作者: 風十三 時間: 2017-8-19 12:09 標題: 想係磚牆,加兩條軌,落層板,關於水平一問。
其實,對於左右兩邊的水平,鑽孔時,我係掌握得唔好,我見啲師父都係用鉛筆做個交叉記號。
首先工具
水平尺
鉛筆
定孔位果支尖東西 (不知工具名)
當我鑽孔時,左右兩邊仲有甚麼要做去準確地水平?
作者: whitechunk 時間: 2017-8-19 12:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2017-8-19 12:13
一聽到雷射,就知唔會平
對於我呢啲,好日都唔鑽嘢架人,真係用一次就放幾年
作者: whitechunk 時間: 2017-8-19 12:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2017-8-19 12:27
成隻蜘蛛果款?
作者: whitechunk 時間: 2017-8-19 12:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2017-8-19 12:37
就咁放地面用?佢條光可斜向上射?
作者: aazz 時間: 2017-8-19 12:42
其實點解唔鑽好一個位;
在這個位穿物品吊條有物品重量的線或繩;
做直線;
再用三角呎畫水平線;
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-19 12:56
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-19 13:05 編輯
我估買咗 幾年都用唔到一次

雖然平 ¥ 128 紅光2線包腳架
https://detail.tmall.com/item.ht ... p;skuId=86705058105
我兩年半前都買咗 但實際用只係一兩次
[attach]2005502[/attach]

作者: aazz 時間: 2017-8-19 12:56
本帖最後由 aazz 於 2017-8-19 12:58 編輯
或者沒有三角呎;
用一條線或繩畫直線後;
在這條上同鑽好的位上,下;
張條線或繩 打橫斜位做等距交點;
再張鑽好的位同等距交點連埋就是水平位
作者: whitechunk 時間: 2017-8-19 13:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-19 13:24
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-19 13:28 編輯
攞塊床板棟係地下 打橫及打直放 就畫到2條唔同高度既橫線

或者玩返古老啲 未有平水儀既年代 平水喉
作者: ginastar 時間: 2017-8-19 13:28
多年前買過Kapro, 新手畫線幾好用
http://kapro.com/product/314-set-match/
作者: JamesPong2003 時間: 2017-8-19 13:59
你現在的問題是標不到準確的平水記號 還是鑽孔時不準?
作者: digiman 時間: 2017-8-19 14:17
層架水平我會用呢幾樣
最好用呢隻,相架平衡都係用佢
[attach]2005509[/attach]
平靚正之選
[attach]2005510[/attach]
[attach]2005511[/attach]
座式要配天地柱先用到係高位冇咁方便又貴啲,我都好少用
[attach]2005512[/attach]
作者: SAGAQWE 時間: 2017-8-19 14:31
買條魚缸喉, 平靚正, 又唔喺開工日日用, 只喺耐不耐用次, 使乜搞到咁高科技.. 師兄呢啲先喺真正做到嘢.
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-19 14:34
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-19 14:36 編輯
而家高科技年代 我驚 我叫樓主用平水喉 會比人笑

作者: SAGAQWE 時間: 2017-8-19 14:50
師兄高手, 隨時新一代, 連水平喉, 又平又正嘅嘢, 都未知點玩..
作者: 風十三 時間: 2017-8-19 15:00
我應該係,標不到準確,再加上無經驗。
我平時都係用呢招,用細鑽咀做個細孔,因為容易準,之後先用啱鑽咀到鑽。
作者: JamesPong2003 時間: 2017-8-19 15:07
你單眼成一直線望向平水尺中間的平水珠 雙手左右調平,使其氣珠在兩條直線中間,再用筆在平水尺底畫一條線,在其線上用拉尺標下兩個導軌的距離
作者: JamesPong2003 時間: 2017-8-19 15:13
本帖最後由 JamesPong2003 於 2017-8-19 15:16 編輯
鑽前用泵子輕作一下 磚如果林既可以再用鋒鋼鑽咀鑽穿到磚底,之後才用石屎鑽咀鑽牆, 另外鑽的時侯 自已由上方向下望 平行左右,另一個人幫手望鑽身的上下提點你平水 禁就比較小走位
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-19 15:25
用平水喉要兩個人 用平水儀只要一個人 人工貴丫嘛
作者: JamesPong2003 時間: 2017-8-19 15:29
另外如平水尺不夠長過導軌距離,就不用畫成條線 ,只在平水尺頭尾各畫一筆,然後上下反轉平水尺,一邊搭住之前平水記號,另一邊再標下新記號,再來上下反轉,梅花間竹,直到需要的距離
作者: JamesPong2003 時間: 2017-8-19 15:36
本帖最後由 JamesPong2003 於 2017-8-19 15:40 編輯
我十幾年前玩個一舊老外黎野 硬喉黎既 一面接左落水瓶到 另一面貼左落鋼尺 一個人操作(呢舊野玩左幾年 到現在都唔知點叫佢)
作者: SAGAQWE 時間: 2017-8-19 19:36
拍檔唔得閒幫手時, 隨手打支石屎釘, 釘住一頭都得嘅.. 簡單手鎚加支石屎釘, 唔使諗用乜充電油壓鑽嘅..

作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-19 19:42
一個人行得遠 都睇唔到牆身果點平水啱唔啱位
作者: digiman 時間: 2017-8-20 08:41
會俾人插多啲

https://www.youtube.com/watch?v=wa6VWOU2opE
作者: ㊣半桶水 時間: 2017-8-20 10:33
磚牆如果有磚"喇"可以跟磚"喇", 再離遠瞄一瞄, 基本誤差都好微, 裝一個半個小架冇必要額外專登去買工具.
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-20 20:01
十幾年前,平水儀未有及未普及,周圍裝修地盤,都係靠佢。
作者: cli 時間: 2017-8-20 20:50
用平水喉距離越遠越準
作者: digiman 時間: 2017-8-20 21:18

地盤、戶外、長距離有用
作者: edgeyim 時間: 2017-8-20 21:30
打口釘,鐵線掛喉,掛喉時手揸兩頭set啱第一點已經可以,小心唔漏水就可以,洗乜睇?
作者: yeeyee2004 時間: 2017-8-20 22:11
如果我話用平水喉準過雷射你信唔信
作者: morris 時間: 2017-8-20 22:21
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 13:33 編輯
......
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-20 22:36
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-20 22:42 編輯
莫非 雷射有誤差 越遠差距越大 越遠見到條線越粗
作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-20 22:42
用黑旋風就得啦 唔洗用劍既

作者: 別問我是誰 時間: 2017-8-20 22:45
釘死條喉喺牆 或者會好啲 吊住可能會有啲走位
但點都要兩邊覆一覆
作者: digiman 時間: 2017-8-21 01:34
我都信平水喉係超長地方會準過一般裝修級數laser平水儀,尤其是戶外laser好難望到條線,所以又有啲輔產品laser感應儀

https://www.youtube.com/watch?v=zjeN8jSIb1Y

作者: SAGAQWE 時間: 2017-8-21 10:29
本帖最後由 SAGAQWE 於 2017-8-21 10:35 編輯
全中, 呢句"一分半分睇唔真", 裝修佬掛喺嘴邊架啦, 唔話俾個客聽咋!
乜輔助工具都只喺輔助, 俾你成屋超高科技儀器又點? 做嘢用對手唔喺用把口吹就掂嘅, 基本工唔掂, 最後咪喺落支鑽又走位, 鎚仔就釘到手指嗰隻囉.
作者: belleville 時間: 2017-8-21 17:21
福仁有呢把, 無記錯好似 3 草, 家居裝軌, 層板夠用 la
[attach]2005998[/attach]
作者: logoff 時間: 2017-8-21 17:49
$29, 基本上仲平過好多TB店,上星期貪玩買咗一把,今朝送咗去救世軍。
作者: belleville 時間: 2017-8-21 18:02
係理想高度, 裝左一條軌先, mark sure 佢垂直, 跟住符住另一條軌 (有人幫最好, 無, 單人都無問題)
上層板, 層板上放水平尺, 符住條軌去水平位, 跟住 mark 孔位 (高度一定要準)
拿走層板, 用水平尺度清楚另一條軌垂直, 比對之前高度不變, 孔位左右移, 直至條軌垂直
mark 好位就鑽得
作者: dieago 時間: 2017-8-21 18:15
回覆 40# belleville
我都系用呢把,買個陣送15粒電

re: 吾洗每層分毫不差,兩把平水夠用。上面ching 的架生專業到

