Board logo

標題: [操作疑難] 想係磚牆,加兩條軌,落層板,關於水平一問。 [打印本頁]

作者: 風十三    時間: 2017-8-19 12:09     標題: 想係磚牆,加兩條軌,落層板,關於水平一問。

其實,對於左右兩邊的水平,鑽孔時,我係掌握得唔好,我見啲師父都係用鉛筆做個交叉記號。
首先工具
水平尺
鉛筆
定孔位果支尖東西 (不知工具名)
當我鑽孔時,左右兩邊仲有甚麼要做去準確地水平?
作者: whitechunk    時間: 2017-8-19 12:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2017-8-19 12:13

雷射水平儀  加手要定
whitechunk 發表於 19/8/2017 12:11



    一聽到雷射,就知唔會平
對於我呢啲,好日都唔鑽嘢架人,真係用一次就放幾年
作者: whitechunk    時間: 2017-8-19 12:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2017-8-19 12:27

淘寶幾舊水便有
whitechunk 發表於 19/8/2017 12:14



    成隻蜘蛛果款?
作者: whitechunk    時間: 2017-8-19 12:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2017-8-19 12:37


whitechunk 發表於 19/8/2017 12:27



    就咁放地面用?佢條光可斜向上射?
作者: aazz    時間: 2017-8-19 12:42

其實,對於左右兩邊的水平,鑽孔時,我係掌握得唔好,我見啲師父都係用鉛筆做個交叉記號。
首先工具
水平尺 ...
風十三 發表於 2017-8-19 12:09


其實點解唔鑽好一個位;
在這個位穿物品吊條有物品重量的線或繩;
做直線;
再用三角呎畫水平線;
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-19 12:56

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-19 13:05 編輯
成隻蜘蛛果款?
風十三 發表於 2017-8-19 12:27

我估買咗 幾年都用唔到一次 

雖然平 ¥ 128 紅光2線包腳架

https://detail.tmall.com/item.ht ... p;skuId=86705058105

我兩年半前都買咗 但實際用只係一兩次 

[attach]2005502[/attach]


作者: aazz    時間: 2017-8-19 12:56

本帖最後由 aazz 於 2017-8-19 12:58 編輯

或者沒有三角呎;
用一條線或繩畫直線後;
在這條上同鑽好的位上,下;
張條線或繩 打橫斜位做等距交點;
再張鑽好的位同等距交點連埋就是水平位
作者: whitechunk    時間: 2017-8-19 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-19 13:24

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-19 13:28 編輯
其實,對於左右兩邊的水平,鑽孔時,我係掌握得唔好,我見啲師父都係用鉛筆做個交叉記號。
首先工具
水平尺 ...
風十三 發表於 2017-8-19 12:09

攞塊床板棟係地下 打橫及打直放 就畫到2條唔同高度既橫線 

或者玩返古老啲 未有平水儀既年代 平水喉 
作者: ginastar    時間: 2017-8-19 13:28

多年前買過Kapro, 新手畫線幾好用
http://kapro.com/product/314-set-match/
作者: JamesPong2003    時間: 2017-8-19 13:59

你現在的問題是標不到準確的平水記號 還是鑽孔時不準?
作者: digiman    時間: 2017-8-19 14:17

層架水平我會用呢幾樣
最好用呢隻,相架平衡都係用佢
[attach]2005509[/attach]
平靚正之選
[attach]2005510[/attach]
[attach]2005511[/attach]

座式要配天地柱先用到係高位冇咁方便又貴啲,我都好少用
[attach]2005512[/attach]
作者: SAGAQWE    時間: 2017-8-19 14:31

或者玩返古老啲 未有平水儀既年代 平水喉 

別問我是誰 發表於 2017-8-19 13:24


買條魚缸喉, 平靚正, 又唔喺開工日日用, 只喺耐不耐用次, 使乜搞到咁高科技..  師兄呢啲先喺真正做到嘢.
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-19 14:34

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-19 14:36 編輯
買條魚缸喉, 平靚正, 又唔喺開工日日用, 只喺耐不耐用次, 使乜搞到咁高科技..  師兄呢啲先喺真正做到嘢. ...
SAGAQWE 發表於 2017-8-19 14:31

而家高科技年代 我驚 我叫樓主用平水喉 會比人笑 
作者: SAGAQWE    時間: 2017-8-19 14:50

而家高科技年代 我驚 我叫樓主用平水喉 會比人笑 
別問我是誰 發表於 2017-8-19 14:34


師兄高手, 隨時新一代, 連水平喉, 又平又正嘅嘢, 都未知點玩..
作者: 風十三    時間: 2017-8-19 15:00

你現在的問題是標不到準確的平水記號 還是鑽孔時不準?
JamesPong2003 發表於 19/8/2017 13:59



    我應該係,標不到準確,再加上無經驗。
我平時都係用呢招,用細鑽咀做個細孔,因為容易準,之後先用啱鑽咀到鑽。
作者: JamesPong2003    時間: 2017-8-19 15:07

你單眼成一直線望向平水尺中間的平水珠 雙手左右調平,使其氣珠在兩條直線中間,再用筆在平水尺底畫一條線,在其線上用拉尺標下兩個導軌的距離
作者: JamesPong2003    時間: 2017-8-19 15:13

本帖最後由 JamesPong2003 於 2017-8-19 15:16 編輯

鑽前用泵子輕作一下 磚如果林既可以再用鋒鋼鑽咀鑽穿到磚底,之後才用石屎鑽咀鑽牆, 另外鑽的時侯 自已由上方向下望 平行左右,另一個人幫手望鑽身的上下提點你平水 禁就比較小走位
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-19 15:25

師兄高手, 隨時新一代, 連水平喉, 又平又正嘅嘢, 都未知點玩..
SAGAQWE 發表於 2017-8-19 14:50

用平水喉要兩個人 用平水儀只要一個人 人工貴丫嘛 
作者: JamesPong2003    時間: 2017-8-19 15:29

另外如平水尺不夠長過導軌距離,就不用畫成條線 ,只在平水尺頭尾各畫一筆,然後上下反轉平水尺,一邊搭住之前平水記號,另一邊再標下新記號,再來上下反轉,梅花間竹,直到需要的距離
作者: JamesPong2003    時間: 2017-8-19 15:36

本帖最後由 JamesPong2003 於 2017-8-19 15:40 編輯

我十幾年前玩個一舊老外黎野 硬喉黎既 一面接左落水瓶到 另一面貼左落鋼尺 一個人操作(呢舊野玩左幾年 到現在都唔知點叫佢)
作者: SAGAQWE    時間: 2017-8-19 19:36

用平水喉要兩個人 用平水儀只要一個人 人工貴丫嘛 
別問我是誰 發表於 2017-8-19 15:25


拍檔唔得閒幫手時, 隨手打支石屎釘, 釘住一頭都得嘅.. 簡單手鎚加支石屎釘, 唔使諗用乜充電油壓鑽嘅..
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-19 19:42

拍檔唔得閒幫手時, 隨手打支石屎釘, 釘住一頭都得嘅.. 簡單手鎚加支石屎釘, 唔使諗用乜充電油壓鑽嘅..:ti ...
SAGAQWE 發表於 2017-8-19 19:36

一個人行得遠 都睇唔到牆身果點平水啱唔啱位
作者: digiman    時間: 2017-8-20 08:41

而家高科技年代 我驚 我叫樓主用平水喉 會比人笑 
別問我是誰 發表於 2017-8-19 14:34


會俾人插多啲
https://www.youtube.com/watch?v=wa6VWOU2opE
作者: ㊣半桶水    時間: 2017-8-20 10:33

磚牆如果有磚"喇"可以跟磚"喇", 再離遠瞄一瞄, 基本誤差都好微, 裝一個半個小架冇必要額外專登去買工具.
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-20 20:01

會俾人插多啲
digiman 發表於 2017-8-20 08:41

十幾年前,平水儀未有及未普及,周圍裝修地盤,都係靠佢。
作者: cli    時間: 2017-8-20 20:50

用平水喉距離越遠越準
作者: digiman    時間: 2017-8-20 21:18

十幾年前,平水儀未有及未普及,周圍裝修地盤,都係靠佢。
別問我是誰 發表於 2017-8-20 20:01



    地盤、戶外、長距離有用 ,如果有條友嚟我屋企裝層板用壇咁嘅嘢實俾我插
作者: edgeyim    時間: 2017-8-20 21:30

一個人行得遠 都睇唔到牆身果點平水啱唔啱位
別問我是誰 發表於 2017-8-19 19:42


打口釘,鐵線掛喉,掛喉時手揸兩頭set啱第一點已經可以,小心唔漏水就可以,洗乜睇?
作者: yeeyee2004    時間: 2017-8-20 22:11

而家高科技年代 我驚 我叫樓主用平水喉 會比人笑 
別問我是誰 發表於 2017-8-19 14:34


如果我話用平水喉準過雷射你信唔信
作者: morris    時間: 2017-8-20 22:21

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 13:33 編輯

......
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-20 22:36

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-20 22:42 編輯
如果我話用平水喉準過雷射你信唔信
yeeyee2004 發表於 2017-8-20 22:11

莫非 雷射有誤差 越遠差距越大 越遠見到條線越粗 
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-20 22:42

釘層板姐,眼睇水平咪算囉~
morris 發表於 2017-8-20 22:21

用黑旋風就得啦 唔洗用劍既 
作者: 別問我是誰    時間: 2017-8-20 22:45

打口釘,鐵線掛喉,掛喉時手揸兩頭set啱第一點已經可以,小心唔漏水就可以,洗乜睇? ...
edgeyim 發表於 2017-8-20 21:30

釘死條喉喺牆 或者會好啲 吊住可能會有啲走位

但點都要兩邊覆一覆
作者: digiman    時間: 2017-8-21 01:34

莫非 雷射有誤差 越遠差距越大 越遠見到條線越粗 
別問我是誰 發表於 2017-8-20 22:36


我都信平水喉係超長地方會準過一般裝修級數laser平水儀,尤其是戶外laser好難望到條線,所以又有啲輔產品laser感應儀
https://www.youtube.com/watch?v=zjeN8jSIb1Y


作者: SAGAQWE    時間: 2017-8-21 10:29

本帖最後由 SAGAQWE 於 2017-8-21 10:35 編輯
釘層板姐,眼睇水平咪算囉~
morris 發表於 2017-8-20 22:21


全中, 呢句"一分半分睇唔真", 裝修佬掛喺嘴邊架啦, 唔話俾個客聽咋!
乜輔助工具都只喺輔助, 俾你成屋超高科技儀器又點?  做嘢用對手唔喺用把口吹就掂嘅, 基本工唔掂, 最後咪喺落支鑽又走位, 鎚仔就釘到手指嗰隻囉.
作者: belleville    時間: 2017-8-21 17:21

福仁有呢把, 無記錯好似 3 草, 家居裝軌, 層板夠用 la

[attach]2005998[/attach]
作者: logoff    時間: 2017-8-21 17:49

福仁有呢把, 無記錯好似 3 草, 家居裝軌, 層板夠用 la
belleville 發表於 2017-8-21 17:21



$29, 基本上仲平過好多TB店,上星期貪玩買咗一把,今朝送咗去救世軍。
作者: belleville    時間: 2017-8-21 18:02

其實,對於左右兩邊的水平,鑽孔時,我係掌握得唔好,我見啲師父都係用鉛筆做個交叉記號。
首先工具
水平尺 ...
風十三 發表於 2017-8-19 12:09


係理想高度, 裝左一條軌先, mark sure 佢垂直, 跟住符住另一條軌 (有人幫最好, 無, 單人都無問題)
上層板, 層板上放水平尺, 符住條軌去水平位, 跟住 mark 孔位 (高度一定要準)
拿走層板, 用水平尺度清楚另一條軌垂直, 比對之前高度不變, 孔位左右移, 直至條軌垂直
mark 好位就鑽得
作者: dieago    時間: 2017-8-21 18:15

回覆 40# belleville

我都系用呢把,買個陣送15粒電

re: 吾洗每層分毫不差,兩把平水夠用。上面ching 的架生專業到,一般人用不到吧。 牙簽魚絲墨斗線平水尺~~~慳。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2