬆了的去水 可以收返佢 攪掂
[attach]2002151[/attach]
[attach]2002152[/attach]
作者: beachhk 時間: 2017-8-4 11:01
係就死得啦

作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 11:10
藍色箭咀果兩隻碼 掛得個盆好實的 可放心
[attach]2002156[/attach]
作者: beachhk 時間: 2017-8-4 11:16
thx Ching, 返去要研究下先,我怕折左個盆裝唔返就PK了
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 11:18
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-4 11:23 編輯
個盆只係掛 就好似掛牆風扇咁掛
照攞出嚟 照掛返上去
如果咁都驚 咁就比錢請師父返嚟整好了
補充 如果你個盆用咗十幾年以上 1果粒螺絲可能一扭就會斷
但可去五金舖配返粒不鏽綱螺絲就襟用啲
作者: beachhk 時間: 2017-8-4 11:29
發揮DIY精神, 真的謝謝你
作者: laueye 時間: 2017-8-4 11:35
照上面ching講換軟喉加閘制好
仲可以拆走好多管,係麻煩少少
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 11:42
閘制 及 隔氣 呢啲根本係基本要有既野
作者: beachhk 時間: 2017-8-4 12:03
另想問ching 加閘制 應那一邊上入牆身? or 無所謂
[attach]2002163[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 12:22
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-4 12:25 編輯
都可以話無所謂 要因應你環境 易唔易整 等因素 再選用邊款 及 又要加配件




作者: oystercake 時間: 2017-8-4 14:15
拆走個盆慢慢攪,順手幫托勾油埋防繡油.
作者: laueye 時間: 2017-8-4 14:33
個勾,可以就換埋不銹鋼
作者: DGCNYO 時間: 2017-8-4 21:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 21:35
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-4 21:54 編輯
方便有維修時 唔影響其地方用水
爆水喉都可以快啲關水制
即係 去到一個唔熟悉既地方 龍頭爆水 你意識都會望下面條喉有冇水制可關
作者: DGCNYO 時間: 2017-8-4 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beachhk 時間: 2017-8-4 23:24
本帖最後由 beachhk 於 2017-8-4 23:36 編輯
Ching 我返去進一步睇環境, 對拆出洗手盆感覺有點難度
[attach]2002280[/attach]
已沒有羅絲
[attach]2002277[/attach]
如保留喉管不改軟喉,不拆洗手盆出來情況下,
怎樣鬆輕出細圈龍頭底部呢?(位置很窄)還是沒可能
[attach]2002278[/attach]
牆身出水口位置
[attach]2002282[/attach]
謝解答
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 23:53
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-5 00:09 編輯
呢啲係講求安全 或者 有時滑一滑 隻手捉住龍頭扶一扶 又或者搬野撞到
意外既野好難避免 當然要一爆水果時 可盡快關水制 將損失減到最低
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-4 23:59
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-5 00:12 編輯
1.紅色位置鋸斷 買定個梳結及膠水 遲啲碰返佢
2.鬆哂呢度 跟住就可攞個盆出嚟 放喺地下慢慢玩
最好揀閒日 朝 9 晚 6 五金舖有開既時間先整
否則整整吓欠咩配件 / 買錯配件 都可即時去五金舖買
[attach]2002283[/attach]
[attach]2002284[/attach]
作者: DGCNYO 時間: 2017-8-5 00:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 00:16
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-5 00:18 編輯
我都有建議樓主用軟喉 我 14# 都有講以下呢句
你可將新龍頭及軟喉砌好哂 先再掛返個盆上去
呢啲死位唔拆個盆落嚟整 真係玩死自己無命賠

作者: DGCNYO 時間: 2017-8-5 00:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: digiman 時間: 2017-8-5 11:59
俾我一定改軟喉加隔氣
牆身水喉位加閘掣出軟喉,31# 1位置cut斷加曲裝樽形隔氣
記得閂水掣先好搞
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 12:33
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-5 13:09 編輯
隔氣其實係基本要有既野
但睇佢個位 硬喉碰隔氣未必夠位
可能要用到軟喉隔氣




作者: digiman 時間: 2017-8-5 13:10
又度吓依家屋企嘅樽形隔氣,最少距離洗手盤去水中心位兩吋半,兩吋半先套橫喉再鎖緊盤底都免強可以裝拆到,三吋或以上會易搞好多,睇相冇比例但估計都可以
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 13:21
照睇圖比例 我估呢度應該無 2 寸半
[attach]2002391[/attach]
作者: digiman 時間: 2017-8-5 13:34
唔夠位就連下邊曲都換埋,擰斜裝到夠位為止
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 13:35
對我地嚟講梗係無難度
對樓主會否複雜咗啲
作者: DGCNYO 時間: 2017-8-5 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 13:41
我估 就算樓主換 佢 99 % 選擇軟喉
作者: beachhk 時間: 2017-8-5 19:22
本帖最後由 beachhk 於 2017-8-5 19:39 編輯
ching 我補了圖,如裝隔氣邊款適合?
[attach]2002456[/attach]
[attach]2002459[/attach]
[attach]2002460[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 19:25
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-5 19:38 編輯
36# 軟喉較簡單 你自己整我建議用軟喉
碰硬喉及以下隔氣都得 只不過較複雜
睇埋圖2 你應該唔夠位 用裝都裝到 只係要駁多幾個曲坐歪

[attach]2002457[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 19:43
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-5 19:45 編輯
有淘開野 不妨買套以下 你要用 有孔 果款先啱
以下有影片教學怎裝
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=520238874979


作者: beachhk 時間: 2017-8-5 19:43
這款好似唔夠位
[attach]2002461[/attach]
作者: beachhk 時間: 2017-8-5 19:45
我現在都陶齊工具,下星期開工
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-5 19:46
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-5 19:52 編輯
我上面又改咗小小野 你要買 有孔 先岩用
本身去水位 好似我之前講咁鋸斷佢
條去水軟喉有長 就打返個圈插入去 如下圖


作者: beachhk 時間: 2017-8-5 22:05
OK, 睇完video 再明白多一點 謝
作者: pslleung 時間: 2017-8-6 10:34
如果只係換水龍頭,跟呢位網友個1、2、3步驟拆,然後3、2、1裝就完成。所須材料只是新水龍頭、水喉膠布,唔使攪到咁大工程。雖然現在去水沒有隔氣,但並非迫切性,可以遲一步才換,況且更換隔氣亦毋須整個盤拆下來。
有時真不明白為什麼把簡單事情複雜化。
作者: beachhk 時間: 2017-8-6 10:49
本帖最後由 beachhk 於 2017-8-6 12:33 編輯
Ching 我感覺上用樽形隔氣比較好
[attach]2002600[/attach]
[attach]2002579[/attach]
樽形隔氣接軟喉 或 硬喉 到出水口,隔氣方向方向同喉應在那位cut and 接駁呢?
附圖,謝
[attach]2002580[/attach]
[attach]2002581[/attach]
作者: a2468 時間: 2017-8-6 11:05
回覆 36# 別問我是誰
師兄入墻式係邊度買.唔該.
作者: beachhk 時間: 2017-8-6 11:52
回覆 52# a2468
陶寶
作者: DGCNYO 時間: 2017-8-6 11:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung 時間: 2017-8-6 14:47
回覆 54# DGCNYO
用盤底鉗。重裝改用軟喉連接龍頭同下面水管接口。
作者: a2468 時間: 2017-8-6 15:11
回覆 53# beachhk
師兄比個網址.唔該.
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-6 15:18
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-6 15:32 編輯
其實香港五金舖都買到 只係可能個名唔同
https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=3178002965588
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-6 15:35
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-6 15:40 編輯
軟喉簡單啲 條軟喉就好似之前講咁 原身去水喉 CUT 斷後 再插入去
呢款隔氣 亦有可能唔要條軟喉 隔氣本身條喉都夠位接駁


作者: beachhk 時間: 2017-8-26 09:47
幾過幾星期所有料都到齊,希望無買漏啦,揾日開工
[attach]2007227[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-26 09:54
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-26 10:48 編輯
點吓你買咗咩先
一個曲尺制,一條入去軟喉,PVC 膠水+ 去水梳結或曲.一個大彈跳下水器.
兩套隔氣.一個單冷水龍頭.一支内六角套筒,
有包裝果樣,係咪刮玻璃膠之用 仲有買條咁長既白膠喉
還欠 一塊鋸片 及 一把鶴咀鉗拆舊喉及裝大彈跳下水器 (下面個銅圈好大隻)
記得全程拍片並講解 等我地啲細既 學吓野都好

作者: beachhk 時間: 2017-8-26 10:52
本帖最後由 beachhk 於 2017-8-26 10:59 編輯
包裝果樣,係咪刮玻璃膠之用 <<<<係
仲有買條咁長既白膠喉 << 買開野,幾蚊買埋啦,兩手準備
應該夠啦, 我向你們請教就真,
最擔心係兩頭唔到岸,一切就返不了轉頭.
[attach]2007235[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-26 16:08
記住一大朝早就好整 因為有部份五金舖只開上午
就算配件唔啱都可即去問及買 但都有五金舖開全日
作者: HK2046 時間: 2017-8-27 02:06
記得全程拍片並講解 等我地啲細既 學吓野都好
作者: beachhk 時間: 2017-8-28 21:45
本帖最後由 beachhk 於 2017-8-28 21:49 編輯
Ching 想確定一下,牆身能摟出來然後換上4分閘制?
[attach]2007795[/attach]
[attach]2007796[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-28 22:37
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-28 22:46 編輯
你個曲尺制好似唔啱喎
照睇你牆身位 埋牆應該買用內牙
你鑿開小小泥 影幅相睇下係咪拆咗個曲出嚟後 只露出外牙
如真係外牙 就要買個 4 分梳結先得
但始終都要鑿開小小泥 睇睇先
睇你個曲 好似以下 內牙欖曲


作者: beachhk 時間: 2017-8-29 19:53
ching已鑿開小小泥
[attach]2007974[/attach]
[attach]2007975[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-29 19:56
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-29 21:12 編輯
係咪覺得我上一篇 無講錯

拆咗呢個曲之後 牆身只見到以下呢度牙
[attach]2007995[/attach]
或考慮去五金舖買以下

作者: kkchau 時間: 2017-8-30 14:53
[attach]2008123[/attach]
佢係紅位扭開做就算啦!整入牆位果邊整開D面泥再扭開個銅曲唔小心攪鬆埋牆入面接駁(入面點都唔知),到時牆入面漏水都有機
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-30 14:57
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-30 15:01 編輯
就算扭開紅色 佢都係得外牙
同埋咁樣碰完個制之後 開水個制唔會就手
作者: kkchau 時間: 2017-8-30 15:06
加個4分內外牙就算啦!如你講入面有條短仔,當你扭鬆貼裝個銅曲出來,牆入面另一邊唔小心都鬆埋係有機,到時牆入面如漏水鋤牆攪就大工程
作者: digiman 時間: 2017-8-30 15:43
本帖最後由 digiman 於 2017-8-30 15:45 編輯
點會唔就手,埋牆位唔夠位擰,加個銅杬好做好多
[attach]2008140[/attach]
同意樓上ching話齋,入牆位唔好搞,萬一漏水有排搞
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-30 15:55
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-30 18:37 編輯
唔係話扭開紅色 簡單咁就做到 啲配件唔夠位扭/轉入去

不如你地詳盡講解一次 用咩配件碰個曲尺制落去 要樓主明白果隻喎

莫非要以下咁玩 加多個外牙攬曲
[attach]2008162[/attach]
作者: kkchau 時間: 2017-8-30 18:48
本帖最後由 kkchau 於 2017-8-30 18:55 編輯
買依兩舊就攪掂雙活門4分銅曲
![attach]2008167[/attach]
[attach]2008165[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-30 18:53
作者: beachhk 時間: 2017-8-30 18:55
咁首先要買個曲紅圈位可以轉先,唔係就頂住上唔入.
我諗最簡應該單唔用閘制直上軟喉.
[attach]2008166[/attach]
作者: thoito 時間: 2017-8-30 19:07
本帖最後由 thoito 於 2017-8-30 19:17 編輯
[attach]2008177[/attach]
佢個位唔加曲上唔到曲尺掣.
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-30 19:20
最佳答案
作者: kkchau 時間: 2017-8-30 19:28
樓主轉左用軟喉後加個閘制係安全D既,始終軟喉內面都係膠,膠爆喉都係有機既,有咩事有個制係到一扭就閘倒水
作者: thoito 時間: 2017-8-30 19:34
[attach]2008181[/attach][attach]2008182[/attach]
內牙曲尺掣到管中心有寸2, 你條喉中心到墻有冇寸2比佢轉上去? 最好預寸半拉. 有位就買過隻內牙曲尺掣接3分軟喉上拉. 以後換都方便.
作者: thoito 時間: 2017-8-30 19:38
在軟喉後加曲尺掣冇用, 要加在軟喉前. 唔係爆軟喉你都閘唔到水.
作者: beachhk 時間: 2017-8-30 19:52
岩岩網上揾到,咁駁少樣,漏水又少一樣
[attach]2008185[/attach]
作者: thoito 時間: 2017-8-30 20:00
這個要注意是否可以扭入去. 我估你這隻會撞墻.
作者: thoito 時間: 2017-8-30 20:04
[attach]2008188[/attach][attach]2008187[/attach]
有寸半位就直上這隻曲尺掣拉.
作者: beachhk 時間: 2017-8-30 20:08
咁樣夠位嗎?
[attach]2008190[/attach]
[attach]2008191[/attach]
作者: logoff 時間: 2017-8-30 20:27
回覆 84# beachhk
留意佢個活接位可唔可以用香港常見嗰啲銅欖
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-30 20:42
唔要制係最後方法 攪唔掂個制就暫時放棄先 遲啲加返都仲得
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-30 20:48
佢呢個好似比氣體喉用 可能啲牙唔同水喉
作者: beachhk 時間: 2017-8-30 21:03
有注明 <水,氣,油>
https://detail.tmall.com/item.htm?id=523003935422&toSite=main
[attach]2008211[/attach]
作者: beachhk 時間: 2017-8-30 21:04
回覆 85# logoff
都係好的見議
作者: thoito 時間: 2017-8-31 00:30
睇漏系活動絲帽, 你這個應該OK. 再接加長4分軟喉直接上龍頭.
作者: beachhk 時間: 2017-9-8 19:35
搞了三個鐘都叫完成,最耐係cut喉接駁!
缺點
1.玻璃膠痴得唔靚仔
2.紅圈唔位閘唔到水,只能減慢流走時間
3.陶寶龍頭似好化學,希望用到一年,唔漏水
[attach]2009994[/attach]
[attach]2009995[/attach]
謝各位Ching 幫忙,來緊有Project 2
作者: whitechunk 時間: 2017-9-8 20:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-8 21:08
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-8 21:16 編輯
1.黐玻璃膠 一唧完要即時刮返靚佢
2.可能呢個位 上面墊小咗個膠圈 引致漏水
或 扭得未夠實 下面扭上面跟住轉 所以未扭到夠實
3.好小洗手盆龍頭用到咁高 一開水洗手估計啲水彈到地下都濕哂
作者: logoff 時間: 2017-9-8 21:14
回覆 91# beachhk
作者: beachhk 時間: 2017-9-8 21:48
應該沒 上面墊小咗個膠圈and 扭得未夠實
[attach]2010017[/attach]
[attach]2010018[/attach]
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-8 21:54
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-8 22:34 編輯
紅色箭咀是否有下面膠圈
上圖見你仲未貼 應該扭得仲未夠實
若扭下面時 上面跟住轉令到扭唔實 上面插2支螺絲批打交叉用手捉住 再扭就唔怕轉
[attach]2010020[/attach]
你睇睇我幅圖 ↓ 完全貼哂
[attach]2010027[/attach]

