Board logo

標題: 想請問有冇人用過萬用宝介鐵同不銹鋼 [打印本頁]

作者: kswong8d    時間: 2017-8-10 21:40     標題: 想請問有冇人用過萬用宝介鐵同不銹鋼

想請問有冇人用過萬用宝介鐵同不銹鋼,賣甚麼介片?
作者: gulakpi    時間: 2017-8-10 21:42

本帖最後由 gulakpi 於 2017-8-10 21:48 編輯

鐵唔係唔得, 好慢的!
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 22:01

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-10 23:21 編輯
想請問有冇人用過萬用宝介鐵同不銹鋼,賣甚麼介片?
kswong8d 發表於 2017-8-10 21:40

我睇過幾間配件 但只睇到最硬 CUT 薄鐵 無講可以 CUT 不銹鋼 

搵到了 但唔知真唔真 




作者: kanduki    時間: 2017-8-10 22:27

香港啲舖頭
竟然無Carbide-Tipped嘅OIS刀賣
真係吹到嗶一聲
作者: Joe_Black    時間: 2017-8-10 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2004    時間: 2017-8-10 22:45

用過萬用宝半圓鋸片介鐵皮,還可以,快過用手鋸。
用雜牌半圓鋸片明顯慢D。
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 23:13

搵到款可切割不銹鋼


作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:16

想請問有冇人用過萬用宝介鐵同不銹鋼,賣甚麼介片?
kswong8d 發表於 2017-8-10 21:40



    鐡就聽過.. 但鋼應該一次就玩完.  D 人話CUT 鋼釘都唔WORK
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:17

我睇過幾間配件 但只睇到最硬 CUT 薄鐵 無講可以 CUT 不銹鋼 
別問我是誰 發表於 2017-8-10 22:01



    拆鐡釘鋸一兩口都話鋸片會燒.
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:17

搵到款可切割不銹鋼
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:13



    拆下釘仔ja ?
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 23:20

拆鐡釘鋸一兩口都話鋸片會燒.
556556bt 發表於 2017-8-10 23:17

唔可以一次過 CUT 哂  CUT 到咁上下要停 等佢降溫 否則燒硬

就好似用 CUT 機或磨機 磨鑽咀或磨螺絲批咁 
作者: digiman    時間: 2017-8-10 23:21

鐡就聽過.. 但鋼應該一次就玩完.  D 人話CUT 鋼釘都唔WORK
556556bt 發表於 2017-8-10 23:16



    跟紅M嘅幾塊片可以cut到粗鐵釘,我試過,不鏽就未試過
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:22

唔可以一次過 CUT 哂  CUT 到咁上下要停 等佢降溫 否則燒硬

就好似用 CUT 機或磨機 磨鑽咀或磨螺絲批 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:20



    咁搞法同鑽鐡一樣... 一路鑽一路加水
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:22

跟紅M嘅幾塊片可以cut到粗鐵釘,我試過,不鏽就未試過
digiman 發表於 2017-8-10 23:21



    玩鋼真係好難搞...
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 23:22

咁搞法同鑽鐡一樣... 一路鑽一路加水
556556bt 發表於 2017-8-10 23:22

加油好過加水 WD40 都得
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 23:24

拆下釘仔ja ?
556556bt 發表於 2017-8-10 23:17

說明 佢寫:齊平切割不锈鋼板或管材


作者: digiman    時間: 2017-8-10 23:24

玩鋼真係好難搞...
556556bt 發表於 2017-8-10 23:22



    唔難,角磨、鐵圓鋸都可以輕鬆搞掂
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:25

加油好過加水 WD40 都得
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:22



    WD40 貴好多喎.....
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:25

說明 佢寫:齊平切割不锈鋼板或管材
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:24



    都係只可以D 輕巧既鋼材
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:26

唔難,角磨、鐵圓鋸都可以輕鬆搞掂
digiman 發表於 2017-8-10 23:24



    咁重型好多喎... 又危險D.
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 23:29

WD40 貴好多喎.....
556556bt 發表於 2017-8-10 23:25

有幾貴 方便丫嘛
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:32

有幾貴 方便丫嘛
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:29



    好似係inflammable, 唔怕熱得仔著火咩? .. 同埋計specific heat capacity, 應該係水cooling 好D
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 23:33

好似係inflammable, 唔怕熱得仔著火咩? .. 同埋計specific heat capacity, 應該係水cooling 好D ...
556556bt 發表於 2017-8-10 23:32

油最好 鐵用水會生锈囉
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:35

油最好 鐵用水會生锈囉
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:33



    如果切一陣都唔會既. 又唔係長時間浸水.
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-10 23:40

如果切一陣都唔會既. 又唔係長時間浸水.
556556bt 發表於 2017-8-10 23:35

理論上應該是油會比水降溫快
或是加熱固定時間後在一起降溫
也有可能是到達沸點才降溫 等等情況
因為油的沸點比較高 所以他可以加熱到兩百度左右或更高
因此就需要更長的時間降溫
但如果都是從七十度開始降溫
比熱大的降溫會較慢
還有一個原因是蒸發
水或油蒸發時會帶走大量的熱量
但是水易蒸發 油不容易蒸發
作者: 556556bt    時間: 2017-8-10 23:44

理論上應該是油會比水降溫快
或是加熱固定時間後在一起降溫
也有可能是到達沸點才降溫 等等情況
因為油 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:40



    蒸發果刻因為由liquid變成gas. 又會有額外既heat 帶走.

油specific heat  capacity 低過水 好多. 每升一度吸小energy 過水. 就算可以200 幾度油溫. 水可能只係升幾十度. .
作者: kswong8d    時間: 2017-8-11 00:12

回覆 12# digiman
我果套就係紅M,最常用係半圓形果把,邊把可cut釘?
作者: 3K    時間: 2017-8-11 00:13

工欲善其事,必先利其器.........萬用寶只合適 開膠同木方孔 同騎呢位 .
作者: digiman    時間: 2017-8-11 00:23

香港啲舖頭
竟然無Carbide-Tipped嘅OIS刀賣
真係吹到嗶一聲
kanduki 發表於 2017-8-10 22:27


咦!原來我從來都冇研究過萬用鋸片係唔係bi-metal,睇返makita網都有,不過唔知街有冇賣
https://www.makita.com.hk/upload ... t/58fefd10c8eae.pdf
作者: digiman    時間: 2017-8-11 00:33

回覆  digiman
我果套就係紅M,最常用係半圓形果把,邊把可cut釘?
kswong8d 發表於 2017-8-11 00:12


跟機兩隻都可以,試過六寸釘、鋼牙螺絲鋸斷都冇乜損耗,但真係唔會經常用嚟鋸金屬
ching其實想鋸鋼材可用積梳、老虎鋸、帶鋸等等用bi-metal鋸片已經可以又安全,想快就要用砂輪碟(角磨、閘鋸),金屬圓鋸仲快啲
作者: doverlau    時間: 2017-8-11 00:33

用萬用宝介鐵同不銹鋼
作者: kswong8d    時間: 2017-8-11 00:53

回覆 30# digiman


    睇來老虎鋸都係好選擇,我有12V bosch ,可以買把裸机.
作者: 3K    時間: 2017-8-11 01:04

其實係想開 不銹鋼 嘅咩料 ? 板材 ? 片 ? 管材 ......?
作者: 高登阿伯    時間: 2017-8-11 01:22

理論上應該是油會比水降溫快
或是加熱固定時間後在一起降溫
也有可能是到達沸點才降溫 等等情況
因為油 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-10 23:40


"比熱大的降溫會較慢",如果係高溫液體散熱至成立,但切削冷卻情況就啱啱相反,係液體吸熱升温嘅過程,假設切削發熱量等條件不變,比熱大嘅液體至會升温少,令工件維持低温。

用油切溫度低有另一個原因,係油嘅潤滑性,可以減低切削磨擦力,直接減少切削發熱量,呢點用水做唔到幾多。
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-11 01:38

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-11 01:41 編輯
回覆  digiman


    睇來老虎鋸都係好選擇,我有12V bosch ,可以買把裸机.
kswong8d 發表於 2017-8-11 00:53

12V 老虎鋸 其實都好慢架

你預佢比起 220V 既磨機 慢 10 倍 

萬用寶 更慢 
作者: digiman    時間: 2017-8-11 08:16

12V 老虎鋸 其實都好慢架

你預佢比起 220V 既磨機 慢 10 倍 

萬用寶 更慢  ...
別問我是誰 發表於 2017-8-11 01:38


鋸寸二角鐵計過時,老虎鋸30秒、角磨18秒、金屬圓鋸2秒
作者: pooh24680    時間: 2017-8-11 08:29

如用老虎鋸,可以試下呢啲

[attach]2003694[/attach]

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: digiman    時間: 2017-8-11 08:54

回覆  digiman
我果套就係紅M,最常用係半圓形果把,邊把可cut釘?
kswong8d 發表於 2017-8-11 00:12


抄返個盒,原來跟機片已經係bi-metal鋸片 損耗應該唔會太快嘅
[attach]2003695[/attach]
[attach]2003696[/attach]

不過tb要過百人仔,香港唔知幾錢塊,真係唔知米價
https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=3424406492587
tb bosch 90人仔圓形,可鋸不鏽鋼直片鎢鋼齒尖¥98
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=14#detail
作者: digiman    時間: 2017-8-11 09:04

如用老虎鋸,可以試下呢啲



via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
pooh24680 發表於 2017-8-11 08:29


bi-metal唔使咁貴,鴨記幾十蚊盒(五塊鋸片)有交易,買過盒makita 6寸 bi-metal $65
出海買carbide tip
作者: pooh24680    時間: 2017-8-11 09:20

bi-metal唔使咁貴,鴨記幾十蚊盒(五塊鋸片)有交易,買過盒makita 6寸 bi-metal $65
出海買carbide tip ...
digiman 發表於 2017-8-11 09:04


   
Diablo 係貴唔止少少 ,(佢係孖裝,都為成30一塊),不過鋼水一流 鋸鐵好似介紙咁   

https://youtu.be/2cGZebOofGY


[attach]2003701[/attach]

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: digiman    時間: 2017-8-11 09:55

Diablo 係貴唔止少少  ,(佢係孖裝,都為成30一塊),不過鋼水一流  鋸鐵好似介紙咁 ...
pooh24680 發表於 2017-8-11 09:20


片中係大老虎鋸行程3x mm,同10.8V 1x mm行程速度上已經差好遠,用係10.8V會慢好多
同一樣bi-metal新鋸片唔會差好遠,只係耐用程度會有分別,一分錢一分貨我都相住呢隻牌子會正啲
作者: kswong8d    時間: 2017-8-11 10:19

舊年買咗不銹鋼洗盤柜,本來話五舊水安裝費,點知喉位唔啱要cut柜,再加兩個90度水喉彎,變咗15??,見佢用磨机做,所以想買部看門口。
作者: 3K    時間: 2017-8-11 11:28

開孔可用 不銹鋼 鈴梳
作者: digiman    時間: 2017-8-11 12:10

舊年買咗不銹鋼洗盤柜,本來話五舊水安裝費,點知喉位唔啱要cut柜,再加兩個90度水喉彎,變咗15??,見佢用 ...
kswong8d 發表於 2017-8-11 10:19


開圓喉位都可以用塔鑽
https://www.youtube.com/watch?v=ORXqvOevRbA

不過睇嚟ching都係想用吓角磨但又驚危險,教你一個好安全嘅用法
新手先買個百頁砂紙碟、打磨砂輪磨吓鐵適應部機,跟住只係紅色位置切割工件,最好係來來回回咁輕力趟,如圖咁係水平面,唔好垂直或有嘢頂住嘅位置,萬一甩手部機只會向前跑,到熟練咗先慢慢用其它位試,切記唔好大力壓機
[attach]2003739[/attach]
作者: kswong8d    時間: 2017-8-11 12:24

本帖最後由 kswong8d 於 2017-8-11 12:27 編輯

[attach]2003742[/attach]
就係咁,不銹鋼柜身,cut咗個凹位就水喉,連盆45xx,覺得做咗老襯,而且是淘寶質量,下次一定自己做。
回覆 43# 3K
作者: edgeyim    時間: 2017-8-11 14:14

就係咁,不銹鋼柜身,cut咗個凹位就水喉,連盆45xx,覺得做咗老襯,而且是淘寶質量,下次一定自己做。
回 ...
kswong8d 發表於 2017-8-11 12:24


唔係呱
作者: 3K    時間: 2017-8-11 14:37

就係咁,不銹鋼柜身,cut咗個凹位就水喉,連盆45xx,覺得做咗老襯,而且是淘寶質量,下次一定自己做。
回 ...
kswong8d 發表於 2017-8-11 12:24

如果可以由上而下放落去,用鈴梳開圓孔會靚仔好多。
但如果一定要咁cut,用金屬圓鋸加介機用不銹鋼碟最快
作者: 3K    時間: 2017-8-11 14:49

回覆 44# digiman

條片用木鈴梳開不銹鋼,條鬼佬傻的嗎
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-11 14:58

回覆  digiman

條片用木鈴梳開不銹鋼,條鬼佬傻的嗎
3K 發表於 2017-8-11 14:49

呢啲廣告片 會搵啲垃圾工具嚟做示範 為咗要凸顯自己介紹果件工具有幾勁 
作者: digiman    時間: 2017-8-11 15:05

呢啲廣告片 會搵啲垃圾工具嚟做示範 為咗要凸顯自己介紹果件工具有幾勁  ...
別問我是誰 發表於 2017-8-11 14:58


好似係紅米bi-metal都唔算好垃圾,鑽不鏽鋼係弱啲但應該一兩個孔都頂到呱,條友冇用力壓係一個問題,睇佢用塔鑽都冇乜力,鑽不鏽鋼唔用力壓鑽好難入
作者: dieago    時間: 2017-8-11 16:47

除左細汁細位,要力吾洗諗。
tb已經有十款以上,平到2佰幾。
作者: 3K    時間: 2017-8-11 17:09

其實呢類一體成形嘅ring saw,我覺得就算幾靚牌子都唔方勁得去邊,起馬另外焊齒嘅先夠玩. Ring saw 最少分三個級別 木 鐵 不銹鋼
作者: dieago    時間: 2017-8-11 17:51

回覆 52# 3K

算吾算ringsaw? 多數算靠個幾%震動,甘多種電動工具中,仲安全過磨沙機,仲要甘平,diy都抵玩。揾食,做野死得。用到手工鋸,仲快。
作者: 3K    時間: 2017-8-11 18:20

回覆  3K

算吾算ringsaw? 多數算靠個幾%震動,甘多種電動工具中,仲安全過磨沙機,仲要甘平,diy都抵玩 ...
dieago 發表於 2017-8-11 17:51



我講鬼佬條片
作者: kswong8d    時間: 2017-8-11 18:24

[attach]2003805[/attach]
如果少用,在磨机上用這類刀,係咪比較安全實際D。
作者: digiman    時間: 2017-8-11 18:35

其實呢類一體成形嘅ring saw,我覺得就算幾靚牌子都唔方勁得去邊,起馬另外焊齒嘅先夠玩. Ring saw 最少分 ...
3K 發表於 2017-8-11 17:09


一般都認為鑽不鏽鋼用carbide tip會好啲
條片幾年前搵唔返個hole saw資料,但根據現時紅米現有型號係可以鑽不鏽鋼,齒尖:Bi-metal construction with 8% cobalt for increased wear resistance

https://www.milwaukeetool.com/accessories/drilling/49-56-0043

就等如好少少嘅鐵鋸片一樣可鋸不鏽鋼
作者: 3K    時間: 2017-8-11 18:55

本帖最後由 3K 於 2017-8-11 19:05 編輯
一般都認為鑽不鏽鋼用carbide tip會好啲
條片幾年前搵唔返個hole saw資料,但根據現時紅米現有型 ...
digiman 發表於 2017-8-11 18:35


米奇 1" US$9
我相信用呢類型一定耐用過佢
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=542739573139
另外鬼佬條片睇見佢慢慢磨 .... 仲飛晒片 , 真係唔知佢磨左幾耐
不過廣告片.....係咁架啦
作者: digiman    時間: 2017-8-11 19:10

本帖最後由 digiman 於 2017-8-11 19:12 編輯
米奇 1" US$9
我相信用呢個一定耐用過佢  

另外鬼佬條片睇見佢慢慢磨 .... 仲飛晒片 , 真係唔知佢 ...
3K 發表於 2017-8-11 18:55



水平位鑽不鏽鋼其實好難用力,用鑽床會好啲,手鑽要放低位加上個人嘅重量先掂,俾我會企上枱面加上個人嘅重量壓鑽會易啲,試過裝不鏽鋼閘門鼓,門框高位發唔到力好難入,閘門拆落嚟放低鑽都不知幾易搞掂
作者: 3K    時間: 2017-8-11 19:21

水平位鑽不鏽鋼其實好難用力,用鑽床會好啲,手鑽要放低位加上個人嘅重量先掂,俾我會企上枱面加上個人 ...
digiman 發表於 2017-8-11 19:10



我講塔鑽果段片 ....
米奇呢個.......我會定性佢為鑽鐵級數 .... 不銹鋼就唔敢話佢唔得 , 不過可能一兩個孔就玩完 .
用鑽床鑽一定耐用D , 手鑽通常都係高速磨 , 好易過熱退火....
作者: dieago    時間: 2017-8-11 19:30

回覆 54# 3K

哦,呀西人勁。表面好似好易。要做到甘,無甘上下經驗,開吾到甘靚。

我都煮野,厨房枱面,比較喜歡全sink面枓。
作者: kanduki    時間: 2017-8-11 21:57

水平位鑽不鏽鋼其實好難用力,用鑽床會好啲,手鑽要放低位加上個人嘅重量先掂,俾我會企上枱面加上個人 ...
digiman 發表於 2017-8-11 19:10



用鈴梳鑽窿
可以的話其實把鑽一路梳個尾一路輕微打圈咁擺
唔好成圈梳齒一齊壓住件料最好得兩三隻齒掂住輪流咁梳
作者: digiman    時間: 2017-8-12 08:36

用鈴梳鑽窿
可以的話其實把鑽一路梳個尾一路輕微打圈咁擺
唔好成圈梳齒一齊壓住件料最好得兩三隻齒掂住 ...
kanduki 發表於 2017-8-11 21:57


我用雲石鑽咀、木拎梳都會咁做,目的只係為易啲退中間份嘢,有機會又試吓係金屬度試吓會唔會效率高啲又慳力啲,不過一路以嚟就接受咗金屬切削時越穩定越好嘅道理,係怕齒尖易損耗崩毀
作者: digiman    時間: 2017-8-12 08:40

我講塔鑽果段片 ....
米奇呢個.......我會定性佢為鑽鐵級數 .... 不銹鋼就唔敢話佢唔得 , 不過可能一兩 ...
3K 發表於 2017-8-11 19:21


其實唔使懷疑,cobalt drill 可以鑽不鏽鋼,同樣cobalt tip saw冇理由唔得,都係嗰句,鑽不鏽鋼要大力壓鑽先有效率(鑽床最好)
作者: 3K    時間: 2017-8-12 12:14

其實唔使懷疑,cobalt drill 可以鑽不鏽鋼,同樣cobalt tip saw冇理由唔得,都係嗰句,鑽不鏽鋼要大力壓 ...
digiman 發表於 2017-8-12 08:40


https://www.makita.com.hk/upload ... t/58fefbe1252b0.pdf
35頁 , 同是8%鈷 , 不過紅M 標示比較清晰
作者: digiman    時間: 2017-8-12 13:34

本帖最後由 digiman 於 2017-8-12 13:36 編輯
35頁 , 同是8%鈷 , 不過紅M 標示比較清晰
3K 發表於 2017-8-12 12:14


yes,我從來冇否認鎢合金會比鈷合金更適合切削不鏽鋼,只係carbide更適合係機床使用

但如果係手提工具就兩睇,carbide tip撞繫比較易崩,但又會效率高啲
我把紅M 32齒鐵鋸片,上次唔記得咗少齒唔多適合鋸不鏽鋼,鋸咗三刀8mm不鏽鋼枝先記得,崩咗兩個齒
[attach]2003967[/attach]
尋日呢把木工鑼刀,唔覺意跌一跌又要報消
[attach]2003966[/attach]

不過有時為咗更快速及效果好,都唔理得咁多,tooling係消耗品
作者: tsehung    時間: 2017-8-12 14:34

本帖最後由 tsehung 於 2017-8-12 21:44 編輯

我就係用萬用寶,喺類似(圖一)嘅摺枱,
cut斷4隻原本嘅台腳(圖二),整張可以推來推去嘅小型流動電腦台(圖三)
不過操作時,d聲音嘈到拆天咁

[attach]2003982[/attach]

[attach]2003983[/attach]

[attach]2004045[/attach]
作者: kswong8d    時間: 2017-8-12 16:23

回覆 66# tsehung

有D似變形金剛
作者: pooh24680    時間: 2017-8-12 16:34

我就係用萬用寶,喺類似(圖一)嘅摺枱,
cut斷4隻原本嘅台腳(圖二),整張可以推來推去嘅小型流動電腦台(圖三 ...
tsehung 發表於 2017-8-12 14:34


   
用索帶?會唔會有啲牙煙?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: tsehung    時間: 2017-8-12 17:00

用索帶?會唔會有啲牙煙?  

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
pooh24680 發表於 2017-8-12 16:34


總共有4條,用咗超過半年都無問題呀
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-12 17:04

回覆  tsehung

有D似變形金剛
kswong8d 發表於 2017-8-12 16:23

有啲似搬屋就真 
作者: digiman    時間: 2017-8-12 17:45

有啲似搬屋就真 
別問我是誰 發表於 2017-8-12 17:04



    我就諗起地鐵阿叔架單車





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2