標題: 電視維修請教 [打印本頁]
作者: yatshun777 時間: 2017-9-8 11:32 標題: 電視維修請教
本帖最後由 yatshun777 於 2017-9-8 19:45 編輯
家中電視(三叔)只用~2-3年,應該潮濕而壞了,因之前會著唔到機,用風筒吹吹就即著到,想問可唔可以自己修,年幾前已經比人整過一次
作者: hardness 時間: 2017-9-8 13:17
未過保養
via HKEPC Reader for Android
作者: C_Law 時間: 2017-9-8 16:13
平時熄電視時是否斷電?還是只係 Standby?睇完電視後熄機,過一陣(部機攤凍之前)再開又是否開得著?
風筒吹完開得著,未必同潮濕/乾燥有關。可能係溫度,熄機過夜,部機完全攤凍後就開不著,要吹暖小小才開得著。這種情況在火牛老化的 Desktop 電腦都幾常見,又係凍機開不著,但暖機又開得著。
有保養就搵代理。
無保養的話,識拆就拆開睇下供電部份。
作者: yatshun777 時間: 2017-9-8 19:43
回覆 3# C_Law
平時唔熄電,長standby,
熄機攤凍再開應該係開得著(冇留意
聽屋企人講好似係維修過一次
