Board logo

標題: 電鑽/電批木板上螺絲請教 [打印本頁]

作者: acd33199    時間: 2017-9-3 12:08     標題: 電鑽/電批木板上螺絲請教

想將兩塊木板鑽實唔想佢郁來郁去
咁其實12V 電批夠唔夠用呢?
而且應該買電鑽定電批呢?

感謝
作者: pooh24680    時間: 2017-9-3 12:18

想將兩塊木板鑽實唔想佢郁來郁去
咁其實12V 電批夠唔夠用呢?
而且應該買電鑽定電批呢?

感謝 ...
acd33199 發表於 2017-9-3 12:08


   
一定夠,最多先用鑽咀開一次路開個孔先

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: acd33199    時間: 2017-9-5 10:41

回覆 2# pooh24680


    唔該晒師兄
作者: pooh24680    時間: 2017-9-5 13:11

回覆  pooh24680


    唔該晒師兄
acd33199 發表於 2017-9-5 10:41


   
除非真接上吋幾長嘅粗螺絲入硬木,好少可唔夠力

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: kiroppi    時間: 2017-9-5 13:49

兩塊木板幾厚?
作者: denc    時間: 2017-9-5 15:04

本帖最後由 denc 於 2017-9-5 15:08 編輯

其實如果唔係實木(硬木)
拎個錘仔將粒螺絲扑入小小(定位用),之後就咁用螺絲批用力都可以上得實!
當然我講緊只係上一兩口,上得多你緊係買電批啦!
(即係你可以由旺角行去太子,但你去荃灣緊係塔車啦!)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2