作者: bishop168 時間: 2017-9-23 23:30 標題: 裝層板一問, A柱VS九比架
剛在TB買了兩個180CM*30*2.2 的松木板作層板置物(賣家說每個大約10KG)
因樓是租的, 所以盡可能唔想落拉爆 (應會綠膠塞配#10 or 藍配#12 or fischer? )
請問淘6個九比架好(如下圖), 還是裝3-4個A柱更安全?

作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-24 01:05
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-24 01:15 編輯
A柱 是 ..
所以盡可能唔想落拉爆 (應會綠膠塞配#10 or 藍配#12 or fischer? )
唔想用拉爆係驚拆唔返
用得藍色膠質 就不如用拉爆
而家 綠色膠質是 6.5mm 鑽咀 但都可以用分半拉爆代替
再講返之前 你買咗邊把油壓鑽呢
作者: 孤兒仔 時間: 2017-9-24 02:49
剛在TB買了兩個180CM*30*2.2 的松木板作層板置物(賣家說每個大約10KG)
因樓是租的, 所以盡可能唔想落拉爆 ( ...
bishop168 發表於 23/9/2017 11:30 PM
你果款不銹鋼無力,用鋁重硬過佢,因為超厚我用緊↓

作者: bishop168 時間: 2017-9-24 02:53
回覆 2# 別問我是誰
A柱


以下借zoneaudio圖一用

[attach]2013397[/attach]
可用拉爆當然心安啦, 但現時租的樓都50歲了, 但D牆唔受拉..........所以先想用膠塞
平爆又未用過, 怕打得唔夠開花, 深度掌握唔好絲桿頂唔盡
有冇CHING知上圖的牆厚大約10cm, 用拉爆是否還安全

也有想過用呢種拉爆, 請問一下
油壓鑽未買呀, 板都要成個星期到集運, 我老婆都不停買東買西中
而且中秋好似又平d咁, 反正唔急
我只希望把鑽唔好即時壞
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-24 02:55
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-24 03:13 編輯
4mm 厚不鏽綱 及 10mm 厚實芯鋁 我覺得兩款都係差唔多
我覺得呢兩款 邊款承重好啲 主要睇條斜撐設計
但樓主怕生鏽 就一定用鋁好啲
作者: bishop168 時間: 2017-9-24 03:01
回覆 3# 孤兒仔
ching 你建議起唔錯呀
我又怕生锈, 每日起身關冷氣時成個牆都濕晒, 我都有心買304的了, 鋁真係一個好選擇
借問ching去邊間買的, 能否分享一下
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-24 03:04
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-24 03:10 編輯
如果唔係石屎牆 咁就唔好打拉爆了
主題九比架 及你呢款A柱 就一定係主題果款九比架好力啲
唔係放太重野 咁 就算邊款都無所謂
拆時是否取下絲桿再把個外殼打入牆身
可以係咁講 但可能你拆果時 佢已經有小小凹咗入去無需打佢入啲
作者: bishop168 時間: 2017-9-24 03:14
點解會凹左入去呢
重野呀!? 板都180cm*30*2.2, 成10kg了, 上面應放書同紙...... + 可能兩隻貓跳上跳落
我初步想.......兩個層板應預佢可受力共200kg就安全啦, 當然放野我預都係80kg樓下
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-24 03:20
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-24 03:33 編輯
如好似下圖呢個架 用4條直身柱 全部放滿哂重既書 都可以
而且佢材料仲係鋁質 啱哂你唔想生鏽既要求
最大好處是靈活性大 可隨意改高改低 想改闊板窄板都只需換幾隻比

我廁所都有裝

作者: 孤兒仔 時間: 2017-9-25 11:01
搜「實心 鋁 九比架」好多選擇
作者: bishop168 時間: 2017-9-25 12:14
回覆 10# 孤兒仔
我知有好多, 但想睇下CHING幫邊間買, 質素好唔好咁,
因TB那些相片同好評都好流下
作者: 孤兒仔 時間: 2017-9-25 13:00
我當時呢間買,唔算好滿意表面有磕碰痕跡,不過上手好厚實就廢事咋型
作者: bishop168 時間: 2017-9-25 13:17
回覆 12# 孤兒仔
THX
作者: 林玉露 時間: 2017-9-26 00:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: door_jam 時間: 2017-9-28 15:11
請問樓主, 用邊間集運可以運咁大件板落來, 我用開嗰間唔運咁大
作者: 孤兒仔 時間: 2017-9-28 16:01
「瘋狂」可以180cm唔收附加費,3米內都幫你送
作者: door_jam 時間: 2017-9-28 16:12
我以為呢個係代號, 原來有咁嘅名嘅, 唔該晒
作者: bishop168 時間: 2017-9-28 18:50
我用"快樂"~
作者: bishop168 時間: 2017-9-28 18:50
呢間好似平過我果間!
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-28 22:20
最近呢度討論過 唔計體積重
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=15&tid=2401462
作者: 556556bt 時間: 2017-9-28 23:45
d 集運名愈黎愈正.....
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-28 23:47
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-28 23:50 編輯
有冇考慮用吓佢
我今日集運倉又收咗件貨
物品名称:净化器
实际重量:6.8 kg
体积重量:12 kg
[attach]2014349[/attach]
作者: 556556bt 時間: 2017-9-28 23:50
邊間???? 瘋狂?
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-28 23:51
唔係 瘋狂 我用開果間無咩人識 叫陽光

作者: 556556bt 時間: 2017-9-28 23:54
我岩岩今日幾件野入晒倉. 4PX 搞左一大輪先格晒D 件 分2張單出. 20KG 收百四人仔. 自提.
若果用到點對點. 就平好多百幾HKD 上門. 唔使煩
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-28 23:59
點對點 20KG 只係收 HKD $111
點止平百幾咁小
作者: 556556bt 時間: 2017-9-29 00:06
所以佢真係平呀... ~~~
我要自己去自提.... 唉.... ~ 無計.. 間野搞亂晒D 子母單, 無主件. 仲要夾硬想成大LOT 野一張單出.
後尾自己砌番跟一個個訂單. 先夾到分開拎.
作者: 別問我是誰 時間: 2017-9-29 01:29
本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-29 01:34 編輯
我用開果間送住宅 首重 ¥ 16 續重 ¥ 6
我每次選用圓通 20 Kg 只係 ¥ 130 + 住宅附加費 HK 30 (最近一個月減咗變為 HK20)
最長試過 1.9 米 最多果次 37 件貨 (本大包裹實際重量21.6KG,體積重量0KG,一共運費142元)
[attach]2014359[/attach]
作者: denc 時間: 2017-9-29 02:05
本帖最後由 denc 於 2017-9-29 02:20 編輯
其實重嘢我反而建議用A柱,
雖然九比架實淨啲,但如果有一口縲絲打得唔好鬆咗(由其最上第一口),
有可能成個架拉落嚟!(因為重物喺縲絲上面)
A柱就唔同,例如你用四至六呎A柱,一條A柱最少可以上八口縲絲,
就算鬆一兩口都有其他縲絲舍力,
加上A柱最上第一兩口縲絲位好近(簡單講即上面開頭就要打兩口縲絲)
其實就算好重都唔驚,好難會拉得郁條A柱(因為重物喺縲絲下面)
作者: denc 時間: 2017-9-29 02:14
本帖最後由 denc 於 2017-9-29 02:20 編輯
另外,上A柱唔駛用拉爆平爆,亦用唔到!
普通1吋半綠膠塞配#10鋼啞已經好好力!
P.S 我舗頭用六呎A柱,普通1吋半綠膠塞配#8鋼啞,我仲偷雞一條A柱只打三粒縲絲,
已經夠力掛50-70件衫(無數清楚)!
作者: bishop168 時間: 2017-9-29 03:31
本帖最後由 bishop168 於 2017-9-29 03:58 編輯
回覆 30# denc
denc兄,
先謝!
我都覺得A柱唔錯, 彈性又大~
今日行IKEA, 見佢地用兩條厚AA柱托起個大木櫃.........想來A柱應幾好力
想借問一下
1)A柱, 3扣托架 (25-30CM)現在大約(或你之前買)咩價位呀? 冇買過唔知價錢, 想問一下行程再買附近五金鋪, 如果唔差太大就屋企樓下買算(住港島, 去旺角時間車錢都要成本XD)
2)A柱上唔上得6MM鑼絲? 有D想用fischer 8X40 更安心些XD, 當然我對綠塞都放心的
作者: denc 時間: 2017-9-29 13:28
1. L托架好耐之前買唔記得,
但早兩日買咗一對掛衫用嘅托(即申出嚟加條圓通掛衫用)就$38一對.
單條幼A柱好似$9/呎
你有需要安重物就記住買埋可以頂實個托粒鑼絲,你唔出聲佢未必跟埋俾你,都幾蚊粒.
2. 6MM鑼絲?我諗個窿最大入#10號鋼芽,你有特别需要咪自已開大個窿囉!

