Board logo

標題: A 凳 [打印本頁]

作者: ginastar    時間: 2017-10-21 11:45     標題: A 凳

EPC有位管理員A君,原來老美都有一張A凳!
正式名稱係Adirondack Chair,設計很怪異,只有前面兩隻腳,坐上去屁股幾乎貼地,知道這東西很久,但從冇想過自己做,除外型醜陋外,你唔會有興趣去做張連個名都唔知點讀的凳。

直至不久前,行這邊的好市多,竟然有賣。試坐,嘩一聲,好鬼舒服,冷氣吹來(我屋企冇冷氣的),幾乎唔想起身。加拿大製造,NT4999(1HK約NT3.85),唔貴,睇清楚,原來材料係膠...
https://www.costco.com.tw/Outdoor-Patio/Patio-Furniture/Chaise-Lounges/Adirondack-Back-Chair/p/1031576

上次拆板記的大板仍有,於是上網搵料,自己用木斗返張。
這種凳曲線甚多,我要做的版本,總共21塊板,13塊有曲線,最理想係有大印表機,原圖印出來,但最長的有36",最後是直接在板上畫格仔,再徒手/蛇尺畫曲線
[attach]2018833[/attach]

[attach]2018834[/attach]

畫完,用jigsaw慢慢鋸出外型
[attach]2018835[/attach]

但有兩塊,除左曲度,仲有斜度(bevel),當然jigsaw都得,不過bandsaw會更方便
[attach]2018836[/attach]

做了一邊後就用鑼機鑼另一邊,上次買了把Freud刀,kickback-reducting design真的不錯,冇用淘寶滬豪刀果種恐懼感,當然,一把人仔33.25一把美金22.99,都好難比較
[attach]2018837[/attach]

備料完成
[attach]2018838[/attach]

底部放地上,往上組裝,主要木螺絲,最食力的地方則用2分機絲+絲母,總共10粒
[attach]2018839[/attach]

[attach]2018840[/attach]

[attach]2018841[/attach]

[attach]2018842[/attach]

[attach]2018843[/attach]

又曲又斜的板就是用來固定背板,上面果塊,兩邊鋸得唔好要補鑊
[attach]2018844[/attach]

暫時咁樣,跟著要拆開修圓邊,倒角,同時預見日曬雨淋,最後會上調合漆保護
[attach]2018832[/attach]
作者: digiman    時間: 2017-10-21 12:42

正!

戶外用日曬雨淋,油咗保護漆幾年後啲油薄咗變咗甩咗,啲罅縫翻手油比較麻煩少少,唔油保護漆耐咗啲木會變灰色,好有舊家具feel,老外有啲做法係用醋之類抹拭加快變色,我仲有張阿爺年代板凳放室外幾十年都仲未爛哂(當然都幾殘吓

之前你話螺絲位黑線問題,我早排整木籬笆特別唔油油,發覺用不鏽鋼螺絲位冇變色問題,非不鏽鋼螺絲就有黑流水線,睇嚟用香港買嘅不鏽鋼螺絲都可以
作者: DGCNYO    時間: 2017-10-21 16:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ginastar    時間: 2017-10-21 18:55

回覆 2# digiman

我在這邊買的所謂不鏽鋼螺絲, 有D品質差, 又會生鏽, 又易崩頭, 而家買都會指明304, 但會貴好多. 好似今次買10粒2分x2吋普通螺絲+絲母+介指, NT20, 如果係304, 會超過NT200!
另原木不上漆放戶外會變銀灰, 好似係木自我保護的現象... 今次用有顏色漆, 係我斗木以來第一次要求耐用而放棄木紋, 做好後會比大家睇, 師兄籬笆或其他有乜攪作, 都要分享下啦
作者: ginastar    時間: 2017-10-21 18:57

回覆 3# DGCNYO

這種椅仲有其他版本可較高低, 如果較到躺椅咁, 一定更舒服
作者: digiman    時間: 2017-10-26 11:17

本帖最後由 digiman 於 2017-10-26 11:19 編輯
回覆  digiman
師兄籬笆或其他有乜攪作, 都要分享下啦  ...
ginastar 發表於 2017-10-21 18:55


籬笆唔影得相,驚被人尋仇
不過可以借ching貼分享吓嘅,36V充電打草機,淨機唔裝電池鋸片只有8.4 lbs,手提輕鬆好多,裝埋電池圓鋸碟出約12.2 lbs
[attach]2019823[/attach]
力度比油機弱少少,不過用最低速都可以搞掂吋零樹仔
[attach]2019824[/attach]
舊機手抽tb貨10蚊,用衣夾夾開關用嚟打高位,平時都係打低位多
[attach]2019825[/attach]
今次試用80密齒碟,鋸大少少樹杆冇40齒咁快,不過密齒撞石頭冇甩齒
[attach]2019826[/attach]

唔覺意bid中嘅電鋸,第一次用鏈鋸,呢部真係好安全,稍為大力少少壓鋸會停唔怕kickback,但都可以輕鬆鋸哂14吋長度
[attach]2019827[/attach]
呢棵樹五六年前冧到半腰攔路但又冇死,老虎鋸及手鋸都冇力搞兩搞都搞唔掂(放棄 ),鏈鋸十零秒搞掂
[attach]2019828[/attach]

[attach]2019829[/attach]
樟樹?鋸完好鬼香
[attach]2019830[/attach]
[attach]2019831[/attach]

充電真係好好用,隨開隨用,比油機又靜又少維護
作者: ginastar    時間: 2017-10-26 19:50

回覆 6# digiman

如果充電有軟管式,我都想換,而家果部引擎入滿油成11kg,揹到索氣。
不過想買的野太多了,都係睇唔到好D
作者: dolbysnoopy    時間: 2017-10-27 15:56

偷樹去賣?
作者: digiman    時間: 2017-10-27 18:27

偷樹去賣?
dolbysnoopy 發表於 2017-10-27 15:56


好明顯係清理阻路冧樹囉

冇拎走又點算偷,就算拎走最多都係偷柴啫
作者: Simple    時間: 2017-10-27 20:59

36V充電打草機
師兄有冇link?  好有需要
作者: digiman    時間: 2017-10-27 23:50

36V充電打草機
師兄有冇link?  好有需要
Simple 發表於 2017-10-27 20:59


makita DUR365UZ
https://www.makita.com.hk/zh-hant/products/detail/287/
作者: ginastar    時間: 2017-10-28 17:00

最後老婆揀了大洋綠色,油左兩層
[attach]2020318[/attach]

[attach]2020319[/attach]

[attach]2020320[/attach]

簡單inlay,不過應該去學雕刻,兩邊扶手承托如果有雕花就更靚
[attach]2020321[/attach]

[attach]2020317[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2