作者: LoveMariahDayAn 時間: 2017-10-8 12:32 標題: 大陸果 d 伸縮梯, 有無人用過, 易唔易爛?
質素好唔好?
會唔會好易爛?
作者: 別問我是誰 時間: 2017-10-8 14:43
伸縮梯 有圖先知你講邊款
作者: Joe_Black 時間: 2017-10-8 15:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2017-10-8 15:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LoveMariahDayAn 時間: 2017-10-8 16:42
係呢一類
想買人字梯 (多功能打死唔買)
https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;scm=12306.1.0.0
作者: bishop168 時間: 2017-10-8 16:54
之前幫朋友買個米半五六步家用梯, 都安全的
作者: LoveMariahDayAn 時間: 2017-10-8 17:12
但係追番 post 有 d 人話關節膠造, 仲要係頂住上落塊野
個人咁重, 驚爛喎
我聽到有人咁講, 我都有 d 驚喎
作者: DGCNYO 時間: 2017-10-8 18:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LoveMariahDayAn 時間: 2017-10-8 18:47
咩叫做貪平呀?
咁 500 蚊你可以話平
1000 蚊唔可以咩?
我羅 5 萬蚊既車上網問得唔得, 安唔安全
到時我又俾人話貪平, 又去搵架 10 萬蚊架既車?
10 萬蚊既車又係俾人咁話.....
咁咪最終 1 萬億都買唔到一架車啦下話?
咩都話貪平 xyz
咁仲上網黎做乜?
作者: skrihmv 時間: 2017-10-8 19:27
試過短時間用 感覺上都叫穩陣 唔會好易左右郁。
不過真係好鬼重
作者: LoveMariahDayAn 時間: 2017-10-8 19:28
踏板左右兩舊膠, 你覺得易唔易爛?
作者: mdws2002 時間: 2017-10-8 22:10
只可以話,新梯一定無乜問題,除非你真係超重。
但要留意一點係,膠會有脆化現像,尤其係如果擺係啲日曬雨淋(後者應該較少)嘅地方的話,會更易出現。
作者: DGCNYO 時間: 2017-10-8 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chining0923 時間: 2017-10-8 22:59
回覆 13# DGCNYO
師兄咁注意安全,應該冇係地盤工作過
作者: dieago 時間: 2017-10-8 23:08
回覆 4# DGCNYO
吾記得…… 好似有案例1.3當高空,1.8當地盤。
回樓主,我睇中泥張。
【Justep捷步 实木室内阁楼楼梯 复式家用伸拉梯 伸缩梯 折叠梯】,复制这条信息¥A3hn0fDPX8z¥后打开????手机淘宝????
作者: dieago 時間: 2017-10-8 23:14
回覆 5# LoveMariahDayAn
哦,你買呢d,香港都有喇。如果買呢種,買木質喇。
作者: 我唔係打手 時間: 2017-10-9 11:36
樓主不用太激動
上面那位師兄都是為你好
只是說話比較直白了一點或表達的不太好
作者: DGCNYO 時間: 2017-10-9 13:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LuckyMan 時間: 2017-10-9 20:56
看吓門口應該無咩問題既, 又唔係開工日日用
作者: belleville 時間: 2017-10-9 22:10
ching, 我都搵緊呢 d 梯, 用完請出過包膠 pls
作者: LoveMariahDayAn 時間: 2017-10-9 22:26
問題係用幾次都驚有一次佢會爛架
真係唔講得笑架
尤其係 epc 之前都有人話用膠做既圈驚唔驚爛咁
http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2022794&pid=30912690
作者: belleville 時間: 2017-10-9 22:30
小弟想搵呢款, 收埋果時係直身, 下翻 180度打開, 最好係木造
如果有任何 ching 有好介紹, 請指教
[attach]2016681[/attach]
作者: nganshiu 時間: 2017-10-10 03:15
5 萬蚊既車上網問得唔得, 問安唔安全.....點答到你

至平既新車都十幾萬, 一般二十幾萬起...
如果二十幾萬新車,現在賣5 萬蚊....代表架車有咁上下年份(當十年)...仲要看保養, 泊室內外....
....狀態可以好好亦可以好差......你問得咁概括點答到你...
一般新車都是幾百萬內, 唔洗 1 萬億的.
反而應該咁吓幾萬蚊又係街到行緊, 隔離幾百萬又係街到行緊. 究竟有乜唔同?!
作者: dieago 時間: 2017-10-10 14:35
回覆 20# belleville
340+340 2層,我諗住升降台+呢隻梯。升降台瘁死有有條梯拉落泥頂住。我睇住先姐。
作者: DGCNYO 時間: 2017-10-10 19:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

